SORTIDETA DE DISSABTE SANT On No Se Ont!!!!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

SORTIDETA DE DISSABTE SANT On No Se Ont!!!!

Entrada Autor: MikelRT » ds. abr. 03, 2010 10:04 pm

Com que la cosa està força apagadeta a part de la crónica d'en Randy que ha fet que comenci a ballugrase una miqueta (ostres cuanta teka!!!) dons a veure si ho endevineu ja que jo no se on anat.

Vinga ajudeu-me......

On hem anat a parar?

Primer hem anat a la farmacia, perdó a la betzinera (que es com anar a la farmacia, ja que sempre pagues el que et demanen... :enfadat )
Imatge

Un cop hem decidit que fer, he fet aquesta foto..... On es el lloc?
Imatge

Desprès hem anat de visita turistica, on?
Imatge

Si no endevineu, dons ja posaré mes fotos com a pistes :b9 :b9 :b9

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: SORTIDETA DE DISSABTE SANT On No Se Ont!!!!

Entrada Autor: Cabirol » ds. abr. 03, 2010 11:07 pm

Hola MIQUELGS, jo diria que la "farmacia " que dius tu de ser la de hostalric, despres laltre foto no estic segur pero dire pot ser el santuari de bellmunt?? i per ultim i sense duptar de on es, et dire que es un poblet mol bonic i entrenyable del collsacabra(osona) RUPIT, espero que os ho hageu pasat be i gaudir dels paisatjes del entorn del collsacabra, un bon dia ben aprofitat

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » ds. abr. 03, 2010 11:13 pm

Hola cabrirol,

Dons no has fet el ple!!!! :eyes

1 encert de 3!!! o sigui el 33%

De moment, esperarem a veure si hi ha qui s'atreveix amb las 3 fotos.... :lol: :lol: :lol:

Qui s'atreveix :twisted:

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. abr. 04, 2010 8:52 am

Ostres Mikel, quina sortida més xula, hagis anat on hagis anat (jeje).

Fins aviat

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 04, 2010 8:52 am

A aquesta benzinera vem fer-hi una parada en una sortida mensual, oi? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. abr. 04, 2010 11:05 am

Hola,
Anem a desvatllar el lloc.

La betzinera es la de SERINYA a 5 km de Banyoles en direcció Olot

La fotografia de las antenes es a LA MARE DE DEU DEL MONT. Val la pena fer una visita ja que en un dia sense nuvols ni calitja es veu tota la zona del pla de l'Estany i l'Ampordà amb el Golf de Roses com a lloc mes llunya. Els que no ho coneguint, es a mitg cami de la carretera de Banyoles a Figueres. :eyes

Pel que fa al poblet, dons ja ho ha dit en Cabirol: RUPIT.

Es un poble molt bonic i que te el seu encant.
Imatge
El seu tipic pont penjant, d'aquells que tot es velluga i que dona una sensació d'està a sobre els nuvols :tremolant
Imatge
El pont des de l'altre costat
Imatge
Un dels carrers
Imatge
I per mes cops que visites un lloc, sempre veus una cosa nova. Per trucar a la cas, que millor que una mosca "cojonera" :lol:
Imatge

Apa, ja està desvetllat.

Siauuuuuuu

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dg. abr. 04, 2010 11:59 am

Un bon dia ben aprofitat i en unes zones que tenen el seu encant, ala segona foto( mare de deu del mon) tenim pendent de anar-hi, hi una de les antenes que es veuen es un repetidor de telecomunicacions de emisora de 2metres, avera si ens hi arribem un dia que estigui ben serè per poder gaudir de les vistes que segur encantadores , a rupit hi vareu dinar? ten una foto del restaurant "ALBERT" defet a cualsevol restaurant del poble es pot menjar bè i a un preu reonable, moltes gracies per compartir les fotos

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. abr. 04, 2010 1:10 pm

[quote user="cabirol" post="114396"]Un bon dia ben aprofitat i en unes zones que tenen el seu encant, ala segona foto( mare de deu del mon) tenim pendent de anar-hi, hi una de les antenes que es veuen es un repetidor de telecomunicacions de emisora de 2metres, avera si ens hi arribem un dia que estigui ben serè per poder gaudir de les vistes que segur encantadores , a rupit hi vareu dinar? ten una foto del restaurant "ALBERT" defet a cualsevol restaurant del poble es pot menjar bè i a un preu reonable, moltes gracies per compartir les fotos[/quote]

Ah pàjaro!!! avui me n'he enrecordat del per que vares respondra tant rapid i amb seguretat de que coneixies RUPIT (m'ho vares coemntar la vegada que ens varem coneixa a la sortida de La Conca de Barberà.
En quant el restaurant l'Albert, verem menjar una fusta d'embotits de primer que eran de primera categoria i el propietari (suposo que era l'Albert) i un tio collunot!!!! i be de preu!!!

Siauuuu

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. abr. 04, 2010 1:34 pm

Mikel :

ImatgeImatgeImatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. abr. 04, 2010 2:23 pm

Mol bona crònica molt bones fotos i amb un atractiu especial...... fer-nos pensar on era tot.
Gràcies per les fotos
ImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. abr. 04, 2010 9:44 pm

un lloc molt maco per anar Rupit ,hi ha una casa amb el balco que sembla un museu,jo que pensava que ho era,entro i em poso a mirar-ho tot de ben a propet,la veritat es que la porta era oberta,al cap d'una estona ve una senyora i em diu que que hi feia alla,jo li contesto donç mirant el que hi havia al balco i ella que m'explica d'on eren las cosas :mestre :mestre al final em diu que allo era una casa particular :oops: :oops: :oops: :oops: li demano disculpes per l'intromisio i em diu que ja hi esta acostumada,tafaner :sado :sado :sado :sado i gracies per les fotos que son molt macas
Imatge

Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dg. abr. 04, 2010 10:56 pm

[quote user="Mikelgs" post="114372"]Com que la cosa està força apagadeta a part de la crónica d'en Randy que ha fet que comenci a ballugrase una miqueta (ostres cuanta teka!!!) dons a veure si ho endevineu ja que jo no se on anat.

Imatge

Si no endevineu, dons ja posaré mes fotos com a pistes :b9 :b9 :b9[/quote]

yo tengo un amigo de infacia que vive justo donde esta hechada esta foto de rupit
a demas estuviste en rupit y no fuistes haver esto ??
Imatge
Imatge
Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 04, 2010 11:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Luis & Mª Carmen

ImatgeImatge

SOCIO DE AMM Nº 15.258

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. abr. 04, 2010 11:14 pm

Luis,
Supongo que te refieres al SALT de SALLENT!!! si no recuerdo mal, estuve hace unos 15 años. La idea era ir, pero fué un dia que RUPIT estaba a tope de turistas i el camino que lleva al Salt era un ir y venir de gente.

Pues si tienes un amigo de la infancia en Rupit, seguro que se conoce con Cabirol....

saludos :lol:

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dl. abr. 05, 2010 8:34 pm

[quote user="Lujoisla" post="114432"][quote user="Mikelgs" post="114372"]Com que la cosa està força apagadeta a part de la crónica d'en Randy que ha fet que comenci a ballugrase una miqueta (ostres cuanta teka!!!) dons a veure si ho endevineu ja que jo no se on anat.

Imatge

Si no endevineu, dons ja posaré mes fotos com a pistes :b9 :b9 :b9[/quote]

yo tengo un amigo de infacia que vive justo donde esta hechada esta foto de rupit
a demas estuviste en rupit y no fuistes haver esto ??
Imatge
Imatge[/quote]

La meva mare es filla de la casa de SALLENT, ara ja no queda gairabe rastre de aquesta casa, per aixo ala plaça de rupit hi ha una casa ( la mes alta) anomenada CAN SALLENT, els baixos hi ha restaurant, referent avera si conec qui viu devant el salt de sallent, pot ser que es digui JOAN? be de totes maneres algun dia en persona en podem parlar , en tot cas, gracies per compartir aquets vells records

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”