PILOT ROAD O PILOT ROAD 2
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: PILOT ROAD O PILOT ROAD 2
[quote user="Sagal" post="97522"][quote user="Ignasi Tapia" post="97519"]Santi, comenta amb el teu germá la experiència amb la RT i el Pilot Road 2 posterior... Vàrem acabar un viatge treient les lones pels laterals... aixó si, el centre perfecte !!![/quote]
Ara que ho dius és veritat[/quote]
A mi me pasaba lo mismo a los 3500 - 4000 km los laterales estaban inservibles sobretodo el neumatico de delante a los que mejor partido les saque en la RT fueron a los PIRELLI Diablo Rosso ( al menos se gastaban parejos)
A mi me pasaba lo mismo a los 3500 - 4000 km los laterales estaban inservibles sobretodo el neumatico de delante a los que mejor partido les saque en la RT fueron a los PIRELLI Diablo Rosso ( al menos se gastaban parejos)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="97695"][quote user="Sagal" post="97522"][quote user="Ignasi Tapia" post="97519"]Santi, comenta amb el teu germá la experiència amb la RT i el Pilot Road 2 posterior... Vàrem acabar un viatge treient les lones pels laterals... aixó si, el centre perfecte !!![/quote]
A mi me pasaba lo mismo a los 3500 - 4000 km los laterales estaban inservibles sobretodo el neumatico de delante a los que mejor partido les saque en la RT fueron a los PIRELLI Diablo Rosso ( al menos se gastaban parejos)[/quote]
Veremos probaré a ver que tal, porque esto depende mucho de la conducción de cada uno
A mi me pasaba lo mismo a los 3500 - 4000 km los laterales estaban inservibles sobretodo el neumatico de delante a los que mejor partido les saque en la RT fueron a los PIRELLI Diablo Rosso ( al menos se gastaban parejos)[/quote]
Veremos probaré a ver que tal, porque esto depende mucho de la conducción de cada uno

- Sagal
- Presentats
Bé acabo de muntar les pilot 2 CT, la veritat, jo diria que em duraran menys tants sols de tocar-les, es nota una goma molt toba, ja veurem com van, el dinar de nadal ja us diré com van.

- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
[quote user="Sagal" post="97740"]Bé acabo de muntar les pilot 2 CT, la veritat, jo diria que em duraran menys tants sols de tocar-les, es nota una goma molt toba, ja veurem com van, el dinar de nadal ja us diré com van.[/quote]
Que passa Sagal??? Esperem el teu comentari de les Pilot Road 2... Saluts
Que passa Sagal??? Esperem el teu comentari de les Pilot Road 2... Saluts
- Sagal
- Presentats
[quote user="Dani" post="114095"][quote user="Sagal" post="97740"]Bé acabo de muntar les pilot 2 CT, la veritat, jo diria que em duraran menys tants sols de tocar-les, es nota una goma molt toba, ja veurem com van, el dinar de nadal ja us diré com van.[/quote]
Que passa Sagal??? Esperem el teu comentari de les Pilot Road 2... Saluts[/quote]
Doncs, la veritat és que diumenge a Santa Pelaia, vaig notar molt la diferencia, van molt més bé, aixó si els costa més d'escalfar jo diria, peró la moto no em va fer ni una mala jugada i el ritme va ser bastant fortet.
Que passa Sagal??? Esperem el teu comentari de les Pilot Road 2... Saluts[/quote]
Doncs, la veritat és que diumenge a Santa Pelaia, vaig notar molt la diferencia, van molt més bé, aixó si els costa més d'escalfar jo diria, peró la moto no em va fer ni una mala jugada i el ritme va ser bastant fortet.

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo la veritat és que tambè els vaig montar i van prou bé.Estic d´acord en que costa agafar
temperatura,uns 500 kms :mrgreen: ,no gaire ,però calentets van la mar de bé.Ah,i a veure si
dorms una mica mes Santi :eyes
temperatura,uns 500 kms :mrgreen: ,no gaire ,però calentets van la mar de bé.Ah,i a veure si
dorms una mica mes Santi :eyes
Que gran aquest de Bilbao

- Sagal
- Presentats
[quote user="Oscar" post="114102"]Jo la veritat és que tambè els vaig montar i van prou bé.Estic d´acord en que costa agafar
dorms una mica mes Santi :eyes[/quote]
Saps que passa Oscar, que començo molt dora, perquè tinc que agafar temperatura :D :D :D :D
dorms una mica mes Santi :eyes[/quote]
Saps que passa Oscar, que començo molt dora, perquè tinc que agafar temperatura :D :D :D :D

- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Per la RT no se com aniran però a la bandit fa més de 7000 km qua vaig amb els pilot road 2 i son una merabella, no en tinc cap queixa, un cop calents agafen que dona gust. Si no has de fer una conducció supersport jo els recomano 100%
V'sss
V'sss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Willy" post="114183"]Per la RT no se com aniran però a la bandit fa més de 7000 km qua vaig amb els pilot road 2 i son una merabella, no en tinc cap queixa, un cop calents agafen que dona gust. Si no has de fer una conducció supersport jo els recomano 100%
V'sss[/quote]
Però si has de fer molts revolts els laterals es gasten massa aviat ;)
Vssssssss
007
V'sss[/quote]
Però si has de fer molts revolts els laterals es gasten massa aviat ;)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep