[quote user="Espia" post="115060"]Què ca................................ons!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu passeu per davant de casa (pràcticament per la porta) i no em dieu res...... :enfaduu :enfaduu
De totes maneres, no hauria pogut venir...estic treballant :crys
La ruta que heu fet és molt maca, però si no m'equivoco no crec que arribin als 20 km els de pista real. El que no treu valor a fer-ho amb unes "k-75 d'enduro". Segurament la ruta feta ha estat des de Cabanelles fins a LLiurona (emportlanat) i des d'aqui al trencant d'Albanyà (emportlanat) per seguir cap al cool de Bassegoda per Can Nou (imagino que es el tall amb basses) per desprès baixar cap a Can Agusti de Riu (un baixada forta i pedragosa) i des d'aqui fins a Sadernes.
M'equivoco? Una ruta especialment maca a la tardor. Quina sort que teniu!!! (i quina enveja....!)
Per cert, aquest matí havia una grup de motos a la gasolinera de Besalú cap a les 8 del matí. Ereu vosaltres? M'han semblat moltes BMW, però no n'he vist cap de "enduro" :lol: :lol:
La propera, aviseu amb temps i com a mínim teniu la :cerv pagada
M'apunto a la sortideta mini off-road, encara que no se si podre seguir el vostre ritme....[/quote]
Si, la ruta és tal com dius excepte que el tros de bassals és una pista de uns 5 kms paralela a la carretera de M.Deu del Mont que surt de Lladó
pista amb aigua i fang
A dalt a Coll de Riu, hem trobat un grup de 8 o 10 mosses que anaven en bici i que pujaven per la pujada forta i pedragosa, han al·lucinat al veure'ns amb motos de carretera, sobretot una que ens ha dir que té una Hornet i que hem convidat a visitar mototurisme.cat ;)
Deien que és com si elles en lloc de pujar amb mountain-bike haguéssin pujat amb bicis de carreres. :roll:
Sap greu no haver avisat abans però jo ahir al matí vaig entrar al post de LCN a bmwmotos i em vaig apuntar amb els de pistes, que al final hem sigut 2 ;)
En quan a que no puguis seguir el ritme, tu tranquil, si convé ja t'esperarem :b9 :b9 :b9