Marxem Cap El Nord
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Marxem Cap El Nord
Doncs aixó, que marxem al Cap Nord demà amb l'Irene :D
Ja fa mases anys que donem voltes sobre aquest viatge i al final hem decidit anar-hi, després de somiar-hi durant décades ja ha arribat el moment... que aquest any en faig 50 !!!. :shock:
La ruta que intentarem fer serà tota amb moto, pujant per els paisos Baltics i Finlàndia i baixant per Alemanya. Volem allargar l'anada, acostar-nos lentament a la "Bola", per poder deixar anar unes llagrimetes al arribar-hi. :roll:
Tot i que es el viatge mes llarg, mes lluny, de mes dies i mes car de tots els que hem fet fins ara, he de dir que marxem amb un petit ploblema a la moto que no han pogut o sabut solucionar-me, :enfaduu el Ralenti va una mica boig, ara és a dalt de tot o ara es cala, ja veurem si al final no podrem pasar de França. :tremolant
Ara és el moment, ara ja toca...!!!
Fins la tornada, que esperem que sigui al voltant del dia 20 de Juny amb la famosa foto de la Bola a la butxaca. :mrgreen:
Salut.
Ja fa mases anys que donem voltes sobre aquest viatge i al final hem decidit anar-hi, després de somiar-hi durant décades ja ha arribat el moment... que aquest any en faig 50 !!!. :shock:
La ruta que intentarem fer serà tota amb moto, pujant per els paisos Baltics i Finlàndia i baixant per Alemanya. Volem allargar l'anada, acostar-nos lentament a la "Bola", per poder deixar anar unes llagrimetes al arribar-hi. :roll:
Tot i que es el viatge mes llarg, mes lluny, de mes dies i mes car de tots els que hem fet fins ara, he de dir que marxem amb un petit ploblema a la moto que no han pogut o sabut solucionar-me, :enfaduu el Ralenti va una mica boig, ara és a dalt de tot o ara es cala, ja veurem si al final no podrem pasar de França. :tremolant
Ara és el moment, ara ja toca...!!!
Fins la tornada, que esperem que sigui al voltant del dia 20 de Juny amb la famosa foto de la Bola a la butxaca. :mrgreen:
Salut.
Salut i kilómetres
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: Marxem Cap El Nord
Bon viatge i a gaudir molt :D
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs a gaudir molttttt del viatge i entre tots que puguem veure la famosa foto de la Bola. Bé, i algunes fotos més.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
MOLT BONA RUTA PARELLA!!!!! ;) ;) ;)
Espero que l'incident amb la moto només sigui una petita anécdota abans de començar el viatge.
Quan sigui gran ....
MOLT BONA RUTA PARELLA!!!!! ;) ;) ;)
Espero que l'incident amb la moto només sigui una petita anécdota abans de començar el viatge.
Quan sigui gran ....
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Eiiiiii... Felicitats pel viatge i per l'aniversari.
A la tornada ja comentarem detalls del viatge i els podrem comparar amb el que vàrem fer nosaltres ara fa vint anys !!!
A la tornada ja comentarem detalls del viatge i els podrem comparar amb el que vàrem fer nosaltres ara fa vint anys !!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Que gaudiu força del viatge,i que la moto vos permeti arribar . Al estiu voldria fer la mateixa ruta que vosaltres ,creuar de Tallin a Helsinki i amunt !!!
Molta sort !!!! :form :form :form
Esperaré cronica i fotos
Molta sort !!!! :form :form :form
Esperaré cronica i fotos
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
que tingueu molt bon viatge, el que es fa amb ilusio nomes pot anar be , ja us ho pasareu be ja :cerv :cerv :cerv
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 26, 2010 9:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Que disfruteu molt i molt parella!!!!!!!!
Aquest es el viatge per excelencia...... :bow :bow :bow
Esperarem el super-mega-reportatge, que de ben segur ens fareu gaudir moltissim!!!!!!!!!!!!!
Aquest es el viatge per excelencia...... :bow :bow :bow
Esperarem el super-mega-reportatge, que de ben segur ens fareu gaudir moltissim!!!!!!!!!!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Merci a tots, nosaltres també esperem poder arribar-hi.
Ja podeu comptar-hi amb la crónica, que em la quantitat industrial que ne llegit al llarg de la meva vida només faltaria que jo no la fes.
Arreveure.
Ja podeu comptar-hi amb la crónica, que em la quantitat industrial que ne llegit al llarg de la meva vida només faltaria que jo no la fes.
Arreveure.
Salut i kilómetres
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Molt bon viatge i que os divertiu molt i molttttttttt ;)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Bona ruta, fins la tornada
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Bon viatge i per molts anys, Cassi!!!
Espero que no us plogui tant com per Croàcia
Espero que no us plogui tant com per Croàcia
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Que tingueu un bon viatge.
Fins la tornada.
Fins la tornada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Be be però que em dius ....... passar-ho molt bé molt bé ........ no us deixeu el repelent de mosquits i els impermeables. bon viatge
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ei, bon viatge !
I quan arribeu al capdamunt a veure si encara us animareu a fer la volta per l'altra costat, que ara està molt de moda això de fer la volta a la bola ;)
No correu i vigileu amb els mega-mosquits de Finlàndia ;)
I quan arribeu al capdamunt a veure si encara us animareu a fer la volta per l'altra costat, que ara està molt de moda això de fer la volta a la bola ;)
No correu i vigileu amb els mega-mosquits de Finlàndia ;)
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Com sempre quan viatgem la fita és gaudir-ne com més millor, i encara que el destí pugui ser qualsevol
com bé diu la cançó:
HAS DE PREGAR QUE EL CAMÍ SIGUI LLARG
PLE D'AVENTURES I PLE DE CONEIXENCES....
Vinga ara a disfrutar-ho!! :kiss :cerv
A mi ja m'han passat els 50 i encara m'espero... :halfcry
com bé diu la cançó:
HAS DE PREGAR QUE EL CAMÍ SIGUI LLARG
PLE D'AVENTURES I PLE DE CONEIXENCES....
Vinga ara a disfrutar-ho!! :kiss :cerv
A mi ja m'han passat els 50 i encara m'espero... :halfcry
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Felicitats!!!!!!!!!!!! Parelleta ........... mai es prou gran per fer el que be de gust!!!!!!!!!!!!!!!!
Salutacions a la Irenne!!!!
Salutacions a la Irenne!!!!
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Apreciat Siono,
Després del plaer de fer-la petar al canto de la foguera de l'hivernal de Mototurisme, veig que coincidim en dues altres coses: Els 50's i el Cap Nord.
No havent-hi res de nou, marxo amb la meva filla Paula el 1o de juny i torno a final de mes. Segueixo, amb poques variacions, la ruta d'en Panotxa i en George. Aprofito agraïr-li l'ajut que m'està prestant.
Us desitjo un bon viatge i espero trobar ocasió per comentar-ho plegats.
Una abraçada,
Després del plaer de fer-la petar al canto de la foguera de l'hivernal de Mototurisme, veig que coincidim en dues altres coses: Els 50's i el Cap Nord.
No havent-hi res de nou, marxo amb la meva filla Paula el 1o de juny i torno a final de mes. Segueixo, amb poques variacions, la ruta d'en Panotxa i en George. Aprofito agraïr-li l'ajut que m'està prestant.
Us desitjo un bon viatge i espero trobar ocasió per comentar-ho plegats.
Una abraçada,
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Joan i Irene, gaudiu del viatge i de cadascuna de les experiències ;)
Respecte a l'Vstrom, recorda que és la "millor moto del mon" i ja veureu que el ralentí es graduarà tot sol a mida que feu km. No feu fotos, pinteu quadres, aquarel·les millor i feu-nos enveja.
Un viatge és com la vida, saps quan surts però no quan arribes ni com.
Quan feu la carretera de les Serres (que puja directe cap al Nord), pensa amb mi. Cada cop que l'he feta, jo he pensat amb tu, i mira que l'he feta un piló de vegades els darrers anys, i espero fer-la d'aquí un mes ;)
Carretera de Les Serres
Respecte a l'Vstrom, recorda que és la "millor moto del mon" i ja veureu que el ralentí es graduarà tot sol a mida que feu km. No feu fotos, pinteu quadres, aquarel·les millor i feu-nos enveja.
Un viatge és com la vida, saps quan surts però no quan arribes ni com.
Quan feu la carretera de les Serres (que puja directe cap al Nord), pensa amb mi. Cada cop que l'he feta, jo he pensat amb tu, i mira que l'he feta un piló de vegades els darrers anys, i espero fer-la d'aquí un mes ;)
Carretera de Les Serres
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................