Un Mini Del 1972

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Un Mini Del 1972

Entrada Autor: Leclerk » ds. abr. 10, 2010 4:39 pm

Mireu que m'ha deixat provar avui un bon amic:

ImatgeImatge

ImatgeImatge

Un Mini del 1972.

En un estat inmillorable, la xapa és preciosa i sona fantàstic. Llàstima que no he fet una foto del rellotge velocímetre, una meravella.

M'ha semblat una joia.

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Un Mini Del 1972

Entrada Autor: Steelman » ds. abr. 10, 2010 4:42 pm

Es precios!
jo no hi entro pero :(
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. abr. 10, 2010 4:44 pm

La meva germana n'havia tingut un, l'havia agafat algun cop però s'hi anava «raro»:
Semblava que anaves assegut al terra de lo baix que era i veies els altres cotxes molt alts, no diguem els camions, ... :tremolant
Els rellotges no estaven al davant del pilot sino al mig, entre pilot-copilot.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » ds. abr. 10, 2010 5:46 pm

[quote user="Ra-mon" post="115057"]La meva germana n'havia tingut un, l'havia agafat algun cop però s'hi anava «raro»:
Semblava que anaves assegut al terra de lo baix que era i veies els altres cotxes molt alts, no diguem els camions, ... :tremolant
Els rellotges no estaven al davant del pilot sino al mig, entre pilot-copilot.[/quote]

El rellotge velocímetre el té impecable, el vidre, la numeració, etc... realment m'ha sorprès, es que semblava nou de trinca !
he trobat aquesta foto buscant per google d'un model semblant:

[img align=left]http://www.pruebas.pieldetoro.net/web/f ... salpic.jpg[/img]

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. abr. 10, 2010 6:07 pm

[quote user="Leclerk" post="115061"][quote user="Ra-mon" post="115057"]La meva germana n'havia tingut un, l'havia agafat algun cop però s'hi anava «raro»:
Els rellotges no estaven al davant del pilot sino al mig, entre pilot-copilot.[/quote]

El rellotge velocímetre el té impecable, el vidre, la numeració, etc... realment m'ha sorprès, es que semblava nou de trinca !
he trobat aquesta foto buscant per google d'un model semblant:

Imatge[/quote]

Exactament així és com el recordo :-o

Tot i ser petitó des de fora, un cop dins sembla molt gran i espaiós.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 10, 2010 6:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. abr. 10, 2010 6:30 pm

De jove fent autostop me'n va parar un i em vaig aco**onir. Tenia la sensació que anava
arrossegant el cul per terra.
Cotxe mític, molt guapo

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » ds. abr. 10, 2010 6:56 pm

Es l'altre passió que tinc, els classics.

A vegades anem una colla i un parell tenen minis, la veritat es que son molt divertit, i més si es el cooper ;)

Jo em conformo amb el Renault 5 Alpine Turbo :D

El que passa es que els cotxes s'han tornat aburrits, ho tens molts calers per comprar-te un bitxo de 300 cv ... L'R5 amb 110 cv amb turbo i 850 Kg de pes = diversió garantitzada.
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 10, 2010 6:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. abr. 10, 2010 7:31 pm

[quote user="Steelman" post="115055"]Es precios!
jo no hi entro pero :([/quote]

si que hi entres si Jordi.... ;)( jo faig 1,87) en vaig tenir un, (era de la familia ) un Mini 1000 com aquest vermell amb capota blanca, i ens hi ficavem 4 tios per anar a perseguir extranjeres a Lloret, era matriculo de M-878787 , tenía l´esfera del contaquilometres com el de la foto i al costat el contavoltes amb la mateixa grafía però més petit i també presió de l´oli i temp. de l´aigua tot el tauler de fusta de cap a cap.

finestres correderes i frontisses de la porta exteriors era una Mini anglès autèntic ( no Authi )
125 peles de benzina i anaves i tornaves de Lloret a les nits d´istiu ( després de deixar les nòvies a casa ) :twisted: :twisted: i el peatge valia 25 peles ( l´autopista A-7 només arrivaba a la Sortida de Lloret-Vidreres ) unes quantes pintes de cervesa al Londoner English Pub i després al Saint-Trop a veure si lligaves......i tornar no massa tard a l´estiu cap a casa sense que s´en aseventessin les nòvies que a un poble tot se sap.

Temps era Temps, ara com més lligava ( creia jo ) era fent aixecades de roda al passeig amb una Ossa Enduro 250 ´72, aixó creia jo, un dia que vaig poder lligar amb una Anglesa ( perdó Scottish ) em va confesar que estaven totes acollonides, ni boja pujo jo amb aquest fantasma deia la Margarett aquella en nom de totes les turistes de Lloret

:tremolant :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 10, 2010 7:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 10, 2010 8:59 pm

Parlant de Mini...l'altre dia en Coes ens explicava que en els seus anys mozos va visitar la fàbrica d'Anglaterra on els feien, i la ratlleta lateral que portaven alguns Mini la pintava un sól paio.....a mà!! :eyes

I el taulell d'instruments......uffff......van dir-li a ell que fiqués un cargol del muntatge, i vinga provar-ho.....res, que no hi havia manera. Van explicar-lis que per muntar aquests cargols feien servir.........a persones cegues!!!! :eyes

Aviam si entra en Coes i ens ho explica una miqueta més. En aquella època ell era a Anglaterra i sap tota la història. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » ds. abr. 10, 2010 9:49 pm

[quote user="Randy-650" post="115099"]Parlant de Mini...l'altre dia en Coes ens explicava que en els seus anys mozos va visitar la fàbrica d'Anglaterra on els feien, i la ratlleta lateral que portaven alguns Mini la pintava un sól paio.....a mà!! :eyes

I el taulell d'instruments......uffff......van dir-li a ell que fiqués un cargol del muntatge, i vinga provar-ho.....res, que no hi havia manera. Van explicar-lis que per muntar aquests cargols feien servir.........a persones cegues!!!! :eyes

Aviam si entra en Coes i ens ho explica una miqueta més. En aquella època ell era a Anglaterra i sap tota la història. :D[/quote]
eran el Morris minor predecesor del mini

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » ds. abr. 10, 2010 10:34 pm

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dg. abr. 11, 2010 7:41 am

[quote user="Steelman" post="115055"]Es precios!
jo no hi entro pero :([/quote]
Que si qui entres.
A casa n'haviem tingut un per aquestes epoques també i es tal com el recordo.
Jordi, dic que hi entres , perque un dels anuncis que es feien en aquells temps s'hi posaven a 4 pesos pesants de boxa (entre ells l'Urtain) a dins sense cap problema!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Respon

Torna a “Cerveseta”