Pedrosa i Hayden
Moderador: Airald
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Pedrosa i Hayden
Ahir vaig veure un reportatge per TV sobre la visita d'en Dani i d'en Hayden a IFEMA de Madrizzzzzzz.
Molta moto això si, masses cavallets i masses talls d'encesa tambè ..... molt alcalde de Madrizzzz en moto ...... però el que em va sorprendre es el énfasis que vaig veure amb el tema guarda-rails.... NI LA MES MÍNIMA EXPRESSIÓ NI COMENTARI
Pot ser m'hi faig fixar malament ..... pot ser em faig massa pesat en aquest tema dels pilot i els guarda-rails, no ho sé .... a vegades em dona d'impressió que tot es façana !!!
V'ssssssss
Molta moto això si, masses cavallets i masses talls d'encesa tambè ..... molt alcalde de Madrizzzz en moto ...... però el que em va sorprendre es el énfasis que vaig veure amb el tema guarda-rails.... NI LA MES MÍNIMA EXPRESSIÓ NI COMENTARI
Pot ser m'hi faig fixar malament ..... pot ser em faig massa pesat en aquest tema dels pilot i els guarda-rails, no ho sé .... a vegades em dona d'impressió que tot es façana !!!
V'ssssssss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I mira que des de molts forums espanyols s´havia fet molt d'enfasis a assistir en massa a la presencia de Pedrossa i Hayden per que es manifestessin en contra dels guardarrails i.... :evil: :evil:
Es mes al final de tota la parafernalia , hi va haver un torn de preguntes de la gent als dos motoristes i.....
EN fi , es el de sempre, no hi ha la cultura motoristica que tenim en el pais vei del nord, per posar un exemple
Es mes al final de tota la parafernalia , hi va haver un torn de preguntes de la gent als dos motoristes i.....
EN fi , es el de sempre, no hi ha la cultura motoristica que tenim en el pais vei del nord, per posar un exemple
Ex ...moltes coses
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
No creus que tindràn alguna clausula al contracte que els obligarà a no intervindre en questions incomodopoliticoextraesportives?.
La pela és la pela i s'hi juguen molts eurilos amb els contractes publicitaris. Ahi tens al bo d'Olaguer que se l'han carregat per dir el que pensa a un pais on solament ho pots fer si penses com ells.
No vaig a dir res mes per no desvirtuar el fil... :evil: :evil: :evil:
La pela és la pela i s'hi juguen molts eurilos amb els contractes publicitaris. Ahi tens al bo d'Olaguer que se l'han carregat per dir el que pensa a un pais on solament ho pots fer si penses com ells.
No vaig a dir res mes per no desvirtuar el fil... :evil: :evil: :evil:
... eppur si muove.!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
:evil: :evil: :evil:
No ho penso pas que tinguin aquestes clausules, però la millor manera de conservar els patrocinadors que tens i de aconseguirne mes es precisament aquesta, aixó no cal posar res al contracte.tonet ha escrit:No creus que tindràn alguna clausula al contracte que els obligarà a no intervindre en questions incomodopoliticoextraesportives?.
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Això ho he tret d'un altre fòrum i estaba postejat per nitoynita.
Buena ocasión perdida para reivindicar más seguridad en las carreteras para el colectivo motero. Encima el "pavo" de Pedrosa se queda en blanco y tirando pelotas fuera cuando le invitan a posicionarse en contra de los guardarrailes -" Yo, es que como no voy en moto por las carreteras.....pues......no se de que va eso "-. (patético)
¡¡¡ SPAIN (continúa siendo ) DIFERENT !!!!!!!!!!
V'ssssssss
007
Buena ocasión perdida para reivindicar más seguridad en las carreteras para el colectivo motero. Encima el "pavo" de Pedrosa se queda en blanco y tirando pelotas fuera cuando le invitan a posicionarse en contra de los guardarrailes -" Yo, es que como no voy en moto por las carreteras.....pues......no se de que va eso "-. (patético)
¡¡¡ SPAIN (continúa siendo ) DIFERENT !!!!!!!!!!
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dj. març 22, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Badalona City
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Steelman ha escrit:NO MIREU LES NOIES!!!!MIreu els cartells que us conec!! :sado :sado :sado :sado
Anava per respondre i donar-te les gràcies per les fotos dels guardarrails, amb les noies no mi he fixat, i he vist el teu avís. :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Gràcies per no fer-me caure en la tentació.
V'sssssss
007
PD : UUUFFFFF !!! com están el primer i el segon guardarrail !!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dj. març 22, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Badalona City
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Quines pancartes???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Quines pancartes???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,