Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2
La setmana vinent sortim dijous a les 7 :00 del matí de Girona (un grup de 5 motos - 3gs i 2 goldwing) o sigui que ja serà un referent de molts km.(1292 km) i varies motos (5). I volen arribar a Jerez a l´hora de sopar.
La meva gs anant a 140-150 té una autonomia de 230-250 km.
La meva gs anant a 140-150 té una autonomia de 230-250 km.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 22, 2010 9:38 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Per aquesta previa activaré el spot .
Sortida del sol el mes de juny aproximadament a les 6 del matí.
A les 7 matí Medes autopista A-7....
diferencia entre una sortida i l´altre aproximadament 150 kms.
Sortida del sol el mes de juny aproximadament a les 6 del matí.
A les 7 matí Medes autopista A-7....
diferencia entre una sortida i l´altre aproximadament 150 kms.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 2:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
com que m'han confirmat el dia 12 de juny!!!!!
apunteu en Guixmo!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
un dubte? la meva f800r esta capada, per tant a mes de 150 no passo! pot ser un problema?
si us he de fer anar malament, amb tota confiança m'ho dieu!!, se les meves limitacions i no vull fer anar malament a la gent :roll: :roll:
apunteu en Guixmo!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
un dubte? la meva f800r esta capada, per tant a mes de 150 no passo! pot ser un problema?
si us he de fer anar malament, amb tota confiança m'ho dieu!!, se les meves limitacions i no vull fer anar malament a la gent :roll: :roll:
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Una pregunta. Si aneu a una velocitat constant de 140-150Km, no us podeu trobar que a la tornada teniu una col·lecció de multes a la bústia?
A mi tambe m'agradería anar-hi, però tambe tinc la meves limitacions. La meva no està capada, pero es una GS500 i tampoc es massa recomenable estar tantes hores a 150, ara entre 120 i 140 si.
A mi tambe m'agradería anar-hi, però tambe tinc la meves limitacions. La meva no està capada, pero es una GS500 i tampoc es massa recomenable estar tantes hores a 150, ara entre 120 i 140 si.
- Eva
- Presentats
[quote user="AT" post="117137"]Una pregunta. Si aneu a una velocitat constant de 140-150Km, no us podeu trobar que a la tornada teniu una col·lecció de multes a la bústia?
A mi tambe m'agradería anar-hi, però tambe tinc la meves limitacions. La meva no està capada, pero es una GS500 i tampoc es massa recomenable estar tantes hores a 150, ara entre 120 i 140 si.[/quote]
No pateixis, aquest dijous faig una previa fins a Jerez i m´han dit que no volen pasar de 140.
Sortir a les 7 del matí i arribar abans de les 9 del vespre. :???: :???: :???: :???: .
Jo no m´ho crec pas.
No puc agafar Cap de Creus - Finisterre coma referent primer perque anava sola i segon ...... molt depresssssssssssaaaaaaaaaaaaa.
Parlem a partir de la propera setmana i ja tindré una referencia.
A mi tambe m'agradería anar-hi, però tambe tinc la meves limitacions. La meva no està capada, pero es una GS500 i tampoc es massa recomenable estar tantes hores a 150, ara entre 120 i 140 si.[/quote]
No pateixis, aquest dijous faig una previa fins a Jerez i m´han dit que no volen pasar de 140.
Sortir a les 7 del matí i arribar abans de les 9 del vespre. :???: :???: :???: :???: .
Jo no m´ho crec pas.
No puc agafar Cap de Creus - Finisterre coma referent primer perque anava sola i segon ...... molt depresssssssssssaaaaaaaaaaaaa.
Parlem a partir de la propera setmana i ja tindré una referencia.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Que us vagi molt bé el viatge a Jerez, nosaltres estarem entretinguts el 01/05 per aquí fent :
La 2ª volta a Girona Non Stop de 500 Km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La 2ª volta a Girona Non Stop de 500 Km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 25, 2010 10:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Mareta" post="117150"]
Jo no m´ho crec pas.
Parlem a partir de la propera setmana i ja tindré una referencia.[/quote]
Vigila anant cap a Jerez,he anat varies vegades i hi ha radars per parar
un camiò,la veritat hi ha que anar amb compte,jo vaig agafar una velocitat constant
de 130 i fent camí.Ara vaig acabar fins els................ :twisted:
Jo no m´ho crec pas.
un camiò,la veritat hi ha que anar amb compte,jo vaig agafar una velocitat constant
de 130 i fent camí.Ara vaig acabar fins els................ :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Eva
- Presentats
[quote user="Oscar" post="117159"][quote user="Mareta" post="117150"]
Jo no m´ho crec pas.
de 130 i fent camí.Ara vaig acabar fins els................ :twisted:[/quote]
Crec que el que dius és el millor, Oscar.
Velocitat constant i parar el mínim.
Jo no m´ho crec pas.
- Eva
- Presentats
[quote user="Oscar" post="117159"][quote user="Mareta" post="117150"]
Jo no m´ho crec pas.
Jo no m´ho crec pas.
- Eva
- Presentats
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 27 Juny 2
[quote user="Jomila" post="97416"]Hola Eva, per el q he vist l'any passat ja vas algu semblant, jo crec q el següent q podries fer enlloc de repetir seria alguna cosa aixi, la volta al perimetre de la peninsula en 4 dies. Et deixo l'enllaç, jo fa dies q ho miro, el meu problema es q no tinc 4 dies seguits.
http://elmoterosolitario.blogspot.com/2 ... chive.html
Salut[/quote]
Tot repasant aquest fil, he vist , gracies a Jomila, aquest enllaç i he recordat que algú va parlar de fer :
Cap de Creus-Finisterre-Gibraltar i tornar a casa en 3 díes........
Triangular la península en 3 díes........
Podría ésser dissabte , diumenge i dilluns ( per exemple).
De moment som 2 apuntats ( Guixmo i una servidora).
Obriré un fil apartir del mes de juny.
http://elmoterosolitario.blogspot.com/2 ... chive.html
Salut[/quote]
Tot repasant aquest fil, he vist , gracies a Jomila, aquest enllaç i he recordat que algú va parlar de fer :
Cap de Creus-Finisterre-Gibraltar i tornar a casa en 3 díes........
Triangular la península en 3 díes........
Podría ésser dissabte , diumenge i dilluns ( per exemple).
De moment som 2 apuntats ( Guixmo i una servidora).
Obriré un fil apartir del mes de juny.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 26, 2010 7:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jesus GS" post="117157"]Que us vagi molt bé el viatge a Jerez, nosaltres estarem entretinguts el 01/05 per aquí fent :
La 2ª volta a Girona Non Stop de 500 Km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/quote]
Non Stop, :eyes , aquests de BMW Motos aneu molt forts.
Per cert que he llegit alguna cosa de "lobos y abuelas"
Records per tothom ;)
La 2ª volta a Girona Non Stop de 500 Km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/quote]
Non Stop, :eyes , aquests de BMW Motos aneu molt forts.
Per cert que he llegit alguna cosa de "lobos y abuelas"
Records per tothom ;)
- Eva
- Presentats
Avui i gracies al Albert G de Girona hem començat a mirar el hotel a Cap de Creus i el de Cabo Roca.
Personalment aniré a dormir el divendres a Cadaqués ó Port LLigat perquè amb la quantitat de km que tenim, no em ve de gust afegir-hi els 70 de nit i amb corbes que hi han desde casa meva fins a Cap de Creus.
Fent cas a lo que diu en Pasqual ( cosa que ja em costa, però si té raó, té raó), crec que el pressupost en dormir ha d´ésser barat .
A la Patagonia hem compartit llit amb bitxos i crec que aquí pitjor no podrà anar.
A més arribarem tant rebentats a dormir que mentre sigui planer.... ja en tindrem prou ( és el meu criteri).
La setmana vinent ja anirem concretant.
Recordeu que marxem el 12 de JUNY
I ... HEM DE BUSCAR LA RUTA DE LA TORNADA...... hem de buscar una ruta amb encant.... segur que hi hauràn propostes ;) .
Dijous baixo a Jerez.
Aqui l´enllaç del Spot per seguir la ruta .- 1220 km. Sortir a les 6 del matí i hora prevista per arribar a Jérez 8 del vespre amb una carretera minada de radars :???: :???:
http://share.findmespot.com/shared/face ... IYtr23AG0f
Personalment aniré a dormir el divendres a Cadaqués ó Port LLigat perquè amb la quantitat de km que tenim, no em ve de gust afegir-hi els 70 de nit i amb corbes que hi han desde casa meva fins a Cap de Creus.
Fent cas a lo que diu en Pasqual ( cosa que ja em costa, però si té raó, té raó), crec que el pressupost en dormir ha d´ésser barat .
A la Patagonia hem compartit llit amb bitxos i crec que aquí pitjor no podrà anar.
A més arribarem tant rebentats a dormir que mentre sigui planer.... ja en tindrem prou ( és el meu criteri).
La setmana vinent ja anirem concretant.
Recordeu que marxem el 12 de JUNY
I ... HEM DE BUSCAR LA RUTA DE LA TORNADA...... hem de buscar una ruta amb encant.... segur que hi hauràn propostes ;) .
Dijous baixo a Jerez.
Aqui l´enllaç del Spot per seguir la ruta .- 1220 km. Sortir a les 6 del matí i hora prevista per arribar a Jérez 8 del vespre amb una carretera minada de radars :???: :???:
http://share.findmespot.com/shared/face ... IYtr23AG0f
- Guixmo
- Presentats
Mareta he estat mirant hotels per la zona del cabo de roca, i molts estan plens, si teniu algun contacte, els hauriem de fer servir!!
estic mirant mes coses ja informaré, sabeu si les dates previstes son festes a Portugal???????????? j aque m'estranya que em tant de temps, estigui tot ple o bastant ple!!
Salud i benzina, ah!! hi veient que esta tot ple hauriem d'anar confirmant l GENT PER PODER DORMIR TOTS ALLA MATEIX!
estic mirant mes coses ja informaré, sabeu si les dates previstes son festes a Portugal???????????? j aque m'estranya que em tant de temps, estigui tot ple o bastant ple!!
Salud i benzina, ah!! hi veient que esta tot ple hauriem d'anar confirmant l GENT PER PODER DORMIR TOTS ALLA MATEIX!
- Guixmo
- Presentats
- Guixmo
- Presentats
la ruta de tornada podria ser:
cabo de roca-plasencia425)(dinar)-toledo211(dormir) dilluns cuenca-teruel-alcañiz i en el meu cas, Tona, en aquest cas les etapes son de 150 aprox km!,
com que no ser com penjar el mpa, ho dic així,
va vinga mes propostes!!
cabo de roca-plasencia425)(dinar)-toledo211(dormir) dilluns cuenca-teruel-alcañiz i en el meu cas, Tona, en aquest cas les etapes son de 150 aprox km!,
va vinga mes propostes!!
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Guixmo" post="117486"]la ruta de tornada podria ser:
va vinga mes propostes!![/quote]
Aqui tens el link: Cabo da Roca a Tona :cerv
va vinga mes propostes!![/quote]
Aqui tens el link: Cabo da Roca a Tona :cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Guixmo
- Presentats
Gracies !per penjar el mapa!
Guixmo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 27, 2010 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Ostres Eva, no podrè venir.... estaré al Canadà... és un llàstima, ja saps que hauria vingut...
Salut i Kms.
Salut i Kms.
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo crec que per dormir a prop de Cabo de Roca es millor cercar hotels ( n´hi han molts ) a Estoril o Cascais ( Turistic )
o a Sintra ( muntanya ) on hi han antics Palaus particulars convertits a Quintas o Pousadas a molt bon preu. :roll: :roll:
o a Sintra ( muntanya ) on hi han antics Palaus particulars convertits a Quintas o Pousadas a molt bon preu. :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 5:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="117613"]jo crec que per dormir a prop de Cabo de Roca es millor cercar hotels ( n´hi han molts ) a Estoril o Cascais ( Turistic )
o a Sintra ( muntanya ) on hi han antics Palaus particulars convertits a Quintas o Pousadas a molt bon preu. :roll: :roll:[/quote]
Albert, envian´s algún enllaç.... gracies
o a Sintra ( muntanya ) on hi han antics Palaus particulars convertits a Quintas o Pousadas a molt bon preu. :roll: :roll:[/quote]
Albert, envian´s algún enllaç.... gracies