8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 8 De Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
[quote user="Steelman" post="114692"]LLISTA ACTUALITZADA!!
MARETA: Aquest provisional, es provisional no?despres seras definitiu ;)
VS[/quote]
Estic fent tot el que puc.... ;)
MARETA: Aquest provisional, es provisional no?despres seras definitiu ;)
VS[/quote]
Estic fent tot el que puc.... ;)
- Caliquenyo
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dj. març 26, 2009 10:02 am
- Ubicació: Sarrià de Ter
[quote user="caliquenyo" post="113407"][quote user="Steelman" post="113064"][quote user="caliquenyo" post="113062"]Bon dia companys,
ja em podeu incloure com a definitiu; de moment cal comptar un pax i allotjament ja reservat.
Salutacions.[/quote]
Despres actualitzo llista
quant aguanta la teva moto?[/quote]
La VF de la foto no vindrà a Ginebra; agafaré la Pan (400 quilòmetres?); és possible que vinguin uns companys; si es així ja avisaré de la seva inscripció i autonomia.[/quote]
Bon dia Steelman,
si no vaig errat, encara figuro com a provisional; voldria confirmar-te que també vindran dos companys més de Sarrià de Ter (gironès): un és en Neni que porta una Honda Shadow 750 (200 quilòmetres d'autonomia) i l'altre és en Xevi que porta una BMW LT1200.
L'allotjament ja el tenim reservat.
Salutacions.
ja em podeu incloure com a definitiu; de moment cal comptar un pax i allotjament ja reservat.
Salutacions.[/quote]
Despres actualitzo llista
quant aguanta la teva moto?[/quote]
La VF de la foto no vindrà a Ginebra; agafaré la Pan (400 quilòmetres?); és possible que vinguin uns companys; si es així ja avisaré de la seva inscripció i autonomia.[/quote]
Bon dia Steelman,
si no vaig errat, encara figuro com a provisional; voldria confirmar-te que també vindran dos companys més de Sarrià de Ter (gironès): un és en Neni que porta una Honda Shadow 750 (200 quilòmetres d'autonomia) i l'altre és en Xevi que porta una BMW LT1200.
L'allotjament ja el tenim reservat.
Salutacions.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Més informació:
Adjuntem nota i enllaç a un audiovisual de personatges del món cultural, social i professional donant suport a la Cap a l'ONU per l'Estat propi, en què una delegació del sobiranisme català farà entrega d'un Manifest en favor de la nostra independència a la seu de l'ONU, a Ginebra, el proper 8 de maig.
Podeu accedir al video a través d'aquest enllaç:
atentament,
Josep Poveda
Area de Comunicació i Premsa
Adjuntem nota i enllaç a un audiovisual de personatges del món cultural, social i professional donant suport a la Cap a l'ONU per l'Estat propi, en què una delegació del sobiranisme català farà entrega d'un Manifest en favor de la nostra independència a la seu de l'ONU, a Ginebra, el proper 8 de maig.
Podeu accedir al video a través d'aquest enllaç:
atentament,
Josep Poveda
Area de Comunicació i Premsa
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ja amb sap greu,
però amb tindríeu que donar de baixa, no puc venir aquest dies, de totes maneres podria haver la possibilitat de que a ultima hora amb re apuntes, a veure si es possible.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Albert G" post="115661"]Ja amb sap greu,
però amb tindríeu que donar de baixa, no puc venir aquest dies, de totes maneres podria haver la possibilitat de que a ultima hora amb re apuntes, a veure si es possible.[/quote]
Esperem que et puguis "reapuntar", Albert.
Esperem que et puguis "reapuntar", Albert.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
AlbertG ens sap greu que no puguis, esperem que al final ho puguis arreglar i puguis venir!!
Caliquenyo, ja he actualitzat la llista amb tu, i els teus dos companys..
A la resta...
Llista de Provisionals
Caliquenyo, ja he actualitzat la llista amb tu, i els teus dos companys..
A la resta...
Llista de Provisionals
- Mareta (1)
- SergiBuda (1)
- Albert (1)
- Gearbox (1)
- Prony (1)
- Digamjordi (2)
- Kpeps (1)
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Bé, jo no he dit res fins ara, ja que tinc un compromís important el cap de setmana del 8 i 9 i estic fent gestions (sense massa èxit, de moment) per estar lliure. :(
Em temo que no us podré acompanyar.
Si em permeteu esperar-me una mica més a pendre una decissió us ho agraeixo, tot i que sóc conscient que si espero gaire més serà difícil trobar hotel.
A finals de setmana us dic el què.
Si em permeteu esperar-me una mica més a pendre una decissió us ho agraeixo, tot i que sóc conscient que si espero gaire més serà difícil trobar hotel.
A finals de setmana us dic el què.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="116235"]Bé, jo no he dit res fins ara, ja que tinc un compromís important el cap de setmana del 8 i 9 i estic fent gestions (sense massa èxit, de moment) per estar lliure. :(
A finals de setmana us dic el què.[/quote]
Per hotel no pateixes ,a mì encara em sobra un llit.............................................aixis que no tens excusa ;) ;)
A finals de setmana us dic el què.[/quote]
Per hotel no pateixes ,a mì encara em sobra un llit.............................................aixis que no tens excusa ;) ;)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="STELVIO 00" post="116239"] ...Per hotel no pateixes ,a mì encara em sobra un llit.............................................aixis que no tens excusa ;) ;)[/quote]
Gràcies Stelvio... si finalment puc venir t'agafo la paraula !! :razz:
Gràcies Stelvio... si finalment puc venir t'agafo la paraula !! :razz:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ja s'acosta. Els del torn de tarda hauriem de començar a fer llista. Jo puc sortir a partir de les 3.30.
Per cert som 2. A provisionals només n'hi ha 1.
Per cert som 2. A provisionals només n'hi ha 1.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
em sap greu pero no us podre acompanyar,definitivament tinc de treballar dissabte 8 i es impossible fer canvi de torn.
molt bona ruta i que gaudiu de les sensacions d'una trobada tan noble,fins aviat.
molt bona ruta i que gaudiu de les sensacions d'una trobada tan noble,fins aviat.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Espia" post="116324"]Ja s'acosta. Els del torn de tarda hauriem de començar a fer llista. Jo puc sortir a partir de les 3.30.
Per cert som 2. A provisionals només n'hi ha 1.[/quote]
Jo crec que haig de recollir a la Laiona a Blanes al voltant de les 15 hrs i fer via,potser ens podem trobar a l`area de la Jonquera ????? Som gaires de tarda???
Per cert som 2. A provisionals només n'hi ha 1.[/quote]
Jo crec que haig de recollir a la Laiona a Blanes al voltant de les 15 hrs i fer via,potser ens podem trobar a l`area de la Jonquera ????? Som gaires de tarda???
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Poder que fem una llista dels que sortim per la tarda.
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
Podem quedar a la Porta Catalana ...cal confirmar l'hora, però com més aviat millor.
Salut!
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
Podem quedar a la Porta Catalana ...cal confirmar l'hora, però com més aviat millor.
Salut!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="116414"]Poder que fem una llista dels que sortim per la tarda.
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
Salut![/quote]
Per mi perfecte,serè a Porta Catalana a les ................ sortire a les 15 hrs de Blanes,espero que puntual,(eh ! Laiona)doncs el que trigui en arribar
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
Salut![/quote]
Per mi perfecte,serè a Porta Catalana a les ................ sortire a les 15 hrs de Blanes,espero que puntual,(eh ! Laiona)doncs el que trigui en arribar
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Així poder que quedem a la Porta Catalana a les 16:00h
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
-
Salut!
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
-
Salut!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Panotxa" post="116430"]Així poder que quedem a la Porta Catalana a les 16:00h
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
-
Salut![/quote]
D'acord. A les 15.30 Besalú i a les 16.00 a la porta Catalana
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
-
Salut![/quote]
D'acord. A les 15.30 Besalú i a les 16.00 a la porta Catalana
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="STELVIO 00" post="116424"][quote user="Panotxa" post="116414"]Poder que fem una llista dels que sortim per la tarda.
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
Salut![/quote]
Per mi perfecte,serè a Porta Catalana a les ................ sortire a les 15 hrs de Blanes,espero que puntual,(eh ! Laiona)doncs el que trigui en arribar[/quote]
Seré puntualíssima!!!!!!! No pateixis.
-Espia
-Stelvio 00
-Panotxa
Salut![/quote]
Per mi perfecte,serè a Porta Catalana a les ................ sortire a les 15 hrs de Blanes,espero que puntual,(eh ! Laiona)doncs el que trigui en arribar[/quote]
Seré puntualíssima!!!!!!! No pateixis.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Vinga, que ja ho tenim a la cantonada... :form :form :form :form :form :form
ja tinc la moto revisada, gomes noves, assegurança pagada... em deixo alguna cosa ???..(també tinc la targeta internacional) i les maletes a punt per emplenarles d'estris per al viatge.
L'Agustí Esparducer (un dels organitzadors dels 10mil.cat) m'ha comentat si ens podem reunir amb els organitzadors en algun bar de Ginebra per fer una cervesseta junts. Ja veurem si podem, en tot cas, si s'escau i no trenca el nostre ritme, l'hi fariem una trucada. Aixó ho haurem de decidir una vegada siguem alla i si els organitzadors nostres ho veuen factible.
ja tinc la moto revisada, gomes noves, assegurança pagada... em deixo alguna cosa ???..(també tinc la targeta internacional) i les maletes a punt per emplenarles d'estris per al viatge.
L'Agustí Esparducer (un dels organitzadors dels 10mil.cat) m'ha comentat si ens podem reunir amb els organitzadors en algun bar de Ginebra per fer una cervesseta junts. Ja veurem si podem, en tot cas, si s'escau i no trenca el nostre ritme, l'hi fariem una trucada. Aixó ho haurem de decidir una vegada siguem alla i si els organitzadors nostres ho veuen factible.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="JEPPY" post="116886"]Vinga, que ja ho tenim a la cantonada... :form :form :form :form :form :form
L'Agustí Esparducer (un dels organitzadors dels 10mil.cat) m'ha comentat si ens podem reunir amb els organitzadors en algun bar de Ginebra per fer una cervesseta junts. Ja veurem si podem, en tot cas, si s'escau i no trenca el nostre ritme, l'hi fariem una trucada. Aixó ho haurem de decidir una vegada siguem alla i si els organitzadors nostres ho veuen factible.[/quote]
... no et descuidis el maletí per el compte numerat ... :b9 :b9 :b9
L'Agustí Esparducer (un dels organitzadors dels 10mil.cat) m'ha comentat si ens podem reunir amb els organitzadors en algun bar de Ginebra per fer una cervesseta junts. Ja veurem si podem, en tot cas, si s'escau i no trenca el nostre ritme, l'hi fariem una trucada. Aixó ho haurem de decidir una vegada siguem alla i si els organitzadors nostres ho veuen factible.[/quote]
... no et descuidis el maletí per el compte numerat ... :b9 :b9 :b9
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona