Fá ja molt temps que volia anar hi,i ara que tenia que fer Km a la Adventure ,vaig fer ho. Vaig sortir aviat al mati i sobre les 11,30 ja hi era,hi han 290 km des de Viladecans.El dia era clar ,pero amb força vent al aproparme a destì,com sempre per aquests indrets.

Aquesta es la porta principal on vaig fer un autoretrat.

Un cop creuada la porta aquesta es la visio del carrer principal,diuen els vells del poble que el estat del mateix no tan sols es producte dels efectes de la guerra,sembla que l`abandonament hi tè molt a veure. Ara sembla que comencen a treballar hi per millorar ho.

Em va cridar molt l`atenció que en un poble aparentment tan petit hi havian fins a sis esglesias,i els que hi creuen,diuen que al vespre encara es senten veus de la gent que hi va morir i que fins i tot hi han psicofonias que ho demostren.Jo no hi crec gaire,pero tambè es veritat que no hi aniria pas al vespre,el lloc ja es impressionant de dia,no em vull imaginar que pot ser fosc i sol......................

I despres de voltar per tot el poble i quedar força pensatiu,el lloc ho provoca,vaig pendre el pique - nique que portava i "San Tornem hi",vaig fer els 290 km fins a Viladecans.
La veritat es que es un lloc que recomano,es força interesant i espero que vos agradi.
Mes fotos a http://picasaweb.google.es/xavier.stelvio/BELCHITE