Els mecànics de Ducati van amb.......GS

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Els Mecànics De Ducati Van Amb.......GS

Entrada Autor: Jesus » dc. abr. 14, 2010 11:30 pm

[quote user="Kpeps" post="115469"][quote user="Jesus GS" post="114205"][quote user="Kpeps" post="114137"]hi han coses que sens dubte son autentics topics,que van asociats a marcas i nacionalitats dels vehicles o els components que fan servir,amb el temps ens anirem oblidant pero de moment....d'altre banda no se perque es dubtava de Ducati a moto GP,que no ho feia be al mundial de SBK's ? contan amb els enginyers que tenien per desenvolupar la maquina, poca broma ,el temps els ha donat la rao,si en Rossi hagues firmat amb ells, les marques japoneses en aquets moments ni hi participarien.
sobre el tema de las llantas 17 o 19 es veu d'un hora lluny cap on va orientada cada moto i a Ducati no esperen que la gent vagi a fer rutes fora pista pel Marroc ni la Transpirenaica off-road ja que em sembla que no es el taranna d'un Ducatista,la moto te estetica trail sense voler-ho ser,si al contari,per posar un exemple del tema ,si es poses una llanta de 17 a una GS crec que no seria una heretgia,sino una estupidessa que el departament de marqueting de BMW ni se li pasaria per el cap de fer,com he dit abans crec que cada marca fa els seus productes orientats als seus clients potencials i ja esta.[/quote]

Seria algu semblant a una HP2 ... si es que està tot inventat ;) ... V'sss

Imatge[/quote]


i quantas en veus pel carrer????? i mira que pesa poc i el pes esta ben distribuit i tira con un avio i frena de debo ,pero res, al carrer 4,cadascu a lo seu ;)

[/quote]

Si no et dic que no ... pica molt per lo que és , però sense anar tant lluny el meu veí en té una HP2Megmoto ... i un A5 i un Cayenne ... qui el va parir com es cuida el tio !!!! :eyes :eyes :eyes
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 14, 2010 11:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “General”