Seria important que opinéssiu un cop gastat i canviat el pneumàtic, no quan estigui nou (nous tots van bé ;) ).
Es podrien esquematitzar les opinions seguint el seguent patró (feu un copiar-enganxar):
----------------------------------------------------------------------------------------
Marca/Model de pneumàtic:
Marca/Model de moto:
1) Duració:
2) Opinió:
3) Conducció:
4) Nota del 1 al 10:
5) Tornarieu a muntar-los?:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Començo jo mateix doncs:
Marca/Model de pneumàtic:- Michelin Pilot Road 2CT
Marca/Model de moto: Suzuki Bandit 650 SA
1) Duració: 9.000 km el primer joc. Ara porto el segón.
2) Opinió: S'agafa molt tant en sec com en mullat. Em dona confiança en plegades i frenades fortes.
3) Conducció: Tranquileta, tot i que alguna vegada apreti una miqueta, que no s'amariconi el motor.
4) Nota del 1 al 10: 7
5) Tornarieu a muntar-los?: Si, però m'estimo més probar altres models que van sortint.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Marca/Model de pneumàtic: Bridgestone BT 020
Marca/Model de moto: Suzuki Bandit 650 SA
1) Duració: 4.000 km
2) Opinió: Els pitjors pneumàtics que he portat en una moto, parlant de l'època radial. Es triangula el del davant i es quadra el del darrera.
3) Conducció:Tranquileta, tot i que alguna vegada apreti una miqueta, que no s'amariconi el motor.
4) Nota del 1 al 10: 3
5) Tornarieu a muntar-los?: Mai més els torno a muntar.