ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€

Entrada Autor: Xavitiger » dt. març 27, 2007 9:17 pm

Bones companys!!!
Abans que res, dir-vos que em fa una mica de cosa obrir aquest post, doncs penso que potser no gaudirà de la comprensió i acceptació per part de la gran majoria...però allà vaig!!!
Com tots sabeu, un cop al més Mototurisme Catalunya organitza una sortida per algun racó de Catalunya, cosa que ens permet a molts de nosaltres trobar-nos amb vells amics, i fer-ne de nous.
Fins aquí tot perfecte...
Aquestes trobades culminen tots assentats al voltant d'una taula compartin experiències tot dinant.
Continuem pel bon camí...
Però finalment arriba aquell moment en que has de gratar-te les butxaques per poder pagar uns menús que jo considero comencen a ser cars...!!!
Està clar que per un dinar no és mor ningú, però és que si sumem totes les despeses que generen aquestes sortides, veurem que al final del dia, ens haurem gastat uns valiosos calerons!!!
Ja imagino que la tasca de trobar un restaurant on hi càpiguen grups de 40 o 50 persones és difícil, i més si volem que els preus siguin econòmics, però no es podria trobar la manera de que això fos possible???
Pel que a mi respecte, el que valoro més d'aquestes trobades mensuals, és el contacte directe amb els companys, i la veritat, em sentiria igual de feliç fotent-me un tiberi de cinc forquilles que un bon "bocata", sempre i quan estigués acompanyat per tots vosaltres, amb la diferència que amb l'entrepà m'estalvio uns dinerons que em permeteran poder tornar a agafar la moto al cap de setmana següent!!!
Amb això no vull dir que tinguem d'anar per força de "bocates", però si que crec que podriem trobar alternatives diferents, i sobre tot més barates!!!
Si m'he dicidit a obrir aquest post, és per que em consta que a part de mi mateix, hi ha més gent dintre del foro que opina de la mateixa manera.
Aviam foreros...Digueu la vostra si us plau.
Ah!!!, i que consti que aquesta reflexió no és fruit de "garreperia" gratuïta!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dt. març 27, 2007 9:41 pm

Bueeeennnaaaaassssss....

Xavi, a mi no em costen tan cars com dius,
¡¡No he notat res de res a la meva butxaca tú!!

Es evident que es coña, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pero si que es una cuestio a pendre am compte i mesurarla am cura.

Fins aviat per el P. V.

Adeeeuuuu

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dt. març 27, 2007 9:45 pm

RUTILO ha escrit:Bueeeennnaaaaassssss....

Xavi, a mi no em costen tan cars com dius,
¡¡No he notat res de res a la meva butxaca tú!!

Es evident que es coña, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pero si que es una cuestio a pendre am compte i mesurarla am cura.

Fins aviat per el P. V.

Adeeeuuuu
Tot i estar clar que és conya, hi ha una petita diferència entre tu i jo...Jo sempre vaig acompanyat de la Ceci, per lo tant el pressupost pel tema culinari es multiplica per dos!!!
Ens veiem molt, però que molt aviat company!!! :wink: :wink: :wink:
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. març 27, 2007 10:32 pm

Hola Xavi,

Aquest plantejament de l’economia a sortit diverses vegades i és de difícil solució.

Podríem començar per venir tothom esmorzat i aquí ja hi ha un estalvi important.

Per el tema dels restaurants, en aquests moments ho estic vivin-patin jo al preparar la propera ruta del 22 d’abril.

Cal trobar un restaurant amb capacitat entre 40 i 60 persones, que estigui disponible un diumenge, ara que venen les comunions els casaments i els batejos ja comença a ser difícil.

Els diumenges generalment els restaurants no fan menús o si els fan els fan amb un preu que no té res a veure amb el menú d’entre setmana.

Òbviament no cal dir que cal que sigui un lloc un xic net i polit i que el menjar sigui plausible.

Cada vegada es fa i sens farà més difícil trobar llocs amb aquestes característiques.

A Osona i a El Ripollès i a la Garrotxa per a la propera ruta, els restaurants que he contactat o bé o tenien ple o no hi cabíem o era massa car.

Xavi, de veritat que és difícil trobar un lloc adient per tanta gent.

Altra cosa, també podríem posar la ruta prevista per la propera sortida i si algú coneix un lloc que reuneixi les condicions esmentades i estigui lliure que ho faci saber als responsables del fòrum.

V’ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. març 27, 2007 10:53 pm

Per nosaltres el fet d’anar de Picknic, és una part més de les sortides en moto. :D :D :D

La llibertat i el contacte amb la natura que sentim viatjant amb la nostre Negreta,
es queda trencat al entrar en un Restaurant. :cry: :cry: :cry:

Per nosaltres, el entaular-se només te desavantatges, perds un temps preciós,
estàs completament lligat a uns horaris, deixes de gaudir de la natura,
i gastes uns diners innecessaris. :shock: :shock: :shock:

En contra partida, amb el Picknic, formes part de l’entorn, pots parar a l’hora que vulguis,
si no vols no perds ni la meitat de temps, i si el vols perdre,
res és més relaxant després d’una bona ensaladilla russa o una truita de patates,
que una estona de migdiada amb l’aire del camp o de la muntanya. :wink: :wink:

A partir d’ara i con que anem camí del bon temps, nosaltres a les sortides de Mototurisme
anirem de Picknic, os acompanyarem fins a la porta del restaurant si cal,
i després marxarem a dinar tranquil•lament en algun lloc acollidor. :D :D

Una estona després ja ens retrobarem,
així les dues hores que habitualment tardem per dinar en els restaurants,
nosaltres les substituirem per un picknic amb migdiada, o per un picknic amb passejada per la zona. :P :P :P

Després vindrem a fer un cafetó al vostre costat i seguirem tots junts la ruta. :wink: :wink: :wink:

Entenem que per molts de vosaltres no serà una idea gens agradable
el dinar tirats pel terra, però per nosaltres és com més gaudim d’un dia amb moto. :D :D :D

Així dons a partir d’ara, dos que faran Mototurisme campestre... :jump :jump :jump

Gerard & Anna
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. març 27, 2007 11:01 pm

Xavitiger, t'entenc perfectament. Realment l'important no és tant el que mengem, sino la companyia amb la que estem i les estones agradables que passem explicant les mil i una històries.
Entenc també que ha de ser difícil (tota una odissea en alguns casos) trobar un restaurant per tanta penya. Felicito d'avançada als organitzadors de les sortides. Feu un treball excepcional!

Atenció, atenció! Vaig a plantejar una idea nova! Aneu afilant les ungles, jejejeje.

Bé, potser no és una idea nova, però jo la proposo. Jo recordo, fa uns quants anys, que feia sortides en bici per Collserola. També recordo que havia fet molta muntanya, moltes excursions. I en tots els casos, no hi havia restaurants on servissin cargols a la llauna o "churrasco". Què feiem? T'enduies un bon entrepà de carn arrebossada, o unes croquetes, o una truita de patates o... el que fos! I dic jo, no podriem fer nosaltres el mateix?

Es pot fer de varies maneres. Una d'elles és "yo me lo guiso yo me lo como" i que cadascú es porti lo seu. Una altra és organitzar-nos per portar cadascú quelcom: un porta pa, l'altre tomàquets, l'altre embotits, l'altre una truita a tacos... La majoria portem maletes i ens hi cap de sobre, no? Es busca un lloc ben maco on parar a dinar (un parc una àrea de servei...) i es fa el tiberi.

Amb això no vull dir que SEMPRE hagi de ser així. Es pot anar alternant. Senzillament caldria avisar quan se'n munta una d'aquest estil per aquells que no els faci gràcia dinar d'aquesta manera més "campestre". Jo esaré encantat de venir! I la meva economia també ho estarà, jejeje.

Bé, aquí queda la idea. S'accepten crítiques de tota mena. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. març 27, 2007 11:03 pm

Anna ha escrit:Així dons a partir d’ara, dos que faran Mototurisme campestre... :jump :jump :jump

Gerard & Anna
Caram! Ho em escrit alhora! jajajaja :D Veig que no sóc l'únic que ha tingut aquesta idea, cosa que m'alegra molt. :) Em puc apuntar?
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. març 27, 2007 11:06 pm

miquelpericas ha escrit: Em puc apuntar?
PD: Prometo no porta cap acrònim per resoldre!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Album de fotos

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. març 27, 2007 11:11 pm

miquelpericas ha escrit:
Caram! Ho em escrit alhora! jajajaja :D Veig que no sóc l'únic que ha tingut aquesta idea, cosa que m'alegra molt. :) Em puc apuntar?
I tant que si Miquel :D :D :D , la nostre intenció no és pas separant-se del grup, quants més siguem millor, qui vulgui venir de Picknic que vingui, i qui vulgui anar de Restaurant que hi vagi, després un cafetó tots junts i tothom content..... :wink: :wink: :wink:

:!: :!: :!: i Vvvvssss

Vvvvvvssss

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. març 27, 2007 11:33 pm

Per la meva part tan m'he fa dinar de restaurant que de picnic a l'ombra d'un arbre. El que ja no hem satisfà tant és que ens tinguem de separar a l'hora de dinar. Suposo que no serà el mateix. Sempre trobarem a faltar alguna cosa
Jo crec que es podrien repartir les kdds. Si el Ramón diu que es fa molt difícil trobar restaurant per la propera kdd. llavors doncs picnic. Si l'altra és posible doncs restaurant i així suposo que aniria una mica al gust de tots
:form :form :form :form :form

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. març 27, 2007 11:41 pm

Us heu plantejat el que val una moto?
l'assegurança?
el impost municipal?
les revisions?
la benzina?
el casc, roba i botes?
els extres i gadgets?
i segur que em deixo coses ....

Quan vaig sol, m'enduc un entrepà i aigua (i un termo amb café) :wink: , busco un lloc que m'agradi amb bona vista i bona ombra, de vegades he fet 20 o 30 km per trobar un lloc que m'agradi de veritat.

Trobar un lloc per 10 o 15 motos és terriblement complex, pot ser desesperant. A França, aquest estiu fent els pirineus, era ple de zones de pic-nic, amb bancs, ombres i fonts, a les nostres contrades la cosa és diferent.

Crec que tal com es fa fins ara és el més "factible". Potser no és perfecte, però funciona.

Respecte als que aneu dos amb moto, pagueu dos dinars, però menys benzina per cap i menys cost de la moto en general (si dividim per dos).

M'apunto a fer una sortida de pic-nic, però no rebutjo seure amb una taula en una altre sortida. Sempre que ho fem tots junts

Sense anar més lluny el diumenge va ploure, segueixo ...

Aquest tema esta calent ....
:twisted: :twisted:
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 27, 2007 11:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. març 27, 2007 11:42 pm

Anna ha escrit:I tant que si Miquel :D :D :D , la nostre intenció no és pas separant-se del grup, quants més siguem millor, qui vulgui venir de Picknic que vingui, i qui vulgui anar de Restaurant que hi vagi, després un cafetó tots junts i tothom content.....
No ho veig clar això d'uns amb les formigues..... els altres amb la camarera bielo-rusa i després ja ens trobarem

Amb això sols esteu proposant fer dos tipus de sortides i si no temps al temps, seria una llàstima arribar a això.

En quan al menús en dia festiu es molt complicat, ja no per la colla que som si no que a la majoria de llocs el menú es diferent (en qualitat o preu) els dies festius.

V'ssssssss

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dt. març 27, 2007 11:43 pm

James_Bond ha escrit: Els diumenges generalment els restaurants no fan menús o si els fan els fan amb un preu que no té res a veure amb el menú d’entre setmana.

Xavi, de veritat que és difícil trobar un lloc adient per tanta gent.
T'entenc perfectament Ramon. Segur que és molt difícil trobar un lloc que reuneixi tots els requisits que enumeres.
De tota manera t'haig de dir que la Ceci i jo sortim tots els Diumenges, i sempre que dinem fora ho fem normalment per un preu que oscila entre 9 i 12 € per persona, i sempre quedem més que satisfets. Ah, i el fet de que sigui barat no vol dir pas que el restaurant hagi d'estar brut o deixat!!!
Ja sé que no és el mateix anar 2 o 4 persones que 40 o 50, però sap una mica de greu pagar 24 0 25 € quan saps que per la meitat o menys també es podria jalar la mar de bé...!!!

A part d'això, he de dir que la Ceci i jo, de seguida que arriba el bon temps, també sóm dels que agafem la carmenyola amb la truita de patates a la part de dalt, i el pollastre arrebossat a la part de baix, la cantimplora amb l'aigua ben gelada, una mica de fruita i el termo amb café amb gel. I sobretot, sobretot, la manteta de pícnic per la preuada migdiada sota un arbre...!!!
Crec que tothom ho hauria de provar al menys un cop a la vida...!!! :wink: :wink: :wink:
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. març 28, 2007 8:40 am

Bones, si em permeteu donaré la meva modesta opinioó i també faré una proposta.

Tot i que anar de Picnic, está molt bé s'ha de tenir en conte que sempre estas depenent d'un factor determinant com es la climatologia, ¿Que pasa si plou? "Avui fa un fred que pela", no es lo mateix fer un picnic al Juny, Juliol o Agost que al Novembre, Desembre, Gener, etc....

Dit això, llenço la meva proposta a veure que us asembla:

Perque en contes de Dinar, no fem un esmorçar fort, es a dir, tipus (montgetes amb botifarra, ous amb bacon, etc, etc).

Això faria cambiar totalment la planifficació de les sortides radicalment, el pla seria el seguent:

Punt de Trobada inicial (esmorçar) i a partir de llavors fer la ruta amb les possibles visites programades fins l'acomiat que podria ser per voltants de les 16.00h, o fins que el cos aguanti.... :roll: :roll:

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. març 28, 2007 10:21 am

sharky ha escrit: Dit això, llenço la meva proposta a veure que us asembla:

Perque en contes de Dinar, no fem un esmorçar fort, es a dir, tipus (montgetes amb botifarra, ous amb bacon, etc, etc).

Això faria cambiar totalment la planifficació de les sortides radicalment, el pla seria el seguent:

Punt de Trobada inicial (esmorçar) i a partir de llavors fer la ruta amb les possibles visites programades fins l'acomiat que podria ser per voltants de les 16.00h, o fins que el cos aguanti.... :roll: :roll:

Salut.
ostres tu!!!! Mira que em costa perdre un apar a mi.......

Realment, i com m'agrada esmorzar i dinar, i sopar, penso com el Xavi, últimament donem per bo alguns menús que multiplicats per dos fan freda.

Tant mateix entenc perfectament la dificultat de trobar llocs on el dinar sigui una mica més econòmic. Difícil solució.
Crec que entre tots tindríem que mirar de fer una bossa de llocs on poguem anar a dinar segons la zona que estiguem. Segur que tots coneixem un lloc econòmic i que estigui bé.

Tant mateix, jo també soc del parè de fer algunes sortides de picnic. Confirmo i comparteixo al 100% el que diu l'Anna. Tant sols divergeixo d'una cosa, picnic tothom, no uns aquí i altres allà.

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dc. març 28, 2007 10:33 am

burruktala ha escrit:Tant sols divergeixo d'una cosa, picnic tothom, no uns aquí i altres allà.
Això es que volia dir jo abans, ho dic per que no se'm mal interpreti.
D'altra manera crec que perdríem una part important del "caliu" a les sortides.

V'sssssssss

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. març 28, 2007 11:01 am

burruktala ha escrit:
Tant mateix, jo també soc del parè de fer algunes sortides de picnic. Confirmo i comparteixo al 100% el que diu l'Anna. Tant sols divergeixo d'una cosa, picnic tothom, no uns aquí i altres allà.

A mi tampoc m’agrada l’Idea de separar-me de la colla,
però el que ens passa és que a nosaltres ens encanta el Picnic,
i gaudim molt més que anant de restaurant... :wink: :wink: :wink:

En cada sortida, som entre 40 i 60 persones, i no es pot agradar a tothom,
si busqueu un restaurant de 12€ el menú, segurament alguns no els hi agradarà al lloc... :? :?

El tema, és molt complicat, però si nosaltres anem a disgust als restaurants
i molta gent va a disgust de picnic, dons la cosa està difícil... :( :(

No creieu que és preferible, que els que vulguem anar de picnic,
o si plou a menjant-se un “framfur” en un bareto, puguem fer-ho tranquil•lament,
que no pas tenir que dir que només ens apuntem a la sortida,
i que no venim a dinar perquè tenim un dinar familiar a casa..... :wink: :wink: :wink:

Crec que tots som prou adults, per no fer d’això una muntanya.... :D :D :D

Si uns quants volem anar de picnic, pues no passa res....
estarem tot el dia junts, riurem, compartirem ruta, rodarem plegats i ho passarem de conya... :ban :ban :ban

L’única diferència, és que nosaltres farem una migdiada de Pu..... Ma....
i tindrem 40€ més a la butxaca que els que vagin de Restaurant...... :twisted: :twisted: :twisted:

I encara que el menú sigues de 10€ no ens soluciona el problema, és que no ens agrada ficant-se
en un Restaurant..... :? :? :?

És que volem anar de Picnic... :D :D :D

Espero de tot cor, que ningú s’enfadi per la decisió que hem pres... :!: :!: :!:

:!: i Vvvvssss

Vvvvvvssss

kenny
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
Ubicació: TARRACO IMPERIAL

Entrada Autor: kenny » dc. març 28, 2007 1:33 pm

Hola,

Doncs per mi també és una factor important a l'hora de decidir si vaig o no vaig a la sortida. En el meu cas l'economia és precaria i limitada... si la sortida és molt lluny ja s'ha de sumar la gasolina per arribar al punt de trobada + la de la ruta, després el dinar i tot plegat... també he de sumar les despeses havituals de cap de setmana... doncs se'm fa dificil venir molts cops!! sobretot pq molts cops són en diumenge... i normalment estic de "ressaca"... clapant bàsicament. És per això que no vinc tant com voldria... Els que tingueu la meva edat segur que m'enteneu...

Ami lo de fer comilonas campestres m'encanta, pillem unes butifarres i les fem a la brasa!! a lo dominguero total i d conya!!
SV 650 S RIDER

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dc. març 28, 2007 1:39 pm

kenny ha escrit: pillem unes butifarres i les fem a la brasa!! a lo dominguero total i d conya!!
I amb el "puru" que et foten els rurals se't acaben les ressaques per tot l'any !!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssss

KOSKI
Presentats
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 6:04 pm
Ubicació: Cornellà de Llobregat

Entrada Autor: KOSKI » dc. març 28, 2007 2:03 pm

Nasssss !!!

A veure, a veure....

...aquí tenim dos problemes i/o opinions diferenciades.

1- Tema preu
2- Tema restaurant i/o pícnic.

Sobre el tema 1, el preu, jo estic d'acord amb tots vosaltres el preu, per mi, una mica alt, tot i que assumible.
El lloc per mi ja m'està bé un lloc per poder reposar el "cul" després del quilometres fets, i el menjar una xic bó. Per mi no es gens necessari un "xató de fuá a la XXXXXXX", el que realment importa per mi es la companyia amb la gent que surto, sigui de mototurisme o sigui uns altres.
Tot i que sé la dificultat de un Diumenge ficar a tanta gent en un restaurant i a sobre a bon preu.

El tema 2 pícnic o restaurant, a mi m'agrada "les dos opcions", i estaría encantat de fer una mena de rotació en les sortides.

Jo he fet uns quants pícnics i t'ho pasas la mar de bé.

També ha sortit el tema de fer un GRAN ESMORZAR, i després tirar milles. Que tampoc es mala idea, sobre tot per gent, que com jo ara mateix, em deixaria fer ruta amb vosaltres i petar la xarrada, ja que amb la meva filla i dona a casa, ara per ara vull tornar a l'hora de +/- dinar a casa.

Vinga més llenya al foc :twisted: :twisted: :twisted:

De bon rotllo eh !!! :cerv :cerv
ImatgeImatgeImatge
NT650 GOLD '98

Respon

Torna a “General”