Sortida A La Vall D'Aran
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:51 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Sortida A La Vall D'Aran
Bona nit a tot hom, sóc nou aki, i m'agrada el que estic veient.
el 19 de juny estem planejant una sortideta desde Sant Quirze del Vallès a la vall D'Aran, l'escusa és celebrar els 25 anys de les K 75, però és més que evident que està oberta a tot el que s'avingui a anar tot fent turisme amb totxanes (k 75).
en principi hem quedat a l'estació de Sant Quirze del Vallès a les 7 del matí per arribar a Viella a dinar.
La ruta:
Terrassa-Matadepera- Coll d'estenalles- Navarcles-Solsona-Sant LLorenç-Adrall-Port del cantó- Sort-Port de la Bona Aigua
el 19 de juny estem planejant una sortideta desde Sant Quirze del Vallès a la vall D'Aran, l'escusa és celebrar els 25 anys de les K 75, però és més que evident que està oberta a tot el que s'avingui a anar tot fent turisme amb totxanes (k 75).
en principi hem quedat a l'estació de Sant Quirze del Vallès a les 7 del matí per arribar a Viella a dinar.
La ruta:
Terrassa-Matadepera- Coll d'estenalles- Navarcles-Solsona-Sant LLorenç-Adrall-Port del cantó- Sort-Port de la Bona Aigua
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Sortida A La Vall D'Aran
Hola Mikel, en aquest fòrum es costum de passar primer per l'apartat de presentacions, mes que res per saber amb qui estem parlant.
Després parlem del que calgui, ok ?
Vssssssss
007
Després parlem del que calgui, ok ?
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es clar,home,saps que pasa que aqui som una mica tafaners i ens agrada saber una mica d'on venen els nous companys i quines motos han tingut,alhesores amb la de K's que hi han per aqui mes d'una es voldra apuntar, ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 11:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ui, ui, ui... quin dia dius que és ?
Si la meva K75 s'assabenta de la sortida mi farà anar !! ;)
Si la meva K75 s'assabenta de la sortida mi farà anar !! ;)
-
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:51 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
el 19 de juny.
Pensa que la teva K podrà fer moltes amiguetes i explicar alguna que altra batalleta.......
Pensa que la teva K podrà fer moltes amiguetes i explicar alguna que altra batalleta.......