Nuevos Metzeler Sportec M5 Con 5 Zonas De Rodamiento
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Nuevos Metzeler Sportec M5 Con 5 Zonas De Rodamiento
[img align=left]http://cdn01.servercdn.com/media/news/2 ... 509694.gif[/img]
El Sportec M5 cuenta con un nuevo indicador del ángulo de inclinación, que ofrece al piloto información visual sobre el máximo nivel de inclinación del neumático: los pilotos pueden verificar en cual de las cinco marcas de estado se encuentran en pleno rodaje. El indicador de cinco ángulos se sitúa en los hombros del neumático trasero, dónde el perfil coincide con la superficie de la carretera en ángulos de aproximadamente 25°, 30°, 35°, 40° y 45° (en función del peso del vehículo y de la presión de inflado del neumático).
[img align=left]http://cdn01.servercdn.com/media/news/2 ... 509682.jpg[/img]
El nuevo Metzeler Sportec M5 Interact abre un nuevo capítulo en el desarrollo de neumáticos. La innovadora tecnología con cinco zonas de tensión consigue un agarre a medida de las necesidades del piloto, así como un excelente manejo y gran estabilidad en cada ángulo de inclinación y condiciones de rodaje. Esta tecnología, junto al diseño de la banda, con un dibujo en forma de letra griega "π" estratégicamente situado para maximizar la flexibilidad del neumático y los nuevos compuestos de sílice, para el mejor agarre en seco y mojado, sitúa el Sportec M5 Interact como el neumático ideal para Motos deportivas y naked, gracias a su elevada capacidad prestacional y a su simple y claro diseño.
Tras la presentación del Roadtec Z6 Interact para sport tourers y del Racetec Interact con vocación de circuito, llega el nuevo Sportec M5 Interact, el neumático Supersport multiuso perfecto de Metzeler con la innovadora tecnología Interact. El desarrollo de la estructura del neumático se ha realizado desde un punto de vista global, interesándose por el sistema de cintura de acero a 0°, el diseño de la banda de rodadura y los compuestos, para ofrecer una combinación de altas prestaciones, incluso sobre mojado, alta capacidad de rodaje y desgaste uniforme.
El Sportec M5 cuenta con un nuevo indicador del ángulo de inclinación, que ofrece al piloto información visual sobre el máximo nivel de inclinación del neumático: los pilotos pueden verificar en cual de las cinco marcas de estado se encuentran en pleno rodaje. El indicador de cinco ángulos se sitúa en los hombros del neumático trasero, dónde el perfil coincide con la superficie de la carretera en ángulos de aproximadamente 25°, 30°, 35°, 40° y 45° (en función del peso del vehículo y de la presión de inflado del neumático).
[img align=left]http://cdn01.servercdn.com/media/news/2 ... 509682.jpg[/img]
El nuevo Metzeler Sportec M5 Interact abre un nuevo capítulo en el desarrollo de neumáticos. La innovadora tecnología con cinco zonas de tensión consigue un agarre a medida de las necesidades del piloto, así como un excelente manejo y gran estabilidad en cada ángulo de inclinación y condiciones de rodaje. Esta tecnología, junto al diseño de la banda, con un dibujo en forma de letra griega "π" estratégicamente situado para maximizar la flexibilidad del neumático y los nuevos compuestos de sílice, para el mejor agarre en seco y mojado, sitúa el Sportec M5 Interact como el neumático ideal para Motos deportivas y naked, gracias a su elevada capacidad prestacional y a su simple y claro diseño.
Tras la presentación del Roadtec Z6 Interact para sport tourers y del Racetec Interact con vocación de circuito, llega el nuevo Sportec M5 Interact, el neumático Supersport multiuso perfecto de Metzeler con la innovadora tecnología Interact. El desarrollo de la estructura del neumático se ha realizado desde un punto de vista global, interesándose por el sistema de cintura de acero a 0°, el diseño de la banda de rodadura y los compuestos, para ofrecer una combinación de altas prestaciones, incluso sobre mojado, alta capacidad de rodaje y desgaste uniforme.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Nuevos Metzeler Sportec M5 Con 5 Zonas De Rodamiento
Ja ho saps, Javi, quan s'et gastin els que portes ara, pots provar aquests. :D

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ho vaig llegir l´altre dia...
A veure....
El que esta bé , es que ultimament hi ha força novetats en el tema de pneumatics.
A veure....
El que esta bé , es que ultimament hi ha força novetats en el tema de pneumatics.
Ex ...moltes coses
- Javihospitalet
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="109116"]Ja ho saps, Javi, quan s'et gastin els que portes ara, pots provar aquests. :D[/quote]
Ya estoy en ello porque no llegare a los 4000 km con los que tengo :crys :crys :crys
Ya estoy en ello porque no llegare a los 4000 km con los que tengo :crys :crys :crys
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="109120"][quote user="Randy-650" post="109116"]Ja ho saps, Javi, quan s'et gastin els que portes ara, pots provar aquests. :D[/quote]
Ya estoy en ello porque no llegare a los 4000 km con los que tengo :crys :crys :crys[/quote]
Javi no me digas que solo haces 4.000 Kms? que neumaticos llevas?
Esta información és buena pero hay que ver el precio y lo que duran.
Ya estoy en ello porque no llegare a los 4000 km con los que tengo :crys :crys :crys[/quote]
Javi no me digas que solo haces 4.000 Kms? que neumaticos llevas?
Esta información és buena pero hay que ver el precio y lo que duran.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
em sembla que dels que he portat en K 1200 S els Metzeler son els que millor m'an anat en especial el MZ 1,ni Michelin ni cap d'altres,aquets acompanyan la moto i no sembla que caigui de cop com altres,be suposso que tot es acostumarse pero a certes edats mes val que les emocions no siguin exagerades la duracio be,es el que hi ha.
- Kpeps
- Presentats
que Javi,quines gomas has posat a la fi,aquestes o unes altres???
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Tenen bona pinta! A veure quí ens dona les primeres impresions ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Miquelpericas" post="110574"]Tenen bona pinta! A veure quí ens dona les primeres impresions ;)[/quote]
Aixó, que algu ho provi i ens digui el qué
Aixó, que algu ho provi i ens digui el qué
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Javihospitalet
- Presentats
Al final he montado los M3 que son los que traia de fabrica :roll:
- Kpeps
- Presentats
a vegades mes val bo conegut,que fantastic per coneixer ;)
- Kpeps
- Presentats
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="110950"]Al final he montado los M3 que son los que traia de fabrica :roll:[/quote]
per cert Javi,he de canviar els pneumatics de la moto i em sembla que montare aquets,mes provats que els M5 i que ningu em pot dir res,que tal et van?suposso que son l'evolucio dels M1 que jo ja havia portat.
per cert Javi,he de canviar els pneumatics de la moto i em sembla que montare aquets,mes provats que els M5 i que ningu em pot dir res,que tal et van?suposso que son l'evolucio dels M1 que jo ja havia portat.
- Javihospitalet
- Presentats
Para mi van muy bien tanto en mojado como es seco, otra cosa es la duracion
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Jo fins ara he portat els Sportec M3, i realment estic molt content, pero com que em toque canviar-los segurament provaré els M5, pero fins d'aquí un temps no podré explicar-vos com van, ja que en tinc encara per vàries setmanes.
V'sssssssssssssssssssss
V'sssssssssssssssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Curiós els dibuixets de la goma aquesta: :shock:

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
A veure qui és el maco que marca fins les potes de l'elefant !! 
- Javihospitalet
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="119654"]A veure qui és el maco que marca fins les potes de l'elefant !!
[/quote]
això aquesta de més dir-ho per aqui la majoria de la gent esborraria la figura de l'elefant en poques corbes
això aquesta de més dir-ho per aqui la majoria de la gent esborraria la figura de l'elefant en poques corbes
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="119658"][quote user="Gearbox" post="119654"]A veure qui és el maco que marca fins les potes de l'elefant !!
[/quote]
això aquesta de més dir-ho per aqui la majoria de la gent esborraria la figura de l'elefant en poques corbes[/quote]
Caram !!! "la majoria de la gent"... si que en sé poc d'anar en moto... :???:
això aquesta de més dir-ho per aqui la majoria de la gent esborraria la figura de l'elefant en poques corbes[/quote]
Caram !!! "la majoria de la gent"... si que en sé poc d'anar en moto... :???:
- Javihospitalet
- Presentats
No vaig voler dir que no sàpigues anar en moto, calculo que amb 105.000 km hauries d'aprendre.
Però ara digues si dins del fòrum no hi ha gent que pugui portar al límit un pneumàtic o no???
Però ara digues si dins del fòrum no hi ha gent que pugui portar al límit un pneumàtic o no???
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="119660"]... si que en sé poc d'anar en moto... :???:[/quote]
No pateixis per això, jo tampoc en sé gens d'anar en moto, i porto 25 anys i més de 250.000 km's. :lol:
No pateixis per això, jo tampoc en sé gens d'anar en moto, i porto 25 anys i més de 250.000 km's. :lol: