Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2

Entrada Autor: Eva » dc. maig 19, 2010 8:17 pm

[quote user="Gs12 red" post="120357"][quote user="Mareta" post="120355"]Avui i per començar a escalfar motors hem fet una GT.

Hem sortit de Estartit- Torroella de Montgrí-Bellcaire- Escala- Albons- La Tallada- Verges- Ultramort- Parlabà-Monells- Ullastret- Palau Sator- Sant Feliu de Boada- Torrent - Regencós- Begur- Esclanya- Palafrugell- Far de Sant Sebatiá-LLafranch- Palafrugell- Palamós (dinar)- MOntràs- LLofriu- La Bisbal- Corçà- Monells- Madremanya i Els Angels.

Més tart penjo les poques fotos que hem fet.
Com sempre ... bona ruta.... une mica de vent, bon dinar i una perfecte companyia ;) .[/quote]

El més granat del Empordà no m´en cansaria mai de voltar per allà dalt. :razz:[/quote]

Albert, les primeres per tú ( Far de Sant Sebastiá):

Imatge

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. maig 19, 2010 8:19 pm

I la resta de les imatges:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El casc negre sense identificació personalitzada, és el meu, l´altre es d´en Toni-Max amb qui he compartit ruta i dinar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:27 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. maig 19, 2010 9:44 pm

En Damià ( Guixmo) ha treballat de valent i ja té clar les vegades que hem de parar a repostar .- Un total de 6 vegades i les gasolineres on podrem omplir els dipósits.

Per cert, avui falten 24 dies
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 20, 2010 1:59 pm

:jump :jump :jump :jump En Jaume (Saneja) té 300 km d´autonomia :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
No si al final resultarà que la pitjor una servidora 250 km. :crys :crys :crys :crys .

Damià (Guixmo) res de bidonet de gasolina..... les parades son les que tú has previst .

Jo ja marxaría demà mateix ;) .

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dj. maig 20, 2010 2:06 pm

:eyes :eyes :eyes :eyes Collooooooons, no si ara el qui ens haura d'esperar, sera ell!!! :b9

ja estic nervios, i com la setmana que pròxima no tingui la moto em vindra un infart!!! una setmana de sol! i jo sense moto :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 20, 2010 2:20 pm

[quote user="Guixmo" post="120497"]:eyes :eyes :eyes :eyes Collooooooons, no si ara el qui ens haura d'esperar, sera ell!!! :b9

ja estic nervios, i com la setmana que pròxima no tingui la moto em vindra un infart!!! una setmana de sol! i jo sense moto :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

Has provat les pastilles "anti-mono-moto"???????? Imatge efecte per 5 dies i el 7 té sense moto... que déu t'agafi confessat :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 20, 2010 2:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 7:18 am

Avui falten Imatge Imatge dies.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 1:32 pm

Aquest matí he baixat per feina a Girona i tot parlant amb una persona que té una Gs1200, m´ha comentat que ells son un grup de 4 parelles i viatgen SEMPRE amb les Sres.
Si per exemple decideixen fer... Italia :
1.- surten 3 en moto cap a Italia i el 4º amb cotxe i un remolc amb la seva moto.
2.- envien a les sres. per avió fins a destí.
3.- fan la volta amb les 4 motos
4.- una vegada acaban pujen les motos al remolc i tornen les Sres. vía avió i ells o amb cotxe o avió ( menys 1 que torna el remolc i les motos a casa

:eyes :eyes :eyes :eyes
Aixó és una bona pensada. Molt bona pensada.
Per cert, el remolc m´el deixa quant el necessitem ;) .
Se m´ocurreixen molt males idees :twisted: :twisted: :twisted:

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. maig 21, 2010 1:43 pm

[quote user="Mareta" post="120632"]Aquest matí he baixat per feina a Girona i tot parlant amb una persona que té una Gs1200, m´ha comentat que ells son un grup de 4 parelles i viatgen SEMPRE amb les Sres.
1.- surten 3 en moto cap a Italia i el 4º amb cotxe i un remolc amb la seva moto.
4.- una vegada acaban pujen les motos al remolc i tornen les Sres. vía avió i ells o amb cotxe o avió ( menys 1 que torna el remolc i les motos a casa

Se m´ocurreixen molt males idees :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]

Ha ha ha... està bé això "d'enviar les senyores" per avió :b9 :b9

Si jo li proposo a la Dolors, m'engega a dida... ella TAMBÉ vol fer el viatge en moto !!!

Per cert... no veig la utilitat del remolc... si la gràcia és anar en moto !! ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 2:13 pm

[quote user="Gearbox" post="120633"][quote user="Mareta" post="120632"]Aquest matí he baixat per feina a Girona i tot parlant amb una persona que té una Gs1200, m´ha comentat que ells son un grup de 4 parelles i viatgen SEMPRE amb les Sres.

Si jo li proposo a la Dolors, m'engega a dida... ella TAMBÉ vol fer el viatge en moto !!!

Per cert... no veig la utilitat del remolc... si la gràcia és anar en moto !! ;)[/quote]

Jo t´explico l´utilitat del remolc :

Per exemple, decidim anar a Marroc a fer un tour d´una setmana.
Normalment has de calcular 1 dia per baixar i 1 de pujar. O sigui de 7 s´et redueix en 5 dies i 2.000 kms o 2.500 km de tránsit.
Et poses d´acord 4 motos i mentre 1 persona baixi les motos finc a Màlaga, allà es deixa cotxe i remolc en el parking d´un hotel fins a la tornada.
I a la tornada tots en avió menys 1 que torna remolc i motos .
Tinguent el temps de vacançes molt just, sempre val la pena aprofitar un parell de díes de viatge que no pas de ruta per arribar.
A mi em sembla bé.
Podríem fer una previa per comprovar-ho ;)

Algú s´anima ??????

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 2:17 pm

Per cert i continuant amb el fil de Cap de Creus - Cabo da Roca.......... aquest matí m´han comentat que potser un Mototurista gironí marxarà divendres i dissabte ens esperará fent el vermouth a Cabo da Roca i tornarem plegats.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 21, 2010 2:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 2:21 pm

[quote user="Mareta" post="120642"][quote user="Gearbox" post="120633"][quote user="Mareta" post="120632"]Aquest matí he baixat per feina a Girona i tot parlant amb una persona que té una Gs1200, m´ha comentat que ells son un grup de 4 parelles i viatgen SEMPRE amb les Sres.

Per cert... no veig la utilitat del remolc... si la gràcia és anar en moto !! ;)[/quote]

Jo t´explico l´utilitat del remolc :

Per exemple, decidim anar a Marroc a fer un tour d´una setmana.
Normalment has de calcular 1 dia per baixar i 1 de pujar. O sigui de 7 s´et redueix en 5 dies i 2.000 kms o 2.500 km de tránsit.
Et poses d´acord 4 motos i mentre 1 persona baixi les motos finc a Màlaga, allà es deixa cotxe i remolc en el parking d´un hotel fins a la tornada.
I a la tornada tots en avió menys 1 que torna remolc i motos .
Tinguent el temps de vacançes molt just, sempre val la pena aprofitar un parell de díes de viatge que no pas de ruta per arribar.
A mi em sembla bé.
Podríem fer una previa per comprovar-ho ;)

Algú s´anima ??????[/quote]

I ara que penso :???: :???: :???: :???: Tenim remolc, tenim cotxe :???: :???: :???: fa falta carnet especial ????? :???: :???: :???: Si és així..... cagada pastorets :enfadat :enfadat :enfadat

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. maig 21, 2010 2:28 pm

[quote user="Mareta" post="120643"]Per cert i continuant amb el fil de Cap de Creus - Cabo da Roca.......... aquest matí m´han comentat que potser un Mototurista gironí marxarà divendres i dissabte ens esperará fent el vermouth a Cabo da Roca i tornarem plegats.[/quote]

Doncs tindra temps de fer el vermouth..........dinar.................berenar...............sopar............i potser de fer resopó i tot :b9 :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. maig 21, 2010 5:15 pm

quina enveja que em feu tots plegats, sense parar de parlar de viatges cap aquí, viatges cap allà. I jo que des d'Abril fins a Setembre només tinc un dia de festa a la setmana (diumenge) i hi he de fer cabre tots els compromisos familiars, d'amistats, i si queda alguna estona, agafar la moto per anar a fer un voltet perquè no se'm quedi sense bateria, o fent del "viatge del migdia al Mercadona" la meva gran aventura particular amb moto :b9 :martell :crys (és que ara no sé si riure o plorar)
Jo de gran vull ser com vosaltres!!!!!!!!!! :cool: :cool:
Bon viatge i feu fotos, així, com a mínim si em puc conectar una estona des de la feina, estic més entretingut, amb les dents ben llargues i mossegant-me les ungles, però distret ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dv. maig 21, 2010 8:16 pm

GRUMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CANVIA DE JEFE !!!!!!

ES BROMA EH! SALUT !!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. maig 21, 2010 8:36 pm

Mareta, això que dius està molt bé... pels que vagin en avió. ;)
Però el que li toqui de portar el cotxe, amb 4 motos al darrere i sense poder agafar-ne cap ... :enfadat :enfadat
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 21, 2010 9:05 pm

[quote user="Gearbox" post="120701"]Mareta, això que dius està molt bé... pels que vagin en avió. ;)
Però el que li toqui de portar el cotxe, amb 4 motos al darrere i sense poder agafar-ne cap ... :enfadat :enfadat[/quote]

Estava pensant el mateix, jo pensava que acabaries i pujes tots al cotxe, i fer torns en la conducció.
jejej
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 10:38 pm

[quote user="Steelman" post="120705"][quote user="Gearbox" post="120701"]Mareta, això que dius està molt bé... pels que vagin en avió. ;)
Però el que li toqui de portar el cotxe, amb 4 motos al darrere i sense poder agafar-ne cap ... :enfadat :enfadat[/quote]

Estava pensant el mateix, jo pensava que acabaries i pujes tots al cotxe, i fer torns en la conducció.
jejej[/quote]

No, no.... avió i a treballar (fet una merda......... però directa a la feina)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 10:46 pm

[quote user="STELVIO 00" post="120645"][quote user="Mareta" post="120643"]Per cert i continuant amb el fil de Cap de Creus - Cabo da Roca.......... aquest matí m´han comentat que potser un Mototurista gironí marxarà divendres i dissabte ens esperará fent el vermouth a Cabo da Roca i tornarem plegats.[/quote]

Doncs tindra temps de fer el vermouth..........dinar.................berenar...............sopar............i potser de fer resopó i tot :b9 :b9 :b9[/quote]

Vols dir que tardarem tant ?????!!!!!!.
Ara que hem descobert que en Saneja té més capacitat de dipósit :roll: :roll: :roll: , ser`questió de donar gas, gas, gas, gas, gas i fins a Cabo da Roca.

Saps que ???? Per curar-me en salut li comentaré que porti una canya de pescar i vagi fent temps :D :D .

Per cert..... Stelvio quant actualitzaràs la foto del avatar ?????.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 21, 2010 10:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 21, 2010 10:50 pm

[quote user="GRUM" post="120674"]quina enveja que em feu tots plegats, sense parar de parlar de viatges cap aquí, viatges cap allà. I jo que des d'Abril fins a Setembre només tinc un dia de festa a la setmana (diumenge) i hi he de fer cabre tots els compromisos familiars, d'amistats, i si queda alguna estona, agafar la moto per anar a fer un voltet perquè no se'm quedi sense bateria, o fent del "viatge del migdia al Mercadona" la meva gran aventura particular amb moto :b9 :martell :crys (és que ara no sé si riure o plorar)
Jo de gran vull ser com vosaltres!!!!!!!!!! :cool: :cool:
Bon viatge i feu fotos, així, com a mínim si em puc conectar una estona des de la feina, estic més entretingut, amb les dents ben llargues i mossegant-me les ungles, però distret ;)[/quote]

Però si Cap de Creu - Cabo da Roca no serà una sortida, serà una pallissa :enfadat :enfadat :enfadat . Millor vist desde casa, sense pasar calor, sense patir nervis...... i pensant ...... arribaràn o no arribaràn.- Es com el To BE or not TO BE ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”