Per que aneu en moto?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Per que aneu en moto?

Entrada Autor: Steelman » dl. març 26, 2007 7:33 pm

A veure....
A l´estiu no tenim aire acondicionat i fa molta calor
A l´hivern no tenim calefaccio i fa una mica de fred
Quant plou, ens mullem
Quant fa vent, les passem putes
SI queiem , ni que sigui a poc a poc, ens podem fer mal
......

Pero tot i aixi..continuem anant en moto.

Per que??

Jo ja respondre mes endavant ;)
Ex ...moltes coses

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dl. març 26, 2007 7:39 pm

M'AGRADAAAAAAA

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. març 26, 2007 7:42 pm

Jordi, tot això que has dit es resumeix en una paraula SENSACIONS .... es precisament això el que ens fa gaudir de la moto... dic jo!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

V'sssssss

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. març 26, 2007 7:49 pm

Per mi anar amb moto és sentir-me viva... :D

Res es comparable al despertar-se un mati i pensar...... Avui anem amb moto !!!!!!

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. març 26, 2007 7:53 pm

Ten raó amb tot el que has dit
No sabria donar-t'he una explicació del perqué
Nomé sé que:
M'AGRADA
:form :form :form :form :form :form :form :form

Carme
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Per que aneu en moto?

Entrada Autor: Carme » dl. març 26, 2007 7:53 pm

Buenas,
Steelman ha escrit:A veure....
Quant plou, ens mullem
......

Per que??

ESO DIGO YO, POR QUÉ? POR QUÉ? POR QUÉ?

El amor es "asín" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. març 26, 2007 8:04 pm

Hola nois/es:

Ja està tot dit, però és pot dir de d'altres maneres.
Per a mi anar amb moto és quelcom més que utilitzar un vehicle de transport, ignoro el que seria un viatge llarg a cavall, i no puc comparar-lo, però passejar tranquilament amb la moto per un camí entre els roures, o per una carretera amb corbes suaus i sense presses, m'agrada i m'omple de sensacions agradables.
M'agrada la mística dança d'encadenar corba darrera corba, la sensació d'unitat entre el pilot- la màquina- i tot el que m'envolta, els olors, la vista, l'atenció possada als mínims detalls, aquell conill al marge del camí, aquella branqueta de forma antropomórfica, l'aire a la cara, el nas ben obert...
També m'atreu el risc controlat, sense fer bestiesses, però que sempre hi és, en el següent revolt, en el proper adelantament o cruïlla...
I m'agraden les remors, la vibració, l'energia gairebé infinita que desprenen aquests troços de metall...
I per damunt de tot M'AGRADA la LLibertat!... que només els nostres vehicles ens poden proporcionar.

V'ssssssssssss

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. març 26, 2007 8:22 pm

Mira fera cosa d’un mes vaig anar a una reunió de Turisme Rural, totes es fan a Banyoles i jo surto de Torroella de Fluvià i tot pesant per carreteres secundaries uns 40 kms vaig anar-hi amb moto, i la veritat fins avui no hi havia parat atenció, he dit fins avui si perquè avui hi he anat amb cotxe i mentre pesava per aquelles carreteres pensava......... Ostres quina diferencia, tenia que haver agafat la moto.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Per que aneu en moto?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. març 26, 2007 9:47 pm

Steelman ha escrit:A veure....
Quant plou, ens mullem
......

Per que??

Jordi, has plagiat. :twisted:

Ni més ni menys que a en William Shakespeare en una de les seves obres: El mercader de Venècia.

"Que no tenim mans, òrgans, dimensions, sentits, afectes, passions? No ens alimentem amb el mateix menjar i ens ferim amb les mateixes armes? No tenim calor a l’estiu i fred a l’hivern? No riem si ens fan pessigolles? Si ens punxen no sagnem? Si ens persegueixen no patim?”

Però m'encanta aquest plagi !!!!!!
HO HAS CLAVAT !!!!!! :D :D
:D :D

Els clàssics ho són per que sempre podem trobar una picada d’ullet de complicitat, un punt de contacte entre la seva obra i la nostra existència, ràpida i fugaç, perquè parlen de la vida i de la mort, de les nostres misèries i dels nostres sentiments. Ens aporten una mica de llum en la foscor i ens ajuden a veure la flor entre el piló d’escombraries.

V'ssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dl. març 26, 2007 10:38 pm

Diuen que per anar amb moto s’ha d’estar una mica sonat. Potser sigui això. Dec estar sonat!!?.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 26, 2007 10:44 pm

Haig de reconèixer que jo em vaig apuntar al mon de les dues rodes per una questió pràctica i econòmica. A Barcelona ciutat, un cotxe surt molt car de mantenir, molt car d'aparcar i molt embús a tragar-se. Arrel d'això, em vaig comprar la CB250, una moto en el sentit més autèntic de la definició, doncs porta l'indispensable per definir-se com a tal, jejeje.
Diuen que l'esperit "motero" es porta a les venes, que s'hereda. El meu cas podria ser un d'ells. Arrel d'agafar la CB250, em vaig afeccionar a això d'anar amb un motor entre les cames i a l'aire lliure. I, quan el carnet m'ho va permètre (i també l'economia), em vaig comprar la NT650 platejada. Que maca que era aquella moto! Les seves linies em segueixen encantant. Malhauradament no va tenir temps de trepitjar masses sortides. Així doncs, perquè no em torni a passar el mateix, a la N700 li penso treure el profit al màxim!

Caram! Em sembla que m'he desviat de la pregunta en questió. Bé, de fet, no tant com podria semblar. Com molts han dit, la moto són sentiments, sensacions. A part de ser un transport molt útil per ciutat, trobo que una moto és ben divertida de portar. Ahir, tot dinant, vaig fer el seguent comentari: "Recordo la sortida que varem fer fa 15 dies, la meva estrena a Mototurisme. Quan tornavem cap a casa i vàrem parar a l'àrea de servei del Tunnel del Cadí, vaig pensar: 'Ostres, encara queda un bon tros fins a casa'. Tenia el record de tornar de la Cerdanya en cotxe, on la carretera és avorrida perquè costa molt d'avançar. Amb moto m'ho vaig passar de fàbula!" Per mi, aquí està el quid de l'assumpte: que és divertida. :)

Així doncs, i ja per acabar, espero poder seguir gaudint de les motos amb tots vosaltres per seguir-nos divertint durant molts i molts quilòmetres.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. març 26, 2007 10:54 pm

JO DES DE EL 1969 QUE EM PREGUNTO: PER QUE VAIG AMB MOTO ????? :roll:
Imatge

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. març 26, 2007 11:14 pm

Hola,

Cada dia per anar a la feina estic 30 minuts dels quals 5-10 minuts per cambiar-me la roba de motorista i possar-mi la roba de feina.
El cas que ho faig a gust per passar 20 minuts amb moto. Per que?
Es un conjunt d'emocions i sensacions. Algunes facils de comparar com la sensacio de llibertat o l'emocio de gaudir una carretera de revolts al teu ritme. I d'altres no

Salutacions

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. març 26, 2007 11:45 pm

Jo ho sè, però no ho puc expressar, i seria massa llarg.

Primer de tot, no s'ha d'estar boig, si ser diferent, però ser diferent tb potser el mès llest, el mes emotiu, el mès sentimental, el que no es deixa endur.

Un amic em va deixar la seva nsr ja fa alguns anyets, allà em va venir un gust i plaer.. tot va començar allà. La volteta va ser sense casc, allà és quan es viu, això si, una volta a la "manzana".

Ara amb tanta tanta obsessiò per la seguretat.. que ja és bona, però no sense flexibilitat.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 27, 2007 12:04 am

M'agrada anar en moto.

No és un fet racional, és una qüestió sentimental (del cor, de l'ànima ...)

Afortunadament vaig a la feina a peu i la moto la tinc per pur "divertimento", es un plaer, amb lletra grossa.

La primera moto una "lobito" 74 d'un amic, era una sensació desconeguda. Tenia 15 anys. Va entrar-me directament a la vena, i encara estic enganxat.

Quan algú que no va en moto en fa la mateixa pregunta, li responc que son sentiments, emocions, coses que en cotxe és impossible de sentir.

M'estimo anar en moto i punt :!: :!:

Enllaçar revolts un darrera l'altre, és com ballar amb el so d'una música que m'agrada
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. març 27, 2007 12:23 am

Ara bè el rotllo per qui el vulgui.

Despres del primer cop emocional ho va enfortint el sentit practic.

Practic és temps, és més espai per a tots, res de complicacions d'aires acondicionats i calefaccions. Des que vaig en moto que ja no tinc constipats tontos, en cotxe.. que si surts i a fora fa fred, o al reves..

Un esperit revolucionari i que les coses es poden millorar i cambiar, que encara queda un bri d'esperança.

Desperta els teus sentits al haver d'estar alerta, i al no estar-ho tb.

Quedes una mica fora de les normes, i deixa mès a la amabilitat o generositat de la gent, ja que no n'hi han d'especifiques per a nos, i si no digueu-me què he de fer si tinc un motero a darrere meu i jo vaig tranquilet, i al carril contrari hi ha una cua immensa, doncs li facilitarè el pas invadint el propi carril. No com a uns ciclistes que jo recordo, que fent us i abus del seu nou dret i llei de circular dos en dos, van oblidarse de les persones, que erems nos a darrere.

O si tinc una cua davant de cotxes, i un comença amablament a facilitar-me el pas i compartir carril pq adelanti, i jo responent i saludant de forma molt agraida. M'agrada veure gent que fa alguna cosa, no pq ho digui alguna llei.

M'agrada veure tb com ilusiono a alguna mainada quan vaig darrere un cotxe, com miren tot contents i amb aquells ullets i saludant.

M'agrada com entre tots els moteros, els fets i drets, ens respectem, ens solidaritzem, no com els autos que cada un vol donar pel sac a l'altre, potser causa de l'enllaunament i de no respirar el mateix aire que respira l'altre.

Em permet desplaçarme i disfrutar de la carretera sense necessitat de grans autopistes, ans al contrari aquestes em molesten. En una carretera estreta i sense molestarme la sinuositat on tens la natura ni a dos metres.

La passiò que desperta en els altres, la gent que se m'acosta i comença comentant de la moto i explicant-me a l'hora que jo una mica de la nostra vida.

Ah i tb bastant importat sense ella tampoc us hagues conegut a vosaltres, al igual que de molta altre gent.

I veig que em podria anar allargant.., jo sense moto és com si a un pilot de caçes de l'exercit no li deixessin portar el seu avionet.

TOT son avantatges menys un gran inconvenient seguretat.

I fins i tot en la segurtat tens avantatges a l'hora d'evitar accidents, vistes de mes lluny , tens potencia de sortida, tens marge de maniobra, frenada mès curta, i en el cas tragic de què te la fotin , sè de segur que els bombers no trigaràn una hora per obrir amb l'obre llaunes el meu cotxet.

Caraiii quin rotllo, això passa per fer preguntes... això és com si em preguntessin pq m'agrada el sexe o la carn o el fumar o jo que sè què..

Resumint!! en el cromosoma 123644 del mapa del meu adn hi posa HONDA i al 123645 hi posa pan european :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
al igual que el de l'ovella en aquests mateixos cromosomes hi posa herba frescaaaa

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. març 27, 2007 1:42 am

Holaaaa!!
Doncs com molt bé explica en Terraxaman, és la sensació de llibertat que es té, semblant a la que devien tenir els cowboys d'anys enrera, quan apart d'anar a treballar hi anaven a tot arreu, amb el cavall. :D :D

Salut!!!
ImatgeUnforgiven

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. març 27, 2007 9:59 am

Vendetta ha escrit:Resumint!! en el cromosoma 123644 del mapa del meu adn hi posa HONDA i al 123645 hi posa pan european :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
al igual que el de l'ovella en aquests mateixos cromosomes hi posa herba frescaaaa
Vigila amb aquests cromosomes, que aquí s'han vist "mutacions inverosimils" d'un dia per l'altra !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssss

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. març 28, 2007 12:01 am

Més o menys ja ho vaig dir en un post anterior: M'agrada tant anar en moto que no cal dir res més!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Nanof
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 10:00 pm
Ubicació: Barcelona i Calafell

Entrada Autor: Nanof » dc. març 28, 2007 11:10 pm

perque es un sensacio molt bona i per los que esten en contacte amb les motos desde molt petits, es per que son part de la nostra vida,
el meu pare ja portabe a la meva mare en una vespa primavera quan jo ancara estab dintre de la seva panxa ... i tambe el meu pare em portaba al cole en moto, un cole pijo al que no mes jo iun altre company arrivaben en moto, i jo tan content i orgullos .... i que el nom del meu germa es el mateix que el del millor amic del meu pare, que va morir despres de un accident de moto, el que anaban tot dos junts .... i que jo portaba a la meva filla al cole i a tota desde el primer dia que va arribat a les estriberas ......
i per que cade vegada que veus a un altre motorista, t´entra aquesta sensacio de germanor (camaraderia) que ve principalment de fet que aquets trastos maravellosos son molt perillosos, pero que intentem controlar ... en busca de una las millor sensacions del mon:
LA LLIBERTAT !!!!

(aprofito per felicitat a tots que han escrit en aquet fil, a Jordi per posarlo i tambe al Vendetta per el seu escrit, gracis a tots i perodoneu tots els errors i barbarismes)
Nanof -Irene i la Silver Shadow

Respon

Torna a “General”