ENDEVINA EL MOTOTURISTA
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: ENDEVINA EL MOTOTURISTA
Com que veig que us costa...un altre pista.
És el tauró de Mototurisme
És el tauró de Mototurisme
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La meva última pista ha estat definitiva eh KPEPS ;)
Et toca ;)
Et toca ;)
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
;) ;) si no endevino al sr Sharky.........
a veure :
1º per mi demostra tenir un valor i una confiança amb els mototuristes absolut...... :cerv
2º es molt simpatic/a ja que als post que escriu sempre riu molt ;)
a veure :
1º per mi demostra tenir un valor i una confiança amb els mototuristes absolut...... :cerv
2º es molt simpatic/a ja que als post que escriu sempre riu molt ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="114879"]L A I O N A !![/quote]
jajajajajjaajajajjaj,ho has endevinat,et toca ;)
jajajajajjaajajajjaj,ho has endevinat,et toca ;)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Kpeps" post="114876"]... demostra tenir un valor i una confiança amb els mototuristes absolut...
[/quote]
Això sí que és veritat... perquè jo m'ho pensaria dues vegades abans de pujar de "copi" amb segons qui .... :tremolant :tremolant
[/quote]
Això sí que és veritat... perquè jo m'ho pensaria dues vegades abans de pujar de "copi" amb segons qui .... :tremolant :tremolant
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="114886"][quote user="Kpeps" post="114876"]... demostra tenir un valor i una confiança amb els mototuristes absolut...
[/quote]
Això sí que és veritat... perquè jo m'ho pensaria dues vegades abans de pujar de "copi" amb segons qui .... :tremolant :tremolant[/quote]
Josep ...................em sembla que en Jesus GS o jo mateix t`afeitarem,potser et refereixes a nosaltres ??????????? :enfadat :enfadat :enfadat
Bè,em sembla que em toca a mi per encertar la que en Kpeps m`ha possat tan dificil................. :D :D
Jo no conec gaire gent,aixis que disculpeu si les pistas no son gaire encertades.................
1- Parla italia
2 - M`estimo més comprar l`hi un traje que convidar lo a dinar
[/quote]
Això sí que és veritat... perquè jo m'ho pensaria dues vegades abans de pujar de "copi" amb segons qui .... :tremolant :tremolant[/quote]
Josep ...................em sembla que en Jesus GS o jo mateix t`afeitarem,potser et refereixes a nosaltres ??????????? :enfadat :enfadat :enfadat
Bè,em sembla que em toca a mi per encertar la que en Kpeps m`ha possat tan dificil................. :D :D
Jo no conec gaire gent,aixis que disculpeu si les pistas no son gaire encertades.................
1- Parla italia
2 - M`estimo més comprar l`hi un traje que convidar lo a dinar
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="114937"]Jo no conec gaire gent,aixis que disculpeu si les pistas no son gaire encertades.................
1- Parla italia
2 - M`estimo més comprar l`hi un traje que convidar lo a dinar[/quote]
I també parla el francès millor que molts francesos i també parla anglès .... :D :D
Es que jo Alucino quan el sento a parla en francès :mrgreen: :mrgreen:
Vaig be ? :D :D
Vssssss
007
1- Parla italia
I també parla el francès millor que molts francesos i també parla anglès .... :D :D
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="114937"][quote user="Gearbox" post="114886"][quote user="Kpeps" post="114876"]... demostra tenir un valor i una confiança amb els mototuristes absolut...
[/quote]
1- Parla italia
ja veig que nomes em faltava posar i no es la witney hiuston pero diuen que canta de maravella :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[/quote]
1- Parla italia
ja veig que nomes em faltava posar i no es la witney hiuston pero diuen que canta de maravella :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="114957"][quote user="STELVIO 00" post="114937"]Jo no conec gaire gent,aixis que disculpeu si les pistas no son gaire encertades.................
1- Parla italia
Vssssss
007[/quote]
Crec que si,crec que vas molt bè,encara que ja saps que he dit,que no conec gaire a la gent,pero ..................diria que vas bè.
Pero digue`m que es el que t`ajudat més,la pista num. 1 ,o bé la pista num. 2 ?????????? perquè la segona deu n`hi do.............. :b9 :b9 :b9 :b9
1- Parla italia
Vssssss
007[/quote]
Crec que si,crec que vas molt bè,encara que ja saps que he dit,que no conec gaire a la gent,pero ..................diria que vas bè.
Pero digue`m que es el que t`ajudat més,la pista num. 1 ,o bé la pista num. 2 ?????????? perquè la segona deu n`hi do.............. :b9 :b9 :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="114958"]es en Pacs ;)[/quote]
No sè si parla italià ,i tampoc el que menja............................pero no,no es en Pacs
No sè si parla italià ,i tampoc el que menja............................pero no,no es en Pacs
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="114961"][quote user="Kpeps" post="114958"]es en Pacs ;)[/quote]
No sè si parla italià ,i tampoc el que menja............................pero no,no es en Pacs[/quote]
a mi em pasa una mica com a tu,que com no se qui parla italia,frances o rus ,si l'encerto l'endevino ;) ;) ;) ;)
No sè si parla italià ,i tampoc el que menja............................pero no,no es en Pacs[/quote]
a mi em pasa una mica com a tu,que com no se qui parla italia,frances o rus ,si l'encerto l'endevino ;) ;) ;) ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="114960"]Crec que si,crec que vas molt bè,encara que ja saps que he dit,que no conec gaire a la gent,pero ..................diria que vas bè.
Pero digue`m que es el que t`ajudat més,la pista num. 1 ,o bé la pista num. 2 ?????????? perquè la segona deu n`hi do.............. :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Les dues juntes, una de sola hagués estat difícil ;)
Aquí de menjar n'hi ha molts que nos els atiparíem mai i d'idiomes ni han molts que en parlen.
Es l' Alucinamaripili :D :D
Vsssssss
007
Pero digue`m que es el que t`ajudat més,la pista num. 1 ,o bé la pista num. 2 ?????????? perquè la segona deu n`hi do.............. :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Les dues juntes, una de sola hagués estat difícil ;)
Aquí de menjar n'hi ha molts que nos els atiparíem mai i d'idiomes ni han molts que en parlen.
Es l' Alucinamaripili :D :D
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 09, 2010 10:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Doncs si........................es ALUCINANT !!!!!!!!!!! :D :D :D
Et toca Bond
Et toca Bond
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 09, 2010 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="114962"][quote user="STELVIO 00" post="114961"][quote user="Kpeps" post="114958"]es en Pacs ;)[/quote]
a mi em pasa una mica com a tu,que com no se qui parla italia,frances o rus ,si l'encerto l'endevino ;) ;) ;) ;)[/quote]
Bon sistema aquest,Kpeps,hi em de ficar mes horas al foro per coneixer a tothom ;) ;)
a mi em pasa una mica com a tu,que com no se qui parla italia,frances o rus ,si l'encerto l'endevino ;) ;) ;) ;)[/quote]
Bon sistema aquest,Kpeps,hi em de ficar mes horas al foro per coneixer a tothom ;) ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Aquesta per els mes nous us serà difícil :| :|
- Ja no va amb la millor moto del mon.
- En José Bono el va inspirar una vegada.
- Ja no va amb la millor moto del mon.
- En José Bono el va inspirar una vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Kpeps
- Presentats