PROGRAMA DE FOTOS
Moderador: Airald
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
PROGRAMA DE FOTOS
DINTRA DEL FORO JA ALGU QUE DOMINI EL PROGRAME PINNACLE PER MONTA VIDEOS DE FOTOS ?
SOCI AMM Nº 260
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
En Gerard fa tots els nostres vídeos, no els que ha penjat en el foro, els vídeos de les nostres sortides amb Pinacle, i és un crak...... :!: :!: :!: :!:
Amb serio, espectaculars !!!!!!!!!
:!: i Vvvvvssss
Amb serio, espectaculars !!!!!!!!!
:!: i Vvvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
No et preocupis !!!! :cerv :cerv :cerv :cervRUTILO ha escrit:Bueeeeennnnnnaaaaaaassssssss.........
Jordi, com se sol dir al foro, "vixca el bon rotllo".
Com que m'agradat la contestacio, per la espontaneitat manifesta, he donat la meva opinio "cachonda", en cap cas deus de pendre la cosa de forma seriosa.
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Adeeeeeeeuuuuu
Poques vegades em prenc malament algo!!!!
Nomes hi ha una cosa per mi intocable, i en aquesta si que ..
pero la resta de coses....jajajajajajaj
A part teniu rao, tant tu com en QSC, ha sonat molt
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Manel,....preguntali al Gerard que si que en sap!!! ;)
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
:lol: :lol: hola Jordi:Steelman ha escrit:Que necessites saber?
La veritat es que voldria preguntar varias coses pero no se si m'explicare gaira bé.
Cuan mont-ho el titols a vegades segons el model amb sur Pinaccle com superposat i no ja manera de treural.
Cuan mont-ho la musica si vui agafa la canço comencada no ja manera, amb canvi cuan la tens tote posada en la linea escorsarla es facil amb el curso.
Ja he fet cuatra peliculas de 10 m. de sortides i queda molt bé actualment tinc la versio Pinnacle Studio 10.7 si ja algu que el fa servir li agrairia que es potsers amb mi per explicarli si fos cas per telefon, la veritat es que pot fer tantes coses el programa, i m'agradairia posarme al dia amb une persona amb experiencia.
gracies :lol:
SOCI AMM Nº 260
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Per el tema dels titols, em dona la sensació, que el que es planta en pantalla es el logo de Pinnacle. Et deu passar igual quan poses segons quina transició. Això , crec, que es degut a que si es un programa "piratillo", no has posat el num. serial.Manel ha escrit::lol: :lol: hola Jordi:Steelman ha escrit:Que necessites saber?
La veritat es que voldria preguntar varias coses pero no se si m'explicare gaira bé.
Cuan mont-ho el titols a vegades segons el model amb sur Pinaccle com superposat i no ja manera de treural.
Cuan mont-ho la musica si vui agafa la canço comencada no ja manera, amb canvi cuan la tens tote posada en la linea escorsarla es facil amb el curso.
Ja he fet cuatra peliculas de 10 m. de sortides i queda molt bé actualment tinc la versio Pinnacle Studio 10.7 si ja algu que el fa servir li agrairia que es potsers amb mi per explicarli si fos cas per telefon, la veritat es que pot fer tantes coses el programa, i m'agradairia posarme al dia amb une persona amb experiencia.
gracies :lol:
Per el tema de les musiques, si pots escursar-la per el final, teòricament tambe es pot fer delde el començament. Has de posar el cursor al punt de començament fins que es transformi (el cursor) en una linea horitzontal amb dues fletxetes, es aleshores quan pots editar el començament.
Tambe, si no recordo malament, fent doble clic a la banda sonora, entras a la edicio de sò. Alli també es pot fer això.
Espero haver-te ajudat.
Et passo el meu telf. per privat.