Que Faig, Li Poso O No ?
Moderador: Airald
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Que Faig, Li Poso O No ?
Jastastardant ...
i si la pasta no es problema ... Akra !!! :eyes
i si la pasta no es problema ... Akra !!! :eyes
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Compartir la carretera
- Albert_KTM
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Culló, això ha de sonar a música celestial!!!!!! :bow
P.D: Randy, fundador i soci nº 1 del club de fans Espantavelles de Mototurisme. :sheep
P.D: Randy, fundador i soci nº 1 del club de fans Espantavelles de Mototurisme. :sheep

- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Felicitats .....
jo els porto a la Varadero, peró sense els taps, es la manera que ningú et vingui al darrera .........
;) ;) ;) ;)
[quote user="ALBERT_KTM" post="116495"]
Posats el Dissabte :twisted:[/quote]
jo els porto a la Varadero, peró sense els taps, es la manera que ningú et vingui al darrera .........
;) ;) ;) ;)
[quote user="ALBERT_KTM" post="116495"]

Posats el Dissabte :twisted:[/quote]
Sidru l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 21, 2010 9:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="116537"]Culló, això ha de sonar a música celestial!!!!!! :bow
P.D: Randy, fundador i soci nº 1 del club de fans Espantavelles de Mototurisme. :sheep[/quote]
Voldria ser soci tambe!!! :sheep
P.D: Randy, fundador i soci nº 1 del club de fans Espantavelles de Mototurisme. :sheep[/quote]
Voldria ser soci tambe!!! :sheep
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
:eyes :eyes :eyes aquets escapes en un biclindric han de tronar de debo,molt macos ALBERT_KTM,ja els sentirem petar ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 21, 2010 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Doncs mira, pel meu gust, no l'hi posis. James, ja t'he dit algun cop que m'agrada molt com sona ara mateix la teva VFR. Crec que l'esportivitat no ha d'anar renyida amb l'elegància i, sense ànims d'ofendre ningú ja que és una apreciació totalment subjectiva, fer més soroll del compte és desagradable. La moto s'ha de fer veure per ella mateixa.
A, ja has pensat què diria Sa Majestat si el seu espia principal anés cridant l'atenció? Pensa que potser et descobririen en plena missió... :roll:
A, ja has pensat què diria Sa Majestat si el seu espia principal anés cridant l'atenció? Pensa que potser et descobririen en plena missió... :roll:
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Angeleta" post="116643"]........ és una apreciació totalment subjectiva, fer més soroll del compte és desagradable. La moto s'ha de fer veure per ella mateixa.
[/quote]
Doncs sota el meu parer una moto que no fa soroll és com un jardí sense flors. I un soroll maco d'un bon tub per molts és agradable. :oops:
Ja veus que tothom pensa d'una manera diferent. :lol:
[/quote]
Doncs sota el meu parer una moto que no fa soroll és com un jardí sense flors. I un soroll maco d'un bon tub per molts és agradable. :oops:
Ja veus que tothom pensa d'una manera diferent. :lol:

- Albert_KTM
- Presentats
A més de ser una mesura extra de seguretat.
Els vianants et senten i no travessen en un pas zebra.
Si un cotxe vol adelantar i tu l'estàs avançant a ell, com que et sento no adelanta.
Si un cotxe vol parar de cop i tu vas al darrera amb un bon tub .... segur que s'ho pensa dos cops abans de clavar els frens sense miraments
I un llarg etcetera :lol:
Si un cotxe vol adelantar i tu l'estàs avançant a ell, com que et sento no adelanta.
Si un cotxe vol parar de cop i tu vas al darrera amb un bon tub .... segur que s'ho pensa dos cops abans de clavar els frens sense miraments
I un llarg etcetera :lol:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Sidru" post="116549"]Felicitats .....
;) ;) ;) ;)[/quote]
Ja he anat al darrera teu, i ja sé el que és no sentí ni el propi motor. :D
;) ;) ;) ;)[/quote]
Ja he anat al darrera teu, i ja sé el que és no sentí ni el propi motor. :D
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Què, Ramón, l'hem canviat o no?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Miquelpericas" post="117429"]Què, Ramón, l'hem canviat o no?[/quote]
Miquel, sembla mentida que no coneixis al OO7. :twisted: Tu creus que se l'ha posat o s'el posarà?:eyes
Miquel, sembla mentida que no coneixis al OO7. :twisted: Tu creus que se l'ha posat o s'el posarà?:eyes

- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="ALBERT_KTM" post="116656"]A més de ser una mesura extra de seguretat.
I un llarg etcetera :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 Sí, és clar...
I un llarg etcetera :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 Sí, és clar...
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
[quote user="Randy-650" post="116648"][quote user="Angeleta" post="116643"]........ és una apreciació totalment subjectiva, fer més soroll del compte és desagradable. La moto s'ha de fer veure per ella mateixa.
[/quote]
Ja veus que tothom pensa d'una manera diferent. :lol:[/quote]
+1
Jo a la bandit hi porto un devil, i realment aquell so m'agrade molt. :D
[/quote]
+1
Jo a la bandit hi porto un devil, i realment aquell so m'agrade molt. :D
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="116648"][quote user="Angeleta" post="116643"]........ és una apreciació totalment subjectiva, fer més soroll del compte és desagradable. La moto s'ha de fer veure per ella mateixa.
[/quote]
jo mateix a la gs2010 crec que BMW ha fet un pas enrera al fer que les noves Gs facin més soroll, no m´agrada el soroll actual i em fa " cosa " segons com i segons a on, que faci mes soroll, estic per canviar-lo pel de la meva ex-moto, i no sóc l´unic, l´altre dia vaig parlar amb un propietari de una ADV i em deia el mateix i als forums també hi han moltes queixes, a més a més un ja es gran i no val anar fent escàndol amb la moto....
L´altre dia vaig fer prop de 400 Kms. de revolts amb un matí i vaig quedar ben atabalat , si mai fes un viatge llarg em sembla que no ho aguantaria. :enfadat
no entenc per què us agrada que fagi mes soroll la moto , però respecto que us agradi a vosaltres , mentre no molesti als altres :roll: :roll:
[/quote]
jo mateix a la gs2010 crec que BMW ha fet un pas enrera al fer que les noves Gs facin més soroll, no m´agrada el soroll actual i em fa " cosa " segons com i segons a on, que faci mes soroll, estic per canviar-lo pel de la meva ex-moto, i no sóc l´unic, l´altre dia vaig parlar amb un propietari de una ADV i em deia el mateix i als forums també hi han moltes queixes, a més a més un ja es gran i no val anar fent escàndol amb la moto....
L´altre dia vaig fer prop de 400 Kms. de revolts amb un matí i vaig quedar ben atabalat , si mai fes un viatge llarg em sembla que no ho aguantaria. :enfadat
no entenc per què us agrada que fagi mes soroll la moto , però respecto que us agradi a vosaltres , mentre no molesti als altres :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 20, 2010 10:33 am, en total s’ha editat 6 vegades.