La TIGER ( Molt Maca )

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

La TIGER ( Molt Maca )

Entrada Autor: Gerard » dl. març 12, 2007 9:46 pm

Personalment reconec que la nova Tiger es molt maca, un cop vista
al natural em va agradar molt.
Per cert, en el concessionari Triumph de Figueres, els hi queda una Tiger
de les antigues.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dl. març 12, 2007 9:59 pm

Hola, el diumenge a la tarde nosaltres varem veure aquesta, molt maca també
Imatge
ImatgeImatge

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. març 12, 2007 10:16 pm

Hola,

Tambe veig que esta la Triumph Speed Triple a l'aparador. La he vist en directe i es espectacular

Salutacions

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. març 15, 2007 12:07 am

Ei Gerard!!!
Perdona per la tardança !!! :wink: :wink: :wink:
La veritat és que no pinta gens malament aquesta nova sport-turisme de Triumph, i ho dic d'aquesta manera per que per mi, i crec que tu penses el mateix, aquesta no és una Tiger, sino una cosa molt diferent!!!
Jo vaig veure'n una fa un parell de setmanes al concessionari de Massalcorreig, a la província de Lleida, i és veritat que és força maca.
A primera vista, tot i que a les fotos que ens poses no s'observa bé, impresiona el gran dipòsit que monta, això per no parlar de les mides de les seves rodes, dignes d'una esportiva de primera línea!!!
De tota manera, contentíssim estic jo amb la meva!!! :D :D :D
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 28, 2007 7:34 pm

Triumph Tiger 1050: Polivalencia total

Imatge

Seguramente que los nostálgicos de la marca no se lo podrán creer. La Triumph Daytona 675 ha sido la vencedora absoluta en la edición Supertest del trofeo SWA del año 2006. Y la sorpresa no ha sido que fuese la vencedora, sino la forma en la que lo ha sido con la máxima puntuación obtenida frente a una todopoderosa oferta nipona. Pues bien, estos argumentos definen por donde van a ir los tiros en esta nueva versión de la ya magnífica Tiger; un diseño atractivo, con una figura estilizada muy a la moda y un sorprendente propulsor tricilíndrico lleno de par y potencia heredado de la Triple Speed que ha adaptado a estas nuevas exigencias. Si a esto sumamos un precio muy competitivo frente a la competencia sin lugar a dudas tendremos otra futura vencedora.
Uno de los aspectos que mas nos han gustado de esta Tiger es su parte ciclo. En cuanto a su tamaño, resulta especialmente adecuado para cualquier talla media, y su posición de conducción es simplemente perfecta. El asiento también es más espacioso y más cómodo, lo que propicia un mayor control general.

El conjunto se muestra muy ligero y ofrece la posibilidad de realizar cambios de dirección muy rápidos, con una sombrosa facilidad de entrada en curva, apoyada tanto por su efectiva horquilla delantera como por su amortiguador trasero. Ambas suspensiones son multirregulables. El equipamiento de frenada, como es costumbre en la marca, es superior: dos discos flotantes de 320 mm y pinzas radiales y uno de 255 mm con doble pinza.

El escape, con catalizador que supera la norma EURO 3, es un tres en uno con los colectores resguardados por un protector muy bien acoplado y salida del silencioso por el lateral. Además, en esta versión, el piloto trasero se reserva a diodos led. Hay que decir que en todo momento el funcionamiento del conjunto es muy bueno, transmitiendo mejores sensaciones que otras motos mucho más deportivas y, que nunca hubiera imaginado que un motor de estas características transplantado de sus hermanas de carretera pudieran hacer disfrutar tanto a su conductor.

Al poner en marcha el motor sientes que algo ha cambiado, y es que cuando aceleras, nada tiene que ver con lo anterior. Su aceleración es poderosa, imparable y su régimen de vueltas parece no tener fin. Desde un principio se manifiesta muy desahogada lo que propicia un orden de marcha muy cómodo y efectivo consiguiendo una elevada velocidad sin esfuerzo. Una vez alcanzados los tramos de autopista te vas dando cuenta de su potencial. Corre mucho a pocas revoluciones y la aerodinámica te sorprende gratamente ya que sin necesidad de agacharse el aire fluye por encima del casco sin que aparezcan turbulencias. El carenado ahora es mas pequeño, y sus laterales están prácticamente abiertos.

En autopista, que casi siempre es lo es lo primero que se analiza, se nota un aplomo inmediato. Este pega el conjunto al asfalto como una lapa y da la sensación de que nada esta fuera de lugar y de que todo baila al mismo son. En tramos de asfalto despejado y seco se suceden las marchas hasta las 9.000 rpm sin rechistar. Hay que decir que desde cero y acelerando sin cortar hasta el final, incluso en tercera, la moto se levanta solita sin que en momento alguno aparezcan vibraciones o brusquedades. La agilidad general se manifiesta de nuevo en todas y cada una de las maniobras y gracias a un agradecido ángulo de giro, el colocarla en parado o en curvas de radio corto resulta una tarea muy sencilla. En curvas mas reviradas, puedes tirar literalmente la moto hacia su vértice sin ningún tipo de reparo ya que el bloque seguirá sin rechistar el curso que hayamos marcado.

La frenada, gracias a su equipamiento y sus amplias manetas, es espléndida y muy segura. El tacto del freno delantero es suave al principio y muerde con más potencia conforme vamos apretando la maneta. La posición de conducción es muy cómoda, incluso mejor que la versión a la sustituye. La tracción que transmite el motor, al ser tan equilibrada, permite abrir gas sin contemplaciones, incluso en tramos mojados. Su estabilidad es increíble, y los cambios de peso son muy fáciles gracias a su equilibrado diseño de masas. De todas formas, por su posición de conducción, ángulo de giro y finura del motor es válida para circular en todo tipo de carreteras. Incluso en ciudad es tremendamente fácil de llevar, a lo que hay que añadir que el pasajero no lo tiene difícil aunque vaya sentado un piso mas arriba.

Es difícil encontrar una moto de estas características equipada masivamente con componentes de carretera; frenos, suspensiones, motor, neumáticos, etc.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. març 28, 2007 7:37 pm

Que es per ells polivalencia???
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 28, 2007 7:40 pm

Steelman ha escrit:Que es per ells polivalencia???
POLI =moltes

VALENCIA = usos

POLI-VALENCIA............molts-usos

Una cosa semblant a la Varadero deu ser, ¿oi? :mrgreen:

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. març 28, 2007 7:43 pm

Randy-650 ha escrit:
Steelman ha escrit:Que es per ells polivalencia???
POLI =moltes

VALENCIA = usos

Una cosa semblant a la Varadero deu ser, ¿oi? :mrgreen:
Gracies Randy, i jo que em pensava que era que podies anar amb la tiger per moltes Valencies ;)

Poli=moltes
Valencia= capital pais valencia
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Jo deia que , lo de polivalencia es molt relatiu.
Moltes vegades en revistes he llegit que alguna R (no RR) es molt polivalent, per aixo et deia ;)
Ex ...moltes coses

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. març 28, 2007 7:45 pm

Randy-650 ha escrit:
POLI =moltes

VALENCIA = usos

En se d'un que li farà molta gràcia això !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssss

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 28, 2007 7:52 pm

Steelman ha escrit:
Jo deia que , lo de polivalencia es molt relatiu.
Moltes vegades en revistes he llegit que alguna R (no RR) es molt polivalent, per aixo et deia ;)
Penso, en aquests cas, que es referiran a polivalència circuit-carretera.

En el cas de la Tiger suposo que es refereixen a la polivalència ciutat-carretera-rutes llargues.

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dc. març 28, 2007 8:18 pm

Randy-650 ha escrit:
POLI =moltes

VALENCIA = usos

T'ho jure... pensava que estaves parlant del municipals del cap i casal del regne de valència:b9 :b9 :b9 :b9
... eppur si muove.!!!

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dc. març 28, 2007 11:39 pm

Ho sento molt nois, però és que sempre utilitzeu a la marca anglesa per fer broma i altres coses per l'estil.
Resulta que el Randy posa la crònica d'una petita prova on la deixen pels núvols, i l'únic que se us acut és fer un acudit sobre València, i el Tonet que em perdoni...
Jo ja sabia que ereu uns incrèduls, però a la fi pensaré que es tracte d'una qüestió personal :evil: :evil: :evil:
Quan arribarà el dia que algú de vosaltres comenti alguna cosa una mica positiva de les TRIUMPH???
Dolents, que sou uns dolents!!! : :evil: :evil: :evil: ......................... :wink:
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. març 28, 2007 11:52 pm

Holaaaaa,

Les Triunph son totes molt maques, es noten les seves arrels en l'historia antiga de la moto, m'agraden.

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dj. març 29, 2007 8:24 pm

Albert ha escrit:Holaaaaa,

Les Triumph son totes molt maques, es noten les seves arrels en l'historia antiga de la moto, m'agraden.
Bé...
Comencem a anar pel bon camí!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. març 29, 2007 9:21 pm

De ben segur que són unes màquines fabuloses! Sino, no hi hauria gent com en Xavitiger que les condueix. El que passa és que els seus models a mi no m'atrauen, ho sento.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. març 29, 2007 9:42 pm

Holaaaaa,
miquelpericas ha escrit:De ben segur que són unes màquines fabuloses! Sino, no hi hauria gent com en Xavitiger que les condueix. El que passa és que els seus models a mi no m'atrauen, ho sento.
Doncs tu t'ho perds, a mi si que m'agraden!!!

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. març 29, 2007 9:44 pm

Holaaaaa,
Xavitiger ha escrit: Bé...
Comencem a anar pel bon camí!!!
Vaig encara per millor camí Xavi, mira que m'hi esforço, ehh!!!

:P :P :P
Sort,

juigmont
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dj. març 22, 2007 12:49 pm

Entrada Autor: juigmont » ds. març 31, 2007 2:22 pm

Dons jo també trencaré un pal a favor de les triumph. Per sort he provat varies (speed triple i la nova daytona) i que voleu que us digui. El motor TRi es espectacular, espera ESPECTACULAR (millor així en majúscules). Si be es cert que l'estètica de les motos aquí en la península no ha arrelat com en altres països. Pero sobre gustos.....................
Sobre la nova Tiger, ara ja ho te tot, mecànica i estètica, el frontal de abella es preciós. Ara nomes falta que solucionen els problemes de servei tècnic..........
Errar es humano.....
pero echarle la culpa a otro es mas humano todavia

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. març 31, 2007 8:01 pm

La nova molt maca pero....
M'agradaria veure-la aixi ;)
Imatge
Ex ...moltes coses

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dg. abr. 01, 2007 8:32 am

juigmont ha escrit: El motor TRi es espectacular, espera ESPECTACULAR (millor així en majúscules).
Ara nomes falta que solucionen els problemes de servei tècnic..........
Home Juigmont, gràcies pels teus comentaris...Ja era hora que per aquí hi hagués algú amb una mica de sentit comú... :D :D :D :wink:
Ara bé, això dels problemes del servei tècnic???
Jo ja fa qüasi 10 anys que em vellugo amb Triumph. Primer amb una Sprint Tourer 900, i ara amb una Tiger 955, i no tinc cap queixa del servei tècnic.
També és veritat que en tot aquest temps, mai he tingut cap problema tècnic amb les meves Triumph, i et puc assegurar que tancadetes al pàrkin, no s'hi estan massa precisament. :wink:
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “General”