Segons aixo pateix un pneumotorax i alguna lesio en algunes vertebres
http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=807
Moderador: Airald
ostres que fort, no podria ser que, amb recuperacio, o alguna cosa......pot ser?POLVORINBCN ha escrit:Pues ja han corfirmat per lo menys a la tele que si que quedarà paraplegic, una pena que un campió com es ell, tingui aquesta mala sort, i com dieu, esperem que l'alé de tots li fasi recuperar-se aviat,
N'estic convençut!Xavitiger ha escrit: Jo no sé pas si tornarà a caminar, si tornarà a anar en moto...però del que si estic segur és que sabrà mirar cap el futur, i sigui com sigui se'n sortirà...!!!
Miquel Angel!!!!!!!, acabo de veure la teva moto novaNouSetTres ha escrit:Anims Company!!!!.
Diuen que és la desg`racia de l'Equip GALOUISSES (molts accidents, mort d'un company al Dakar...). Al final, una pedra mal ficada al camí quee pot deixar en cadira de rodes a un campió com ell. Hi han coses a les que no hi ha dret, i aquesta és una d'elles
Hi ha moltes coses a les que no hi ha dret. Jo treballo amb la companya del mosso que el Brito i el Picatoste varen deixar també en una cadira de rodes per tota la vida. Tampoc ell s'ho mereixia. També hera un motarra. Hara és un dels millors jugador de tenis adaptat d'Espanya. En aquesta vida s'ha de saber remontar totes les situacions (que siguen posibles)NouSetTres ha escrit:Anims Company!!!!.
Diuen que és la desg`racia de l'Equip GALOUISSES (molts accidents, mort d'un company al Dakar...). Al final, una pedra mal ficada al camí quee pot deixar en cadira de rodes a un campió com ell. Hi han coses a les que no hi ha dret, i aquesta és una d'elles