vstorm.... "caballito"
Moderador: Airald
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Totalmet d'acord amb tu :? :? :?Ride ha escrit:A mi el que hem sembla que és una temeritat força greu, aquests videos haurian d'estar prohibits, només inciten a que algú "sense seny" ho volgui probar.......
Vssssssss
:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Sumbadillo
- Presentats
No, si realment ho trobo una vajeada, el que passa es que en una definició d'aquest video, posa :
Wheelie on rather busy road with a Suzuki V-Strom DL650 (yes, it's possible !)
Jo, mai he dut una Vstorm, i son Incapaç de fer-ho amb qualsevol moto, pero al psar que "es possible", m'he pensat que era molt dificil fer-ho.
Opino igual que vosaltres.
Son coses que a part de poder fer-se mal un mateix, (que per altre banda ja li estaria be) tambe es pot fer mal a d'altres. i per aqui no passo.
Wheelie on rather busy road with a Suzuki V-Strom DL650 (yes, it's possible !)
Jo, mai he dut una Vstorm, i son Incapaç de fer-ho amb qualsevol moto, pero al psar que "es possible", m'he pensat que era molt dificil fer-ho.
Opino igual que vosaltres.
Son coses que a part de poder fer-se mal un mateix, (que per altre banda ja li estaria be) tambe es pot fer mal a d'altres. i per aqui no passo.
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
:arrow: Cada any a Jerez ja ferits per temes com aquest i per la tele ho passan com une cose divertide alguns i altres demonizan al moteros, crec que si el que ho fa sapigues que li pot caure el carnet per 10 anys igual no ho faria, ja se que les multes son les multes, pero algo ja que fer per que la gent no es mati per carretera per fer el dropo ? :pc
SOCI AMM Nº 260
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Jo tinc una Vstrom i la meva no fa això
Crec que no hem de posar aquests enllaços al fòrum. Hi ha coses molt més interessants a la web
Crec que no hem de posar aquests enllaços al fòrum. Hi ha coses molt més interessants a la web
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
De sonats (volia posar la paraula sumbadillos... pero ara ja no es pot! jajajaja ;)) n'està plè el mon... ja se sap. A mi m'agrada anar amb les dues rodes sobre l'asfalt el 100% del temps :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Estic molt d'acord amb vosaltres, es tracta de una temeritat que no pots anar fent per carreteres obertes, i que penso que tot hom hauria de censurar, però no veig malament que posem aquests enllaços: cal que tots veiem allò que no hem de fer!!!! i tenir l'oportunitat de rebutjar-ho.

Estic molt d'acord amb vosaltres, es tracta de una temeritat que no pots anar fent per carreteres obertes, i que penso que tot hom hauria de censurar, però no veig malament que posem aquests enllaços: cal que tots veiem allò que no hem de fer!!!! i tenir l'oportunitat de rebutjar-ho.
Sort,
- Sumbadillo
- Presentats
Pots posar sumbadillos (sumbadillos <> sumbadillo).miquelpericas ha escrit:De sonats (volia posar la paraula sumbadillos... pero ara ja no es pot! jajajaja ;)) n'està plè el mon... ja se sap. A mi m'agrada anar amb les dues rodes sobre l'asfalt el 100% del temps :P
A mes, m'ho deien per altres coses.... (mai he estat un sumbadillo amb la moto a sota)
Fins aviat
:P :P :P :P :P :P :P
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Voleu dir que no ens estem passant una mica de frenada......
Estic d’acord que no es tenen que fer aquestes animalades, i menys al mig d’un carrer, però d’aquí a dir que no cal posar-les al foro, o fins hi tot prohibir-les........
I desprès sou els mateixos que dieu que no voleu normes al foro....
No us entenc.... de veritat...
:oops: :oops: :oops: :oops:
Estic d’acord que no es tenen que fer aquestes animalades, i menys al mig d’un carrer, però d’aquí a dir que no cal posar-les al foro, o fins hi tot prohibir-les........
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Eiiiiiiii, que ja m'imaginava que el teu nick no era pas per la motoooo :Dsumbadillo ha escrit: Pots posar sumbadillos (sumbadillos <> sumbadillo).
A mes, m'ho deien per altres coses.... (mai he estat un sumbadillo amb la moto a sota)
Fins aviat
:P :P :P :P :P :P :P
Ho havia dit en conya!!! :D
Album de fotos
Album de fotos
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Miquel...!!!!! últimament estàs tens, relaxat homeeee :lol: :lol: :lol: :lol:burruktala ha escrit:Voleu dir que no ens estem passant una mica de frenada......
V'sssssssss
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9QSC ha escrit:
Miquel...!!!!! últimament estàs tens, relaxat homeeee :lol: :lol: :lol: :lol:
V'sssssssss
Album de fotos
Album de fotos
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Com que la paraula prohibir, l'he escrit jo, i per evitar futurs malsentesos, tan sols diré que no hem referia a prohibir-ho al foro, més aviat a deixar penajar-ho al You Tube, etc... Jo no sóc ningú per volguer posar normes al foro "Ni tant sols he donat mai la meva opinió al respecte....."burruktala ha escrit:Voleu dir que no ens estem passant una mica de frenada......
Pero una cosa tinc molt clara, es que aquestes imatges són d'un fet il.legal, i temerari.
Per desgracia la societat generalitza quasi bé sempre, i de la mateixa manera que sabem que entren els mossos, i molta gent a llegir, no m'agradaria que ens poguesin ficar al mateix sac.... Crec que el foro dista força d'aquest tipus de comportaments, i quant menys propaganda millor.....
Aquesta es la lectura que volia fer entendre en el primer post, "És la meva opinió"
I estic segur que en sumbadillo, ho ha fet amb la millor de les intencions en veure que es tractava d'una vstrom, espero que ell si ha interpretat la meva resposta correctament....
Salut
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Veig que no anava equivocada, al contestar-te al primer post havia interpretat això mateix que ara exposes....
:!: i Vvvvssss
Tot a sigut un mal entès pel que és veu.... :shock: :shock: :shock:Anna ha escrit:
Totalmet d'acord amb tu :? :? :?
:!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Jo amb la Grogueta no sé fer-los :oops: :oops: :oops:xavistrom ha escrit:Ho sento, pero que consti que jo no ho faria ...
Però reconec que amb la Montesa 360 H6 m'ho passava molt bé :twisted: :twisted: :twisted: . Per pista de montanya solament,( ho dic per a que ningú no satanitze la meva intervenció).
... eppur si muove.!!!
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Sumbadillo
- Presentats
:shock: :shock: co(piiiiiiiiiii), si arribo a saber que es muntava aquest pollo, em quedava calladet que estic mes mono.
Ho vaig posar perquè no em semblava ofensiu per a ningú.
No ho vaig penjar per lloar-ho, ans al contrari (ostres que be parlo...)
Cadascun es molt lliure de fer el que vulgui a sobre de la moto...
SEMPRE I QUAN NO PERILLI LA INTEGRITAT D'ALTRES.
SEMPRE QUE NO OFENGUI A NINGÚ
EN POQUES PARAULES, LA LLIBERTAT DE TOTS ACABA ON COMENCEN ELS DRETS DELS ALTRES. AIXI M'HO VAN ENSENYAR I AIXÍ HO CREC
nota: Encara que siguin maiuscules, no estic cridant.. i tampoc voldria que ningú s'emprenyes amb aquest post.
Ho vaig posar perquè no em semblava ofensiu per a ningú.
No ho vaig penjar per lloar-ho, ans al contrari (ostres que be parlo...)
Cadascun es molt lliure de fer el que vulgui a sobre de la moto...
SEMPRE I QUAN NO PERILLI LA INTEGRITAT D'ALTRES.
SEMPRE QUE NO OFENGUI A NINGÚ
EN POQUES PARAULES, LA LLIBERTAT DE TOTS ACABA ON COMENCEN ELS DRETS DELS ALTRES. AIXI M'HO VAN ENSENYAR I AIXÍ HO CREC
nota: Encara que siguin maiuscules, no estic cridant.. i tampoc voldria que ningú s'emprenyes amb aquest post.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Sumbadillo, no t'amoinis! En un fòrum és típic que qualsevol tema crei polèmica. Però no crec pas que ningú s'enfadi. I si algú s'enfada, té dos problemes: enfadar-se i desenfadar-se, jejeje. Ja són tots prou grandets per saber que això és un fòrum per opinar, discutir i criticar, però sempre mantenint el respecte. Jo també he creat més d'un tema polèmics i ja veus que no ha passat res, jejejeje. :D
Album de fotos
Album de fotos