VI ENCUENTRO G. VIAJEROS

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

VI ENCUENTRO G. VIAJEROS

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 25, 2010 6:13 pm

He tornat d el VI Trobada d'Exploramoto dedicada aquest any a la Volta al Mon que s'ha fet a Guadalest, una vall d'Alacant que no coneixia i que m'ha semblat un lloc preciós. Des de Benidorm fins Alcoi una carretera de revols amb bon asfalt que és una delicia. Aconsellable 100%.

El nivell dels assistent altissim! només amb dir que hi havien 6 persones que havien donat la volta al mon en moto....ja està tot dit.

Els ponents van ser 2 (el tercer va ser substituit per una explicació d'un viatge a Patagònia de darrer moment).

En Ramon Costa, barcelonès que amb la seva Goldwing va donar la volta al mon en 3 anys. Tindrem l'oportunitat d'escoltarlo a la 1a TGVc que farem a Besalú el proper 5 de juny (viewtopic.php?f=2&t=8486&highlight=)

Aquest és en Ramon. (el més prim, per suposat.. )

Imatge

Aquesta és la moto d'en Ramon. Crec que porta més de 550.000 km....

Imatge

L'altre ponent, va ser en Ted Simon. Sense paraules. Com ja sabeu va fer la volta al mon fa 32 anys amb una Triumph com aquesta:

Imatge

Aquesta és del museo de motos que hi ha a la vall de Guadalest

Als 72 anys va repetir el mateix recorregut, ara amb una GS. La senzillesa i la humanitat (i la paciència) d'en Ted em van impressionar tant com les fotos i els relats del seu primer viatge (recollit al llibre "Los viajes de Júpiter"). Sembla que la crónica del seu segón viatge sortirà en castellà aquest mateix any.

Imatge

Tant important com les xerrades va ser poder contactar amb viatgers de tot tipus i creeences. Des dels més puristes fins els que tot val. Des del que porten la Visa Oro sense límits fins els que s'han de parar a treballar per poder posar gasolina i seguir el viatge.

Aquesta és la moto d'en Miquel Silvestre, encara amb matricula de Kenia on la va comprar. Des de allà la va portar fins a Sudafrica i ara acabava d'arribar de Mauritania i Senegal. Va anar i tornar en solitàri a Samarkanda

ImatgeImatge

Aquí amb l'Antonio Veciana que va donar la volta al mon el 1962 amb una Vespa!. La vespa de nom "Dulcinea" ha estat exposada adiversos museos (Guggenheim, Milà..). D'aqui 2 anys farà 50 anys d'aquest viatge i per celebrar-ho es farà el "VIII Encuentro" a Albacete com a homenatge d'aquella gesta.

Imatge

A última hora va arribar des de Australia en Sinewan, que tanta polèmica ha aixecat (no tinc fotos) també hi havia en McBauman acabat d'arribar d'un viatge en solitàri per Turquia, en Jaime Leonú que el proper 24 de juliol marxa cap a Mongòlia, en Trailman, en Lone Wolf (per cert records per l'Steelman), en...en...

Algunes fotos més

Hi havien alemans
Imatge

També portuguesos amb un curios invent al casc per fixar la càmara. Es va guanyar el sobrenom de "Doraimon"

ImatgeImatge

Fent propaganda de mototurisme al museo

Imatge

Imatge

Imatge

Resumint un cap de setmana per seguir somiant

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: VI ENCUENTRO G. VIAJEROS

Entrada Autor: Eva » dt. maig 25, 2010 7:51 pm

Pasqualin:

Ets un crack. Segur que la xerrada sobre La Patagonia la vares fer tú, oi ????

Mira que quedes bé a les fotos. I la barretina ??????

Gracies per fer-nos cinc céntims d´aquesta trovada.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. maig 25, 2010 8:00 pm

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

Qui es aquest que está al costat de`n Ted S. ?? Fa pinta de gran viatger ;) ;) ;)

Segur que t`ho vas passar d`alló més bé . ENHORABONA :bow :bow :bow i jo sense poguer anar hi :crys :crys :crys
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 25, 2010 8:08 pm

Quina enveja, mira que havia de baixar-hi pero a tot arreu no es pot ser i ..... en fi
Ja ets el segun MOTOTURISTA que te una foto amb en TED, qui es el proxim???
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. maig 25, 2010 8:25 pm

Bones!!!

Una bona experiència això dels Grandes Viajeros... la veritat és que si. Quina llàstima no poder-hi baixar, o no voler-hi anar segons es miri... les meves raons tenia!

A veure si el proper any hi podem anar, que al 2008 m'ho vaig passar d'allò més bé!

Fins aviat!
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. maig 25, 2010 9:50 pm

[quote user="Carles" post="121189"]Bones!!!

Una bona experiència això dels Grandes Viajeros... la veritat és que si. Quina llàstima no poder-hi baixar, o no voler-hi anar segons es miri... les meves raons tenia!

A veure si el proper any hi podem anar, que al 2008 m'ho vaig passar d'allò més bé!

Fins aviat![/quote]

Home Carles, l'any que vé almenys et tocaria d'anar-hi com a ponent. :lol:
A veure si ens expliques coses del teu proper viatge !
Quan marxeu ? Qui sou ? Quan temps ? Per on passareu ? Tornareu amb les motos o les deixareu allà ? ...
;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”