Daytona 1050 (prototip)

Rocket III Touring Cruiser

Moderador: Airald
Si son molt maques. Dissabte varem estar en un concessionar Triumph i havia motos molt maquestonet ha escrit:A banda de ser bones, bones; son maquines moooooooolt maques.
Potser es una sort no?Per que arribaria a diumenge i ...tonet ha escrit:Com ja he dit en atres ocasions. La llàstima és que el meu pressupost no dona per més d'una per cotxera. :? :? :?![]()
![]()
:oops: :oops: :oops:
Uiiiiiiiii, ui ui uiiiiiiiiiiiiiiiiiii. el que has dit :shock: :shock: :shock: :shock: !!!!!! Vaig a xivar-me al Xavi. Ja veuràs quant ho sapiga ell. :evil: :evil: :evil: :evil: :b9 :b9 :b9QSC ha escrit:Sense entrar si son guapes o no.... a mi em sembla que estan perden totalment la identitat. Es mes...sembla que vagin un pas darrera els japonesos.
Ja voldria jo que els meus problemes foren d'aquest caliu :b9 :b9 :b9Steelman ha escrit:
Potser es una sort no?Per que arribaria a diumenge i ...
Tu davant del parking (com si estiguessis davant l´armari de la roba)
QUina carretera agafo avui? Una rapida per agafar la Speed Triple?
O potser una mes lenta amb uns bons paissatges i m´agafo la Rocket?..
O potser aquella carretera revirada , amb aquell port de muntanya...i agafo la Tiger?
I aixi es farien l'hora de dinar i sense donar cap volt amb la moto ;)
Tot al contrari cunyat ... crec que en Xavi estarà, si no totalment d'acord, si en part. A tu et semblen que son Triumph ?????? "amossss andaaaaaaaa"!!!!tonet ha escrit:Uiiiiiiiii, ui ui uiiiiiiiiiiiiiiiiiii. el que has dit :shock: :shock: :shock: :shock: !!!!!! Vaig a xivar-me al Xavi. Ja veuràs quant ho sapiga ell. :evil: :evil: :evil: :evil: :b9 :b9 :b9
Doncs certament Jordi, et donc la raó.QSC ha escrit:Tot al contrari cunyat ... crec que en Xavi estarà, si no totalment d'acord, si en part. A tu et semblen que son Triumph ?????? "amossss andaaaaaaaa"!!!!tonet ha escrit:Uiiiiiiiii, ui ui uiiiiiiiiiiiiiiiiiii. el que has dit :shock: :shock: :shock: :shock: !!!!!! Vaig a xivar-me al Xavi. Ja veuràs quant ho sapiga ell. :evil: :evil: :evil: :evil: :b9 :b9 :b9