Amb Aixó Ens Em De Trobar????
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Amb Aixó Ens Em De Trobar????
[youtube]4kpRGbx73Lo[/youtube]
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Amb Aixó Ens Em De Trobar????
A mi tant em fa com vagin i el què es prenguin, el que em toca els cu&%$% és quan tornen el diumenge pel matí cap a casa i provoquen accidents als altres usuaris de les diferents vies de circulació, que normalment acostumen a ser secundàries per tal d'evitar els controls.
Aqui al fòrum n'hi han varis que han patit accidents per aquest motiu. :enfadat
Aqui al fòrum n'hi han varis que han patit accidents per aquest motiu. :enfadat

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Per aixó ho dic Randy,per aixó :enfaduu :enfaduu :enfaduu
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2575
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ja se que el que diré no queda be, però quant va començar tot el tema aquest de "bufar", fins a 1 podies conduir perfectament sense rebre cap sanció. :roll: :roll:
Ara ens bombardegen amb noticies de que han trobat algun camioner que marca 5 cops el permes i ho venen com si fos un delincuent a punt per la pena capital. Traduit deuen ser mes o menys 0'5, ara no recordo molt be a quant poden donar els profesionals :shock:
Jo estic en contra de tota aquesta gent que condueix beguda o drogada, però aquesta mateixa gent fa uns anys no sortia a cap noticia, estaba del tot a dins la lley vigent.
Es com la velocitat, abans d'ahir sortia un pobre tiu atrapat a la incleible velocitat de 96 km/h, resulta que només podia anar a 60 km/h, li caurà el pel...al pobre. :tremolant
En fa força rabia que els Informatius i els diaris s'explain tant amb aquestes esbiaxades informacions, si marques 0'5, digues 0'5 i no cinc cops mes. I si vas a 80km/h en un lloc de 40 km/h digues 80 km/h i no el doble. :twisted:
Salut.
Ara ens bombardegen amb noticies de que han trobat algun camioner que marca 5 cops el permes i ho venen com si fos un delincuent a punt per la pena capital. Traduit deuen ser mes o menys 0'5, ara no recordo molt be a quant poden donar els profesionals :shock:
Jo estic en contra de tota aquesta gent que condueix beguda o drogada, però aquesta mateixa gent fa uns anys no sortia a cap noticia, estaba del tot a dins la lley vigent.
Es com la velocitat, abans d'ahir sortia un pobre tiu atrapat a la incleible velocitat de 96 km/h, resulta que només podia anar a 60 km/h, li caurà el pel...al pobre. :tremolant
En fa força rabia que els Informatius i els diaris s'explain tant amb aquestes esbiaxades informacions, si marques 0'5, digues 0'5 i no cinc cops mes. I si vas a 80km/h en un lloc de 40 km/h digues 80 km/h i no el doble. :twisted:
Salut.
Salut i kilómetres
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Siono, estic d'acord amb el que dius , peró ahir per la tele vas veure quanta gent estaban enganxan a les 10.00 del mati passats de voltes?, si un d'aquests es fot al'altre banda de la carretera i arreplega algú ja hi som.
A part que el primer que bufa, aquest porta una bufanda impresionant, jo els hi fotaria el carnet per 5 anys com a minim, quant l'excés es tant alt, entenc que abans era 1 o no se quant, peró si ara és em sembla 0,25 doncs a cumplir-ho "qui begui que no agafi cotxe" i més per seguretat dels motards.
A part que el primer que bufa, aquest porta una bufanda impresionant, jo els hi fotaria el carnet per 5 anys com a minim, quant l'excés es tant alt, entenc que abans era 1 o no se quant, peró si ara és em sembla 0,25 doncs a cumplir-ho "qui begui que no agafi cotxe" i més per seguretat dels motards.

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs segons el meu parer, el personatge del vídeo presenta un comportament que va mes enllà d'una puntual borratxera, es mes, estic convençut de que aquesta actitud i caràcter es producte d'una habitual ingesta de alcohol, química i altres tipus de drogues per la qual cosa pateix un principi de degeneració neuronal (irrecuperable). El mes probable es que tard o d'hora acabi mort o mutilat per accident o incident social, acabi a la presó o be acabi com a membre d'un programa de tractament i reinserció. Qualsevol de les tres destinacions comportarà un dispendi econòmic que haurem de pagar entre tots nosaltres. M'agradaria veure el seu entorn familiar perquè segur que allà hi ha la clau.
Personalment espero que mai mes torni a conduir cap tipus de vehicle, llàstima que la llei li permetrà fer-ho quan li vingui de gust.
Jordi "Prony"
Personalment espero que mai mes torni a conduir cap tipus de vehicle, llàstima que la llei li permetrà fer-ho quan li vingui de gust.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 05, 2010 4:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola que tal.
I per que en lloc de treure punts, que la majoria vegades no serveis per a res, ja que continuant conduïnt i si provoquen un accident després l’asseguradora, en cas de que tinguin, no es fa responsable i tot acaba anant al fons de compensación, i aquestes estàn molt per sota de que pertoca, no els innmovilitcen el Vehicle, però no d’avui per demà, sino mentres duri la sanció.
Pot ser d’aquesta forma més d’un s’ho pensaria.
Per que el que està clar es que a aquesta gent les sancions econòmiques i la retirada de punts els es ben be igual.
Una salutació.
I per que en lloc de treure punts, que la majoria vegades no serveis per a res, ja que continuant conduïnt i si provoquen un accident després l’asseguradora, en cas de que tinguin, no es fa responsable i tot acaba anant al fons de compensación, i aquestes estàn molt per sota de que pertoca, no els innmovilitcen el Vehicle, però no d’avui per demà, sino mentres duri la sanció.
Pot ser d’aquesta forma més d’un s’ho pensaria.
Per que el que està clar es que a aquesta gent les sancions econòmiques i la retirada de punts els es ben be igual.
Una salutació.
Salut i bones rutes
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="prony" post="114467"]El mes probable es que tard o d'hora acabi mort o mutilat per accident o incident social, acabi a la presó o be acabi com a membre d'un programa de tractament i reinserció.[/quote]
Mentres s'ho faci ell... ja pagarem. El problema ve quan s'ha de pagar també per persones innocents... o podriem dir-li víctimes d'haver-se trobat amb l'indefinible del video... :( :( :( :(
Mentres s'ho faci ell... ja pagarem. El problema ve quan s'ha de pagar també per persones innocents... o podriem dir-li víctimes d'haver-se trobat amb l'indefinible del video... :( :( :( :(

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Em fa una ràbia que no puc.Aquests fiils de ....ja els apanyaria jo.Aquests van fins
el cul i no de beguda
el cul i no de beguda
Que gran aquest de Bilbao