Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2
Hotel a Cabo da Roca :
HOtel Estalagem Muchaxo
Praia do Guincho
Cascais.
Només dormir i esmorzar preu hab doble 72 €
He pensat que com que a Cabo da Roca hem de veure la posta de sol, podem sopar allà i després directament hotel i a descansar.
http://www.booking.com/hotel/pt/estalag ... 4wodNUufIQ
HOtel Estalagem Muchaxo
Praia do Guincho
Cascais.
Només dormir i esmorzar preu hab doble 72 €
He pensat que com que a Cabo da Roca hem de veure la posta de sol, podem sopar allà i després directament hotel i a descansar.
http://www.booking.com/hotel/pt/estalag ... 4wodNUufIQ
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 13, 2010 4:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
ok per en Guixmo!!!
avui ja he encarregat les maletes!! dues maletes laterals!!! i molt bon preu!!! em sembla!!! :jump
avui ja he encarregat les maletes!! dues maletes laterals!!! i molt bon preu!!! em sembla!!! :jump
- Eva
- Presentats
[quote user="Guixmo" post="119473"]ok per en Guixmo!!!
avui ja he encarregat les maletes!! dues maletes laterals!!! i molt bon preu!!! em sembla!!! :jump[/quote]
Damià, ja hi som ;) .
Les maletes et vindràn molt i molt bé-
Fins aviat
avui ja he encarregat les maletes!! dues maletes laterals!!! i molt bon preu!!! em sembla!!! :jump[/quote]
Damià, ja hi som ;) .
Les maletes et vindràn molt i molt bé-
Fins aviat
- Eva
- Presentats
Avui m´ha vingut a veure en Damià ( Guixmo) al despatx i hem parlat de la ruta per ja deixar-ho tancat i sapiguer com ens enfrontarem a aquest repte.
Hem mirat varies opcions i finalment hem comentat que millor preguntar-ho a expers del nostre fórum i que SEMPRE ens han ajudat molt i molt.
No diré qui son, però els agraeixo la seva dedicació e implicació en el repte, que malgrat no vinguin amb nosaltres de ben segur estaran pendents de si aconseguim la fita o no.
Hem acabat triant la ruta a través de google maps.
Si clikeu :
Cap de Creus- Cabo da Roca, propoisa dues opcions.
Hem dubtat molt i molt. A la segona ruta de 1.512 km no es pasa ni per Madrid ni per Lisboa. Es interessant tenir-la en consideració.
Però finalment ens hem decantat per la primera opció :
Cap de Creus
Figueres
I TOT AUTOPISTA I AUTOVÏA fins MADRID
Madrid
Badajoz
Lisboa
Sintra
Cabo de Roca
1.439 km i 14 h. de conducció.
Necesitem repostar i fer estiraments com a molt cada 1:30 - 2 hores.
O sigui que a les 14 h. he d´afegir-ne bastantes més.
Total...... és molt i molt just.
Ho aconseguirem ?????
No ho tinc tant clar.
Molt important revisar la moto abans de marxar.
Ara que sabeu la ruta, km , data , si algú més s´anima.... ja ho sabeu.
De moment segurs som Guixmo i una servidora.
Jo no deixaré que m´ho expliquin ;) .
Hem mirat varies opcions i finalment hem comentat que millor preguntar-ho a expers del nostre fórum i que SEMPRE ens han ajudat molt i molt.
No diré qui son, però els agraeixo la seva dedicació e implicació en el repte, que malgrat no vinguin amb nosaltres de ben segur estaran pendents de si aconseguim la fita o no.
Hem acabat triant la ruta a través de google maps.
Si clikeu :
Cap de Creus- Cabo da Roca, propoisa dues opcions.
Hem dubtat molt i molt. A la segona ruta de 1.512 km no es pasa ni per Madrid ni per Lisboa. Es interessant tenir-la en consideració.
Però finalment ens hem decantat per la primera opció :
Cap de Creus
Figueres
I TOT AUTOPISTA I AUTOVÏA fins MADRID
Madrid
Badajoz
Lisboa
Sintra
Cabo de Roca
1.439 km i 14 h. de conducció.
Necesitem repostar i fer estiraments com a molt cada 1:30 - 2 hores.
O sigui que a les 14 h. he d´afegir-ne bastantes més.
Total...... és molt i molt just.
Ho aconseguirem ?????
No ho tinc tant clar.
Molt important revisar la moto abans de marxar.
Ara que sabeu la ruta, km , data , si algú més s´anima.... ja ho sabeu.
De moment segurs som Guixmo i una servidora.
Jo no deixaré que m´ho expliquin ;) .
- Eva
- Presentats
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/maps?f=d&source=e ... 338379&z=6" style="color:#0000FF;text-align:left">Mostra un mapa més gran</a></small>
[img]<iframe%20width="425"%20height="350"%20frameborder="0"%20scrolling="no"%20marginheight="0"%20marginwidth="0"%20src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... /a></small>[/img]
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Cap+de+Creus,+17488+Cadaqu%C3%A9s&daddr=2705+Sintra,+Portugal+(RESTAURANTE+CABO+DA+ROCA)&geocode=FbRYhQIdoMsxACnh4qTIFm-6EjGwZ0d64_oAHA%3BFYW8TwId9Q5v_yGJ5YkCZSBh1Q&hl=ca&mra=pe&mrcr=0&sll=40.53839,-3.083047&sspn=12.16693,23.005371&ie=UTF8&ll=40.430224,-3.120117&spn=12.184984,23.005371&t=h&z=6
No sé com es pot veure l´imatge... abdico :enfadat :enfadat
[img]<iframe%20width="425"%20height="350"%20frameborder="0"%20scrolling="no"%20marginheight="0"%20marginwidth="0"%20src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... /a></small>[/img]
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Cap+de+Creus,+17488+Cadaqu%C3%A9s&daddr=2705+Sintra,+Portugal+(RESTAURANTE+CABO+DA+ROCA)&geocode=FbRYhQIdoMsxACnh4qTIFm-6EjGwZ0d64_oAHA%3BFYW8TwId9Q5v_yGJ5YkCZSBh1Q&hl=ca&mra=pe&mrcr=0&sll=40.53839,-3.083047&sspn=12.16693,23.005371&ie=UTF8&ll=40.430224,-3.120117&spn=12.184984,23.005371&t=h&z=6
No sé com es pot veure l´imatge... abdico :enfadat :enfadat
- Eva
- Presentats
LListat :
1.- Guixmo
2.- Saneja
3.- Mareta
( de moment )
1.- Guixmo
2.- Saneja
3.- Mareta
( de moment )
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 14, 2010 10:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
Gracies, Frank :kiss
- Eva
- Presentats
Avui hem fet una tirada fins a Castellón i m´en he enrecordat d´algo molt important.
A primera hora del matí i fins aproximadament les 14 :00 conduirem amb el sol desquenes o lateral i no ens molestarà, però a partir de les 14:00 el sol ja ens haurà adelantat i el tindrem tot el rato de cares, unaltre básic : OLLERES DE SOL

A primera hora del matí i fins aproximadament les 14 :00 conduirem amb el sol desquenes o lateral i no ens molestarà, però a partir de les 14:00 el sol ja ens haurà adelantat i el tindrem tot el rato de cares, unaltre básic : OLLERES DE SOL
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="119719"]Avui hem fet una tirada fins a Castellón i m´en he enrecordat d´algo molt important.
[/quote]
Anar i tornar de Castellón per Autopista.... cap problema. Fins i tot la Mar no es queixa. Ahir a la tornada amb une mica de vent lateral, però tot molt bé.
A més a la Paella Treffen ( http://picasaweb.google.es/maretapatago ... 8niwcmkwQE#), sempre fan un sorteig i a la Mar li va tocar un casc abatible blanc amb olleres de sol . Tindrà sort ;) . El primer que va fer va ésser enganxar-hi la pegatina de MOTOTURISME.

Una cosa per els que agafin autopista cap a Castellón :
A L´EMPOLLA HI HA UN RADAR QUE NO ESTA MARCAT EN EL GPS (GARMIN).
Anar i tornar de Castellón per Autopista.... cap problema. Fins i tot la Mar no es queixa. Ahir a la tornada amb une mica de vent lateral, però tot molt bé.
A més a la Paella Treffen ( http://picasaweb.google.es/maretapatago ... 8niwcmkwQE#), sempre fan un sorteig i a la Mar li va tocar un casc abatible blanc amb olleres de sol . Tindrà sort ;) . El primer que va fer va ésser enganxar-hi la pegatina de MOTOTURISME.
A L´EMPOLLA HI HA UN RADAR QUE NO ESTA MARCAT EN EL GPS (GARMIN).
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 17, 2010 3:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
He estat comentant aquest cap de setmana la ruta que pretenem fer i tothom m´ha comentat que és la millor.
Madrid en dissabte cap problema i a l´hora que pasarem menys.
QUEDAN 26 DIES :ban :ban :ban :ban
Madrid en dissabte cap problema i a l´hora que pasarem menys.
QUEDAN 26 DIES :ban :ban :ban :ban
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 17, 2010 3:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
En Moncho va venir a Castellón i os envia molts de records i m´ha comentat que vindrà a la sortida de Mototurisme del Juny o Juliol :

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 17, 2010 3:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="119912"][quote user="Mareta" post="119719"]Avui hem fet una tirada fins a Castellón i m´en he enrecordat d´algo molt important.

A L´EMPOLLA HI HA UN RADAR QUE NO ESTA MARCAT EN EL GPS (GARMIN).[/quote]
Mireu aqui:
http://www.todo-poi.es/radar.htm
s´actualitzen cada setmana.
Mireu aqui:
http://www.todo-poi.es/radar.htm
s´actualitzen cada setmana.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Mareta" post="119912"]Una cosa per els que agafin autopista cap a Castellón :
Mirant l'arxiu que tinc ara mateix (24-04-2010) a l'Ampolla i ha aquest:
F120 A300 USB AP-7 Km 308.6 Enlace Ampolla DIR Valencia CL
Cal actualitzar-se l'arxiu sovint, normalment els Robser els solen actualitzar cada setmana a:
descarrega directa arxiu de radars per Garmin
Mirant l'arxiu que tinc ara mateix (24-04-2010) a l'Ampolla i ha aquest:
F120 A300 USB AP-7 Km 308.6 Enlace Ampolla DIR Valencia CL
Cal actualitzar-se l'arxiu sovint, normalment els Robser els solen actualitzar cada setmana a:
descarrega directa arxiu de radars per Garmin
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
ARA QUE PARLEU DE RADARS !!!!
Jo com bon "novato" descarrego desde la www. de garmin els radars pagan, i he trobat que molts llocs avisa que hi ha radar i no hi es !!!! i altres que hi son.... no ho marca!!!
aquestes www. estan bé i els baixes sense pagar ??
gracies !!
Jo com bon "novato" descarrego desde la www. de garmin els radars pagan, i he trobat que molts llocs avisa que hi ha radar i no hi es !!!! i altres que hi son.... no ho marca!!!
aquestes www. estan bé i els baixes sense pagar ??
gracies !!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Toni- Max" post="119927"]aquestes www. estan bé i els baixes sense pagar ??[/quote]
Si, estan bé i no cal pagar res.
Estan classificats per fixos, camuflats, panells informatius, alcoholèmia, ...
A mi m'hi sobren els panells informatius i no els poso al gps, si no tota l'estona estaria pitant.
Ho fan voluntaris, em sona que per aquí el fòrum hi ha algun usuari que ens podria explicar més coses. ;)
Si, estan bé i no cal pagar res.
Estan classificats per fixos, camuflats, panells informatius, alcoholèmia, ...
A mi m'hi sobren els panells informatius i no els poso al gps, si no tota l'estona estaria pitant.
Ho fan voluntaris, em sona que per aquí el fòrum hi ha algun usuari que ens podria explicar més coses. ;)
- Eva
- Presentats
Falten 25 dies
Quedarem ben rostits :???: :???: :???:
Necesitem el divendres agafar aigua de Cadaqués i portar-la fins Cabo da Roca.
Hi haurà alguna webcam com l´any passat ????????

Si no hi ha càmara web, activarem l´Spot i ja està ;)
Quedarem ben rostits :???: :???: :???:
Necesitem el divendres agafar aigua de Cadaqués i portar-la fins Cabo da Roca.
Hi haurà alguna webcam com l´any passat ????????

Si no hi ha càmara web, activarem l´Spot i ja està ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 18, 2010 2:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Hi ha una web cam a Sintra :
http://www.windfinder.com/webcams/detailed/241.htm
però no puc veure res de res :enfadat :enfadat :enfadat
http://www.windfinder.com/webcams/detailed/241.htm
però no puc veure res de res :enfadat :enfadat :enfadat
- Eva
- Presentats
Avui i per començar a escalfar motors hem fet una GT.
Hem sortit de Estartit- Torroella de Montgrí-Bellcaire- Escala- Albons- La Tallada- Verges- Ultramort- Parlabà-Monells- Ullastret- Palau Sator- Sant Feliu de Boada- Torrent - Regencós- Begur- Esclanya- Palafrugell- Far de Sant Sebatiá-LLafranch- Palafrugell- Palamós (dinar)- MOntràs- LLofriu- La Bisbal- Corçà- Monells- Madremanya i Els Angels.
Més tart penjo les poques fotos que hem fet.
Com sempre ... bona ruta.... une mica de vent, bon dinar i una perfecte companyia ;) .
Hem sortit de Estartit- Torroella de Montgrí-Bellcaire- Escala- Albons- La Tallada- Verges- Ultramort- Parlabà-Monells- Ullastret- Palau Sator- Sant Feliu de Boada- Torrent - Regencós- Begur- Esclanya- Palafrugell- Far de Sant Sebatiá-LLafranch- Palafrugell- Palamós (dinar)- MOntràs- LLofriu- La Bisbal- Corçà- Monells- Madremanya i Els Angels.
Com sempre ... bona ruta.... une mica de vent, bon dinar i una perfecte companyia ;) .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="120355"]Avui i per començar a escalfar motors hem fet una GT.
Com sempre ... bona ruta.... une mica de vent, bon dinar i una perfecte companyia ;) .[/quote]
El més granat del Empordà no m´en cansaria mai de voltar per allà dalt. :razz:
Com sempre ... bona ruta.... une mica de vent, bon dinar i una perfecte companyia ;) .[/quote]
El més granat del Empordà no m´en cansaria mai de voltar per allà dalt. :razz: