Em llevo d'hora i miro per la finestra: quin dia més preciós, només de veure el cel ja em venen ganes de saltar sobre la moto!.
M'equipo i surto (com diu el Randy) cap a una de les S més fantàstiques de Catalunya: La Pullosa (Vic-Moià). D'aquí cap a Sampedor, Cardona i Solsona on aprofito per fer la primera foto:

A Solsona miro si el Bar que em va recomanar el James Bond està obert: oooooooh, llàstima està tancat (en James em va dir que era valia molt la pena -la cambrera- je je)
Surto cap a Oliana i torno a disfrutar com un camell en la baixada fins a Bassella (el mateix tramp que varem fer a la sortida de Mototurisme), fins que la gana m'atura a Coll de Nargó: Serà veritat que la moto és una escusa per anar a menjar? (je je potser sí)

Després d'un bon esmorzr, enfilo cap a Bóixols: NO M'HO PODIA CREURE NINGÚ A LA CARRETERA, NI COTXES, NI MOTOS NI CICLISTES (QUE TANTA POR EM FAM DONCS ALGUN DIA ME'N MENGARÉ UN EN UNA CORVA).
El dia és esplèndit, l'asfalt perfecte, les corves impressionats, uffffffffffffffffffffffffff quina passada.

Abans d'arribar a Isona no puc reprimir parar la moto, cridar com un boig de content i fer una foto a la montanya

Passat Isona enfilo cap el Coll de Comiols, aquí ja trobo companys que també porten la gasolina a les venes i potser una mica massa, però que hi farem se m'encomana la velocitat i jo també començo a córrer

D'aquí ja amb seny cap a Ponts, Calaf, Manresa i Vic on arribo EUFÒRIC després d'un dia de sol, de moto, de vitalitat creixent.
Serà la primavera?
Salut