UNA ARANYA
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
UNA ARANYA
El dissabte passat tornant d'Andorra la Sandra i jo varem patir un petit accident a la penúltima rotonda abans d'arribar a casa.
Tan la Sandra com jo, només tenim petites contusions, sobretot a les costelles esquerres. Després d'anar a urgències, acompanyats per l'Angeleta i en Vendetta, que poc després varen passar pel mateix lloc (merci companys); varem tornar a casa amb el cap baix i amb la quasi certesa que el viatge a la Dordonya ja no el podíem fer amb la moto.
El motiu no era un altre que la moto, després de relliscar un moment, va donar una volta de campana (o dues). Segurament per culpa dels bamps que tenen algunes rotondes pel pas del camions. Crec que la roda del davant va agafar adherència i això va fer que la moto rasqués primer pel costat esquerra i després el frontal i la part dreta.
Passat l'ensurt, no hem perdut les ànsies de fer el viatge i el farem en cotxe; ja sabem que no és el mateix, però és això o res.
M'oblidava de dir-vos que la relliscada va ser per culpa d'una reguera de gas-oil i la moto va marxar del davant sense capacitat de reacció. Tots dos estem bé, un xic malmesos pels cops, però sans i estalvis que és el més importants.
La moto és una altre cosa. Ja us mantindrem informats. El més greu és l'aranya (no sabia que la meva moto tingues aranyes i teranyines) i aquest animalot és el que fa que no podem gaudir de la moto durant uns dies.
Les proteccions varen funcionar de conya; la Sandra estrenava caçadora nova comprada el mateix dia a Andorra i ja porta senyals de guerra, a l'igual que la visera del seu casc. La meva bota esquerra, té senyals de guerra i jo el turmell un pel masegat (res important) i la caçadora una mica rascada a l'alçada del colze esquerra. Conclusió: sort que anavem ben guarnits i les proteccions funcionaren tal i com era d'esperar.
Perdoneu el desordre d'aquest post, però al recordar-ho les imatges em tornen al cap i tot plegat és un aiguabarreig.
A l'espera del pressupost; el que segur que he de canviar és: l'aranya, la pantalla, retrovisor i estrep de la part dreta, i pintura a la dreta (més), a l'esquerra (menys) i una mica per tot arreu.
Apa ! el que més s'apropi al pressupost real el convido a unes birres ;)
Tan la Sandra com jo, només tenim petites contusions, sobretot a les costelles esquerres. Després d'anar a urgències, acompanyats per l'Angeleta i en Vendetta, que poc després varen passar pel mateix lloc (merci companys); varem tornar a casa amb el cap baix i amb la quasi certesa que el viatge a la Dordonya ja no el podíem fer amb la moto.
El motiu no era un altre que la moto, després de relliscar un moment, va donar una volta de campana (o dues). Segurament per culpa dels bamps que tenen algunes rotondes pel pas del camions. Crec que la roda del davant va agafar adherència i això va fer que la moto rasqués primer pel costat esquerra i després el frontal i la part dreta.
Passat l'ensurt, no hem perdut les ànsies de fer el viatge i el farem en cotxe; ja sabem que no és el mateix, però és això o res.
M'oblidava de dir-vos que la relliscada va ser per culpa d'una reguera de gas-oil i la moto va marxar del davant sense capacitat de reacció. Tots dos estem bé, un xic malmesos pels cops, però sans i estalvis que és el més importants.
La moto és una altre cosa. Ja us mantindrem informats. El més greu és l'aranya (no sabia que la meva moto tingues aranyes i teranyines) i aquest animalot és el que fa que no podem gaudir de la moto durant uns dies.
Les proteccions varen funcionar de conya; la Sandra estrenava caçadora nova comprada el mateix dia a Andorra i ja porta senyals de guerra, a l'igual que la visera del seu casc. La meva bota esquerra, té senyals de guerra i jo el turmell un pel masegat (res important) i la caçadora una mica rascada a l'alçada del colze esquerra. Conclusió: sort que anavem ben guarnits i les proteccions funcionaren tal i com era d'esperar.
Perdoneu el desordre d'aquest post, però al recordar-ho les imatges em tornen al cap i tot plegat és un aiguabarreig.
A l'espera del pressupost; el que segur que he de canviar és: l'aranya, la pantalla, retrovisor i estrep de la part dreta, i pintura a la dreta (més), a l'esquerra (menys) i una mica per tot arreu.
Apa ! el que més s'apropi al pressupost real el convido a unes birres ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: UNA ARANYA
Quina mala sort !!! Jo també vaig caure fa anys per culpa d'una taca de gas-oil ... quant t'adones ja estàs a terra :eyes ... resultat : la rótula trencada . :enfadat :enfaduu
Espero que us recupereu aviat i que no pugi gaire el pressupost.
Anim !!!
Espero que us recupereu aviat i que no pugi gaire el pressupost.
Anim !!!
Gas a la burra!!!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Ho sento molt.
Que us recupereu ràpid i be, sobre tot.
Que us recupereu ràpid i be, sobre tot.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Ostres quina mala sort!!
Anims i a recuperar-se ben aviat!!!
Anims i a recuperar-se ben aviat!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
M'han dit que a Nova Zelanda si tens un accident per que la carretera està en mal estat o bruta (amb gas-oil, per exemple) pot denunciar a l'administarció que es va càrrec dels costos :eyes No se si és veritat. De moment això encara no és Nova Zelanda (encara no som una illa, estem enganxats a la peninsula) però el més important és que esteu be i que no perdeu les ganes d'anar en moto. Una lliço més de l'important d'anar ben protegit.
Salut i que us recupereu aviat.
Una pregunta, teniu control de tracció a la moto?
Salut i que us recupereu aviat.
Una pregunta, teniu control de tracció a la moto?
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Vinga anims i a recuperar-se sobretot vosaltres, tot te arreglo en aquest mon.
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Kel i Sandra, m'alegro saber que només son contusions i esteu bé. :cerv
En cassos com aquest es demostra lo bé que va anar ben equipat ;)
En cassos com aquest es demostra lo bé que va anar ben equipat ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
TELA!!! Pensva que era una nova ruta de vosaltres dos i....
ANIMS que la moto s´arregla i els vostres cops en dos dies seran una anecdota del pasat!!
ANIMS PARELLA!!!!!!!!!
ANIMS que la moto s´arregla i els vostres cops en dos dies seran una anecdota del pasat!!
ANIMS PARELLA!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Molts ànims Kel i Sandra.
Jo també vaig caure amb un toll de gasoil enmig d'una corba.
Un camió, acabat de repostar, es va deixat el dipòsit obert i anava perdent un raig de gasoil a cada corba.
Només va ser tocar amb la roda del davant el toll i a terra, sense possibilitat de fer res.
Que us milloreu !!! :razz:
Jo també vaig caure amb un toll de gasoil enmig d'una corba.
Un camió, acabat de repostar, es va deixat el dipòsit obert i anava perdent un raig de gasoil a cada corba.
Només va ser tocar amb la roda del davant el toll i a terra, sense possibilitat de fer res.
Que us milloreu !!! :razz:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
La qüestió és que no heu pres mal. Les altres coses totes tenen solució.
És una gran p*tada, però hi estem exposats i ja ho sabem.
I el viatge, és clar que no és el mateix amb dues rodes que amb quatre, però molt pitjor és no poder fer-lo. Força companys!!!
És una gran p*tada, però hi estem exposats i ja ho sabem.
I el viatge, és clar que no és el mateix amb dues rodes que amb quatre, però molt pitjor és no poder fer-lo. Força companys!!!
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
El més important es estigueu be....i es que amb moto, qualsevol tonteria ja pots estar a terra...
Anims!
Anims!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
M'alegro que estigueu bé... la moto (amb aranya o sense) ja s'arreglarà!! Ara a seguir amb els plans, que la Dordonya us espera, tot i que sigui enllaunats... serà una bona teràpia!!!
Fins aviat!
M'alegro que estigueu bé... la moto (amb aranya o sense) ja s'arreglarà!! Ara a seguir amb els plans, que la Dordonya us espera, tot i que sigui enllaunats... serà una bona teràpia!!!
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ànims, Miquel i Sandra. Amb el temps ho recordareu com una anècdota més.
P.D: Això demostra la importància d'anar ben equipat per sortir en moto.
P.D: Això demostra la importància d'anar ben equipat per sortir en moto.

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Holaaa!! El susto ja ha passat, ara a recuperar-se del tot i a fer el viatget que teniu preparat.
I la moto.... doncs amb euros tot s' arregla.
Holaaa!! El susto ja ha passat, ara a recuperar-se del tot i a fer el viatget que teniu preparat.
I la moto.... doncs amb euros tot s' arregla.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
coi,quin mal rotllo llegir aixo,el de menys es l'aranya i els plastics, lo principal sou vosaltres,son gajes del oficio que quan no li pasen a un li pasen a l'altre,com diu aquell ,qui es queda a casa res li pasa i per desgracia aquesta dita tampoc es del tot certa,que us milloreu en seguida de les contusions i encara que feu el viatge en cotxe (qui pogues)poseu moltes fotos i una cronica ben chula.
p.d. sobre el pressupost de la reparacio desitjo que sigui lo minim.
p.d. sobre el pressupost de la reparacio desitjo que sigui lo minim.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
M'hen alegro que esteu be
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Sort que esteu bé, i la moto ja es reparará i será motiu per una altre sortida.......
700/800 € :tremolant
700/800 € :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 1:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kel" post="117522"]
Apa ! el que més s'apropi al pressupost real el convido a unes birres ;)[/quote]
Com que encara t'ho prens amb humor, i sense veure-la, sumant mà d'obra i IVA fico un pressupost de 4.000€ al menys. :tremolant
Apa ! el que més s'apropi al pressupost real el convido a unes birres ;)[/quote]
Com que encara t'ho prens amb humor, i sense veure-la, sumant mà d'obra i IVA fico un pressupost de 4.000€ al menys. :tremolant

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Kel no cal que em convidis a unes birres, quant la tinguis arreglada, vens a reus i te les pago jo per celebrar-ho!
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="117589"][quote user="Kel" post="117522"]
Com que encara t'ho prens amb humor, i sense veure-la, sumant mà d'obra i IVA fico un pressupost de 4.000€ al menys. :tremolant[/quote]
UUUUUUUAAAAAAAAAALLLLAAAAAAAAAAAAAAAA :eyes :eyes :eyes :eyes exagerao !!!!! un mecànic una mica manetes te la deixa com nova....... :shock: :shock: i no cal canviar-la, si no està destrossada, clar. s´hauria de veure la destrossa en directe. :shock: :shock:
Com que encara t'ho prens amb humor, i sense veure-la, sumant mà d'obra i IVA fico un pressupost de 4.000€ al menys. :tremolant[/quote]
UUUUUUUAAAAAAAAAALLLLAAAAAAAAAAAAAAAA :eyes :eyes :eyes :eyes exagerao !!!!! un mecànic una mica manetes te la deixa com nova....... :shock: :shock: i no cal canviar-la, si no està destrossada, clar. s´hauria de veure la destrossa en directe. :shock: :shock:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 5:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.