Jerez???? Qué Es La GP De Jérez ???
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Jerez???? Qué Es La GP De Jérez ???
[quote user="Kpeps" post="118262"]:eyes :eyes :eyes :eyes recoi Mareta,aixo d'anar al primer GGPP d'aquesta manera es nivell 10,quina sort noia,gracies per les fotos que ni han de molt macas :cerv :cerv :cerv :cerv[/quote]
Si, si ... molta sort.
De fet, la Mar s´ho va pasar tant bé, que ja em parla del proper any :???: :???: :???: .
Bueno, ja ho vehoremmmmmmm
Si, si ... molta sort.
De fet, la Mar s´ho va pasar tant bé, que ja em parla del proper any :???: :???: :???: .
Bueno, ja ho vehoremmmmmmm
- Eva
- Presentats
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
WAAALAAAAA MARETA !!!!!! impresionant.
salut :kiss
salut :kiss
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
M ´hen alegro de que ja esteu a casa i be , ho principal es aixo , respecte al viatge que vols que et digui que ja no t ´ho aixin dit , donç que al teu costat em sento un ninot , jo de gran vui ser com tu.
vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Aixo si que es disfrutar de la moto ,
Gracies per la cronica i les fotos
Vss
Vss
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
La veritat es que anar a Jerez, per els de Girona, sempre ha estat mes viatge que GP.
A mi en va marcar molt, ja que durant forces anys era l'únic viatge que podiem fer, al principi hi anaba tot sol ja que teniem els nanus molt petits, però després l'Irene també m'acompanyava.
Jo hi vaig anar 10 anys seguits i ja en fa 10 que no hi vaig. :tremolant
Ara la Mareta m'ha fet recordar el que significaba per nosaltres aquelles sortides, algunes de multitudinaries i he recuperat algunes fotos:
1992

1993

1994

1995

1996

1997

1999

Ja fa anys que diguem de tornar-hi altre cop, potser el 2011??? :roll:
Salut.
A mi en va marcar molt, ja que durant forces anys era l'únic viatge que podiem fer, al principi hi anaba tot sol ja que teniem els nanus molt petits, però després l'Irene també m'acompanyava.
Jo hi vaig anar 10 anys seguits i ja en fa 10 que no hi vaig. :tremolant
Ara la Mareta m'ha fet recordar el que significaba per nosaltres aquelles sortides, algunes de multitudinaries i he recuperat algunes fotos:
1992

1993

1994

1995

1996

1997

1999

Ja fa anys que diguem de tornar-hi altre cop, potser el 2011??? :roll:
Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 04, 2010 1:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
[quote user="Ferranga" post="118316"]WAAALAAAAA MARETA !!!!!! impresionant.
salut :kiss[/quote]
I saps que em va sobtar , Ferran ????
Que a la GP bmw no existeix !!!!!!!!????? :???: :???: :???:
Cuida´t i per cert, encara no en sé res del intercom.
Ja t´avisaré

salut :kiss[/quote]
I saps que em va sobtar , Ferran ????
Que a la GP bmw no existeix !!!!!!!!????? :???: :???: :???:
Cuida´t i per cert, encara no en sé res del intercom.
Ja t´avisaré

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 04, 2010 4:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Frstrom" post="118330"]M ´hen alegro de que ja esteu a casa i be , ho principal es aixo , respecte al viatge que vols que et digui que ja no t ´ho aixin dit , donç que al teu costat em sento un ninot , jo de gran vui ser com tu.
vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.[/quote]
Moltes gracies.
Ja veus ni m´agraden les motos GP ni les carreres ni la velocitat ( em fa por) i veure aquests nois que devant una corba se la menjan, la veritat és que va ésser impressionant .

Fins la propera :kiss
vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.[/quote]
Moltes gracies.
Ja veus ni m´agraden les motos GP ni les carreres ni la velocitat ( em fa por) i veure aquests nois que devant una corba se la menjan, la veritat és que va ésser impressionant .

- Eva
- Presentats
[quote user="Miquel xlv" post="118353"]Aixo si que es disfrutar de la moto ,
Vss[/quote]
Miquel, allà tothom anava en banderes nacionalistes, nosaltres varem agafar la senyera amb totes les firmes i cap allà a fer país.
Per cert hi falta la vostre ;)

Vss[/quote]
Miquel, allà tothom anava en banderes nacionalistes, nosaltres varem agafar la senyera amb totes les firmes i cap allà a fer país.
Per cert hi falta la vostre ;)
- Eva
- Presentats
Siono, gracies per penjar les fotos en aquest fil.
Nen , quins records.....

Nen , quins records.....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 04, 2010 4:42 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Mareta, quin reportatge! Sembla que has anat a un GP diferent que jo, barrejat entre el públic que portava neveres, tacos de truita de patata, mantes per estirar-se a terra, botes de vi... i vestits sobre tot del groc 46 de Rossi i de la "roja y gualda". "Estanqueres" per un tub, Mare de Déu!
Teníem lloc a la tribuna P7 però dissabte, als entrenaments, vam decubrir un revolt de dretes desprès d'una forta baixada on les motos GP entraven entravessant i vam decidir veure-hi la cursa. I la vam ensopegar. Va ser el revolt de la caiguda massiva de GP2 i on Lorenzo es va ventilar Pedrosa a la darrera volta. Pobre Dani, es mereixia guanyar, però Lorenzo semblava un tifó "unstoppable".
BMW no té motos de Gran Premi, però tenien un stand amb diverses S1000RR, que no té res a envejar a les japo, malgrat que jo sóc partidari de motos més tranquil·les.
La tornada dilluns, desprès de fer nit a Lorca, va ser passada per aigua. A uns 50 km abans de València i fins Girona. Les primeres dues hores els equips d'aigua varen aguantar prou bé, però desprès de dinar (mentre dinàvem va ser l'únic moment que no plovia!) van començar a entrar regalims i vaig arribar a casa ben xop. Sort dels punys calefactables i, al menys, l'aigua dels guants era calenta! Els companys no tenien aquesta sort i ho van patir.
L'anada amb solet molt bé. Em pensava que arribaria rebentat i vaig aguantar, parant cada 90 o 100 minuts com vàreu aconsellar aquí.
Em va impressionar la gran quantitat de públic a les carreteres i carrers i que l'espectacle fòssim nosaltres, fins i tot a més de 300 km del circuït, amb gent de totes les edats, i la gran quantitat de motos a l'aparcament del circuït, com es veu a alguna foto de la Mareta. La feina era trobar la moto pròpia.
Teníem lloc a la tribuna P7 però dissabte, als entrenaments, vam decubrir un revolt de dretes desprès d'una forta baixada on les motos GP entraven entravessant i vam decidir veure-hi la cursa. I la vam ensopegar. Va ser el revolt de la caiguda massiva de GP2 i on Lorenzo es va ventilar Pedrosa a la darrera volta. Pobre Dani, es mereixia guanyar, però Lorenzo semblava un tifó "unstoppable".
BMW no té motos de Gran Premi, però tenien un stand amb diverses S1000RR, que no té res a envejar a les japo, malgrat que jo sóc partidari de motos més tranquil·les.
La tornada dilluns, desprès de fer nit a Lorca, va ser passada per aigua. A uns 50 km abans de València i fins Girona. Les primeres dues hores els equips d'aigua varen aguantar prou bé, però desprès de dinar (mentre dinàvem va ser l'únic moment que no plovia!) van començar a entrar regalims i vaig arribar a casa ben xop. Sort dels punys calefactables i, al menys, l'aigua dels guants era calenta! Els companys no tenien aquesta sort i ho van patir.
L'anada amb solet molt bé. Em pensava que arribaria rebentat i vaig aguantar, parant cada 90 o 100 minuts com vàreu aconsellar aquí.
Em va impressionar la gran quantitat de públic a les carreteres i carrers i que l'espectacle fòssim nosaltres, fins i tot a més de 300 km del circuït, amb gent de totes les edats, i la gran quantitat de motos a l'aparcament del circuït, com es veu a alguna foto de la Mareta. La feina era trobar la moto pròpia.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="118025"]Quines fotos mes.... :crys maques. El Sito Pones es guapissssssimmm com a persona o com a .....fisic per exemple :eyes .[/quote]
Com a persona no en tinc ni idea, com entrenador ... no ho sé, jo volia dir com a simpatia.
Mira Joan, nosaltres varem estar al padok durant la carrera i de veritat que els mecànics, entrenadors ,... s´els veu amb molta tensió.
Entraven i sortien de vegades corre'ns a buscar algo al camió.
Aquells moments son molt tensos ... poca broma.
El que em va sorprendre es que allà on hi han les motos , jo diria el taller, on les repara'n i els fan la posta a punt ... sembla no un taller, sinó un laboratori de la NASA, tot son calaixos i calaixets, pantalles , cap paper a terra , cap gota d´oli..... ja et dic jo..... un laboratori :roll: :roll: :roll:
Com a persona no en tinc ni idea, com entrenador ... no ho sé, jo volia dir com a simpatia.
Mira Joan, nosaltres varem estar al padok durant la carrera i de veritat que els mecànics, entrenadors ,... s´els veu amb molta tensió.
Entraven i sortien de vegades corre'ns a buscar algo al camió.
Aquells moments son molt tensos ... poca broma.
El que em va sorprendre es que allà on hi han les motos , jo diria el taller, on les repara'n i els fan la posta a punt ... sembla no un taller, sinó un laboratori de la NASA, tot son calaixos i calaixets, pantalles , cap paper a terra , cap gota d´oli..... ja et dic jo..... un laboratori :roll: :roll: :roll:
- Eva
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="118434"]Mareta, quin reportatge! Sembla que has anat a un GP diferent que jo, barrejat entre el públic que portava neveres, tacos de truita de patata, mantes per estirar-se a terra, botes de vi... i vestits sobre tot del groc 46 de Rossi i de la "roja y gualda". "Estanqueres" per un tub, Mare de Déu!
Em va impressionar la gran quantitat de públic a les carreteres i carrers i que l'espectacle fòssim nosaltres, fins i tot a més de 300 km del circuït, amb gent de totes les edats, i la gran quantitat de motos a l'aparcament del circuït, com es veu a alguna foto de la Mareta. La feina era trobar la moto pròpia.[/quote]
Ricmel, m´en alegro molt que tot hagi anat bé.
Una de les coses que has comentat i m´ha fet molta gracia , és la disparitat de gent que hi habia.
Es una pasada veure tanta i tanta gent interesada en la GP.
I a més , la gent es vesteix amb els colors dels seus ídols :eyes :eyes .
Em va impressionar la gran quantitat de públic a les carreteres i carrers i que l'espectacle fòssim nosaltres, fins i tot a més de 300 km del circuït, amb gent de totes les edats, i la gran quantitat de motos a l'aparcament del circuït, com es veu a alguna foto de la Mareta. La feina era trobar la moto pròpia.[/quote]
Ricmel, m´en alegro molt que tot hagi anat bé.
Una de les coses que has comentat i m´ha fet molta gracia , és la disparitat de gent que hi habia.
Es una pasada veure tanta i tanta gent interesada en la GP.
I a més , la gent es vesteix amb els colors dels seus ídols :eyes :eyes .
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Un altra aportació al fil del GP de Jerez.. :mrgreen:
[youtube]z-jx9T6dgRo[/youtube]
Vssssssssss
007
[youtube]z-jx9T6dgRo[/youtube]
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Eva
- Presentats
James, gracies per penjar el video.
Moltes d´aquestes ja les habia fotografiat i penjat a aquest fil.
Elles solen estar a les zones VIP i al paddock. Moltes eres "guiris" i molt altes, realment dignes d´admirar.
Totes elles dignes del clan BOND
Moltes d´aquestes ja les habia fotografiat i penjat a aquest fil.
Elles solen estar a les zones VIP i al paddock. Moltes eres "guiris" i molt altes, realment dignes d´admirar.
Totes elles dignes del clan BOND
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ostres Mareta el post d'en Siono m'ha fet pensar en les entrades dels primers cops que hi vaig anar,despres de buscar-les jo en tinc del any 89 i 90 a 2000 pesetas,jajjajaja quins temps i les fotos del Estadi encara hi havia el anunci de Marlboro ara de B-WIN,el parquing era sense esfaltar i vem estar 4 hores per sortir quan l'any pasat va ser deu minuts,las entrades l' he escanejat pero queden en pdf i no se com penjarles ja que el imageshack no em deixa :oops: :oops:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 05, 2010 11:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="118625"]ostres Mareta el post d'en Siono m'ha fet pensar en les entrades dels primers cops que hi vaig anar,despres de buscar-les jo en tinc del any 89 i 90 a 2000 pesetas,jajjajaja quins temps i les fotos del Estadi encara hi havia el anunci de Marlboro ara de B-WIN,el parquing era sense esfaltar i vem estar 4 hores per sortir quan l'any pasat va ser deu minuts,las entrades l' he escanejat pero queden en pdf i no se com penjarles ja que el imageshack no em deixa :oops: :oops:[/quote]
I en lloc d´esquenejar-les, no els pots fer una foto i les pujes per el imageshck ????
Va que em faría il.lussió veure-les ,
I en lloc d´esquenejar-les, no els pots fer una foto i les pujes per el imageshck ????
Va que em faría il.lussió veure-les ,
- Eva
- Presentats
En Xavier, que va venir amb nosaltres a Jérez, m´ha donat el suplement de la revista SOLO MOTO amb dades interessants sobre el circuit i les carreres:
Longitut del circuit : 4.423 m
Longitut en rectes : 3.037 m
Amplada de la pista : 11 m
Amplada recta sortida : 12 m.
Corbes total : 13 ( a dreta 8 a esquerra 5)
El pilot amb més victories a Jérez : Valentino Rossi – 6 – ( en diferents categories)
Carreres de 125 cc, 250 cc i GP de 900 cc.
He mirat a Wikipedia qué vol dir GGPP i no ho sé, o sigui Kpeps ??????? Necessito que m´ho expliquis, sisplau.
Fa 10 díes no sabia ni que existís la GP i ara .... fins i tot lleixo els apunts dels suplements d´sport.
Només dir que avui he mirat el compta kilòmetres i em posa 2.750 km en 5 dies ( tampoc és tant).
La propera ja no sé que toca...... bueno, a veure si algú em sorprèn i em deixo “enredar” de nou.
AHHHHHHHHHHHHHHHH ja tinc una idea.............................. gracies a n´en Xevi Puigdemont, he conegut el campió mundial de enduro indoor, un xicot de 27 anys amb un nom difícil de pronunciar ( Blazusiak) :eyes :eyes .
Fa un parell de setmanes em va mostrar un parell de videos seus i vaig alucinar en pentacolors.
També el mateix dia em varen presentar el nº 4 mundial de trial indoor.
A veure si m´ animo i u n día els segueixo i penjo fotos.
Fins la propera...... :kiss :kiss
Eva
Longitut del circuit : 4.423 m
Longitut en rectes : 3.037 m
Amplada de la pista : 11 m
Amplada recta sortida : 12 m.
Corbes total : 13 ( a dreta 8 a esquerra 5)
El pilot amb més victories a Jérez : Valentino Rossi – 6 – ( en diferents categories)
Carreres de 125 cc, 250 cc i GP de 900 cc.
He mirat a Wikipedia qué vol dir GGPP i no ho sé, o sigui Kpeps ??????? Necessito que m´ho expliquis, sisplau.
Fa 10 díes no sabia ni que existís la GP i ara .... fins i tot lleixo els apunts dels suplements d´sport.
Només dir que avui he mirat el compta kilòmetres i em posa 2.750 km en 5 dies ( tampoc és tant).
La propera ja no sé que toca...... bueno, a veure si algú em sorprèn i em deixo “enredar” de nou.
AHHHHHHHHHHHHHHHH ja tinc una idea.............................. gracies a n´en Xevi Puigdemont, he conegut el campió mundial de enduro indoor, un xicot de 27 anys amb un nom difícil de pronunciar ( Blazusiak) :eyes :eyes .
Fa un parell de setmanes em va mostrar un parell de videos seus i vaig alucinar en pentacolors.
També el mateix dia em varen presentar el nº 4 mundial de trial indoor.
A veure si m´ animo i u n día els segueixo i penjo fotos.
Fins la propera...... :kiss :kiss
Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 06, 2010 11:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ostres quants records, encara no m'havia adonat d'aquest post, tenir el privilegi d'anar a la zona del Paddock
val molt la pena.
Quan tingui una estona més ja m'acabaré de mirar les fotos....hi ha tot un àlbum :lol:
Aquest any hi herem ben aprop, però ens va faltar temps... :tremolant
Jo també hi vaig baixar 10 anys seguits, però ara ja en fa una colla que no hi vaig.
val molt la pena.
Quan tingui una estona més ja m'acabaré de mirar les fotos....hi ha tot un àlbum :lol:
Aquest any hi herem ben aprop, però ens va faltar temps... :tremolant
Jo també hi vaig baixar 10 anys seguits, però ara ja en fa una colla que no hi vaig.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
m'has donat una bona ideia,pero las fotos queden borroses.
eren altres epocas,la gent la Pelouse alla deia:
po ahi viene er PAHARITO ZUAN,ahora paza er Mamola con la Cayiba i t'ho pasaves de co...ns,es clar amb 18 anys que vols ;) ;) m'enrecordo d'anar a un poble que es diu Lebrija on vem acampar en un camping municipal i anar a la discoteca amb els monos de pell i la gent et rebia amb els braços oberts,la veritat es que em va impactar molt.

eren altres epocas,la gent la Pelouse alla deia:
po ahi viene er PAHARITO ZUAN,ahora paza er Mamola con la Cayiba i t'ho pasaves de co...ns,es clar amb 18 anys que vols ;) ;) m'enrecordo d'anar a un poble que es diu Lebrija on vem acampar en un camping municipal i anar a la discoteca amb els monos de pell i la gent et rebia amb els braços oberts,la veritat es que em va impactar molt.

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 08, 2010 11:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.