Un altre país dels Pirineus. 15 de Maig
Moderador: Airald
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Re: Un Altre País Dels Pirineus. 15 De Maig
Steelman and Co.
Estic interessat a la sortida, poder fer ports que no vaig poder fer, i estic pensant si fer nit a Lleida o sortir de Girona.
apunta *1
Estic interessat a la sortida, poder fer ports que no vaig poder fer, i estic pensant si fer nit a Lleida o sortir de Girona.
apunta *1
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Gearbox" post="116855"][quote user="Mareta" post="116852"] ...Jo no m´apunto perqué estaré a Cabo de Roca, Portugal.
El día 12 faré (m) Cap de Creus .- Cabo Roca i ho tinc just per arribar.[/quote]
Però el dia 15 de MAIG sí que estaras per aquí... o no ?? ;)[/quote]
:crys :crys :crys No, estem fora amb els bmw´eros .
El día 12 faré (m) Cap de Creus .- Cabo Roca i ho tinc just per arribar.[/quote]
Però el dia 15 de MAIG sí que estaras per aquí... o no ?? ;)[/quote]
:crys :crys :crys No, estem fora amb els bmw´eros .
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
titis!!!
ja em podeu apuntar!!!!
Això de fer rutes llargues m'encanta, tot i que quedo fet una coca, però jo m'apunto!!!!!!
apunteu en guixmo!!!!
ja em podeu apuntar!!!!
Això de fer rutes llargues m'encanta, tot i que quedo fet una coca, però jo m'apunto!!!!!!
apunteu en guixmo!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Un altre país dels Pirineus. 15 de Maig
Ja he actualitzat la llista!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Osti... veig la llista actualitzada i m'adono que serem els únics amb dues places a la moto !!! :shock:
Ja cal que em calci !!! :tremolant
Ja cal que em calci !!! :tremolant
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Si ens permeteu assistir a la Gemma i jo, ja en serem 4, a calçar-nos!!!
P.D. Aprofitant que des d'aki no em podeu donar una "colleja", i disculpant-me l'atreviment de la pregunta de novell... en el cas de que hi hagui previssió clara de pluja en una d'akestes sortides que no son les "oficials", habitualment les anul·leu, o hi aneu de totes formes?
P.D. Aprofitant que des d'aki no em podeu donar una "colleja", i disculpant-me l'atreviment de la pregunta de novell... en el cas de que hi hagui previssió clara de pluja en una d'akestes sortides que no son les "oficials", habitualment les anul·leu, o hi aneu de totes formes?
- Gearbox
- Presentats
Fantàstic, Joan... dues motos amb "copi". La Gemma i la Dolors es podran dedicar a tirar fotos, ja que els que van sols tindran prouta feina a donar els revolts.
[quote user="Joanclapegol" post="117846"] ...en el cas de que hi hagui previssió clara de pluja en una d'akestes sortides que no son les "oficials", habitualment les anul·leu, o hi aneu de totes formes?[/quote]
En cas de previssió clara de pluja, s'apuntarà més penya. Els Mototuristeros els agrada això de l'aigua.
Si la previssió és realment amenaçadora, potser vindrà en James Bond i tot !! (sempre que plou, ve ell... o potser era a l'inrevés ?) :mrgreen:
[quote user="Joanclapegol" post="117846"] ...en el cas de que hi hagui previssió clara de pluja en una d'akestes sortides que no son les "oficials", habitualment les anul·leu, o hi aneu de totes formes?[/quote]
En cas de previssió clara de pluja, s'apuntarà més penya. Els Mototuristeros els agrada això de l'aigua.
Si la previssió és realment amenaçadora, potser vindrà en James Bond i tot !! (sempre que plou, ve ell... o potser era a l'inrevés ?) :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joanclapegol" post="117846"]Si ens permeteu assistir a la Gemma i jo, ja en serem 4, a calçar-nos!!!
P.D. Aprofitant que des d'aki no em podeu donar una "colleja", i disculpant-me l'atreviment de la pregunta de novell... en el cas de que hi hagui previssió clara de pluja en una d'akestes sortides que no son les "oficials", habitualment les anul·leu, o hi aneu de totes formes?[/quote]
Ni l´aigua, ni el vent...NI LA NEU ens han parat mai ;)
P.D. Aprofitant que des d'aki no em podeu donar una "colleja", i disculpant-me l'atreviment de la pregunta de novell... en el cas de que hi hagui previssió clara de pluja en una d'akestes sortides que no son les "oficials", habitualment les anul·leu, o hi aneu de totes formes?[/quote]
Ni l´aigua, ni el vent...NI LA NEU ens han parat mai ;)
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="117867"]Ni l´aigua, ni el vent...NI LA NEU ens han parat mai ;)[/quote]
Això es TOTALMENT cert :
[youtube]bgCOpI8HYOY[/youtube]
Vssssss
007
Això es TOTALMENT cert :
[youtube]bgCOpI8HYOY[/youtube]
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Dissabte pujant de Laruns al Col de Portalet, prop de les Eaux-Chaudes vaig veure un rètol en una carretereta a la dreta que posava Goust, al principi em sonava i no savia de què, després vaig recordar aquest post ;)
- Gearbox
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="118222"]Dissabte pujant de Laruns al Col de Portalet, prop de les Eaux-Chaudes vaig veure un rètol en una carretereta a la dreta que posava Goust, al principi em sonava i no savia de què, després vaig recordar aquest post ;)[/quote]
Doncs no te n'oblidis, que això ja ho tenim aquí !! :razz:
Doncs no te n'oblidis, que això ja ho tenim aquí !! :razz:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 03, 2010 8:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Gearbox" post="118226"][quote user="Ra-mon" post="118222"]Dissabte pujant de Laruns al Col de Portalet, prop de les Eaux-Chaudes vaig veure un rètol en una carretereta a la dreta que posava Goust, al principi em sonava i no savia de què, després vaig recordar aquest post ;)[/quote]
Doncs no te n'oblidis, que això ja ho tenim aquí !! :razz:[/quote]
No me n'oblido no, que ja en tinc ganes de tornar-hi per aquelles carreteres ;)
Doncs no te n'oblidis, que això ja ho tenim aquí !! :razz:[/quote]
No me n'oblido no, que ja en tinc ganes de tornar-hi per aquelles carreteres ;)
- Gearbox
- Presentats
[quote user="Steelman" post="103659"] ... sortirm a les 8.00 de Lleida , on podem fer un cafe, a Huesca,farem una parada per esmorzar.
Dinar: Entrem a França, i com que les hores de dinar alli van com van, i no sabem on serem a l´hora de dina, doncs dinarem de Picnic.
[/quote]
D'això... l'esmorzar com anirà, de "bocata" a pararem en algun bar ??
Dinar: Entrem a França, i com que les hores de dinar alli van com van, i no sabem on serem a l´hora de dina, doncs dinarem de Picnic.
[/quote]
D'això... l'esmorzar com anirà, de "bocata" a pararem en algun bar ??
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Gearbox" post="118259"][quote user="Steelman" post="103659"] ... sortirm a les 8.00 de Lleida , on podem fer un cafe, a Huesca,farem una parada per esmorzar.
[/quote]
D'això... l'esmorzar com anirà, de "bocata" a pararem en algun bar ??[/quote]
Ondia doncs crec que està clar,has d´esmorzar sobre la moto,mentre condueixes :b9
[/quote]
Ondia doncs crec que està clar,has d´esmorzar sobre la moto,mentre condueixes :b9
Que gran aquest de Bilbao

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Oscar" post="118275"][quote user="Gearbox" post="118259"][quote user="Steelman" post="103659"] ... sortirm a les 8.00 de Lleida , on podem fer un cafe, a Huesca,farem una parada per esmorzar.
[/quote]
Ondia doncs crec que està clar,has d´esmorzar sobre la moto,mentre condueixes :b9[/quote]
Ell rai,només té que obrir la boca i la dona l`hi anira donant :b9 :b9 :b9
Ara els que anem sols..................... i no hi ha Camelback de aliment solid :wall :wall :wall
[/quote]
Ondia doncs crec que està clar,has d´esmorzar sobre la moto,mentre condueixes :b9[/quote]
Ell rai,només té que obrir la boca i la dona l`hi anira donant :b9 :b9 :b9
Ara els que anem sols..................... i no hi ha Camelback de aliment solid :wall :wall :wall
- Gearbox
- Presentats
Eps... !!!
Aquest matí he escoltat a la ràdio que el port de La Bonaigua està tancat i que es necessiten cadenes per accedir al túnel de Viella.
A veure si trobarem els ports de frança tancats per la nevada !! :shock:
Aquest matí he escoltat a la ràdio que el port de La Bonaigua està tancat i que es necessiten cadenes per accedir al túnel de Viella.
A veure si trobarem els ports de frança tancats per la nevada !! :shock:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Un altre país dels Pirineus. 15 de Maig
A veure la setmana entrant si no..canviem la ruta, i ja farem aquesta al 13 de juny
Ex ...moltes coses
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Bona tarda a tots,
M'agradaria molt poder-me sumar a aquesta sortida i així fer la primera ruta amb vosaltres, seria només jo solet.
Salutacions per tots.
Jordivfr
M'agradaria molt poder-me sumar a aquesta sortida i així fer la primera ruta amb vosaltres, seria només jo solet.
Salutacions per tots.
Jordivfr
- Gearbox
- Presentats
Avui he mirat les carreteres al Pirineu i el Tourmalet i Túnnel de Bielsa son tancats.

També estan tancats aquests:

Que farem ???

També estan tancats aquests:

Que farem ???