Jo també seria partidari de fer una mica de tot. Així tots en sortim contents! :DKOSKI ha escrit:El tema 2 pícnic o restaurant, a mi m'agrada "les dos opcions", i estaría encantat de fer una mena de rotació en les sortides.
ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
En primer lloc, vull dir que entenc perfectament el que Xavi planteja al obrir aquest fil.
No és el mateix fer una sortida esporàdica, que fer una sortida que s'afegeix a les de la resta del mes; si a sobre vas acompanyat de senyora/senyor, el pressupost es dobla. Açò al cap del any suposa una quantitat a considerar.
En segon lloc; per els organitzadors, ha de ser un autèntic suplici el trobar alguna cosa que agrade i ens conforme a tots, a més de que capiam nosaltres i les motos, que tinga qualitat i bon servici... Per lo tant, voldria agrair als organitzadors el seu treball i esforç així com els resultats obtinguts
Solucions; Som un grup cada cop més nombrós i heterogeni, i com diguem per aquí baix: " cadascú té un coet en el cul". Per lo tant, si cadascú de nosaltres no cedim part de les nostres preferències particulars en mires dels interessos del grup... ho tindrem cru.
Jo per exemple. A la KDDA de Morella, haguera preferit un hotelet de més qualitat, encara que hagués estat una mica mes car :oops: :oops: però entenc que això és el que hi havia, i si demà digueren de tornar, aniria sense pensar-ho.
De segur que si els organitzadors troben alguna cosa B, B i B, no dubtaràn en llogar-ho; però és que el Eurilo ho ha pujat tot tant que de llocs aquests de Bueno, Bonito i Barato ja no en queden gaire. Home, sempre podem anar a pendre un cafetonet a casa de'n Zapatero... a ell li costen 80 centims :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
A mi la idea del pícnic també m'agrada molttíssim. El que no m'agradaria ( ho sento Anna :!: :!: ) és, uns al pícnic i altres a la taula. Prefereix, o una cosa o l'altra... Jo aniré a totes dos

No és el mateix fer una sortida esporàdica, que fer una sortida que s'afegeix a les de la resta del mes; si a sobre vas acompanyat de senyora/senyor, el pressupost es dobla. Açò al cap del any suposa una quantitat a considerar.
En segon lloc; per els organitzadors, ha de ser un autèntic suplici el trobar alguna cosa que agrade i ens conforme a tots, a més de que capiam nosaltres i les motos, que tinga qualitat i bon servici... Per lo tant, voldria agrair als organitzadors el seu treball i esforç així com els resultats obtinguts
Solucions; Som un grup cada cop més nombrós i heterogeni, i com diguem per aquí baix: " cadascú té un coet en el cul". Per lo tant, si cadascú de nosaltres no cedim part de les nostres preferències particulars en mires dels interessos del grup... ho tindrem cru.
Jo per exemple. A la KDDA de Morella, haguera preferit un hotelet de més qualitat, encara que hagués estat una mica mes car :oops: :oops: però entenc que això és el que hi havia, i si demà digueren de tornar, aniria sense pensar-ho.
De segur que si els organitzadors troben alguna cosa B, B i B, no dubtaràn en llogar-ho; però és que el Eurilo ho ha pujat tot tant que de llocs aquests de Bueno, Bonito i Barato ja no en queden gaire. Home, sempre podem anar a pendre un cafetonet a casa de'n Zapatero... a ell li costen 80 centims :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
A mi la idea del pícnic també m'agrada molttíssim. El que no m'agradaria ( ho sento Anna :!: :!: ) és, uns al pícnic i altres a la taula. Prefereix, o una cosa o l'altra... Jo aniré a totes dos
... eppur si muove.!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
No penseu pas que us passo per alt, estic seguint aquest fil amb molt d’interès, i m’agrada veure les diferents opinions de tothom. Com podreu imaginar les rutes no es planifiquen d’un dia per l’altre i ja n’hi han que porten feina feta, per exemples la propera del dia 22 d’abril (Ruta per Vic i Garrotxa) i la del dia 20 de maig (Ruta pel Penedès). També hi ha feina feta amb la del juny (Pirineu de Lleida) i em consta que ja s’ha començat a mirar la de l'agost (Ruta per l’anoia).
Per respecte a la feina feta pels companys aquestes sortides, especialment les dos primeres, les mantindrem sense canvis en la seva planificació, per això no voldria que ningú no mal interpretés el fet de que avui mateix pengi les primeres dades referents a la sortida de Vic i la Garrotxa.
Gràcies a tots vosaltres per donar la vostra opinió, però encara m’agradaria veure’n més.
:shock: :shock: :shock:
No penseu pas que us passo per alt, estic seguint aquest fil amb molt d’interès, i m’agrada veure les diferents opinions de tothom. Com podreu imaginar les rutes no es planifiquen d’un dia per l’altre i ja n’hi han que porten feina feta, per exemples la propera del dia 22 d’abril (Ruta per Vic i Garrotxa) i la del dia 20 de maig (Ruta pel Penedès). També hi ha feina feta amb la del juny (Pirineu de Lleida) i em consta que ja s’ha començat a mirar la de l'agost (Ruta per l’anoia).
Per respecte a la feina feta pels companys aquestes sortides, especialment les dos primeres, les mantindrem sense canvis en la seva planificació, per això no voldria que ningú no mal interpretés el fet de que avui mateix pengi les primeres dades referents a la sortida de Vic i la Garrotxa.
Gràcies a tots vosaltres per donar la vostra opinió, però encara m’agradaria veure’n més.
Sort,
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
En Xavi, al penjar aquest fil, ens dona l’oportunitat d’expressar allò que sempre hem volgut dir, però que per una raó o un altre sempre queda de costat.
A nosaltres ens encanta poder dinar al aire lliure i així ho fem l’Anna i jo sempre que anem sols, però ....
Fa 2 anys que anem amb moto de forma continuada, sortint cada cop que podem. En tot aquest temps, només hem pogut dinar de piknic 3 cops, 1 amb Mototurisme, “ :shock: al dia del Piknic :shock: “, i 2 fora de Mototurisme amb amics.
No es només per l’economia, si no que deixes de fer al que mes t’agrada.
Amb bon temps es un GRAN PLAER i un PRIVILEGI, poder dinar al aire lliure i no tancat en un restaurant, “ 4 parets “, un PRIVILEGI que encara no ens prohibeixen ni treuen punts, es una cosa que trobo molt a faltar a les sortides i que m’agradaria recuperar, sentir-me al aire lliure i amb llibertat de fer al que m’agrada.
Ven mirat es podria compara el piknic amb anar en moto, i el restaurant amb anar en cotxe.
Per un altre banda i PERSONALMENT, hi han dues coses, entre d’altres, en les que em sap molt de greu gastar-me els diners, una és en dormir i l’altre en dinar, és a dir HOTELS i RESTAURANTS, sóc així i no ho puc evitar.
Tot això evidentment es una opinió MOLT PERSONAL.
Gràcies Xavi per prendre aquesta iniciativa.
A nosaltres ens encanta poder dinar al aire lliure i així ho fem l’Anna i jo sempre que anem sols, però ....
Fa 2 anys que anem amb moto de forma continuada, sortint cada cop que podem. En tot aquest temps, només hem pogut dinar de piknic 3 cops, 1 amb Mototurisme, “ :shock: al dia del Piknic :shock: “, i 2 fora de Mototurisme amb amics.
No es només per l’economia, si no que deixes de fer al que mes t’agrada.
Amb bon temps es un GRAN PLAER i un PRIVILEGI, poder dinar al aire lliure i no tancat en un restaurant, “ 4 parets “, un PRIVILEGI que encara no ens prohibeixen ni treuen punts, es una cosa que trobo molt a faltar a les sortides i que m’agradaria recuperar, sentir-me al aire lliure i amb llibertat de fer al que m’agrada.
Ven mirat es podria compara el piknic amb anar en moto, i el restaurant amb anar en cotxe.
Per un altre banda i PERSONALMENT, hi han dues coses, entre d’altres, en les que em sap molt de greu gastar-me els diners, una és en dormir i l’altre en dinar, és a dir HOTELS i RESTAURANTS, sóc així i no ho puc evitar.
Tot això evidentment es una opinió MOLT PERSONAL.
Gràcies Xavi per prendre aquesta iniciativa.
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Hola a tots! Aquest fil ès molt interessant (gràcies Xavi per donar-nos feina
). A veure anem a pams, a mi i a l'Eli ja ens va bé anar de Restaurant a les sortides amb Mototurisme ja que són només un cop al més , però també ens agradaria anar de Picnic, sobretot ara que vé el bon temps. Durant l'hivern potser vé més de gust anar de Restaurant, ja que s'agraeix entrar a un lloc calentonet per jalar. De tota manera creiem que tant anar de Restautant com de Picnic, hauriem de fer-ho tots plegats, ja que fer-ho tal com diu l'Anna ( :!: :!: :!: ) ho veiem una mica complicat, perque no sempre trobarém lloc per fer picnic al costat del restaurant, i a més a més podem tallar una mica el bon rotllo de la sortida anant uns per una banda i uns altres per una altra.
Una proposta seria fer les sortides de primavera-estiu-tardor de Picnic i les de l'hivern de Restaurant o anant-les alternant perque a tothom li vagin bé.
Vsssssssssssssss
P.D. i si algun dia de Picnic ens plou, doncs com diu l'amic Tonet: TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS! Ai no que era TE JODES Y BAILAS!!!!!!!!!!!
Una proposta seria fer les sortides de primavera-estiu-tardor de Picnic i les de l'hivern de Restaurant o anant-les alternant perque a tothom li vagin bé.
Vsssssssssssssss
P.D. i si algun dia de Picnic ens plou, doncs com diu l'amic Tonet: TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS, TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS ,TE JODES Y TE MOJAS! Ai no que era TE JODES Y BAILAS!!!!!!!!!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
La feina feta pels nostres companys organitzadors serà inestimablement valorada per tothom, no en dubtis pas! :)Albert ha escrit:Per respecte a la feina feta pels companys aquestes sortides, especialment les dos primeres, les mantindrem sense canvis en la seva planificació, per això no voldria que ningú no mal interpretés el fet de que avui mateix pengi les primeres dades referents a la sortida de Vic i la Garrotxa.
Per mi, la labor dels que organitzeu té tant de valor que, anem on anem, mengem on mengem, visitem el que visitem... em farà molta ilusió! La feina que hi ha darrere d'una organització com aquesta és una feinada de collons, i tots en som conscients. Per tant, un gràcies a tots els organitzadors, d'avançada. :D
Album de fotos
Album de fotos
- Nanof
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dg. feb. 11, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Barcelona i Calafell
Hola companys,
normalment no escriu gaire al forum, primer perque em paso tot el dia davent del ordinador i un altre perque ancara trobo dificil escriure en la llengua de aquesta terra maravellosa que es Catalunya ..
aixi que si us plau perdoneu cualsevol error o barbarisme
crec que haurian de combinar las diversas preferencias, es ha dir surtidas del tipo pic-nic, algunas de restaurant, algunas de esmorsar, etc
jo particularment, estig d´accord amb l´Anna i el Depardie, aixo de la natura i la oportunitat de fer una migdiada, no te preu ...
a vegadas un restaurant pot ser un lloc agradable, especialment si fa fred, etc ... pese que no oc partidari de menjar molt per despres agafar la moto ...
Sharky, estig amb tu tambe, aixo de un bon esmorzar, fa que el dia "rinda" mes
ara lo que es realment important es el fet de gaudir de la conduir els nostres trastos en companya de amics i bona gent, i tindre la oportunitat de parlar i compartir
sensa dubte, es dificil trobar llocs per tanta gent, un diumenge y que ademes sigan del gust de tots
espero puger continua gaudin de vostra companya
gracies Xavi, per obrir aquest fil
normalment no escriu gaire al forum, primer perque em paso tot el dia davent del ordinador i un altre perque ancara trobo dificil escriure en la llengua de aquesta terra maravellosa que es Catalunya ..
aixi que si us plau perdoneu cualsevol error o barbarisme
crec que haurian de combinar las diversas preferencias, es ha dir surtidas del tipo pic-nic, algunas de restaurant, algunas de esmorsar, etc
jo particularment, estig d´accord amb l´Anna i el Depardie, aixo de la natura i la oportunitat de fer una migdiada, no te preu ...
a vegadas un restaurant pot ser un lloc agradable, especialment si fa fred, etc ... pese que no oc partidari de menjar molt per despres agafar la moto ...
Sharky, estig amb tu tambe, aixo de un bon esmorzar, fa que el dia "rinda" mes
ara lo que es realment important es el fet de gaudir de la conduir els nostres trastos en companya de amics i bona gent, i tindre la oportunitat de parlar i compartir
sensa dubte, es dificil trobar llocs per tanta gent, un diumenge y que ademes sigan del gust de tots
espero puger continua gaudin de vostra companya
gracies Xavi, per obrir aquest fil
Nanof -Irene i la Silver Shadow
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Hola,
Per mi no es una questio de diners. Clar que cada un de nosaltres te la situacio economica que te. La meva situacio no es cap maravella pero mai despres d'una sortida m'he posat a contar els diners que m'he gastat. Mes aviat m'he quedat el record d'una jornada compartida amb el grup de mototurisme.
Per la meva part no tinc cap inconvenient: restaurant, picnic, armorçar,...
Salutacions
Per mi no es una questio de diners. Clar que cada un de nosaltres te la situacio economica que te. La meva situacio no es cap maravella pero mai despres d'una sortida m'he posat a contar els diners que m'he gastat. Mes aviat m'he quedat el record d'una jornada compartida amb el grup de mototurisme.
Per la meva part no tinc cap inconvenient: restaurant, picnic, armorçar,...
Salutacions
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Albert, gràcies per deixar clars aquestos punts de la feina feta sobre les pròximes sortides.Albert ha escrit:Holaaaaa,
La veritat és que em va sorprendre molt quan a la sortida a l’Empordà em van comentar alguns companys sobre la disconformitat d’alguns components del foro sobre el preu dels menús. Com be ha dit el Ramon (James bond) resulta veritablement complicat trobar restaurants pel preu que es comenta, sent tanta gent, amb diumenge, i amb un mínim de qualitat.
Parlant del meu propi cas, alguns de vosaltres sabeu que junt amb els administradors la Montse i jo organitzem la sortida pel Penedès al Maig on aquesta comarca es famosa pels seus vins i caves i la seva diversitat gastronòmica a part dels seus paisatges de vinyes. La veritat es que ens sabria molt de greu que us emportéssiu un mal record de la nostra comarca per un dinar de baixa qualitat.
Per altra banda si hi ha algúna persona que vol organitzar una sortida tal com cregui oportuna...... cap problema....... només s’ha de posar en contacte amb els administradors proposant la seva sortida que te en ment, els quals segurament l’hi demanaran que els presenti un itinerari i una proposta de lloc per dinar sigui picnic, restaurant o el que sigui, i amb el seu vist i plau l’hi assignaran una data per fer la sortida de mototurisme, es penjarà al foro quan toqui, i allà s’apuntarà a aquesta sortida proposada qui vulgui, així es el funcionament. La sortida es la proposada, no hi ha mes, es clar que tothom pot fer el que cregui mes convenient però us diré que les sortides oficials de mototurisme es fan un cop al mes i per tant us demanaria que aquestes persones fessin un esforç per no separar-se del grup a l’hora de dinar.
Salutacions
Salutacions moteres.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola companys,
Per sort, comptem amb la col•laboració inestimable de molts de vosaltres que sempre teniu empenta per ajudar a localitzar els llocs mes oportuns, o al menys a intentar-ho, però em consta, que voluntat no en falta.
Gràcies per avançat Àngel i Montse.
No has de donar-me les gràcies Àngel, no pot ser pas d’altra manera!!! Alguns de vosaltres ja ho sabeu el que costa de fer una planificació per una sortida multitudinària, no es només triar una ruta que ens agradi mes o menys. Hem de trobar un lloc de trobada que sigui adient, que hi càpiguen totes les motos i tots motarres que hi van a sobre, que sigui fàcil de trobar per tots aquells que no coneixen el terreny, el més accessible que es pugui des de totes les rutes des de l’origen, que hi hagi una benzinera el més a prop possible i procurar que també hi hagi una cafeteria oberta, per que qui arribi amb temps pugui esmorzar, i qui vingui mes justet de temps pugui fer un cafè. A ser posible: que sigui bonic o tingui algun encant. I tot això només per fixar un punt de trobada/sortida de la ruta. Us asseguro que no es fàcil, per això quan localitzem un punt que reuneixi aquestes característiques, sovint, el repetim sempre que fa falta.Angel ha escrit: Albert, gràcies per deixar clars aquestos punts de la feina feta sobre les pròximes sortides.
Per sort, comptem amb la col•laboració inestimable de molts de vosaltres que sempre teniu empenta per ajudar a localitzar els llocs mes oportuns, o al menys a intentar-ho, però em consta, que voluntat no en falta.
Gràcies per avançat Àngel i Montse.
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A veure...
Primer que tot que m´agrada i us agreixo ,que en aquests temes respongueu tots, ja que la "gracia" de les sortides es que tots de forma individual disfrutem al maxim, ja que aixo fa que tots de forma colectiva disfrutem moltissim i les sortides surtin rodones, com crec que normalment passa.
Segon, organitzar una sortida es una feina complicada,a cops una mica estressant ;), pero que es veu recompensada ,amb escreix, al veure la colla d´amics que s´ha aconseguit formar i que compertim aficio,interessos,.....
Aquesta colla cada cop es mes numerosa, cosa que alegra moltissim (nomes faltaria) pero suposa que les sortides s´hagin d´anar adequant .
Trobar un lloc per menjar tots plegats junts es complicat.Sigui en restaurant o sigui en picnic
SI es en restaurant es complicat trobar un restaurant on hi hagi capacitat per una 50 de persones que vulguin fer menu i que aquest sigui un preu raonable.
Per altra banda si fem un picnic , tb costa trobar una area on poguem parar 30 motos sense molestar a ningu, on tinguem una serie de serveis a prop (WC,Gasolineres,..). Penseu que no es el mateix anar de picnic un grup reduit de persones que un grup numeros.
A mi personalment m´es igual on menjem, a mi el que m'importa es que mentres estem aquestes estones baixats de les motos compartint apats ho fem tots junts.
Insisteixo en aixo de fer-ho tots junts, per que crec que una de les coses mes imporatants de les sortides poder compar-tir aquestes estones tots plegats.
Mentres anem amb moto, anem tots una miqueta aillats (deixant a banda walkies i intercomunicadors) en el nostre mon, si tenim una colla d´amics que ens envolten amb les seves motos, ens fem/fan fotos,veiem la filera que formen,....pero estem a dins del nostre mon sols.
Pero quant parem fem quatre fotos, un cigarret i sobretot quan compartim el dinar, es quan hi ha la verdadera magia d´aquestes sortides i no m´agradaria que aixo es perdes mai.
Que vull dir amb aixo? doncs que
A) moltes gracies per TOT a TOTS
B) que contineu donant la vostra opinio sobre aquest tema
C) que si fem picnic i no us agrada, cediu una miqueta per estar tots junts
D) que si anem de restaurant i no us agrada, cediu una miqueta per estar tots junts
:!: :!: :!: :!: :!:
Primer que tot que m´agrada i us agreixo ,que en aquests temes respongueu tots, ja que la "gracia" de les sortides es que tots de forma individual disfrutem al maxim, ja que aixo fa que tots de forma colectiva disfrutem moltissim i les sortides surtin rodones, com crec que normalment passa.
Segon, organitzar una sortida es una feina complicada,a cops una mica estressant ;), pero que es veu recompensada ,amb escreix, al veure la colla d´amics que s´ha aconseguit formar i que compertim aficio,interessos,.....
Aquesta colla cada cop es mes numerosa, cosa que alegra moltissim (nomes faltaria) pero suposa que les sortides s´hagin d´anar adequant .
Trobar un lloc per menjar tots plegats junts es complicat.Sigui en restaurant o sigui en picnic
SI es en restaurant es complicat trobar un restaurant on hi hagi capacitat per una 50 de persones que vulguin fer menu i que aquest sigui un preu raonable.
Per altra banda si fem un picnic , tb costa trobar una area on poguem parar 30 motos sense molestar a ningu, on tinguem una serie de serveis a prop (WC,Gasolineres,..). Penseu que no es el mateix anar de picnic un grup reduit de persones que un grup numeros.
A mi personalment m´es igual on menjem, a mi el que m'importa es que mentres estem aquestes estones baixats de les motos compartint apats ho fem tots junts.
Insisteixo en aixo de fer-ho tots junts, per que crec que una de les coses mes imporatants de les sortides poder compar-tir aquestes estones tots plegats.
Mentres anem amb moto, anem tots una miqueta aillats (deixant a banda walkies i intercomunicadors) en el nostre mon, si tenim una colla d´amics que ens envolten amb les seves motos, ens fem/fan fotos,veiem la filera que formen,....pero estem a dins del nostre mon sols.
Pero quant parem fem quatre fotos, un cigarret i sobretot quan compartim el dinar, es quan hi ha la verdadera magia d´aquestes sortides i no m´agradaria que aixo es perdes mai.
Que vull dir amb aixo? doncs que
A) moltes gracies per TOT a TOTS
B) que contineu donant la vostra opinio sobre aquest tema
C) que si fem picnic i no us agrada, cediu una miqueta per estar tots junts
D) que si anem de restaurant i no us agrada, cediu una miqueta per estar tots junts
:!: :!: :!: :!: :!:
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Una crida a tots els organitzadors:
Si us plau, seguiu organitzant les sortides amb tot l'amor i amb tota la ilusió que heu fet fins ara. Us asseguro que, per part meva, serà tot un honor i tot un plaer participar-hi.
No us prengueu aquest fil com una crítica a les propostes de sortida que esteu planejant amb tanta alegria i tanta dedicació. Solament són idees que poden enriquir futures sortides. :)
Si us plau, seguiu organitzant les sortides amb tot l'amor i amb tota la ilusió que heu fet fins ara. Us asseguro que, per part meva, serà tot un honor i tot un plaer participar-hi.
No us prengueu aquest fil com una crítica a les propostes de sortida que esteu planejant amb tanta alegria i tanta dedicació. Solament són idees que poden enriquir futures sortides. :)
Album de fotos
Album de fotos
- Nanof
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dg. feb. 11, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Barcelona i Calafell
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Bones!!!
En primer lloc vull expresar la meva satisfacció per la vostra col.laboració a l'hora d'opinar sobre aquest tema sense amagar el cap sota l'ala. Sempre he pensat que quan un té alguna cosa a dir, ho ha de fer sense embuts, i tots els que heu participat d'aquest post, en viu i en directe, ho heu fet de la manera més sincera. Moltes gràcies a tots per donar la cara!!!
En segon lloc m'agradaria deixar clar que la meva intenció a l'hora d'obrir aquest fil, no era pas la de dividir el grup durant les sortides de Mototurisme, tot i que trobo legítim que alguns optin per separar-se'n a l'hora del dinar per anar a fer un bocata, un pícnic o alguna cosa per l'estil...Qui sap, potser la Ceci i jo també ho farem a partir d'ara en alguna ocasió...o sempre!!!
De fet, en totes les sortides oficials que porto fetes amb tots vosaltres, sempre hi ha hagut algún motarre que ens acompanyat per després anar-se'n a dinar a casa, i no passa res oi???
Per altre banda, fins i tot en alguna sortida on la pluja ha estat a punt de fer acte de presència, hi ha hagut algun "motero" declarat que s'ha presentat en cotxe fent un gran favor a la unió del colectiu del MOTOturisme, i no passa res oi???
També en alguna ocasió, en el transcurs d'una visita cultural, es pot donar el cas de que algú prefereixi no seguir-la, que no pas formar part del grup, i no passa res oi???
En tercer lloc, vull fer públic el meu agraïment a tota aquella gent que ha participat en l'organització de totes les sortides preparades fins ara, i a tots aquells que participaran en les properes. En cap cas he volgut fer una crítica en contra de la seva tasca, que no cal dir que sempre és magnífica, i entenc, ja ho vaig dir també en la meva primera intervenció, la dificultat per trobar un lloc per dinar que sigui bó, bonic i barat com molt bé deia en Tonet.
I finalment, tot i que no té res a veure amb el tema, dir-vos que jo sóc MOTARRE, i la Ceci també!!!
P.D.: Reitero la meva gratitut als que heu participat directament en aquest post.

En primer lloc vull expresar la meva satisfacció per la vostra col.laboració a l'hora d'opinar sobre aquest tema sense amagar el cap sota l'ala. Sempre he pensat que quan un té alguna cosa a dir, ho ha de fer sense embuts, i tots els que heu participat d'aquest post, en viu i en directe, ho heu fet de la manera més sincera. Moltes gràcies a tots per donar la cara!!!
En segon lloc m'agradaria deixar clar que la meva intenció a l'hora d'obrir aquest fil, no era pas la de dividir el grup durant les sortides de Mototurisme, tot i que trobo legítim que alguns optin per separar-se'n a l'hora del dinar per anar a fer un bocata, un pícnic o alguna cosa per l'estil...Qui sap, potser la Ceci i jo també ho farem a partir d'ara en alguna ocasió...o sempre!!!
De fet, en totes les sortides oficials que porto fetes amb tots vosaltres, sempre hi ha hagut algún motarre que ens acompanyat per després anar-se'n a dinar a casa, i no passa res oi???
Per altre banda, fins i tot en alguna sortida on la pluja ha estat a punt de fer acte de presència, hi ha hagut algun "motero" declarat que s'ha presentat en cotxe fent un gran favor a la unió del colectiu del MOTOturisme, i no passa res oi???
També en alguna ocasió, en el transcurs d'una visita cultural, es pot donar el cas de que algú prefereixi no seguir-la, que no pas formar part del grup, i no passa res oi???
En tercer lloc, vull fer públic el meu agraïment a tota aquella gent que ha participat en l'organització de totes les sortides preparades fins ara, i a tots aquells que participaran en les properes. En cap cas he volgut fer una crítica en contra de la seva tasca, que no cal dir que sempre és magnífica, i entenc, ja ho vaig dir també en la meva primera intervenció, la dificultat per trobar un lloc per dinar que sigui bó, bonic i barat com molt bé deia en Tonet.
I finalment, tot i que no té res a veure amb el tema, dir-vos que jo sóc MOTARRE, i la Ceci també!!!
P.D.: Reitero la meva gratitut als que heu participat directament en aquest post.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Bravo! Si senyor! :bowXavitiger ha escrit:Bones!!!
P.D.: Reitero la meva gratitut als que heu participat directament en aquest post.![]()
![]()
Album de fotos
Album de fotos
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Xavi estic completament d’acord amb tu... :D :D :D
Tots li esteu donant molta importància, al fet de dinar plegats....
La majoria de vegades, per no dir sempre, ens toca dinar en un parell
o tres de taules diferents, i realment compartim el dinar amb sis o set persones,
ja que no podem parlar n’hi amb els de l’altre cap de taula, n’hi amb els de la taula del darrera....
També és veritat que molts de nosaltres per qüestions familiars alguna vegada,
només hem pogut venir a la ruta, a l’hora de dinar es marxa i la sortida segueix igualment...
Com bé diu en Xavi, també hi ha gent que prefereix venir en cotxe,
sigui per motius de salut, per risc de pluja, o perquè aquell dia no te moto...
i no passa res, vull dir que a mi no em sap pas greu, al contar-hi... :D :D :D
Veient que la majoria de vosaltres, gaudiu més d’un dinar de Restaurant,
que d’un dinar alternatiu.... i per no tenir que perdre’ns cap sortida,
podríem provar, el fer les dues opcions, qui vulgui que vagi al Restaurant,
i qui vulgui que faci un dinar alternatiu, i a veure que tal va ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que os sembla, ho provem ????
En Depardie i jo, també som i ens sentim molt motarres....
Un petonet per tothom !!!!! :!: :!: :!:
Vvvvvsssss
Tots li esteu donant molta importància, al fet de dinar plegats....
La majoria de vegades, per no dir sempre, ens toca dinar en un parell
o tres de taules diferents, i realment compartim el dinar amb sis o set persones,
ja que no podem parlar n’hi amb els de l’altre cap de taula, n’hi amb els de la taula del darrera....
També és veritat que molts de nosaltres per qüestions familiars alguna vegada,
només hem pogut venir a la ruta, a l’hora de dinar es marxa i la sortida segueix igualment...
Com bé diu en Xavi, també hi ha gent que prefereix venir en cotxe,
sigui per motius de salut, per risc de pluja, o perquè aquell dia no te moto...
i no passa res, vull dir que a mi no em sap pas greu, al contar-hi... :D :D :D
Veient que la majoria de vosaltres, gaudiu més d’un dinar de Restaurant,
que d’un dinar alternatiu.... i per no tenir que perdre’ns cap sortida,
podríem provar, el fer les dues opcions, qui vulgui que vagi al Restaurant,
i qui vulgui que faci un dinar alternatiu, i a veure que tal va ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que os sembla, ho provem ????
En Depardie i jo, també som i ens sentim molt motarres....
Un petonet per tothom !!!!! :!: :!: :!:
Vvvvvsssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A veure...
En la vida cada situació cal contemplar-la des de diferents aspectes per poder fer-se una idea arbitral i neutra del seu estat i així poder trobar un equilibri plausible.
Entenc la idea del picnic tant a nivell de passar-s’ho bé com a econòmic. Ara bé, cada mes generalment té 4 setmanes, això vol dir 4 diumenges, tres els podem gaudir de la manera que volem i l’altra és el de la trobada de mototurisme.
Fins ara mototurisme a seguit una línia de creixement important, passant d’esser 10 o 12 motos (15-20 persones aprox.) a més de 30 motos (40-55 persones aprox.) amb tot el que això comporta tant en positiu com en negatiu.
Jo personalment us demanaria i us agrairia, que de moment NO trenquéssim, ni el grup, ni el model actual en les properes sortides que ja estan programades, que tinguéssim tots plegats una mica de paciència, ja que les dues properes sortides seran només dos diumenges i em sembla que cap de nosaltres s’arruïnarà econòmicament per això, i així consolidem el grup i el fòrum.
Per posteriors sortides es pot fer un plantejament en que tothom i estigui d’acord, això vol dir que si es fan sortides de picnic les fem TOTS junts i ben organitzat, i si un dia cal anar de restaurant també el fem tots junts.
Quan en un lloc hi ha més de una persona, tard o d’hora caldrà que un d’ells accepti en un moment donat el criteri i les preferència de l’altra o altres. Un altra dia l’altra o altres també tindran de correspondre amb el mateix,
Vull dir que a mototurisme només es fan dotze sortides l’any, una cada més i a mi personalment hi han sortides que hi vaig més de gust que d’altres, però i vaig, perquè gràcies a això us he pogut conèixer a tots vosaltres i cada vegada més coneix-ho gent nova amb la qual m’hi trobo molt bé, i em pogut arribar a formar aquesta quantitat de gent.
En quan al que diu l’ Anna :
“ La majoria de vegades, per no dir sempre, ens toca dinar en un parell
ja que no podem parlar n’hi amb els de l’altre cap de taula, n’hi amb els de la taula del darrera....”
Bé, això es cert, però jo no hi estic d’acord. Jo no comparteixo el dinar amb sis o set persones, jo el comparteixo amb totes les persones : a l’entrada del restaurant, a l’ anar al lavabo, a l’ esperar que ens portin la carta, al tirar fotos, i vaig a parlar amb tothom que puc després d’haver menjat i mentre esperem les postres i el cafè.
Espero no haver-vos donat massa tabarra :D :D :D
V’sssssssss
007
PD : Això no té rés a veure si ens sentim motarres o no.
En la vida cada situació cal contemplar-la des de diferents aspectes per poder fer-se una idea arbitral i neutra del seu estat i així poder trobar un equilibri plausible.
Entenc la idea del picnic tant a nivell de passar-s’ho bé com a econòmic. Ara bé, cada mes generalment té 4 setmanes, això vol dir 4 diumenges, tres els podem gaudir de la manera que volem i l’altra és el de la trobada de mototurisme.
Fins ara mototurisme a seguit una línia de creixement important, passant d’esser 10 o 12 motos (15-20 persones aprox.) a més de 30 motos (40-55 persones aprox.) amb tot el que això comporta tant en positiu com en negatiu.
Jo personalment us demanaria i us agrairia, que de moment NO trenquéssim, ni el grup, ni el model actual en les properes sortides que ja estan programades, que tinguéssim tots plegats una mica de paciència, ja que les dues properes sortides seran només dos diumenges i em sembla que cap de nosaltres s’arruïnarà econòmicament per això, i així consolidem el grup i el fòrum.
Per posteriors sortides es pot fer un plantejament en que tothom i estigui d’acord, això vol dir que si es fan sortides de picnic les fem TOTS junts i ben organitzat, i si un dia cal anar de restaurant també el fem tots junts.
Quan en un lloc hi ha més de una persona, tard o d’hora caldrà que un d’ells accepti en un moment donat el criteri i les preferència de l’altra o altres. Un altra dia l’altra o altres també tindran de correspondre amb el mateix,
Vull dir que a mototurisme només es fan dotze sortides l’any, una cada més i a mi personalment hi han sortides que hi vaig més de gust que d’altres, però i vaig, perquè gràcies a això us he pogut conèixer a tots vosaltres i cada vegada més coneix-ho gent nova amb la qual m’hi trobo molt bé, i em pogut arribar a formar aquesta quantitat de gent.
ja que no podem parlar n’hi amb els de l’altre cap de taula, n’hi amb els de la taula del darrera....”
Bé, això es cert, però jo no hi estic d’acord. Jo no comparteixo el dinar amb sis o set persones, jo el comparteixo amb totes les persones : a l’entrada del restaurant, a l’ anar al lavabo, a l’ esperar que ens portin la carta, al tirar fotos, i vaig a parlar amb tothom que puc després d’haver menjat i mentre esperem les postres i el cafè.
V’sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Estic completament d`acord amb el Ramon,no perqué ens agradi mes una cosa que altra,tinguem que fer el que mes ens vé de gust,jo personalment,algun menjar ,no m`ha entusiasmat,pero es fá per estar tots junts,i aixó es el que interessa.Personalment,el picnic,no em desagrada,pero trobar un lloc adient per menjar tots junts es tan complicat com trobar un restaurant.¿Menjar,que?¿brassa?si es aixó,troba un lloc per coure tot el de tanta gent,complicat,amanides?carmagnola?.....,que vols que et digui,si es te que fer,es fá,pero no es de les meves preferencies,que no vol dir que no ho faixi si la sortida es queda que es menjará d`aquesta manera.Con es deia abans,es un cop al mes,si el que volem es estalviar,tenim moltes altres maneres de fer-ho(sortin esmorsats de casa,si es menja fora,portar un entrepar,fins i tot ,si m`apureu,portarse el veure,etc),pero una sortida, jo (personalment),em sembla que es mes de germanor menjar tots junts,que fer-ho aqui uns ,alla els altres i després tornar a trobarnos,per marxar,sembla com si es parteix el grup.James_Bond ha escrit:A veure...
V’sssssssss
007
Amb tot aixó no vull dir que no estigui d`acord amb el que es quedi entre tots i si es diu que es menja de una manera o de altra,si podem vindre,nosaltres, farem el que es quedi.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
PLA DE XOC ECONÓMIC MOTO SOLBES
Xavi, t'especialitzarás en temes "calents", però tens raó també en el teus plantejaments. De fet tothom tenim la nostra raó.
En primer lloc, agrair als que es "curran" la preparació de les sortides perque es una feinada, un estress, i una pallissa moltes vegades.
Potser es podríen anar combinant les diferents opcions, així rebaixaría molt la mitja final de despesa. Trec la calculadora i preparem
UNA BATERÍA DE MIDES DE CARÁCTER ECONÓMIC PER REDUIR LA MITJANA DE DESPESA ALIMENTÍCIA A LES RUTES MOTOTURÍSTIQUES.
( A l'estil Pedro Solbes)
Si hi ha 12 sortides any, i mes o menys tal com les fem ara:
1- Dinars: 24 euros aprox. per pax: 288 euros/ pax/any
2- Esmorzars ( que també s'esmorza)
4 euros per pax x 12 sortides: 48 euros/pax/any
Total any 12 sortides dinar + esmorzar 336 euros/pax/any
ARA, diversifiquem les sortides:
Si fem per exemple, 3 picnics/any
per dinar( els messos de bon temps) estalviem 72 euros/pax/any
Si fem 4 esmorzars potents, ( d'aquells de pagés), treiem el dinar
i ens costa uns 12 euros /pax estalviem 64 euros/pax/any
Ara, hem estalviat 136 euros/pax (un 40%)
Quedarán 5 dinars de restaurant
Ara cal buscar opcions més ajustades de preu, i que tots ens estrenyem el cap buscant aquells llocs que el diumenge ho fagin bé de preu i sigui correcte:
Un dos tres responda otra vez:
1-Cava Canals i Domingo, a la sortida de Sant Sadurní cap a Vilafranca.
Varem dinar en diumenge una mica de tot ( inclós parrillades de carn,monjetes,amanida etc...) postres,begudes,etc... una mica de tot. PER 12 EUROS PAX.
Local molt ampli ideal per a grups nombrossos, de fet hi havía una colla de uns 15 moteros el día que hi vaig anar.
2- Em van soplar que als restaurants de Guissona es menja molt económic i están molt bé( tipus bufette i que tenen una mica de tot).
Bé, espero que el "ladrillo" hagi servit, d'una manera practica, i espero que no embafadora,per poder estalviar una mica de peles.
Una salutació,
Rafa
En primer lloc, agrair als que es "curran" la preparació de les sortides perque es una feinada, un estress, i una pallissa moltes vegades.
Potser es podríen anar combinant les diferents opcions, així rebaixaría molt la mitja final de despesa. Trec la calculadora i preparem
UNA BATERÍA DE MIDES DE CARÁCTER ECONÓMIC PER REDUIR LA MITJANA DE DESPESA ALIMENTÍCIA A LES RUTES MOTOTURÍSTIQUES.
( A l'estil Pedro Solbes)
Si hi ha 12 sortides any, i mes o menys tal com les fem ara:
1- Dinars: 24 euros aprox. per pax: 288 euros/ pax/any
2- Esmorzars ( que també s'esmorza)
4 euros per pax x 12 sortides: 48 euros/pax/any
Total any 12 sortides dinar + esmorzar 336 euros/pax/any
ARA, diversifiquem les sortides:
Si fem per exemple, 3 picnics/any
per dinar( els messos de bon temps) estalviem 72 euros/pax/any
Si fem 4 esmorzars potents, ( d'aquells de pagés), treiem el dinar
i ens costa uns 12 euros /pax estalviem 64 euros/pax/any
Ara, hem estalviat 136 euros/pax (un 40%)
Quedarán 5 dinars de restaurant
Ara cal buscar opcions més ajustades de preu, i que tots ens estrenyem el cap buscant aquells llocs que el diumenge ho fagin bé de preu i sigui correcte:
Un dos tres responda otra vez:
1-Cava Canals i Domingo, a la sortida de Sant Sadurní cap a Vilafranca.
Varem dinar en diumenge una mica de tot ( inclós parrillades de carn,monjetes,amanida etc...) postres,begudes,etc... una mica de tot. PER 12 EUROS PAX.
Local molt ampli ideal per a grups nombrossos, de fet hi havía una colla de uns 15 moteros el día que hi vaig anar.
2- Em van soplar que als restaurants de Guissona es menja molt económic i están molt bé( tipus bufette i que tenen una mica de tot).
Bé, espero que el "ladrillo" hagi servit, d'una manera practica, i espero que no embafadora,per poder estalviar una mica de peles.
Una salutació,
Rafa
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
M'havía oblidat, també hem de pensar en:
Llocs amplis de Picnic per montar alguna ruta i anar a parar allá amb la carmanyola/ bocata ( la barbacoa no cap en el top-case,crec).
I poso la "primera pedra"
Parc de Sant Salvador a Sta. Coloma de Farners:
Parc molt amplisim, preciós,amb ruiet, amb una font d'aigua saludable
( sembla que estigui venent un pis).
No hi ha taules de picnic pero per fer un bocata a la gespa está de conya.
La segona:
2- Les piscines del Montseny ( li diuen la Suissa Catalana).
Bar, Rio, piscines, aparcament i zona de picnic.
La tercera:
Sortint de Solsona direcció Andorra, a un parell de kms,a má esquerra hi ha una explanada collonuda al costat del riu, es pot aparcar i es un lloc molt maco.
La cuarta:
A les zones de esquí ( A L'ESTIIIIIIU )com per exemple, a la Molina,etc,etc... en aquells prats verds et pots menjar un bocata en molts lllocs.
Aparcament hi ha de sobres perque están les pistes de esquí
La quinta:
A la platja, al solete.
La sexta:
Al santuari del Far, a La Garrotxa ( eh, Stromkel)? Hi ha molta zona lliiure i també crec que hi ha taules de picnic ( no sé si moltes), també hi ha cafetería-restaurant.
Llocs amplis de Picnic per montar alguna ruta i anar a parar allá amb la carmanyola/ bocata ( la barbacoa no cap en el top-case,crec).
I poso la "primera pedra"
Parc de Sant Salvador a Sta. Coloma de Farners:
Parc molt amplisim, preciós,amb ruiet, amb una font d'aigua saludable
( sembla que estigui venent un pis).
No hi ha taules de picnic pero per fer un bocata a la gespa está de conya.
La segona:
2- Les piscines del Montseny ( li diuen la Suissa Catalana).
Bar, Rio, piscines, aparcament i zona de picnic.
La tercera:
Sortint de Solsona direcció Andorra, a un parell de kms,a má esquerra hi ha una explanada collonuda al costat del riu, es pot aparcar i es un lloc molt maco.
La cuarta:
A les zones de esquí ( A L'ESTIIIIIIU )com per exemple, a la Molina,etc,etc... en aquells prats verds et pots menjar un bocata en molts lllocs.
Aparcament hi ha de sobres perque están les pistes de esquí
La quinta:
A la platja, al solete.
La sexta:
Al santuari del Far, a La Garrotxa ( eh, Stromkel)? Hi ha molta zona lliiure i també crec que hi ha taules de picnic ( no sé si moltes), també hi ha cafetería-restaurant.