Marroc '10
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Marroc '10
Hola Panotxa i cia. Content de llegir-vos. Una abraçada i a l'espera dels detalls de [strike]l'adventure[/strike] Ai! no sé que tinc al cap, volia dir de l'aventura. :mrgreen:
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Panotxa" post="114539"]Booooona nit!
Doncs com diu l'Steelman, això ha estat un desastre... tinc la moto que no es veu la pintura de la ronyà que té, les tapes del carenat s'aguanten amb cinta americana i el cul com un macaco. :D :D :D
Gracies a tots pel vostre interes, ara toca tornar a la normalitat...això si que és dur.
Salam Malekum! ;)[/quote]
Deixa't de punyetes...el que si que és dur és haver-se de quedar a casa :enfaduu :enfaduu
M'alegro que tot hagi anat bé....vaaaaaa....que aquesta crònica ja està tardant :lol: :lol:
Doncs com diu l'Steelman, això ha estat un desastre... tinc la moto que no es veu la pintura de la ronyà que té, les tapes del carenat s'aguanten amb cinta americana i el cul com un macaco. :D :D :D
Gracies a tots pel vostre interes, ara toca tornar a la normalitat...això si que és dur.
Salam Malekum! ;)[/quote]
Deixa't de punyetes...el que si que és dur és haver-se de quedar a casa :enfaduu :enfaduu
M'alegro que tot hagi anat bé....vaaaaaa....que aquesta crònica ja està tardant :lol: :lol:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="SisoRT" post="114590"]Hola Panotxa i cia. Content de llegir-vos. Una abraçada i a l'espera dels detalls de [strike]l'adventure[/strike] Ai! no sé que tinc al cap, volia dir de l'aventura. :mrgreen:[/quote]
Siso, veig que dispares amb bala !!! A on arribaria en Panotxa amb una Adventure ??? :eyes
Siso, veig que dispares amb bala !!! A on arribaria en Panotxa amb una Adventure ??? :eyes
Gas a la burra!!!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Itaca" post="114606"]
[/quote]
+1
[/quote]
+1
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Panotxa" post="114572"]Adaptació d’acudit...
Són tres motoristes, un de Reus, un de Banyoles i un de Vic que van de viatge junts al Marroc.
Mentre circulen pels camins africans son abduïts per una tempesta de sorra que els deixa calbs a tots tres ...quin dilema, i ara que faran? és pregunten.
El de Reus, informàtic, administrador...un hacker en tots el termes diu ...mmmmhhh, doncs si no tinc pel em compraré una gorra amb connexió Wifi, GPS, 3G i així podré connexió a tot arreu.
El de Banyoles, ex-pelroig, que no li agraden les motos tant sols les BMW’s, cronista i perillós amb el PhotoShop diu ...mmmmhhh, doncs si no tinc pel em compraré una gorra BMW i així no em cremaré la closca.
Finalment el de Vic, Linuxero, catalanista, que troba coneguts a tot arreu diu ...mmmmhhh, doncs si no tinc pel em vendré la pinta. :lol: :lol: :lol:[/quote]
Algo es algo, dijo un calvo al encontrar un peine sin púas.
Va nois/es, les photos!!!
Són tres motoristes, un de Reus, un de Banyoles i un de Vic que van de viatge junts al Marroc.
Mentre circulen pels camins africans son abduïts per una tempesta de sorra que els deixa calbs a tots tres ...quin dilema, i ara que faran? és pregunten.
El de Reus, informàtic, administrador...un hacker en tots el termes diu ...mmmmhhh, doncs si no tinc pel em compraré una gorra amb connexió Wifi, GPS, 3G i així podré connexió a tot arreu.
El de Banyoles, ex-pelroig, que no li agraden les motos tant sols les BMW’s, cronista i perillós amb el PhotoShop diu ...mmmmhhh, doncs si no tinc pel em compraré una gorra BMW i així no em cremaré la closca.
Finalment el de Vic, Linuxero, catalanista, que troba coneguts a tot arreu diu ...mmmmhhh, doncs si no tinc pel em vendré la pinta. :lol: :lol: :lol:[/quote]
Algo es algo, dijo un calvo al encontrar un peine sin púas.
Va nois/es, les photos!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
AVÍS :)
La cronica i la foto tardaran.
Fer un volcatge massiu de fotos no te sentit, aixi que primer hem de fer una tria, i despres muntar la crònica.
Aneu-vos esperant....... que falten dies???Setmanes??Mesos???
Fer un volcatge massiu de fotos no te sentit, aixi que primer hem de fer una tria, i despres muntar la crònica.
Aneu-vos esperant....... que falten dies???Setmanes??Mesos???
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Molt benvinguts, nois... volem veure fotos !!!! (ni que siguin només quatre per anar fent boca) ;)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 07, 2010 8:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
[quote user="Steelman" post="114629"]AVÍS :)
Aneu-vos esperant....... que falten dies???Setmanes??Mesos???[/quote]
Jordi, ultimament sembles l'Alfred Hitchcock; jugues amb el suspens. :D :D
Primer ens ho vares fer amb el motor de la Pan; espera que t'espera...
i ara amb les fotos i la crònica.
Fora conyes... ja suposem la feinada que suposarà triar entre les fotos que vareu fer entre tots,
i desprès, explicar-ho.
Be, estarem atents.
a10
Aneu-vos esperant....... que falten dies???Setmanes??Mesos???[/quote]
Jordi, ultimament sembles l'Alfred Hitchcock; jugues amb el suspens. :D :D
Primer ens ho vares fer amb el motor de la Pan; espera que t'espera...
i ara amb les fotos i la crònica.
Fora conyes... ja suposem la feinada que suposarà triar entre les fotos que vareu fer entre tots,
i desprès, explicar-ho.
Be, estarem atents.
a10
[align=center]
[/align]

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
:eyes De fet imaginan el que podeu haver fet allà vosaltres, penso que valdrà la pena esperar, és extrany que no hagi sortit rès per les noticies... perquè vaja , vaja, vaja.
Intenteu que no sigui gaire temps o les fotos ja tornereu tenir cabells i després ja no serà el mateix :D :D :D :D
Intenteu que no sigui gaire temps o les fotos ja tornereu tenir cabells i després ja no serà el mateix :D :D :D :D

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Jesus GS" post="114616"][quote user="SisoRT" post="114590"]Hola Panotxa i cia. Content de llegir-vos. Una abraçada i a l'espera dels detalls de [strike]l'adventure[/strike] Ai! no sé que tinc al cap, volia dir de l'aventura. :mrgreen:[/quote]
Siso, veig que dispares amb bala !!! A on arribaria en Panotxa amb una Adventure ??? :eyes[/quote]
Doncs arribaria justet de puntetes a terra... :lol: :lol: :lol:
Bromes a part: ترحيب que vol dir BENVINGUTS!!!
A més de la crònica, volem un comparatiu Tunez-Marroc d'en Panotxa
Siso, veig que dispares amb bala !!! A on arribaria en Panotxa amb una Adventure ??? :eyes[/quote]
Doncs arribaria justet de puntetes a terra... :lol: :lol: :lol:
Bromes a part: ترحيب que vol dir BENVINGUTS!!!
A més de la crònica, volem un comparatiu Tunez-Marroc d'en Panotxa
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
NOIS, QUE NO HI HAN FOTOS O QUÈÈÈÈ?????????
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat ;) :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :mrgreen: :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat ;) :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :mrgreen: :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Randy-650" post="114724"]NOIS, QUE NO HI HAN FOTOS O QUÈÈÈÈ?????????[/quote]
Tot arribarà, de moment estem buscant ...

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="114724"]NOIS, QUE NO HI HAN FOTOS O QUÈÈÈÈ?????????
[/quote]
IMPACIENTS!
Que voleu veure fotos, o que us expliquem el viatge?
Aixo porta el seu temps!
Quina colla d´impacients!!
Ara no la penjarem fins..........
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
IMPACIENTS!
Que voleu veure fotos, o que us expliquem el viatge?
Aixo porta el seu temps!
Quina colla d´impacients!!
Ara no la penjarem fins..........
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[agafo lloc] Ostiiii, això promet!!!!! [/agafo lloc] :D

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ja han pasat uns dies...no??? :eyes
Almenys penjeu alguna foto!!!!. Mira que sou "esquifits" tots plegats. :D
Espero que tot hagi anat molt bé.
Salut.
Almenys penjeu alguna foto!!!!. Mira que sou "esquifits" tots plegats. :D
Espero que tot hagi anat molt bé.
Salut.
Salut i kilómetres
- Sagal
- Presentats
Jo diria que no hi han anat, no han posat ni tant sols una foto, segurament que han anat fins aqui Alicant i s'han tirat uns dies de relax :D :D :D

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Que siiiiiiiiiiiiiiiii, que hi varem anar, però fins ahir no ens vàrem passar les fotos, erme 5 persones=5càmeres, un total d'unes 1800fotos...que voleu un bolcatge desmesurat? :enfaduu
Paciència...que és la mare de ciència, de tota manera us deixo aquesta que vàrem fer prop de Merzouga. :D
Salut! ;)

Paciència...que és la mare de ciència, de tota manera us deixo aquesta que vàrem fer prop de Merzouga. :D
Salut! ;)

- Sagal
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="115014"]Que siiiiiiiiiiiiiiiii, que hi varem anar, però fins ahir no ens vàrem passar les fotos, erme 5 persones=5càmeres, un total d'unes 1800fotos...que voleu un bolcatge desmesurat? :enfaduu
Salut! ;)
[/quote]
Ara ja ho començo entendre, aqui és a on li va caure el cabell a en Ramon, tu diràs a sobre d'una KTM :b9 :b9 :b9 :b9
Tot i aixi penso que ens feu patir massa, no hi ha dret. Haurieu de dir a l'Eva que us fés unes classes :D :D
Salut! ;)
[/quote]
Ara ja ho començo entendre, aqui és a on li va caure el cabell a en Ramon, tu diràs a sobre d'una KTM :b9 :b9 :b9 :b9
Tot i aixi penso que ens feu patir massa, no hi ha dret. Haurieu de dir a l'Eva que us fés unes classes :D :D

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
de fer el muntatge amb photoshop requereix el seu temps
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :pcenfado
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :pcenfado
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Ra-mon" post="114731"][quote user="Randy-650" post="114724"]NOIS, QUE NO HI HAN FOTOS O QUÈÈÈÈ?????????[/quote]
[/quote]
eeeeeeehhhhhhh :eyes :eyes fixeu-vos,alla al fons de la foto,no es la torre Eiffel?????,pero si aquesta foto es a la dune de Pyla :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
photoshop..............,photoshop................,photoshop ;) ;) ;)

eeeeeeehhhhhhh :eyes :eyes fixeu-vos,alla al fons de la foto,no es la torre Eiffel?????,pero si aquesta foto es a la dune de Pyla :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
photoshop..............,photoshop................,photoshop ;) ;) ;)