8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: 8 De Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
[quote user="Ra-mon" post="116891"]
... no et descuidis el maletí per el compte numerat ... :b9 :b9 :b9[/quote]
SSSSHHHHHHHHHHHHHHHHH, RA-MON :martell :martell :martell :martell :martell
... no et descuidis el maletí per el compte numerat ... :b9 :b9 :b9[/quote]
SSSSHHHHHHHHHHHHHHHHH, RA-MON :martell :martell :martell :martell :martell
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
He actualitzat la llista de provisionals... i he posat a la llista de defnitiu els que sortiu a la tarda.
Ja ho tenim aqui nois/es!!!!!!!!
Ja ho tenim aqui nois/es!!!!!!!!
Ex ...moltes coses
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Quins nervis! jejejeje Ja falta poquet!!!!!!! M'he d'anar pensant el que m'emporto! jejeje
El dia 7 tindré unes ganes de que siguin les 2 per plegar de la feina! Serà dur de passar perquè tindré una reunió d'empresa i em costarà estar atenta al que toca! jejeje
Només serà sortir d'alla menjar algo ràpid, canviar-me i carretera i manta!!!!!!!!!! jejejeje
A veure si arribem per sopar plegats amb els del torn del matí!!!!! No us ho mengeu tot eh!!!!!!
El dia 7 tindré unes ganes de que siguin les 2 per plegar de la feina! Serà dur de passar perquè tindré una reunió d'empresa i em costarà estar atenta al que toca! jejeje
Només serà sortir d'alla menjar algo ràpid, canviar-me i carretera i manta!!!!!!!!!! jejejeje
A veure si arribem per sopar plegats amb els del torn del matí!!!!! No us ho mengeu tot eh!!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Laiona" post="116943"]
A veure si arribem per sopar plegats amb els del torn del matí!!!!! No us ho mengeu tot eh!!!!!![/quote]
Ja us esperarem suposo!!
A veure si arribem per sopar plegats amb els del torn del matí!!!!! No us ho mengeu tot eh!!!!!![/quote]
Ja us esperarem suposo!!
Ex ...moltes coses
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Steelman" post="116944"][quote user="Laiona" post="116943"]
Ja us esperarem suposo!![/quote]
Suposes??? jejejejejeje Uixxxxx ja caldra que li fotem gas jejejejejeje
Ja us esperarem suposo!![/quote]
Suposes??? jejejejejeje Uixxxxx ja caldra que li fotem gas jejejejejeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
Molt bones gent, :D
bueno, nosaltres tenim la moto al taller per revisarla i amb unes ganes de que arribi el gran dia que es massa :tremolant :tremolant :tremolant ;
els de Bcn de on sortim??
i fent honor a la gran bondat que corre per Mototurisme.Cat,pel que ho necessiti oferim un llit per un single :love
bueno, nosaltres tenim la moto al taller per revisarla i amb unes ganes de que arribi el gran dia que es massa :tremolant :tremolant :tremolant ;
els de Bcn de on sortim??
i fent honor a la gran bondat que corre per Mototurisme.Cat,pel que ho necessiti oferim un llit per un single :love
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Eps !, jo també puc oferir llit per un parell de persones, tot i que de la circumscripció de Tarragona en sou força gent i no us puc pas tenir a tots a casa :(
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
[quote user="Ra-mon" post="117030"]Eps !, jo també puc oferir llit per un parell de persones, tot i que de la circumscripció de Tarragona en sou força gent i no us puc pas tenir a tots a casa :([/quote]
:b9 :b9 :b9
Molt be Ra-mon,pero hem referia a un llit a Ginebra,bueno al hotel hahaha,
bueno a casa si voleu fer nit els de tant avall, tambe tenim llit per dues persones i dos mes amb un inflable.
A Sabadell,es clar... :cerv :castell
Molt be Ra-mon,pero hem referia a un llit a Ginebra,bueno al hotel hahaha,
bueno a casa si voleu fer nit els de tant avall, tambe tenim llit per dues persones i dos mes amb un inflable.
A Sabadell,es clar... :cerv :castell
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: 8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
[quote user="Ra-mon" post="117030"]Eps !, jo també puc oferir llit per un parell de persones, tot i que de la circumscripció de Tarragona en sou força gent i no us puc pas tenir a tots a casa :([/quote]
SI de Tarragona que sempre som els que som menys, casi que serem els que som mes aquest cop!!
Gracies per l´oferiment Ra-mon, encara que ja se que a mi em faries dormi al sofà no? JAJAJAJA
Acabo d´actualitzar la llista amb l´Albert que ja ha passat a definitu.
Ja som 30 persones i 20 motos les que arribarem a GINEBRA!!!!!!!!!!!!!Aneu preparant les senyeres,estelades,......
Quant arribem les 20 motos ...ufff. SI l´any passat ja era de "gallina de piel" aquest amb el grup nombrós que estem fent.....!!!!!!
SI de Tarragona que sempre som els que som menys, casi que serem els que som mes aquest cop!!
Gracies per l´oferiment Ra-mon, encara que ja se que a mi em faries dormi al sofà no? JAJAJAJA
Ja som 30 persones i 20 motos les que arribarem a GINEBRA!!!!!!!!!!!!!Aneu preparant les senyeres,estelades,......
Quant arribem les 20 motos ...ufff. SI l´any passat ja era de "gallina de piel" aquest amb el grup nombrós que estem fent.....!!!!!!
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Steelman" post="117242"][quote user="Ra-mon" post="117030"]Eps !, jo també puc oferir llit per un parell de persones, tot i que de la circumscripció de Tarragona en sou força gent i no us puc pas tenir a tots a casa :([/quote]
Quant arribem les 20 motos ...ufff. SI l´any passat ja era de "gallina de piel" aquest amb el grup nombrós que estem fent.....!!!!!![/quote]
Quant arribem les 20 motos ...ufff. SI l´any passat ja era de "gallina de piel" aquest amb el grup nombrós que estem fent.....!!!!!![/quote]
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
quin goig q fa això!!!tinc unes ganes terribles!!!però tinc un petit tema pendent...be..més aviat gran...que no se quan serà..m'explico:
ja s'acosta la data de partida i estic en ple proces d'oposicions...i no se quan em tocarà la defensa de la programació...em pensava que ja ho tindria llest per aquestes dates...però la cosa es demora i no se quan em toca fins un o dos dies abans...així que creuaré els dits perquè sigui abans o després...però que no em foti a l'aire aquest gran event!!
:???: ...
ja s'acosta la data de partida i estic en ple proces d'oposicions...i no se quan em tocarà la defensa de la programació...em pensava que ja ho tindria llest per aquestes dates...però la cosa es demora i no se quan em toca fins un o dos dies abans...així que creuaré els dits perquè sigui abans o després...però que no em foti a l'aire aquest gran event!!
:???: ...
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Topota89" post="117308"]quin goig q fa això!!!tinc unes ganes terribles!!!però tinc un petit tema pendent...be..més aviat gran...que no se quan serà..m'explico:
:???: ...[/quote]
Tots creuarem els dits.. així potser t'ajudarem una mica.....
Tots creuarem els dits.. així potser t'ajudarem una mica.....
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
[quote user="JEPPY" post="117460"][quote user="Topota89" post="117308"]quin goig q fa això!!!tinc unes ganes terribles!!!però tinc un petit tema pendent...be..més aviat gran...que no se quan serà..m'explico:
Tots creuarem els dits.. així potser t'ajudarem una mica.....[/quote]
+ 1
Tots creuarem els dits.. així potser t'ajudarem una mica.....[/quote]
+ 1
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Topota89" post="117308"]quin goig q fa això!!!tinc unes ganes terribles!!!però tinc un petit tema pendent...be..més aviat gran...que no se quan serà..m'explico:
Hola! Jo em trobava en una situació semblant, però a mi ja m'ha passat. Dilluns començo nova feina però ja tinc "l'indult" per escapar-me a Ginebra :lol: :lol:
Que tinguis sort!!
Altre cosa: dijous dia 6 jo faré nit a Navata.
Ja queda menys!!!
Hola! Jo em trobava en una situació semblant, però a mi ja m'ha passat. Dilluns començo nova feina però ja tinc "l'indult" per escapar-me a Ginebra :lol: :lol:
Que tinguis sort!!
Altre cosa: dijous dia 6 jo faré nit a Navata.
Ja queda menys!!!
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
moltes gràcies companys!!
al col·legi on estic ja tinc permís per poder faltar l'últim dia...la director em deia q si pogués s'anava ella tmb!XD
a veure ara la convocatòria!!!
:D :D :D
al col·legi on estic ja tinc permís per poder faltar l'últim dia...la director em deia q si pogués s'anava ella tmb!XD
a veure ara la convocatòria!!!
:D :D :D
- Jeppy
- Presentats
Començant a pensar en qué em posaré a les maletes, he vist el temps per l'accuweather:
http://www.accuweather.com/world-foreca ... e&metric=1
Sembla que tindrem núvols però no pluja, i les temperatures anirán des de 18º a 5º. Així que no val a badar i emportarse'n els forros i algún que altre polar.
No crec que sigui necesari, però el xubasquero no hi fará nosa a la bossa.
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
http://www.accuweather.com/world-foreca ... e&metric=1
Sembla que tindrem núvols però no pluja, i les temperatures anirán des de 18º a 5º. Així que no val a badar i emportarse'n els forros i algún que altre polar.
No crec que sigui necesari, però el xubasquero no hi fará nosa a la bossa.
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Si l'accuweather dona núvols i fred, busca una altre web on dongui sol i caloreta. :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Jeppy
- Presentats
Anant perfilant l'hora de sortida, veiem que el millor es SORTIR tots plegats de la Porta Catalana a La Jonquera a les 9 del matí. Aixó vol dir que si algú vol fer una mica d'entrepá i betzina (omplir el dipósit obligatori), ha d'arribar abans.
Comentant el tema amb l'Steelman, proposem que portem TOTS un entrepá i alguna cosa de beguda per abans d'entrar en carreteretes de revolts poguer fer una mica de dinar sense necessitat de cercar una àrea de servei, (sempre sortirá mes económic i tot, llástima que la betzina no la poguem portar també)... aixó sería cap a les once del matí.
Entenem que haurem de tractar la sortida com a IMPORTANT, per tant haurem de fer cruïlles i escombra. Es recomana ( O SIGUI, ES OBLIGATORI :lol: :lol: ) llegir-se ELS CONSELLS PER LES SORTIDES. Sobretot els que venen amb nosaltres per primera vegada. Farem un exàmen abans de sortir :mestre
Comentant el tema amb l'Steelman, proposem que portem TOTS un entrepá i alguna cosa de beguda per abans d'entrar en carreteretes de revolts poguer fer una mica de dinar sense necessitat de cercar una àrea de servei, (sempre sortirá mes económic i tot, llástima que la betzina no la poguem portar també)... aixó sería cap a les once del matí.
Entenem que haurem de tractar la sortida com a IMPORTANT, per tant haurem de fer cruïlles i escombra. Es recomana ( O SIGUI, ES OBLIGATORI :lol: :lol: ) llegir-se ELS CONSELLS PER LES SORTIDES. Sobretot els que venen amb nosaltres per primera vegada. Farem un exàmen abans de sortir :mestre
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 29, 2010 6:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Jeppy, fem sortida des de Girona ?
[align=center]
[/align]

- Jeppy
- Presentats
[quote user="Frank" post="117723"]Si l'accuweather dona núvols i fred, busca una altre web on dongui sol i caloreta. :lol:[/quote]
Millor amb nùvols, Frank. Mirant l'accuweather del iphone, ja em dona altres temperatures, hehehe: entre 17º i 9º
Millor amb nùvols, Frank. Mirant l'accuweather del iphone, ja em dona altres temperatures, hehehe: entre 17º i 9º
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 29, 2010 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.