El Profe Posa Ordre
Moderador: Airald
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
El Profe Posa Ordre
[youtube]YZ85_Bg-1QU[/youtube]
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: El Profe Posa Ordre
Vaja, aixó m'ha fet pensar a la meva epoca dels maristes, una vegada m'ho varen fer a mi, peró automaticament va tornar al lloc de partida, eh. Aixó si vaig anar al despatx del director i vaig estar despedit durant 15 dies em sembla, peró hi varen fer anar el meu pare i em volien treure per sempre, jo que se. :D :D :D

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Osti Sagal, jo també vaig anar als Maristes de Vic.
Jo també recordo perfectament l'esborrador volant pe sobre els caps dels companys del davant, encara sort si no badaves i tenies el temps just per aixecar la tapa del pupitre :tremolant
Per cert, recordes la "xasca" (o_som_s'endigui) :enfaduu
Jo també recordo perfectament l'esborrador volant pe sobre els caps dels companys del davant, encara sort si no badaves i tenies el temps just per aixecar la tapa del pupitre :tremolant
Per cert, recordes la "xasca" (o_som_s'endigui) :enfaduu
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Ra-mon" post="118471"] ...Per cert, recordes la "xasca" (o_som_s'endigui) :enfaduu[/quote]
Osti tú !!! a Vic també hi havia xasca ???
Tinc un company que va anar als Maristes d'Igualada i me n'ha parlat molt de la xasca... diu que feia mal de debò !!! :shock:
Osti tú !!! a Vic també hi havia xasca ???
Tinc un company que va anar als Maristes d'Igualada i me n'ha parlat molt de la xasca... diu que feia mal de debò !!! :shock:
- BettyBoopbarbera
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
- Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona
jajajaja!!! Jo també tenia un professor que sovint tirava borradors... jajaaj!!! i guix!!!
Pere Ribera, eres el millor!!!!
Pere Ribera, eres el millor!!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
una cosa aixi,ara potser surt a les noticies :???: :???: ara no hi han limits ni respecte per res i aixo es perillos,demostra com va tot.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="118695"]una cosa aixi,ara potser surt a les noticies :???: :???: ara no hi han limits ni respecte per res i aixo es perillos,demostra com va tot.[/quote]
Tens raó, hem passat d'un extrem a l'altre i és allò que diuen que els extrems es toquen :(
Tens raó, hem passat d'un extrem a l'altre i és allò que diuen que els extrems es toquen :(
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D :D Aquest que és professor d'economia o de beisbol ..... :D :D
:D :D :D Em recorda dos professors que per sort no tenien tan bona punteria :b9 :b9 :b9
:D :D :D Em recorda dos professors que per sort no tenien tan bona punteria :b9 :b9 :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..