UNA ARANYA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: UNA ARANYA
Ostres Kel i Sandra, hem sap molt de greu no vull pas saber quant costa reparar la moto. El més important és que estigueu bé les birres ja te les pagaré jo quan ens veigem. Vinga a recuperar-se ràpid

- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Us desitjo que el viatje a LA DORDONYA us serveixi de relax.(encara que sigui enllaunats)
Siau
Nota: que carai es l'aranya
Siau
Nota: que carai es l'aranya
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Caure per culpa d'una taca de gasoil, n'hi ha per :enfaduu
Ànims i a recuperar-se, el més important és que estigueu bé :roll:
:kiss
Núria
Ànims i a recuperar-se, el més important és que estigueu bé :roll:
:kiss
Núria
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="117612"]
UUUUUUUAAAAAAAAAALLLLAAAAAAAAAAAAAAAA :eyes :eyes :eyes :eyes exagerao !!!!! un mecànic una mica manetes te la deixa com nova....... :shock: :shock: i no cal canviar-la, si no està destrossada, clar. s´hauria de veure la destrossa en directe. :shock: :shock:[/quote]
L'aranya de la meva ex-Deauville valia 2.300€ segons el pèrit. Ho vem mirar quan vaig tenir l'accident. Això sí, cada aranya de moto és un món diferent.
I em penso que la FJR ha de portar un peasso aranya (carenat bi-faro, etc).... :tremolant
UUUUUUUAAAAAAAAAALLLLAAAAAAAAAAAAAAAA :eyes :eyes :eyes :eyes exagerao !!!!! un mecànic una mica manetes te la deixa com nova....... :shock: :shock: i no cal canviar-la, si no està destrossada, clar. s´hauria de veure la destrossa en directe. :shock: :shock:[/quote]
L'aranya de la meva ex-Deauville valia 2.300€ segons el pèrit. Ho vem mirar quan vaig tenir l'accident. Això sí, cada aranya de moto és un món diferent.
I em penso que la FJR ha de portar un peasso aranya (carenat bi-faro, etc).... :tremolant

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Vaja , pu..da amb el gas-oil la que pot liar anan amb moto, manalegro mol que haji sigut un ensurt per vosaltres, la moto te reparaciò. sort de anar ben equipats tambe, anims i endevant
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 9:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti nanos, quina putada...
Sort que esteu bé i s'arreglará amb uns calerons i una mica de repòs.
Ànims!!!
Sort que esteu bé i s'arreglará amb uns calerons i una mica de repòs.
Ànims!!!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Com diu tothom, el mes important que no hagueu pres mal, un cop passat això, tambe podriem demanar que la moto no s'hagues fet gran cosa, pero que hi farem. Jo no dire el "precio justo", pero accepto les birres :mrgreen:
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Sort que despres de la mala sort de caure esteu be que en realitat es ho que importa.
VSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
VSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Ho sento molt companys, pero el que importa es que vosaltres esteu bé
Vss
Vss
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Bones,
noi em sap greu, sempre es una pu..... Referent al comentari que t'ha fet l'Espia, t'explico el seguent .... el mes de Novembre a la carretera de Lloret Tossa, dimengue a les 10 del matí, la carretera sense cap problema, arribavem a Tossa i els dos companys que portaba al devant a terra ...... traço la curva totalment per dins i paro, només d'arribar per ajudar-los pasa una colla de Blanes, dos més a terra. Trucada als mossos i ells mateixos varen avisar a Diputació, manteniment de carreteres, perque treguesin la taca de gas-oil. Varen aixecar acta i copia per cadascun dels implicats per tal de fer la denuncia. Estan pendents de rebre la citació, de moment la diputació va fer pasar un perit, per valorar les destroses.
Pagarán ...??? Peró segur que tenent moltes posibilitats.....
Salut i a tornar-hi ..... a anar en moto!!!!!
Sia11
noi em sap greu, sempre es una pu..... Referent al comentari que t'ha fet l'Espia, t'explico el seguent .... el mes de Novembre a la carretera de Lloret Tossa, dimengue a les 10 del matí, la carretera sense cap problema, arribavem a Tossa i els dos companys que portaba al devant a terra ...... traço la curva totalment per dins i paro, només d'arribar per ajudar-los pasa una colla de Blanes, dos més a terra. Trucada als mossos i ells mateixos varen avisar a Diputació, manteniment de carreteres, perque treguesin la taca de gas-oil. Varen aixecar acta i copia per cadascun dels implicats per tal de fer la denuncia. Estan pendents de rebre la citació, de moment la diputació va fer pasar un perit, per valorar les destroses.
Sia11
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ostres parella, em sap greu això de l'accident. Desitjo que us recupereu ben aviat.
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Ah! però hi portem una aranya a la FJR?? a mi que no m'agraden aquestes bestioles....
Em sap molt greu, ja que tot no es pot demanar al menys que estigueu be.
Bona recuperació. :kiss
Em sap molt greu, ja que tot no es pot demanar al menys que estigueu be.
Bona recuperació. :kiss
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Penja quatre fotos en les quals es veuen les peces malmeses i en uns minuts tindràs una resposta positiva als teus temors. En aquest foro hi ha gent que els dona mil voltes als millors professionals de la mecànica, apart de disposar de lloc, ganes, temps i eines adequades. Abans d'anar al mecànic, aprofita l'amistat que t'oferim.
Jordi
Jordi
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Kel, Sandra.... me'n alegro que esteu bé. Anar ben equipats es primordial i vosaltres ho sabeu i, ara, ho podeu explicar millor.
Soposso que el susto ja ha pasat i espero que disfruteu del viatge enllaunats.
La Rosa Mª. També us envia records...
Soposso que el susto ja ha pasat i espero que disfruteu del viatge enllaunats.
La Rosa Mª. També us envia records...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
En primer lloc, gràcies a tots pel vostre suport. Sé que quan es diu la paraula maleïda "accident" tothom tremola, i és veritat, però en el nostre cas, la més mal parada dels tres va ser l'FJR!!
Ara que ja farà una setmana, ella continua al mecànic i nosaltres dos plens de blaus... pertant la nostra decisió és clara: Si a ella la reparen, nosaltres dos també tenim dret a "ser reparats", és a dir farem les vacances que voliem fer igualment.
Ara que ja farà una setmana, ella continua al mecànic i nosaltres dos plens de blaus... pertant la nostra decisió és clara: Si a ella la reparen, nosaltres dos també tenim dret a "ser reparats", és a dir farem les vacances que voliem fer igualment.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
És clar que sí, Sandreta....refrega'ns per tot el careto la vidorra que us pegueu. :enfadat
P.D.: Que vagi molt bé i no feu gaires excessos. ;)
P.D.: Que vagi molt bé i no feu gaires excessos. ;)
- cumpanye
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
- Ubicació: Esplugues de Llobregat
Lo important es poder explicar-ho
ÀNIMS !!!!!!!!!!
ÀNIMS !!!!!!!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Perdoneu la tardança però no ho habia llegit. :oops: :oops:
Per sort esteu tots dos be i fareu molt be d'anar de viatge, que això sempre es necessari. ;)
La moto, doncs quatre peces noves i carretera i manta.
les rodones son molt punyeteres, et pots trobar qualsevol cosa en elles, s'ha de vigilar molt.
Salut i petonets a tots dos. :ksss
Perdoneu la tardança però no ho habia llegit. :oops: :oops:
Per sort esteu tots dos be i fareu molt be d'anar de viatge, que això sempre es necessari. ;)
La moto, doncs quatre peces noves i carretera i manta.
les rodones son molt punyeteres, et pots trobar qualsevol cosa en elles, s'ha de vigilar molt.
Salut i petonets a tots dos. :ksss
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="ardnaS" post="117841"]En primer lloc, gràcies a tots pel vostre suport. Sé que quan es diu la paraula maleïda "accident" tothom tremola, i és veritat, però en el nostre cas, la més mal parada dels tres va ser l'FJR!!
Ara que ja farà una setmana, ella continua al mecànic i nosaltres dos plens de blaus... pertant la nostra decisió és clara: Si a ella la reparen, nosaltres dos també tenim dret a "ser reparats", és a dir farem les vacances que voliem fer igualment.[/quote]
Això de plens de blaus no crec que sigui tant com dieu, sous uns exagerats :mrgreen: .
O és que potser ara teniu aquesta fila?
O és que potser ara feu aquesta fila?
O potser aquesta?

Bè, de tota manera i sigui com sigui que tingueu bon viatge!
Ara que ja farà una setmana, ella continua al mecànic i nosaltres dos plens de blaus... pertant la nostra decisió és clara: Si a ella la reparen, nosaltres dos també tenim dret a "ser reparats", és a dir farem les vacances que voliem fer igualment.[/quote]
Això de plens de blaus no crec que sigui tant com dieu, sous uns exagerats :mrgreen: .
O és que potser ara teniu aquesta fila?
O és que potser ara feu aquesta fila?

O potser aquesta?

Bè, de tota manera i sigui com sigui que tingueu bon viatge!
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="Sidru" post="117692"]Bones,
Sia11[/quote]
La veritat és que crec que tos plegats tenim un cert deure envers la seguretat pública i no sempre la complim (m'hi incloc). Això que dius que ràpidament van avisar perquè netegessin la carretera, quants de nosaltres hem vist algun cop quelcom de perillós i no hem fet res ni hem dit res a ningú per arreglar-ho? Jo confesso que més enllà d'apartar vidres amb el peu o collir claus que a vegades veig a terra per evitar punxades de roda... Ara em ve al cap un dia que anava jo per l'AP-7 direcció Barcelona, a l'alçada de Maçanet i vaig veure un camió que feia coses rares i, quan el vam passar, encara, pel retrovisor, semblava que feia "s". Vaig pensar trucar als mossos perquè feia pinta de tenir somnolència el camioner, pèro no ho vaig fer. Vam pensar que potser pararia a la propera àrea de servei. Vam fer bé? Segurament no. En fi, sense arribar a ser excessivament quisquillossos, la seguretat és responsabilitat de tots, no creieu?
Sia11[/quote]
La veritat és que crec que tos plegats tenim un cert deure envers la seguretat pública i no sempre la complim (m'hi incloc). Això que dius que ràpidament van avisar perquè netegessin la carretera, quants de nosaltres hem vist algun cop quelcom de perillós i no hem fet res ni hem dit res a ningú per arreglar-ho? Jo confesso que més enllà d'apartar vidres amb el peu o collir claus que a vegades veig a terra per evitar punxades de roda... Ara em ve al cap un dia que anava jo per l'AP-7 direcció Barcelona, a l'alçada de Maçanet i vaig veure un camió que feia coses rares i, quan el vam passar, encara, pel retrovisor, semblava que feia "s". Vaig pensar trucar als mossos perquè feia pinta de tenir somnolència el camioner, pèro no ho vaig fer. Vam pensar que potser pararia a la propera àrea de servei. Vam fer bé? Segurament no. En fi, sense arribar a ser excessivament quisquillossos, la seguretat és responsabilitat de tots, no creieu?
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels