De Girona I Rodalies Cap A Ponts
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
De Girona I Rodalies Cap A Ponts
[marquee direction=left]PROPOSTA PER AUTOPISTA ABORTADA ... ANIREM PER L'EIX[/marquee]
No se si hi ha algú més de Girona i rodalies que vingui a la Vall d'Aran. Jo i la Laiona sortirem de l'Area de la Selva a les 07:00 per anar cap a Ponts en principi per l'Autopista, en 1:45 estarem a lloc per fer benzina i esmorzar tranquil·lament.
RUTA
Si hi ha algú que surti de l'Area de Bellaterra o algun altre punt de la ruta marcada, ja avisareu per quedar i pujar plegats.
V'sss
[marquee direction=left]PROPOSTA PER AUTOPISTA ABORTADA ... ANIREM PER L'EIX[/marquee]
No se si hi ha algú més de Girona i rodalies que vingui a la Vall d'Aran. Jo i la Laiona sortirem de l'Area de la Selva a les 07:00 per anar cap a Ponts en principi per l'Autopista, en 1:45 estarem a lloc per fer benzina i esmorzar tranquil·lament.
RUTA
Si hi ha algú que surti de l'Area de Bellaterra o algun altre punt de la ruta marcada, ja avisareu per quedar i pujar plegats.
V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 14, 2010 10:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: De Girona I Rodalies Cap A Ponts
Ja em direu a quina hora passareu per Igualada, encara que nosaltres, en principi, no voliem anar tant directes.
Teniem previst escalfar una mica de pneumàtics passant per Les Maioles, Prats de Rei i Calaf.
Teniem previst escalfar una mica de pneumàtics passant per Les Maioles, Prats de Rei i Calaf.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
jo he posat la sortida desde Bellaterra per el que vulguin sortir del Valles a la 7,45
ja direu si us esperem
ja direu si us esperem
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Gearbox" post="115296"]Ja em direu a quina hora passareu per Igualada, encara que nosaltres, en principi, no voliem anar tant directes.
Teniem previst escalfar una mica de pneumàtics passant per Les Maioles, Prats de Rei i Calaf.[/quote]
:eyes :eyes :eyes escalfeu,escalfeu, que amb la ruta prevista no donara temps de que agafin temperatura :b9 :b9 :b9
Teniem previst escalfar una mica de pneumàtics passant per Les Maioles, Prats de Rei i Calaf.[/quote]
:eyes :eyes :eyes escalfeu,escalfeu, que amb la ruta prevista no donara temps de que agafin temperatura :b9 :b9 :b9
- Jesus
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="115296"]Ja em direu a quina hora passareu per Igualada, encara que nosaltres, en principi, no voliem anar tant directes.
Aneu tirant, nosaltres tenim previst tirar pel dret cap a Cervera... ens veiem a Ponts. :D
V'ssss
Aneu tirant, nosaltres tenim previst tirar pel dret cap a Cervera... ens veiem a Ponts. :D
V'ssss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 12, 2010 12:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
[quote user="Coes" post="115300"]jo he posat la sortida desde Bellaterra per el que vulguin sortir del Valles a la 7,45
ja direu si us esperem[/quote]
Ja pots comptar, però tindrem que anar una mica a la idea :roll: per arribar a les 09:00 a Ponts si sortim a les 7:45 de Bellaterra.
Els punts de pas serien Aquests
V'sss
[quote user="Coes" post="115300"]jo he posat la sortida desde Bellaterra per el que vulguin sortir del Valles a la 7,45
ja direu si us esperem[/quote]
Ja pots comptar, però tindrem que anar una mica a la idea :roll: per arribar a les 09:00 a Ponts si sortim a les 7:45 de Bellaterra.
Els punts de pas serien Aquests
V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 14, 2010 10:28 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
jo, encare he de calcular, pero pensaba sortir de Sant Feliu Ll. sobre les 7,45 i anar per A2, fins Igualada, sortir cap a Prats de Rei, per la BV-1031, Calaf i Ponts.
L´altre dia de Ponts a casa vaig baixar per Cervera.. i la veritat, fas volta i tampoc pocs guanyar tant encare que a troços vaig apretar molt, anant amb ritme pero sense apretar per les curves jo crec que deu esser millor !!!
Tambe podriem pasar per Copons! encare que fa mil anys que no paso !
L´altre dia de Ponts a casa vaig baixar per Cervera.. i la veritat, fas volta i tampoc pocs guanyar tant encare que a troços vaig apretar molt, anant amb ritme pero sense apretar per les curves jo crec que deu esser millor !!!
Tambe podriem pasar per Copons! encare que fa mil anys que no paso !
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 12, 2010 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Jesus
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="115319"]jo, encare he de calcular, pero pensaba sortir de Sant Feliu Ll. sobre les 7,45 i anar per A2, fins Igualada, sortir cap a Prats de Rei, per la BV-1031, Calaf i Ponts.
Tambe podriem pasar per Copons! encare que fa mil anys que no paso ![/quote]
Ja ho em parlat amb en Perarnau ( que vol anar per l'eix SI o Si... però encara no m'ha convençut :mrgreen: ) . El problema que veig d'anar per trams revirats tant d'hora és la humitat i la possibilitat de trobar boira i que es triga una mica més,encara que de km fas més o menys el mateix.
Ja ho anirem madurant durant la setmana.
Tambe podriem pasar per Copons! encare que fa mil anys que no paso ![/quote]
Ja ho em parlat amb en Perarnau ( que vol anar per l'eix SI o Si... però encara no m'ha convençut :mrgreen: ) . El problema que veig d'anar per trams revirats tant d'hora és la humitat i la possibilitat de trobar boira i que es triga una mica més,encara que de km fas més o menys el mateix.
Ja ho anirem madurant durant la setmana.
Gas a la burra!!!
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
la veritat per vosaltres , ho he pensat per el eix millor no? Bé, ho anem madurant.. i si cas fem cap a Ponts .... .. per nord, sud, est i oest !!!! :razz:
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 12, 2010 4:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Jesus
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="115347"]la veritat per vosaltres , ho he pensat per el eix millor no? Bé, ho anem madurant.. i si cas fem cap a Ponts .... .. per nord, sud, est i oest !!!! :razz:[/quote]
Toni, no t'acabo d'entendre bé, o ho has escrit molt ràpid o jo estic espés ...
Quina ruta tens pensada ?

A més, em sembla que ens poden caure cuatre gotes el diumenge !!! :enfadat

Toni, no t'acabo d'entendre bé, o ho has escrit molt ràpid o jo estic espés ...
Quina ruta tens pensada ?

A més, em sembla que ens poden caure cuatre gotes el diumenge !!! :enfadat

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 12, 2010 7:11 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Gas a la burra!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Hola, jo he quedat per sortir a les 07.00 des d'ARGELAGUER per anar per túnel de Bracons (o era Cabrons? :lol: :lol: ) per agafar l'Eix a Vic. Sortiré amb en Carles de Medinyà. Si algú s'hi apunta serà benvingut, si no, ens veurem a Ponts.
Salut
Salut
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Així doncs passareu a 3/4 de 8 per la benzinera de Gurb, pareu a recollir-me.
Després cap a 1/4 de 9 passarem per Manresa a recollir en Kpeps.
Després cap a 1/4 de 9 passarem per Manresa a recollir en Kpeps.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
nosaltres si no hi ha res de nou tambe serem a la gasolinera de gurb, mes o menys les 7.35
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
I en GeSus i jo tambè vindrem a l'area de Gurb!!!
Ja el tinc quasi convençut!!!!
Jesus, demà ens truquem i anem concretant definitivament!!!
Jesus, demà ens truquem i anem concretant definitivament!!!
- Jesus
- Presentats
[quote user="PERARNAU" post="115727"]I en GeSus i jo tambè vindrem a l'area de Gurb!!!
Jesus, demà ens truquem i anem concretant definitivament!!![/quote]
Com veieu en Perarnau a fet servir les seves arts de comercial agressiu i m'ha portat al seu camp ( es a dir que de Autopasta rien de rien ) , calculo que sobre les 07:45 estarem a l'Area de Gurb, per anar direcció Manressa, Calaf i finalment Ponts( Sobre les 09:15) amb la següent RUTA
V'ssss
Jesus, demà ens truquem i anem concretant definitivament!!![/quote]
Com veieu en Perarnau a fet servir les seves arts de comercial agressiu i m'ha portat al seu camp ( es a dir que de Autopasta rien de rien ) , calculo que sobre les 07:45 estarem a l'Area de Gurb, per anar direcció Manressa, Calaf i finalment Ponts( Sobre les 09:15) amb la següent RUTA
V'ssss
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="115483"]Així doncs passareu a 3/4 de 8 per la benzinera de Gurb, pareu a recollir-me.
Després cap a 1/4 de 9 passarem per Manresa a recollir en Kpeps.[/quote]
Ra-mon, kedem a l'Area de Gurb a les 07:45

Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jesus GS" post="115735"][quote user="Ra-mon" post="115483"]Així doncs passareu a 3/4 de 8 per la benzinera de Gurb, pareu a recollir-me.
[/quote]
De fet el camí natural des de les terres de Girona a les de Lleida passa per Osona ;)

De fet el camí natural des de les terres de Girona a les de Lleida passa per Osona ;)
- Jesus
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="115745"][quote user="Jesus GS" post="115735"][quote user="Ra-mon" post="115483"]Així doncs passareu a 3/4 de 8 per la benzinera de Gurb, pareu a recollir-me.
[/quote]
De fet el camí natural

des de les terres de Girona a les de Lleida passa per Osona ;)[/quote]
[marquee direction=left] [marquee direction=up]
[/marquee][/marquee]

De fet el camí natural

[marquee direction=left] [marquee direction=up]

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 14, 2010 11:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
us esperarem amb els brasos oberts,bona ruta i ens veiem diumenge :cerv
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="115747"]us esperarem amb els brasos oberts,bona ruta i ens veiem diumenge :cerv[/quote]

Gas a la burra!!!