Sortida Diumenge Mati
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Sortida Diumenge Mati
[esperant sentat] No veig cap foto!!! :mrgreen: [/esperant sentat]

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Gràcies a tots:
Als que m’han aclarit on és la gasolinera de la República,
Als que avui han fet la sortida i que m’han esperat quan ha convingut
I en especial, als que m’han fet companyia quan em quedava enrera.
Un dia magnífic !!
Als que m’han aclarit on és la gasolinera de la República,
Als que avui han fet la sortida i que m’han esperat quan ha convingut
I en especial, als que m’han fet companyia quan em quedava enrera.
Un dia magnífic !!
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Benvolguts Mototuristes:
Aquest matí ha fet un día preciós.
A les 9 del matí ens hem trobat a la gasolinera de La Repúblique:
1.- Avui hem conegut en Miquel i el seu fill, en Francesc de 18 anys . En Francesc porta moto, però ha preferit, la primera vegada venir amb el seu pare per més endevant venir amb la seva moto 125cc. Una cálida benvinguda als dos :kiss :kiss :
2.- Ha vingut , en plan sorpresa en Miquel de Figueres. Amb ell ens varem trobar a la Patagonia,
3.- En Mikel gs m´ha enviat un missatge per avisar-nops que finalment no vindrían. Gracies Mikel per avisar.
Així que hi hem sigut tots, foto

i cap el Santuari de la Mare de Deu del Mont
Aquest matí ha fet un día preciós.
A les 9 del matí ens hem trobat a la gasolinera de La Repúblique:
1.- Avui hem conegut en Miquel i el seu fill, en Francesc de 18 anys . En Francesc porta moto, però ha preferit, la primera vegada venir amb el seu pare per més endevant venir amb la seva moto 125cc. Una cálida benvinguda als dos :kiss :kiss :
2.- Ha vingut , en plan sorpresa en Miquel de Figueres. Amb ell ens varem trobar a la Patagonia,
3.- En Mikel gs m´ha enviat un missatge per avisar-nops que finalment no vindrían. Gracies Mikel per avisar.
Així que hi hem sigut tots, foto

i cap el Santuari de la Mare de Deu del Mont
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per fi una sortida que no tenia l'excusa d'anar a jalar!!!! :Saltant

- Eva
- Presentats
La ruta fins al Santuari ha sigut preciós. No feia fred i molt de sol.
Hem pasat petits poblets i en menys de 30 minuts hem començat a pujar cap el santuari.
La carretera per pujar és molt estreta i de doble sentit.
No es perillosa però s´ha d´anar en compte.
Com més pujavem, la vista més bonica era. Alçada del Santuari 1.124 m

Al arribar a dalt , després de fer paelles i conduir molt en compte per les pedres que hem trobat per la cerretera, la vista ens ha impresionat a tots.
( tret de la web del Santuari ) Des del Santuari es contempla una panoràmica circular incomparable del nord-est de Catalunya, que abasta terres de deu comarques: Garrotxa, Ripollès, Vallespir, Alt Empordà, Baix Empordà, Pla de l’Estany, Gironès, Selva, Osona i Berguedà. En un radi de 360 graus albirem:
Al nord, la serralada pirinenca, des del Puigmal al cap de Creus, amb la magnífica silueta del massís del Canigó, i a tocar les muntanyes de l’Alta Garrotxa.
A llevant s’estén l’Empordà, entre les Alberes i les Gavarres, amb el golf de Roses, el Montgrí i Figueres centrant els pobles de l’Alt Empordà.
A migdia, Banyoles i el seu estany, Girona, Rocacorba, el Far i més enllà les Guilleries i el Montseny. Més a prop Maià i Besalú assenyalen el camí de la Garrotxa seguint la vall del Fluvià.
A ponent es retallen les siluetes de Cabrera i el Puigsacalm. Finalment les serres de Milany i Cavallera, amb el Pedraforca al fons, tanquen l’impressionant rotllana.
Com que teniem gana, hem anat directament al menjador a " per feina" :

I..... sorpresa, ha aparegut en :

Ha treballat TOTA LA NIT i no s´ha pogut resistir a un pa amb tomate i café mig celestial.
I també en Jeepy ( que ha fet una visita de metge)

Jeepy, gracies per venir, ens ha fet molta il.lusió saludar-te.
Hem pasat petits poblets i en menys de 30 minuts hem començat a pujar cap el santuari.
La carretera per pujar és molt estreta i de doble sentit.
No es perillosa però s´ha d´anar en compte.
Com més pujavem, la vista més bonica era. Alçada del Santuari 1.124 m

Al arribar a dalt , després de fer paelles i conduir molt en compte per les pedres que hem trobat per la cerretera, la vista ens ha impresionat a tots.
( tret de la web del Santuari ) Des del Santuari es contempla una panoràmica circular incomparable del nord-est de Catalunya, que abasta terres de deu comarques: Garrotxa, Ripollès, Vallespir, Alt Empordà, Baix Empordà, Pla de l’Estany, Gironès, Selva, Osona i Berguedà. En un radi de 360 graus albirem:
Al nord, la serralada pirinenca, des del Puigmal al cap de Creus, amb la magnífica silueta del massís del Canigó, i a tocar les muntanyes de l’Alta Garrotxa.
A llevant s’estén l’Empordà, entre les Alberes i les Gavarres, amb el golf de Roses, el Montgrí i Figueres centrant els pobles de l’Alt Empordà.
A migdia, Banyoles i el seu estany, Girona, Rocacorba, el Far i més enllà les Guilleries i el Montseny. Més a prop Maià i Besalú assenyalen el camí de la Garrotxa seguint la vall del Fluvià.
A ponent es retallen les siluetes de Cabrera i el Puigsacalm. Finalment les serres de Milany i Cavallera, amb el Pedraforca al fons, tanquen l’impressionant rotllana.
Com que teniem gana, hem anat directament al menjador a " per feina" :

I..... sorpresa, ha aparegut en :

Ha treballat TOTA LA NIT i no s´ha pogut resistir a un pa amb tomate i café mig celestial.
I també en Jeepy ( que ha fet una visita de metge)

Jeepy, gracies per venir, ens ha fet molta il.lusió saludar-te.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 11, 2010 4:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 11, 2010 4:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
En Sidro i en Jordi Sacot:

En Sidro esta molt recuperat i anímicament comença a ésser el mateix de sempre. Felicitats Sidro. M´en alegra que ja estiguis CASI al 100*100.
En Jordi Sacot a punt de marxar al Áfrique a fer pistes. M´ha ensenyat una foto de la moto nova. I próximament posara una k100 a punt

En Sidro esta molt recuperat i anímicament comença a ésser el mateix de sempre. Felicitats Sidro. M´en alegra que ja estiguis CASI al 100*100.
En Jordi Sacot a punt de marxar al Áfrique a fer pistes. M´ha ensenyat una foto de la moto nova. I próximament posara una k100 a punt
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 11, 2010 4:21 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Tots seguit algunes de les imatges del Santuari :

Mosen Sinto Verdaguer va fer una estada al santuari ( tret de la web):
L’estiu del 1884 en Jacint Verdaguer va fer una estada d’un mes i mig al Santuari, on va trobar el mirador que cercava per contemplar el Canigó, i tranquil·litat per a escriure. Durant la seva estada escrigué alguns fragments del poema Canigó, que ja tenia molt avançat També hi va escriure, entre d’altres poesies, la Cobla a la Mare de Déu del Mont, que avui en dia substitueix els antics goigs, i el text en prosa L’ermita del Mont.
L’habitació que va ocupar ha estat restaurada i disposa d’un llibre de visites on tothom pot deixar el testimoni del seu pas.
L’any 1986, a la banda de tramuntana del santuari, s’alçà un monòlit commemoratiu del centenari de la publicació del poema Canigó i des del 1998 s’hi celebra una diada verdagueriana el mes de juny.

Mosen Sinto Verdaguer va fer una estada al santuari ( tret de la web):
L’estiu del 1884 en Jacint Verdaguer va fer una estada d’un mes i mig al Santuari, on va trobar el mirador que cercava per contemplar el Canigó, i tranquil·litat per a escriure. Durant la seva estada escrigué alguns fragments del poema Canigó, que ja tenia molt avançat També hi va escriure, entre d’altres poesies, la Cobla a la Mare de Déu del Mont, que avui en dia substitueix els antics goigs, i el text en prosa L’ermita del Mont.
L’habitació que va ocupar ha estat restaurada i disposa d’un llibre de visites on tothom pot deixar el testimoni del seu pas.
L’any 1986, a la banda de tramuntana del santuari, s’alçà un monòlit commemoratiu del centenari de la publicació del poema Canigó i des del 1998 s’hi celebra una diada verdagueriana el mes de juny.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Resumint :
Bona ruta, día preciós, bon esmorzar i el millor TOT VOSALTRES.
Fins la propera
Eva
Per si m´he deixat alguna foto, estan TOTES aquí :
http://picasaweb.google.es/maretapatago ... nge11Abril#
Bona ruta, día preciós, bon esmorzar i el millor TOT VOSALTRES.
Fins la propera
Eva
Per si m´he deixat alguna foto, estan TOTES aquí :
http://picasaweb.google.es/maretapatago ... nge11Abril#
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Merci per les fotos,Eva. Nosaltres hem dinat a Can Roca, d'Esponellà(de collons) i després tirem cap a caseta.
Un dia de nassos, companys.
Un dia de nassos, companys.
- Eva
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="115206"]Merci per les fotos,Eva. Nosaltres hem dinat a Can Roca, d'Esponellà(de collons) i després tirem cap a caseta.
Un dia de nassos, companys.[/quote]
Un día hem de probar aquesta especialitat de Can Roca.
Bon viatge de tornada a casa :kiss
Un dia de nassos, companys.[/quote]
Un día hem de probar aquesta especialitat de Can Roca.
Bon viatge de tornada a casa :kiss
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:lol: :lol: molt xules les fotos ........ GRÀCIES
:cerv :cerv me n'alegro molt de veure (encara que no sigui en persona) a SIDRO :cerv :cerv
:form :form be jo he estat amb el meu nano que s'ha tret el carnet de 125 i hem fet una mica de ruta :form :form
:form :form (bé de carabanes , el nano anava el prime) :form :form :form
:cerv :cerv me n'alegro molt de veure (encara que no sigui en persona) a SIDRO :cerv :cerv
:form :form be jo he estat amb el meu nano que s'ha tret el carnet de 125 i hem fet una mica de ruta :form :form
:form :form (bé de carabanes , el nano anava el prime) :form :form :form
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola que tallllllllllllllllllll !!!!!
Un bon matí, un plaer estar amb vosaltres. Moltes grácies per les afotos Eva, Mininossssss ja estamos en ello GAZZZZZZZZZZZZZZZ !!!!
Salut a tothom!!!!
Un bon matí, un plaer estar amb vosaltres. Moltes grácies per les afotos Eva, Mininossssss ja estamos en ello GAZZZZZZZZZZZZZZZ !!!!
Salut a tothom!!!!
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Eva, Miquel, gràcies per les fotos
[align=center]
[/align]

- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Quina enveja, sana ehh, moltes gracies per les fotos