JA FALTE MENYS
Moderador: Airald
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
JA FALTE MENYS
Hola amics de Mototurisme, per fi avui ja m'han tret el guix del braç que durant gairebé 5 setmanes m'acompanyat a tot a reu, de fet encara trigare un parell de setmanetes a tornar a pujar a la bandida, però ja estic més content, ja que tot es solde molt bé, i quan pugui m'agradarie coincidir i puguer fer una sortideta amb vosaltres, que ja en tinc ganes.
Salutacions a tots/es
Salutacions a tots/es
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
Re: JA FALTE MENYS
Que bé!!! recupera't ben aviat que quants més serem, més riurem! A gaudir de les surtidetes!
:cerv
Un bon equip, simbiosi perfecte!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Be amb una mica de paciencia tot pasa, vinga anims que aixo ja ho tens!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Desprès de tants de dies enguixat hauràs de fer una mica de musculació, però pensa que quasi ja ets damunt la moto!!!
Vinga, ànims!!
:razz: :razz:
Desprès de tants de dies enguixat hauràs de fer una mica de musculació, però pensa que quasi ja ets damunt la moto!!!
Vinga, ànims!!
:razz: :razz:
Sort,
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Eiii Marc, m'alegro de llegir aquestes paraules.
Vinga, que ja tinc ganes de rodar amb vosaltres... per cert, la moto ja la tens a punt ?? Em va dir la Dolors que havia rebut una miqueta.
Vinga, que ja tinc ganes de rodar amb vosaltres... per cert, la moto ja la tens a punt ?? Em va dir la Dolors que havia rebut una miqueta.
- Pardo
- Presentats
Gràcies companys, ja tinc ganes de sortir amb vosaltres, ja que per el que he llegit aqui al foro, les sortides les teniu molt ben organitzades, ara tinc que fer musculació, ja que el braç m'ha quedat tonto, pero mica en mica tornaré a recuperar tota la mobilitat.
Josep, de moment a la moto no ha rebut gaire, he de canviar els 2 neumàtics i un parell de intermitents, per lo demés te un parell de rascadetes, una al motor i l'altra al carenat, i un copet a les aletes de refrigeració, després de montar-ho tot hauré de provar-la per si ha alguna cosa més, però aparentment semble que tot el demés està bé.
Ja aniré informant!!!!!
Josep, de moment a la moto no ha rebut gaire, he de canviar els 2 neumàtics i un parell de intermitents, per lo demés te un parell de rascadetes, una al motor i l'altra al carenat, i un copet a les aletes de refrigeració, després de montar-ho tot hauré de provar-la per si ha alguna cosa més, però aparentment semble que tot el demés està bé.
Ja aniré informant!!!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
;) vinga,endavant ja veuras que en un parell de setmanes estas al 1100*1100,cuidat que es important,per despres estar millor,fins aviat. ;)
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Vinga anims i a veure si estas a punt per el dia 20 de Juny, que fem la sortida per la nostra comarca.
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Pardo, gaudeix dels darrers dies sense moto mirant Mototurisme i prepara alguna sortida maca per algun dissabte ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Pardo
- Presentats
Ja porto 2 dies sense guix i vaig recuperant mobilitat, tot i que el noto tontet, ja que no vol anar on dic jo, jejejejeje
A veure si per el dia 20 estic ja en plena forma i puc compartir sortida amb vosaltres.
De rutes en tinc alguna de pendent ja que el dia que vaig aterrisar estàbem fent una de nova i molt guapa, pero no la vaig
poder acabar, pero hi han mes dies que llonganisses.
V'sssssssssssss :D
A veure si per el dia 20 estic ja en plena forma i puc compartir sortida amb vosaltres.
De rutes en tinc alguna de pendent ja que el dia que vaig aterrisar estàbem fent una de nova i molt guapa, pero no la vaig
poder acabar, pero hi han mes dies que llonganisses.
V'sssssssssssss :D
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Vinga, que lo mes dur ja ha passat, ara intenta recuperar bé, que després costa molt més si no es fa ben fet.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Això demostra que els Bandidus són de ferro! :D

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Vinga, que això ja està pasat.
Me'n al·legro.
Me'n al·legro.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Pardo
- Presentats
Una setmana sense guixxxxxxxxxxxxx, i encara no tinc mobilitat absoluta, serà la edat?
Jo Randy-650 dec ser mitg bandidu ja que em pensaba que seria bufar i fer ampolles, jejejeje.
De fet ja ho diuen, "Paciéncia que es la mare de la ciencia" :mrgreen:
Jo Randy-650 dec ser mitg bandidu ja que em pensaba que seria bufar i fer ampolles, jejejeje.
De fet ja ho diuen, "Paciéncia que es la mare de la ciencia" :mrgreen: