Guia De Mototurisme

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Guia De Mototurisme

Entrada Autor: Frank » dj. abr. 01, 2010 11:08 am

Hi ha companys i companyes d'aquest fòrum, que tenen la gran la fortuna de fer alguna escapadeta d’uns quants dies, i que tenen la generositat de compartir-la amb nosaltres, en aquest fòrum, editant la seva crònica ajudada per un bon reportatge fotogràfic. Gràcies a tots ells.

Sobre aquest tema, voldria fer un prec, ja que crec que a molts ens agradaria saber:

Per la preparació de la logística pel viatge què us emporteu ?, On mengeu i on dormiu ?.

Es tracta de fer la crònica una mica més personal i al mateix temps que pugui ajudar a altres companys, per el dia que puguir realitzar el viatge..

A mi m’agradaria que féssiu comentaris al respecte; tant de bons, recomanant hotels o restaurants, com dolents, per saber on no anar.

Segur que sabeu d’una tasca on és menja molt be, i be de preu, o heu descobert un lloc per anar a dormir que està a prop de tot, o que tenen a on desar la moto, etc etc.

En definitiva, la nostra pròpia guia Campsa o Michelin, que segur que seria més fiable i de primera mà.

Què us sembla ?
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 01, 2010 1:55 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Guia De Mototurisme

Entrada Autor: Sagal » dj. abr. 01, 2010 1:10 pm

Jo ho trobo molt interessant, crec que es podria obrir un post per aquest tema guia de carreteres i hotels
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”