Començo jo mateix, ficant aquesta foto.
---Pregaria al/la fotografiat/da que no digués res, si no no tindria gràcia :P ---
Qui ésssssssssssssssssss???????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Moderador: Airald
Ja ho havia pensat, ja......jejejejejeee....Anna ha escrit:
Randy, és que eren molt fàcils, posa només un tros de la persona ......jejejejejejejjej
Que si, home, que si et deixo jugar!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:stromkel ha escrit:En Randy no em deixa jugar :oops: :oops: :oops: :oops:
eeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!! i els drets d'autor???? us denunciaré a l'SGAE! jajajajaja :D jo també m'havia reconegut :PRandy-650 ha escrit:Proposo un altre joc; es tractaria d'agafar una imatge d'algú del fòrum i retocar-la amb algun programa fotogràfic. Aviam si entre tots podem endevinar qui és, val?
Començo jo mateix, ficant aquesta foto.
---Pregaria al/la fotografiat/da que no digués res, si no no tindria gràcia :P ---
Qui ésssssssssssssssssss???????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Faaaaaaaaacil, faaaaaaaaaaacil! :PRandy-650 ha escrit:Serà possible?????????????????????????????????? :evil: :evil: :evil: :evil:stromkel ha escrit:
Pot ser en Bond ???
Escoltaaaaaaaaaaa.....perquè no vas a llegir el diari una estona????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Molt bé, Anna!!!!!Anna ha escrit:Jo diria que és en Carles deformat amb molta mala llet.... :shock: :shock:
això no se li fa a un amic.... :twisted: :twisted: