[quote user="Frstrom" post="117786"]M ´hen alegro de que aixi anat be , ara a disfrutar per aquellas terres, heu de anar a sopar al Romerijo ( bon peix)
Vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.[/quote]
La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida ........
Bueno.
Avui hem acabat de dinar a les 6:15 de la tarde.
Aixó és unaltre mon i si l´infern existeix , Puerto Santa María és l´entrada.
A hores d´ara Puerto Santa María està invaït de motos i més motos.
De tots els tipus, colors i nacionalitats.
Si a les 20 hores Jérez és un circ......no vull ni pensar com serà aquesta nit , després del pescaito frito i els cubates :twisted: :twisted: :twisted: .
La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida ... ay.... ay.
I perquè dic això i en castellà ????
En castellà perquè estem a Andalusia i l’andalús m’encanta, el trobo dolç i divertit
Aquest matí i desprès d’esmorzar hem enfilat directe al circuit per veure els entrenaments.
El que jo no comptava era que el primer que faríem seria anar a recollir les acreditacions:
Acreditacions ?????
Wala !!!!!!!!
Fins i tot a la meva moto li han posat enganxatina i he entrat dins el circuit, bueno no a la pista, sino dins el recinte del circuit.
Jo he alucinat.
Acreditacións i cap a dins, hem vist algún personatge famós i algún corredor, que evidenment jo no conexia.
Foto i a10.
També hem entrat dins un padock de moto i he fet algunes fotos.
Quina enveja més sanota que em dones Mareta. Un any vaig tenir una acreditació així a Montmelo i això de tenir als morros a Valentino, Mamola, Crivillé, Nieto, Roberts Sr ... no té preu.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 01, 2010 3:09 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
[align=center]La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell) [/align]
Avui retirem une mica tart.
Bueno , del nostre grup n´hi han que encara estan fent tapes. La nit és jove ;) .
L´ambient de nit és totalment motero. Només troves nois joves i no tant joves amb el casc penjat a l´espatlla.
Bon ambient i molta i molta gent.