Semblava una bona oportunitat per veure/conèixer altres kas/gent i fer una ruta plegats amb motos iguals.
El gruix de la gent es trobaven en algun poble proper a BCN però amb en Panotxa hem quedat a Vic per pujar xino-xano cap a Prats de Lluçanès on esmorzariem amb tota la colla.
A les 10 o'clock hem arribat al Bar JB i al cap de poc ha anat arribant tothom. Jo la veritat és que només coneixis en KUK, que s'apunta a tot (de fet avui el seu compte quilòmetres marcava 238.000 i pico :shock: ). Cal dir que la ruta era de BCN a Puigcerdà, en KUK venia de Tarragona, ha fet tota la ruta i després encara ha anat a voltar per Andorra ... no m'estranya que faci tants quilòmetres :b9 :b9 :b9
Hem fet un ruta fantàstica des de Prats fins a la Collada de Toses on els he abandonat ja que jo anava just de temps i a la tarda tenia feina al Maresme. :(
Prats - Collada de Toses
Al principi la cosa era tranquila, anàvem fent fins que després de Borredà, en una parada a la cruïlla per anar a Alpens i a les Lloses ens hem posat al davant els que voliem una mica més de canya.
Hem arribat a Ripoll on hem esperat a la resta, després i fins a Ribes tothom ha anat al seu aire. A ribes hem fet un replegament i ... via lliure fins al capdamunt de la Collada, guau, hem disfrutat de valent :jump :jump :jump
Les meves fotos: