Accessoris A Andorra??

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Accessoris A Andorra??

Entrada Autor: GRUM » dt. maig 11, 2010 12:44 pm

Sempre que pujo a Andorra a mirar coses de moto, acaba essent roba, casc, cofre...
però el que voldria saber és si hi ha botigues d'accessoris per la moto o recanvis, tipus: cúpules, protectors motor, miralls, termòmetres, indicadors marxa, torretes per manillar, etc.
En realitat, ara mateix el que m'interessa son unes alces pel manillar de la Blues, però busco unes que apart d'apujar, l'endarrereixen una mica. :roll:
Si algú em pot donar un cop de mà, us estaré molt agraït. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Accessoris A Andorra??

Entrada Autor: Alex » dt. maig 11, 2010 4:24 pm

bones, no se si ho trobaras a andorra, pero mira-ho al carrer principal de sta coloma, on estan totes les botigues de roba, just despres de AMR uns 100 metres mes amunt hi ha una botiga d'accesoris, es petiteta i la trobaras tot just despres d'una cafeteria i davant d'un hotel. alli tenen desde lllums, intermitents, pastilles de fre, per fer tunning.....

ara, jo de tu tembe ho miraria per internet,ja que no se si val la pena anar expresament a andorra
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dt. maig 11, 2010 4:42 pm

[quote user="Alex" post="119125"] ... no se si val la pena anar expresament a andorra[/quote]

I tant que val la pena !!! pels accessoris no ho sé, però pel viatge (sobretot si vas per La Collada) segur que val la pena !! :mrgreen: :mrgreen:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. maig 11, 2010 5:17 pm

[quote user="Gearbox" post="119129"][quote user="Alex" post="119125"] ... no se si val la pena anar expresament a andorra[/quote]

I tant que val la pena !!! pels accessoris no ho sé, però pel viatge (sobretot si vas per La Collada) segur que val la pena !! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Efectivament l'atractiu real d'anar a Andorra, precissament es aquest.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dt. maig 11, 2010 7:02 pm

[quote user="Alex" post="119125"]bones, no se si ho trobaras a andorra, pero mira-ho al carrer principal de sta coloma, on estan totes les botigues de roba, just despres de AMR uns 100 metres mes amunt hi ha una botiga d'accesoris, es petiteta i la trobaras tot just despres d'una cafeteria i davant d'un hotel. alli tenen desde lllums, intermitents, pastilles de fre, per fer tunning.....

ara, jo de tu tembe ho miraria per internet,ja que no se si val la pena anar expresament a andorra[/quote]
La botiga es diu moto 3 i te pagina www.moto3andorra.com/
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dc. maig 12, 2010 6:36 pm

llavors ja no es expresament, sino que com que feu un viatge aprofiteu que esteu a andorra per comprar

el problema , o la ventatja , es que jo pujo cada mes a andorra!! :lol:
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. maig 12, 2010 10:01 pm

Doncs jo pujo moltes vegades expressament NOMÉS a comprar a Andorra indistintament del viatge. Una cosa es anar de compres i d'altres fer ruta. Si es pot combinar millor que millor però, quan vaig a comprar "vaig per feina" i necessito temps i tranquil·litat per poguer comprar i escollir a gust :D

Àlex, ja t'havies explicat be ;)

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”