Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2
En certa manera, ens acompanyereu TOTS.
Foto amb la senyere a la sortida i si ho aconseguim....... a la arribada.... UNALTRE FOTO.
Foto amb la senyere a la sortida i si ho aconseguim....... a la arribada.... UNALTRE FOTO.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 11, 2010 7:47 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="117617"][quote user="Mareta" post="117615"][quote user="Gs12 red" post="117613"]jo crec que per dormir a prop de Cabo de Roca es millor cercar hotels ( n´hi han molts ) a Estoril o Cascais ( Turistic )
o a Sintra ( muntanya ) on hi han antics Palaus particulars convertits a Quintas o Pousadas a molt bon preu. :roll: :roll:[/quote]
Albert, envian´s algún enllaç.... gracies[/quote]
A Estoril o Cascais ( que es un mateix poble ) es un lloc turistic i tranquil on van la gent ben-estant de Lisboa, amb els seus xalets i torres, está plé d´hotels i encara té l´encant de vil.la marinera a la part antiga de Cascais, qualsevol buscador d´Hotels ( per exemple www.booking.com o d´altres us en sortiràn un munt i al Juny ja hi ha bastant " ambientillo" sobretots a les nits " marxa fina "
Sintra amb el seus Palaus i formidables boscos, sembla més una zona de la Selva Negra alemanya que no una zona Costera atlàntica i meridional, de totes maneres val la pena fer una estada de varis dies a Portugal , per què s´ho val.
http://www.visitlisboa.com/Conteudos/Me ... lang=es-ES
http://www.booking.com/searchresults.ht ... nth=2010-6
Ps.- Quan anem cap aquella zona, acostumem anar aqui:
http://www.booking.com/hotel/pt/quinta- ... 2010-06-06
es aprop de Estoril i del cabo da Roca[/quote]
Albert, aquest hotel on acostomeu a anar a Sintra, els he trocat i tenen una especie de parking NO TANCAT on deixar les motos, creus que és segur ????
Saps que pasa que hauríam de reservar algo , sino em veig fent vivac a la platja.
o a Sintra ( muntanya ) on hi han antics Palaus particulars convertits a Quintas o Pousadas a molt bon preu. :roll: :roll:[/quote]
A Estoril o Cascais ( que es un mateix poble ) es un lloc turistic i tranquil on van la gent ben-estant de Lisboa, amb els seus xalets i torres, está plé d´hotels i encara té l´encant de vil.la marinera a la part antiga de Cascais, qualsevol buscador d´Hotels ( per exemple www.booking.com o d´altres us en sortiràn un munt i al Juny ja hi ha bastant " ambientillo" sobretots a les nits " marxa fina "
Sintra amb el seus Palaus i formidables boscos, sembla més una zona de la Selva Negra alemanya que no una zona Costera atlàntica i meridional, de totes maneres val la pena fer una estada de varis dies a Portugal , per què s´ho val.
Albert, aquest hotel on acostomeu a anar a Sintra, els he trocat i tenen una especie de parking NO TANCAT on deixar les motos, creus que és segur ????
Saps que pasa que hauríam de reservar algo , sino em veig fent vivac a la platja.
- Eva
- Presentats
Degut a les dades que marxem, no deixaría per última hora la reserva del hotel a Cadaqués.
He buscat un hotel céntric i amb garatge per la moto.
Només dormir i parking per la moto
Preu habitació indv. 50 €,
Preu habitació doble 70 €.
El hotel es diu Tarongeta i deixo l´enllaç de booking.
http://www.booking.com/hoteles/hotel/es ... 2010-06-12
Jo en principi he reservat 1 individual i 2 dobles.
He buscat un hotel céntric i amb garatge per la moto.
Només dormir i parking per la moto
Preu habitació indv. 50 €,
Preu habitació doble 70 €.
El hotel es diu Tarongeta i deixo l´enllaç de booking.
http://www.booking.com/hoteles/hotel/es ... 2010-06-12
Jo en principi he reservat 1 individual i 2 dobles.
- Eva
- Presentats
També i ... ja sé que encara falten molts de díes, però encara que finalment siguem 1 ó 2, però caldría dir els que serem.
JO no estic acostumada a preparar coses d´aquestes.
Crec que definir els que som i tenir els hotels reservats serà bàsic.
Demà tindré l´hotel a Cabo da Roca.
JO no estic acostumada a preparar coses d´aquestes.
Crec que definir els que som i tenir els hotels reservats serà bàsic.
Demà tindré l´hotel a Cabo da Roca.
- Eva
- Presentats
De moment DEFINITIUS SOM :
1.- Guixmo
2.- Mareta
1.- Guixmo
2.- Mareta
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 11, 2010 4:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Falten 31 dies :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Wala quina ilu !!!!!!!!!!!!!
Wala quina ilu !!!!!!!!!!!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo definitivament NO podré vindre,el canvi de datas no em permet anar hi,aixis que feu moltes fotos,anant la Mareta no en tinc cap dubte,i que vos ho passeu d`alló més bé. I sobre tot ...................SENY !!!!!!!! que per fer tard,no cal correr
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="119312"]Jo definitivament NO podré vindre,el canvi de datas no em permet anar hi,aixis que feu moltes fotos,anant la Mareta no en tinc cap dubte,i que vos ho passeu d`alló més bé. I sobre tot ...................SENY !!!!!!!! que per fer tard,no cal correr[/quote]
LLàstima que no vinguis, bueno....... la feina es el primer ;) .
Sobre les fotos ........ no crec que en fem moltes . L´any passat en vaig fer 2 durant TOT el viatge.
Básicament es que no tenim temps i el menjar ( en plan depressa anem......) tampoc valdrà la pena de fotografiar :enfadat .
LLàstima que no vinguis, bueno....... la feina es el primer ;) .
Sobre les fotos ........ no crec que en fem moltes . L´any passat en vaig fer 2 durant TOT el viatge.
Básicament es que no tenim temps i el menjar ( en plan depressa anem......) tampoc valdrà la pena de fotografiar :enfadat .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 4:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
A mi ja m'agradaria ja, però he estat 3 dies fora els 2 últims caps de setmana i ja estic acabant el cupo, ara haig de fer una mica de bondat i sortides de màxim 1 dia o sinó em quedaré a 0 :oops:
Que us vagi molt bé !
Bé de fet encara falta un mes, ja ens anirem veient abans de que marxeu :D
Que us vagi molt bé !
Bé de fet encara falta un mes, ja ens anirem veient abans de que marxeu :D
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="119106"][quote user="Gs12 red" post="117617"][quote user="Mareta" post="117615"][quote user="Gs12 red" post="117613"]jo crec que per dormir a prop de Cabo de Roca es millor cercar hotels ( n´hi han molts ) a Estoril o Cascais ( Turistic )
Saps que pasa que hauríam de reservar algo , sino em veig fent vivac a la platja.[/quote]
En referència a la "Quinta" es un Castell i a dintre la propietat hi tenen varis petitts edificis anexes que son on tenen els apartaments rustics i una petita cuina, a part de les habitacions del Castell.
tema aparcament s´aparca a dintre de la propietat amb els boscos particulars,petits estanys amb aigua cristalina propis i encerclat de muralles.no hi ha problemes , es un poble molt tranquil.
si vols puc buscar + fotos

Saps que pasa que hauríam de reservar algo , sino em veig fent vivac a la platja.[/quote]
En referència a la "Quinta" es un Castell i a dintre la propietat hi tenen varis petitts edificis anexes que son on tenen els apartaments rustics i una petita cuina, a part de les habitacions del Castell.
tema aparcament s´aparca a dintre de la propietat amb els boscos particulars,petits estanys amb aigua cristalina propis i encerclat de muralles.no hi ha problemes , es un poble molt tranquil.
si vols puc buscar + fotos

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 7:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Llagasta
- Presentats
Mareta: et veig molt preocupada per si fas o no fas Cap de Creus-Cabo da Roca en un dia
m´agradaria dirt-te que t´ho agafis com una excursió no com un repte, has pensat en fer-ho en dos dies l´anada ??????
aniràs molt més bé " de cap , de cul i d´esquena " i será igualment una proessa :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
dic jo, eh? i dispensa si em poso a on no en demanen, de totes maneres tu ets capaç de fer-ho en un dia perfectament :oops:
m´agradaria dirt-te que t´ho agafis com una excursió no com un repte, has pensat en fer-ho en dos dies l´anada ??????
aniràs molt més bé " de cap , de cul i d´esquena " i será igualment una proessa :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
dic jo, eh? i dispensa si em poso a on no en demanen, de totes maneres tu ets capaç de fer-ho en un dia perfectament :oops:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 8:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="119342"]Mareta: et veig molt preocupada per si fas o no fas Cap de Creus-Cabo da Roca en un dia
dic jo, eh? i dispensa si em poso a on no en demanen, de totes maneres tu ets capaç de fer-ho en un dia perfectament :oops:[/quote]
Albert, l´any passat em vaig divertir tant amb Cap de Creus - Finisterre que aquest any vull repetir experiéncia i va ésser l´Steelman que va proposar el canvi de ruta i em va semblar bé.
I..... s´ha d´ésser consecuent i cap allà.
El fet de aconseguir-ho de sol a sol, no es només aguantar TOTS els Km que ja deunidó, sinó no equivocar-se, parar quant necesitem repostar i menjar..... es un conjunt de coses que enganxan i molt.
Pensa que els meus amics de Estartit ja estan esperant celebrar-ho a la tornada tal i com ho varem fer l´any passat.
Jo em perdo sortint de casa, per anar allà no ens podem equivocar i a partir de Valencia hi han un munt de carreteres noves que hem d´estudiar i molt per no equivocar-nos. Aixó m´agrada ;) .
Com veus, Albert, no només és conduir i conduir.... és algo més i... algo diferent ;) .
dic jo, eh? i dispensa si em poso a on no en demanen, de totes maneres tu ets capaç de fer-ho en un dia perfectament :oops:[/quote]
Albert, l´any passat em vaig divertir tant amb Cap de Creus - Finisterre que aquest any vull repetir experiéncia i va ésser l´Steelman que va proposar el canvi de ruta i em va semblar bé.
I..... s´ha d´ésser consecuent i cap allà.
El fet de aconseguir-ho de sol a sol, no es només aguantar TOTS els Km que ja deunidó, sinó no equivocar-se, parar quant necesitem repostar i menjar..... es un conjunt de coses que enganxan i molt.
Pensa que els meus amics de Estartit ja estan esperant celebrar-ho a la tornada tal i com ho varem fer l´any passat.
Jo em perdo sortint de casa, per anar allà no ens podem equivocar i a partir de Valencia hi han un munt de carreteres noves que hem d´estudiar i molt per no equivocar-nos. Aixó m´agrada ;) .
Com veus, Albert, no només és conduir i conduir.... és algo més i... algo diferent ;) .
- Eva
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="119336"]A mi ja m'agradaria ja, però he estat 3 dies fora els 2 últims caps de setmana i ja estic acabant el cupo, ara haig de fer una mica de bondat i sortides de màxim 1 dia o sinó em quedaré a 0 :oops:
Que us vagi molt bé !
Bé de fet encara falta un mes, ja ens anirem veient abans de que marxeu :D[/quote]
Ra-mon, però tu pares mai ?????
Et veig a per tota arreu ;) .
Ens veiem abans de marxar.
Que us vagi molt bé !
Bé de fet encara falta un mes, ja ens anirem veient abans de que marxeu :D[/quote]
Ra-mon, però tu pares mai ?????
Et veig a per tota arreu ;) .
Ens veiem abans de marxar.
- Eva
- Presentats
Necesito ajuda :
de Ciudad Real a Mérida hi ha bona carretera ????
Per exemple Autovía de doble carril ?????
Moltes gracies
Moltes gracies
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="119348"]Necesito ajuda :
Moltes gracies[/quote]
Acabo de mirar via Michelin, campsa i la web de la DGT res de res.
:???: :???: :???:
Si no trovem res ...... haurem d´acabar pasant per Madrid :???: :???: :???:
Moltes gracies[/quote]
Si no trovem res ...... haurem d´acabar pasant per Madrid :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 9:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Mareta" post="119351"][quote user="Mareta" post="119348"]Necesito ajuda :
Moltes gracies[/quote]
Si no trovem res ...... haurem d´acabar pasant per Madrid :???: :???: :???:[/quote]
de Ciudad Real a Mérida tens 244 Kms. de carretera nacional (n430) lenta i plé de rotondes i de camions i la travessia de 19 poblacions.
Em sembla que el que necessiteu es el máxim de via rápida i aixó només ho trovareu passant per Madrid, es més passat Talavera de la Reina hi ha poquet tránsit i es pot còrrer.
Moltes gracies[/quote]
Si no trovem res ...... haurem d´acabar pasant per Madrid :???: :???: :???:[/quote]
de Ciudad Real a Mérida tens 244 Kms. de carretera nacional (n430) lenta i plé de rotondes i de camions i la travessia de 19 poblacions.
Em sembla que el que necessiteu es el máxim de via rápida i aixó només ho trovareu passant per Madrid, es més passat Talavera de la Reina hi ha poquet tránsit i es pot còrrer.

- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="119355"][quote user="Mareta" post="119351"][quote user="Mareta" post="119348"]Necesito ajuda :
Moltes gracies[/quote]
Em sembla que el que necessiteu es el máxim de via rápida i aixó només ho trovareu passant per Madrid, es més passat Talavera de la Reina hi ha poquet tránsit i es pot còrrer.[/quote]
No si ja tens raó.... acabarem passant per Madrid
Moltes gracies[/quote]
Em sembla que el que necessiteu es el máxim de via rápida i aixó només ho trovareu passant per Madrid, es més passat Talavera de la Reina hi ha poquet tránsit i es pot còrrer.[/quote]
No si ja tens raó.... acabarem passant per Madrid
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="119362"]Mira que si passem per Madrid m´emporto la bandera del Barça i La Senyera :roll: :roll: :roll:[/quote]
Jo com que soc una mica antiquat, sense cap mena de complexa no en dic senyera, m'agrada anomenar-la per el seu nom : la Bandera de Catalunya ;) ;) ;) ;) :kiss :kiss :kiss :kiss
Jo com que soc una mica antiquat, sense cap mena de complexa no en dic senyera, m'agrada anomenar-la per el seu nom : la Bandera de Catalunya ;) ;) ;) ;) :kiss :kiss :kiss :kiss
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
[quote user="James Bond" post="119366"][quote user="Mareta" post="119362"]Mira que si passem per Madrid m´emporto la bandera del Barça i La Senyera :roll: :roll: :roll:[/quote]
Jo com que soc una mica antiquat, sense cap mena de complexa no en dic senyera, m'agrada anomenar-la per el seu nom : la Bandera de Catalunya ;) ;) ;) ;) :kiss :kiss :kiss :kiss[/quote]
senyera: vé de seny
bandera: vé de bàndol.
:roll: :roll:
Ps.- com tú, m´agrada més bandera, com s´en ha dit tota la vida, també m´agrada com en diuen els francessos de la seva bandera: drapeau = drap :roll:
Jo com que soc una mica antiquat, sense cap mena de complexa no en dic senyera, m'agrada anomenar-la per el seu nom : la Bandera de Catalunya ;) ;) ;) ;) :kiss :kiss :kiss :kiss[/quote]
senyera: vé de seny
bandera: vé de bàndol.
:roll: :roll:
Ps.- com tú, m´agrada més bandera, com s´en ha dit tota la vida, també m´agrada com en diuen els francessos de la seva bandera: drapeau = drap :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 13, 2010 9:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Eva
- Presentats
Benvolguts Mototuristes:
A la sortida a Cap de Creus : Foto amb la Bandera, Senyera Catalana
A la arribada Cabo da Roca : Foto amb la Bandera, Senyera Catalana
YES , WE CAN ;)
A la sortida a Cap de Creus : Foto amb la Bandera, Senyera Catalana
A la arribada Cabo da Roca : Foto amb la Bandera, Senyera Catalana
YES , WE CAN ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 13, 2010 10:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.