Primera ITV

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Primera ITV

Entrada Autor: Jordivfr » dj. maig 20, 2010 8:42 am

Doncs això que ahir vaig rebre l'avis per correu que haig de passar la primera ITV a la moto aquest juny quan farà 4 anys, fins ara era als 5 anys, que ho han canviat?

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Primera ITV

Entrada Autor: Albert » dj. maig 20, 2010 8:44 am

Holaaaa,

Les motos ja fa temps que es als 4 anys.

:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dj. maig 20, 2010 9:58 am

i els cotxes que jo sapiga, tambe son als 4, no?

als 4, 6, 8, 10 i a partir dels 10 cada any.

Doncs Jordi VFR, per quan vagis a la ITV, et recordo que a partir del 25/05/2010 has de portar junt amb la fitxa tècnica i el permís de circulació, un justificant de l'assegurança del vehicle (el rebut vaja).

Jo fa poc vaig passar tambe la meva primera ITV de moto.

Salutacions.

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dj. maig 20, 2010 10:48 am

Gràcies per les vostres ràpides respostes ;)

Just m'acaben de dir per una altre font que sembla ser que va ser a l'any 2006 que van canviar la normativa (just l'any que vaig comprar la moto que tinc ara) :enfadat

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. maig 20, 2010 3:58 pm

[quote user="AT" post="120458"]Doncs Jordi VFR, per quan vagis a la ITV, et recordo que a partir del 25/05/2010 has de portar junt amb la fitxa tècnica i el permís de circulació, un justificant de l'assegurança del vehicle (el rebut vaja).[/quote]

Bones!!!

No en sabia res d'això de l'assegurança, gràcies per informar-nos, el proper dijous he d'anar amb el cotxe i el següent dimecres amb la Tenere (que n'és de velleta, pobreta)...

Fins aviat!
Imatge

Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Entrada Autor: Santos » dj. maig 20, 2010 5:55 pm

A la ITV no cal portar l'assegurança. A mes, ja no es obligat (pero si recomenat) portar l'assegurança a sobre. En cas que ens aturin la poli, ells sempre comproven en les seves bases de dades que el vehicle estigui essegurat.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dj. maig 20, 2010 11:41 pm

Tinc davant meu una carta d'avis del applus (itv) on diu literalment el següent:

"A partir del 25/05/2010 d'acord amb la llei 18/2009 que modifica el text articulat de la llei sobre trafic, circulació de vehicles de motor i seguretat vial, aprovat pel real decret legislatiu 339/1990, la documentació necessària per fer la ITV serà de la Fitxa tècnica + permís de circulació + un justificant de l'assegurança del vehicle".

Carles, jo de tu el portaría a sobre, i ens informes si la llei aquesta la estant aplicant o no. Jo he anat aquesta setmana a la ITV per passar la del cotxe, però clar, encara no era el dia 25, i no em van demanar l'assegurança.

Lo raro es que no hagis rebut la carta que he rebut jo, si tens hora el dia 27... :???:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. maig 21, 2010 12:58 am

Holaaaa,

[quote user="AT" post="120586"]

"A partir del 25/05/2010 d'acord amb la llei 18/2009 que modifica el text articulat de la llei sobre trafic, circulació de vehicles de motor i seguretat vial, aprovat pel real decret legislatiu 339/1990, la documentació necessària per fer la ITV serà de la Fitxa tècnica + permís de circulació + un justificant de l'assegurança del vehicle".
[/quote]

Sembla que el rebut de l'assegurança ens ha de servir per alguna per collons, oi?

:evil: :evil:
Sort,

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. maig 28, 2010 8:33 am

[quote user="AT" post="120586"]Carles, jo de tu el portaría a sobre, i ens informes si la llei aquesta la estant aplicant o no. Jo he anat aquesta setmana a la ITV per passar la del cotxe, però clar, encara no era el dia 25, i no em van demanar l'assegurança.[/quote]

Bones!!!

Ahir hi vaig anar... i efectivament fa falta presentar el rebut del banc, de fet a l'entrada ja vaig veure una nota explicativa, i el primer que va comprovar la noia va ser la vigència i dades de l'assegurança. A partir del dia 25 és obligatori!

I aquí la informació en qüestió:

Art. 65 de la Ley 18/2009, de tráfico: Las estaciones de ITV requerirán la acreditación del seguro obligatorio en cada inspección ordinaria o extraordinaria del vehículo. El resultado de la inspección no podrá ser favorable en tanto no se verifique este requisito.

Fins aviat!
Imatge

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dv. maig 28, 2010 9:58 am

Gràcies Carles per confirmar-ho. :D

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”