quan ja estava tornant past Organya sempre m'havia fixat en un cartell que a ma dreta diu cap a Sant Llorenç de Morunys i tenint temps cap alla que mi he posat,renoi quina carretera,divertida perque si,he anat fentja que anav sol i no era questio d'anar barranc aval i que ningu ho sapigues,en tot el cami tan sols m'he creuat amb un cotxe i dues motos que sort que anaven fent com jo i em pogut variar la trajectoria en plena curva,la natura en estat pur m'ha agradat molt i aqui us deixo unes fotos que encara que son amb el mobil.....
els paisatges m'han agradat molt

muntanyes i mes muntanyes

a cada kilometre ni ha una de pilona encara que a vegades no correspon amb el punt que toca

cartell informatiu a part de que es reserva de caça

per si volia tornar enrera,dons noooo

encara em quedaven mes curves,una rere l'altre

sort que deia que respectesin els cartells,aquest ben tort

resulta que per aqui i va pasar el Tour de França,jo reventat amb la moto i els ciclistes sortint de Barcelona van arrivar a Ordino-Arcalis :eyes :eyes :eyes

placa conmemorativa ja que es veu que van arreglar la carretera per el pas dels ciclistes,realment es estreta pero esta be.

espero que us hagi agradat i em sap greu no tenir la camara arreglada que les vistes be es valien un bonreportatge,fins aviat.