Ruteta 6 De Juny
Moderador: Airald
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Re: Ruteta 6 De Juny
Pascual , apunta'm si us plau jo tambe vindre!
salut
salut
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Ferranga" post="121226"]Pascual , apunta'm a mi tambe si us plau .[/quote]
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant Ja era hora :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Al final ni ens coneixarem.... portes una harley oi ???????
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant Ja era hora :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Al final ni ens coneixarem.... portes una harley oi ???????
- Ferranga
- Presentats
uf ja voldria anar mes amb vosaltres pero la feina no em deixa gaire temps lliure.
Aviat les vacances i llavors el que fagi falta :roll: !!
Aviat les vacances i llavors el que fagi falta :roll: !!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ferranga" post="121227"]Pascual , apunta'm si us plau jo tambe vindre!
salut[/quote]
i a la trobada del dia 5, no viindràs?
salut[/quote]
i a la trobada del dia 5, no viindràs?
- Ferranga
- Presentats
[quote user="Espia" post="121258"][quote user="Ferranga" post="121227"]Pascual , apunta'm si us plau jo tambe vindre!
salut[/quote]
i a la trobada del dia 5, no viindràs?[/quote]
No puc venir Pascual estare fora de viatge desde el disabte 29 de Maig fins el dissabte dia 5 de Juny :crys , em sap greu perdrem aquest dia :enfaduu
Espero que algu ho grabara en video per veure'l
salut
salut[/quote]
i a la trobada del dia 5, no viindràs?[/quote]
No puc venir Pascual estare fora de viatge desde el disabte 29 de Maig fins el dissabte dia 5 de Juny :crys , em sap greu perdrem aquest dia :enfaduu
Espero que algu ho grabara en video per veure'l
salut
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
nosotros tambien nos apuntamos a la ruta
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
EEEEiiii, que nosaltres també volem venir....i amb pneumàtics nous. :D
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Hola a tots!!! no sabeu, l'il•lussió que ens fa apuntar-nos a aquesta travessa si ens ho permeteu, ja que més enllà de la espectacular ruta, més enllà de tornar a veure penya genial ja coneguda per a riure una estona, i conèixer a alguns de vosaltres que encara no coneixem...la Gemma i jo tenim nou membre a la família. Molt vergonyosa, això si (sempre està vermella...) . Sembla molt ferotge, però amb un botonet es torna dolça com una gateta, o amb un altre toc ja és una tigressa amb dos poderosos...cilindres disposats a devorar corbes (tant de bo es poguessin col•locar akests botons allà o a qui volguéssim, eh?, jeje ). Es broma, es broma!! O no?
De totes formes Ja m'empipa, ja, acabar donant-li la raó a Steelman pel fet de que el trail no s'acaba en les BMW. En portaré un nou exemple. Llàstima que de ben segur, i com es diu, "L'indi no estigui a l'alçada de la fletxa", pq en cas contrari, que tremolessin les carreteres!!!!
Bromes a part, ja tenim ganes de tornar a veure-us. Fins aviat!!!
De totes formes Ja m'empipa, ja, acabar donant-li la raó a Steelman pel fet de que el trail no s'acaba en les BMW. En portaré un nou exemple. Llàstima que de ben segur, i com es diu, "L'indi no estigui a l'alçada de la fletxa", pq en cas contrari, que tremolessin les carreteres!!!!
Bromes a part, ja tenim ganes de tornar a veure-us. Fins aviat!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 28, 2010 4:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
UI,ui,ui....quanta moto nova al fòrum !!!!
Ja la presentaràs en societat !!! ;) ;)
Ja la presentaràs en societat !!! ;) ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Joanclapegol" post="121612"]Hola a tots!!! no sabeu, l'il•lussió que ens fa apuntar-nos a aquesta travessa si ens ho permeteu, ja que més enllà de la espectacular ruta, més enllà de tornar a veure penya genial ja coneguda per a riure una estona, i conèixer a alguns de vosaltres que encara no coneixem...la Gemma i jo tenim nou membre a la família. Molt vergonyosa, això si (sempre està vermella...) . Sembla molt ferotge, però amb un botonet es torna dolça com una gateta, o amb un altre toc ja és una tigressa amb dos poderosos...cilindres disposats a devorar corbes (tant de bo es poguessin col•locar akests botons allà o a qui volguéssim, eh?, jeje ). Es broma, es broma!! O no?
Bromes a part, ja tenim ganes de tornar a veure-us. Fins aviat!!![/quote]
Ja diras si coincideixes amb criteri amb en Cuco
viewtopic.php?f=1&t=8677
Ja diras si coincideixes amb criteri amb en Cuco
viewtopic.php?f=1&t=8677
Ex ...moltes coses
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Joanclapegol" post="121612"]Hola a tots!!! no sabeu, l'il•lussió que ens fa apuntar-nos a aquesta travessa si ens ho permeteu, ja que més enllà de la espectacular ruta, més enllà de tornar a veure penya genial ja coneguda per a riure una estona, i conèixer a alguns de vosaltres que encara no coneixem...la Gemma i jo tenim nou membre a la família. Molt vergonyosa, això si (sempre està vermella...) . Sembla molt ferotge, però amb un botonet es torna dolça com una gateta, o amb un altre toc ja és una tigressa amb dos poderosos...cilindres disposats a devorar corbes (tant de bo es poguessin col•locar akests botons allà o a qui volguéssim, eh?, jeje ). Es broma, es broma!! O no?
Fes-li una fot, home que la volem coneixer i diguens les primeres impressions. Ens veurem el dia 5?
Fes-li una fot, home que la volem coneixer i diguens les primeres impressions. Ens veurem el dia 5?
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
El 5 no podrem, haurà de ser el 6...
Impressions dels primers 300Kms fets avui mateix: Molt petita comparada amb la F 800 GS, un xic just el lloc del conductor, poca distància lliure al terra, he tocat amb les botes 2 vegades anant normal, i una agilitat increïble, em semblava k estava amb la R1 k vaig tenir al '98. Tenia por k amb tant de pneumàtic (porta un 190, normalment es porta 150, en les trails), costés de moure-la de costat a costat, a les corbes, però molt bé.
Akí està la nena:
http://picasaweb.google.es/joanclapegol/Mairena#
Fins aviat!!!
Impressions dels primers 300Kms fets avui mateix: Molt petita comparada amb la F 800 GS, un xic just el lloc del conductor, poca distància lliure al terra, he tocat amb les botes 2 vegades anant normal, i una agilitat increïble, em semblava k estava amb la R1 k vaig tenir al '98. Tenia por k amb tant de pneumàtic (porta un 190, normalment es porta 150, en les trails), costés de moure-la de costat a costat, a les corbes, però molt bé.
Akí està la nena:
Fins aviat!!!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ondia, tu, aquí en aquest foro no hi qui us pari, eh!!!
Tots vinga estrenar màquinorres noves i a més a més no us hi poseu pas per poc! :mrgreen:
Vergonyosa o no, és una preciositat digna de l'escola d'alta costura italiana més prestigiosa, FELICITATS!!!!!!!!
Tots vinga estrenar màquinorres noves i a més a més no us hi poseu pas per poc! :mrgreen:
Vergonyosa o no, és una preciositat digna de l'escola d'alta costura italiana més prestigiosa, FELICITATS!!!!!!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Joanclapegol" post="121730"]El 5 no podrem, haurà de ser el 6...
Akí està la nena:
Fins aviat!!![/quote]
MOOOOLTES MULTIFELICITATS!!
Ja tinc ganes de veure-la en directe i veure si és tan "guapa" com a les fotos.
Akí està la nena:
Fins aviat!!![/quote]
MOOOOLTES MULTIFELICITATS!!
Ja tinc ganes de veure-la en directe i veure si és tan "guapa" com a les fotos.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Joanclapegol" post="121730"]El 5 no podrem, haurà de ser el 6...
Akí està la nena:
Fins aviat!!![/quote]
Molt guapa, Joan.....que la puguis gaudir molt anys.
Akí està la nena:
Fins aviat!!![/quote]
Molt guapa, Joan.....que la puguis gaudir molt anys.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
BONES, jo vindrè el disapte mati a les xerrades, ( numes mati) i el diumenje vindrem amb la dona a fer la ruta , i de camisetes una M- FEMENI,, I UNA XXL- MASCULI GRACIES
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
JOAN !!!!!!!!!!!!!1
NEN !!!!!!!!!!!!! NO DIGUIS QUE ARA TENS AIXO ??? J.....RRR !!
FELICITATS EH ! A VEURE QUAN ENS VEIEM !!!!!!!!! QUE PER MOLTS ANYS !!!!!!!!!!!!!!!!
NEN !!!!!!!!!!!!! NO DIGUIS QUE ARA TENS AIXO ??? J.....RRR !!
FELICITATS EH ! A VEURE QUAN ENS VEIEM !!!!!!!!! QUE PER MOLTS ANYS !!!!!!!!!!!!!!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
PASQUAL!!!!
jo el dissabte tinc un compromis i segurament acabare tard, diguem si us plau si us podria trobar al punt mes proxim a Figueres i fer la ruta i menjar, doncs m` agraderia vindre ja que es l´unic dia del mes que podre sortir amb vosaltes!! aquet mes tinc " molt d´stresss d´oci"
( compromissos )
gracies,s i hem dius quelcom et dic algo!!!
jo el dissabte tinc un compromis i segurament acabare tard, diguem si us plau si us podria trobar al punt mes proxim a Figueres i fer la ruta i menjar, doncs m` agraderia vindre ja que es l´unic dia del mes que podre sortir amb vosaltes!! aquet mes tinc " molt d´stresss d´oci"
( compromissos )
gracies,s i hem dius quelcom et dic algo!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="121833"]PASQUAL!!!!
( compromissos )
gracies,s i hem dius quelcom et dic algo!!![/quote]
Cap problema. Sortirem a les 10 de Besalú carretera de Figueres fins al trencant d'Avinyonet de Puigventos. Hi ha una rotonda i un gasolinera. Jo crec que arribarem a les 10.10 o 10.15. Si vens de BCN per l'AP-7 pots surtir per Figueres Sud i anar direcció Olot. Al arribar a la carretera de Figueres, girés a la dreta i deuen haver 2 o 3 km.
Si no també pots empalmar a Tapís on pararem per fer el toc i reagruparnos. Calculo que seran cap a les 11.00 h.
Si surts per Figueres Nord, segueixes per la Nacional direcció La Junquera fins a trobar el trencant de Darnius i Massanet de Cabrenys. El poble desprès de Massanet és Tapis.
En veiem el diumenge
( compromissos )
gracies,s i hem dius quelcom et dic algo!!![/quote]
Cap problema. Sortirem a les 10 de Besalú carretera de Figueres fins al trencant d'Avinyonet de Puigventos. Hi ha una rotonda i un gasolinera. Jo crec que arribarem a les 10.10 o 10.15. Si vens de BCN per l'AP-7 pots surtir per Figueres Sud i anar direcció Olot. Al arribar a la carretera de Figueres, girés a la dreta i deuen haver 2 o 3 km.
Si no també pots empalmar a Tapís on pararem per fer el toc i reagruparnos. Calculo que seran cap a les 11.00 h.
Si surts per Figueres Nord, segueixes per la Nacional direcció La Junquera fins a trobar el trencant de Darnius i Massanet de Cabrenys. El poble desprès de Massanet és Tapis.
En veiem el diumenge