ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dv. març 30, 2007 1:53 pm

Aprofito ara que la neurona em funciona:

A la llista de restaurants hi ha uns quants que també fan carta económica.

Remenant una mica segur que suirten cosses:

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. març 30, 2007 1:59 pm

Anna ha escrit:

Tindrem que dir que només ens apuntem a la sortida,
i que no venim a dinar, perquè tenim un dinar familiar a casa..... :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvvssss

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D i així tothom content... :wink: :wink: :wink:

:!: :!: :!:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: PLA DE XOC ECONÓMIC MOTO SOLBES

Entrada Autor: Geroni » dv. març 30, 2007 2:06 pm

RafaCarme ha escrit: .......2- Em van soplar que als restaurants de Guissona es menja molt económic i están molt bé( tipus bufette i que tenen una mica de tot).

Rafa
A mi,el dia que es vaigi aqui,apunteuni dos menos,i teu dic,amb coneixement de causa :roll: :roll: :roll: .ho sento,es superior a mi,per fer menjades d`aquestes,el qui es vulgui estalviar diner,segur que ho fará,per per mejar d`aquest lloc,(a mi, al meins)es necesita tenir "gana".
Es la meva opinió,tan criticable com cualsevol altra (crec).
Un ultim apunt:cuant es comensin a "diversificar" els que mengen aqui i els altres allá,ja veureu com les sortides començaran a baixar de motos (no es el que jo vull,tot al contrari ,sino el que jo penso),temps al temps. 8) 8)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. març 30, 2007 2:38 pm

Be companys i companyes

Crec que ens estem anant de mare i de mica en mica anem radicalitzant el tema.

Som un grup molt heterogeni (o una colla, com en el seu dia es va dir), tots tenim el nostres gustos individuals, cadascú de nosaltres sap fins a quines despeses pot arribar, tots amb un temperament diferent lo que fa que ens trobem mes be amb uns que amb d’altres. En definitiva.... som d’humans, i com a tals amb totes les nostres virtuts i les nostres misèries. Per això diria que, mes que difícil, es impossible tindre conten a tothom.

Ara ja està exposat i pel que he llegint ningú s’ha escandalitzat de fer sortides amb Pic-Nic, tot al contrari, ara sols es qüestió d’anar-ho treballant.

El que si faré, sense ànim de fer-me pesat ni repetitiu, es demanar que no ens disgreguem a l’hora de menjar. Si comencem per això acabarem deixant de ser una colla... i per mi això es mes que una paraula.

Una abraçada a tothom

V’ssssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 30, 2007 2:39 pm

Molt bona aquesta, Rafa!!!! Ets un crack!!! :lol:

Bé, anem pel que anem. Jo encara no he dit res, ¿oi? :enfaduu

Com bé s'ha dit, la COLLA de Mototurisme Catalunya ha passat de ser un grupet amb 15-20 persones a una COLLA amb 50 i fins i tot 60 persones. Abans era tot molt fàcil: per jemple...a Sort fa 2 anys vem parar a esmorzar a un restaurant i després vem para a dinar en un altre restaurant. No vem tenir cap problema, tothom va pagar a gust. Però es clar, erem poquets....Avui en dia sembla ser que el nivell de vida ha pujat moltíssim (sobretot pels que encra paguen hipoteca) i sempre mirem d'estolviar aqui o allà. Estolviar per segons què. Perquè per segons què la gent veig que no es mira el preu, ¿oi? La gent té unes preferències en la vida, altre gent en té d'altres. ¿Que hi ha gent que ODIA anar de restaurant perquè pensa que llença els calers? Totalment d'acord. ¿Que hi ha gent que li encanta anar a restaurant e inclós hi van 3-4-5 vegades a la setmana? Totalment d'acord també, ¿oi? Cadascú SAP el que li convé, crec. Que per això som adults amb capacitat de decissió.

Lo bó de les sortides de Mototurisme Catalunya, apart de conèixer indrets que d'una altre manera no coneixeries, es que també menjes moltes coses de la terra la qual visites. ¿Qui no recorda la paella del Delta, per xupar-se els dits? ¿I el formatge de cabra del diumenge passat? No em dieu que no era per saborejar-ho. Es que d'això es tracta, de saborejar la sortida desde que surts de casa fins que arribes. Anant en plan pic-nic què saborejes?

Les sortides oficials, com també heu dit, son un cop al mes. ¿Sabeu la feinada que porta organitzar-ho tot? ¿Si o no? ¿Ho sabeu? Sols os haig de dir una cosa -els que em coneixen ho saben- .....jo ja he estat a punt una vegada de tirar la tovallola; m'explico? Que he estat a punt de deixar-ho córrer això de organitzar coses i dedicar-me a anar en mountain-bike, la meva altre passió (dels esmorzars que ens fotem no dic res). ¿Sabeu el que és trucar per telèfon cincuanta vegades a un lloc, barallar-te amb el jefe del restaurant per mirar de que ens faci un preu el més raonable possible? ¿Sabeu el que és patir perquè no SAPs si tothom estarà content amb el conjunt que engloba tota la sortida en si? ¿Ho sabeu? Això s'en diu ALTRUISME. La satisfacció quan arribes a casa pot ser en grau positiu i en grau negatiu. Si és positiu vol dir que ha anat bé. I si és negatiu vol diur que NO ha anat bé, que quelcom ha fallat....

Això que dieu que hi ha gent que ha vingut en cotxe per les circunstàncies que siguin, jo en sóc un d'ells. ¿Perquè? Doncs per gaudir amb tota la colla de la sortida i per poder compartir la taula amb la gent que començo a tenir-los com amics meus. Si això no és ser motarre....perdoneu que os ho digui, però jo sóc motarre. Altre cosa totalment diferent és la meva dona, la Montse, que NO ho és.

Repetint les paraules del James_Bond, pregaria que NO trenquéssim la tónica feta fins ara. Les sortides estan montades d'aquesta manera, i em sembla que NO obliguem a ningú a venir-hi. Son de lliure elecció les sortides: qui vol ve, i qui no vol, doncs no ve. Però això de començar a repartir-nos a l'hora del dinar, no sé jo, ¿eh? Una cosa totalment diferent es que a l'hora del dinar la gent vagi a casa, com es el cas del Terraxaman, el Stelvio o el Frank el diumenge passat, val. Però una altre cosa totalment diferent és que uns als restaurant i altres al paratge bonic fent la seva carmanyola i la seva "aigua fresca". Voleu dir que val la pena fer això quan les sortides OFICIALS de Mototurisme sols son UNA AL MES? Els tres diumenges restants podeu fer el que volgueu (ja fa temps que ho veig que aneu de pic-nic quan sortiu sols, perquè mai dieu res de tal o qual restaurant).

En un restaurant ens toca sempre compartir taula amb gent diferent? De conya, ¿no? Aixi ens anem coneixent tots una mica més. ¿voleu dir que anant de pic-nic pots compartir tot això? si vas amb una altre parella, val, però jo es que no m'imagino a 50-60 persones anant de pic-nic, la veritat. ¿Voleu dir que no semblariem el pati d'un col.legi això? Com el dijous gras, tu, el dia de la truita que sortiem tots amb la motxilleta a la font tal a menjar-nos un entrepà de truita!!! Quins temps, ¿eh?

Doncs això....algú s'arruïnarà per anar a un restaurant un cop al mes? Pregunto.... :roll: ¿No troveu més adient arribar a un lloc i que ens ho facin tot? ¿voleu dir que això d'arribar a un lloc i començar a treure els tomàquets, l'oli, la carmanyola que ha vessat, el vi calent, les olives marejades, etc, val la pena?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

RafaCarme
Presentats

Re: PLA DE XOC ECONÓMIC MOTO SOLBES

Entrada Autor: RafaCarme » dv. març 30, 2007 2:54 pm

geroni ha escrit:
RafaCarme ha escrit: .......2- Em van soplar que als restaurants de Guissona es menja molt económic i están molt bé( tipus bufette i que tenen una mica de tot).

Rafa
A mi,el dia que es vaigi aqui,apunteuni dos menos,i teu dic,amb coneixement de causa :roll: :roll: :roll: .ho sento,es superior a mi,per fer menjades d`aquestes,el qui es vulgui estalviar diner,segur que ho fará,per per mejar d`aquest lloc,(a mi, al meins)es necesita tenir "gana".
Es la meva opinió,tan criticable com cualsevol altra (crec).
Un ultim apunt:cuant es comensin a "diversificar" els que mengen aqui i els altres allá,ja veureu com les sortides començaran a baixar de motos (no es el que jo vull,tot al contrari ,sino el que jo penso),temps al temps. 8) 8)

Jo no he anat als buffets ? aquests de Guissona, et comento el que m'han dit. No sé com está el lloc aquest, pero crec que amb més opcions que hi hagi millor, després es comenten les que no interessin pels motius que siguin, i ja está, tema resolt.

A mí personalment, igual vaig de restaurant que a fer un bocata, de fet, m'adapto quasi a tot, així sí, sempre que sigui una cosa correcte.

Sobre la diversificació, al menys, a la que jo em refería, era la de poder fer cosses diferents i alternes, SEMPRE QUE SIGUIN AMB CERTES GARANTÍES,TAMBÉ EN L'ASPECTE GASTRONÓMIC, QUE ES DEL QUE ESTEM PARLANT, precisament per mantenir el grup, tot junts,

El que es pot, i si es vol, diversificar, es el modus o el lloc del dinar de la sortida, precisament per mantenir el grup, perque com veiem, no a tothom li va bé fer una despesa de restaurant cada vegada, i tot es respectable, l'economía per desgracia, ens limita els desitjos.

Jo personalment intentaría buscar una manera d'anar introduint alguna sortida/ bocata/carmanyola, o al menys plantejar-lo a veure com respira el personal, ara amb el bon temps ( quan arrivi), per poder comptar amb les persones que potser no els hi va bé fer la despesa que es fa habitualment.

De totes maneres, l'unica manera d'avançar es abordant els temes i OFERINT SOLUCIONS, TAMBÉ PELS DEMÉS, crec jo.

Una salutació,

Rafa

RafaCarme
Presentats

Entrada Autor: RafaCarme » dv. març 30, 2007 3:00 pm

Dit tot el que he dit, haig de dir que ho dic ( valgui la rebuznancia)pels que els hi va malament anar sempre de restaurant.

Nosaltres de moment, no tenim cap problema.
(de totes formes, tampoc podem anar a totes les sortides per d'altres motius).

Una salutació,

Rafa

kenny
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
Ubicació: TARRACO IMPERIAL

Entrada Autor: kenny » dv. març 30, 2007 3:37 pm

Hola companys,

Jo només vaig anar a una sortida oficial l'any passat, amb restaurant inclòs i va estar mb, apart el preu no era pas car en aquella ocasió almenys, i no em va saber gens de greu gastar en el restaurant, ni molt menys. Després he anat a alguna altra sortida amb alguns de vosaltres (en Malboro per exemple que veig que ja no hi és...) i vam fer un entrepà per esmorzar i a dinar a casa (com faig habitualment en sortides improvitzades).

No crec que ningú discuteixi que el dinar en un restaurant dóna qualitat a la sortida, em refereixo a que pots xerrar amb els companys de taula i tot això, també és una forma d'incentivar la comunicació, pq en un pic-nic cadascú podria anar a la seva bola... (una opció que a mi tb m'agrada donat que no sóc "súper social" que diguem).

Per altra banda parar en un lloc bonic i fer un pic-nic també pot ser dibertit, sobretot de cara al bon temps, a part de que t'estalvies diners prens el sol i gaudeixes del paissatge. Crec que totes dues opcions són bones a banda del tema econòmic (que permi com ja vaig comentar és molt important, no pq em sembli que faig una mala inversió... això no, simplement pq intento ser responsable i si no puc venir doncs no vinc).

Estaria bé que es plantejés alguna sortida amb pic-nic, amb un lloc on parar seleccionat i veure com funciona la cosa, Randy estic dacord amb tot lo que has dit, d'altra banda també és cert que fer un pic-nic al aire lliure pot ser bona idea.

Jo faig altres coses apart d'anar en moto (estic segur q no soc l'únic... evidentment) i quasi sempre toca pagar... vas al cine... ostia al canto, surts de festa... ostia per entrar i a vegades al sortir (de les literals.. jejje), sempre paga, paga... Quan passo un dia d p mare sense haver-me gastat un duru penso: Cullons!! com pot ser!!? sembla mentida!

Lo dels guisones... jo no hi he anat mai, tb ne sentit a parlar mb, però per anar-hi tanta gent potser no seria lo millor, seria un caos... personalment prefereixo entaular-me i estar tranquil uns cops (encara q em surti més car) i seure a la gespa i estar també tranquil uns altres cops. Ara estar tancat, incómode i lluitan per un tros de carn per estalviar... això millor no, prefereixo un entrepà que encara em surt més barat. Ei, repeteixo que no hi he anat eh... és lo que m'imagino només. La carn segur que deu ser bona pq n'he mengat d'allà i era bona (bé tampoc en soc un entès de fet...)

Apa, ja no rallo més!! crec q la conclusió és que s'hauria d'alternar pic-nic i restaurant.

Les sortides dels dies 1 a 15 restaurant, i les del 15 al 31 de pic-nic!! jajaj és conya eh...

Vsssssss
SV 650 S RIDER

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 30, 2007 4:05 pm

QSC ha escrit:Crec que ens estem anant de mare i de mica en mica anem radicalitzant el tema.
Jo tb ho crec
:halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry

A veure el tema que molt ben exposat va expressar en Xavi era si trobaveu que els dinars de Mototurisme eren cars i si aixi era proposar algunes alternatives.

Aqui la cosa ha anat derivant a la por (infundada o no) de que es divideixi el grup, a que si organitzar la sortida es complicat, que si soc motarra o no soc motarra, que si vaig en cotxe, que si marxo a l´hora de dinar....

QUe son tots aquests retrets????No ens compliquem tant la vida !!
Aqui tots som una colla d´amics que ens agrada la moto, el pais i sortir plegats.

Jo crec que ningu vol pagar un menu de 30€ per cap, havent la possibilitat de gastarse molt menys.

La solucio la tenim amb tot el que hem estat dient tots plegats
Si es va de picninc cap problema , si es va de restaurant cap problema no?
Com fer-ho?Per estar mes al gust de tothom?
-Fer una busqueda de restaurants economics (pero aqui TOTS hi hem de col.laborar)i tenir-los apuntats.
-Alternar sortides en Picnic i restaurant, sempre que el desti,climatologia....ho permetin.

Pero per sobra de tot el que hem de continuar es siguen no una colla d´amics mes, si no una COLLA D¨AMICS ESPECIALS I UNICS com sempre hem estat ok?

Es una mica com en els matrimonis, no sempre fem el que cadascu indivudalment volem, sempre anem cedint una miqueta tots plegats.
Aqui jo crec que hem de fer algo similar.

:!: :!: :!:
Gràcies per ser com sou
Ex ...moltes coses

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. març 30, 2007 9:01 pm

Randy-650 ha escrit:Molt bona aquesta, Rafa!!!! Ets un crack!!! :lol:
Amb això et dono tota la raó Randy!!!
Randy-650 ha escrit: Bé, anem pel que anem. Jo encara no he dit res, ¿oi?
De fet no n'estic del tot segur, oi Randy...???

La qüestió amic meu, és que m'entristeix profundament el veure que no has entés res del que jo vaig dir en la intervenció que obria aquest fil.
Que jo sàpiga, en cap moment vaig instaurar la llei del "pícnic", ni la llei del "restaurant", ni la llei del "esmorzar"...
L'únic que vaig fer, va ser constatar una realitat, que com molt bé has pogut veure, suposo, ha estat secundada crec que per tothom o qüasi..., i no és altre que els dinars de les sortides oficials de Mototurisme, cada cop són més cars.
La idea, com molt bé ha recordat el Steelman, era la de mirar si entre tots, es podien trobar alternatives, però amb depén quines actituds, això no serà possible!!!
La veritat Randy és que estic molt decebut per la teva reacció, i més quan tu saps, com a moderador que ets, el perqué d'aquest post...
Qui sap, potser algun dia parlarem del temps que ha de fer i prou!!! :cry: :cry: :cry:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 30, 2007 9:07 pm

Xavitiger ha escrit: La veritat Randy és que estic molt decebut per la teva reacció, i més quan tu saps, com a moderador que ets, el perqué d'aquest post...
Hi ha una solució molt fàcil doncs. :wink:

Deixar-ho de ser.

Fins aqui hem arribat. :!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dv. març 30, 2007 9:19 pm

Randy-650 ha escrit:Molt bona aquesta, Rafa!!!! Ets un crack!!! :lol:

Bé, anem pel que anem. Jo encara no he dit res, ¿oi? :enfaduu

Com bé s'ha dit, la COLLA de Mototurisme Catalunya ha passat de ser un grupet amb 15-20 persones a una COLLA amb 50 i fins i tot 60 persones. Abans era tot molt fàcil: per jemple...a Sort fa 2 anys vem parar a esmorzar a un restaurant i després vem para a dinar en un altre restaurant. No vem tenir cap problema, tothom va pagar a gust. Però es clar, erem poquets....Avui en dia sembla ser que el nivell de vida ha pujat moltíssim (sobretot pels que encra paguen hipoteca) i sempre mirem d'estolviar aqui o allà. Estolviar per segons què. Perquè per segons què la gent veig que no es mira el preu, ¿oi? La gent té unes preferències en la vida, altre gent en té d'altres. ¿Que hi ha gent que ODIA anar de restaurant perquè pensa que llença els calers? Totalment d'acord. ¿Que hi ha gent que li encanta anar a restaurant e inclós hi van 3-4-5 vegades a la setmana? Totalment d'acord també, ¿oi? Cadascú SAP el que li convé, crec. Que per això som adults amb capacitat de decissió.

Lo bó de les sortides de Mototurisme Catalunya, apart de conèixer indrets que d'una altre manera no coneixeries, es que també menjes moltes coses de la terra la qual visites. ¿Qui no recorda la paella del Delta, per xupar-se els dits? ¿I el formatge de cabra del diumenge passat? No em dieu que no era per saborejar-ho. Es que d'això es tracta, de saborejar la sortida desde que surts de casa fins que arribes. Anant en plan pic-nic què saborejes?

Les sortides oficials, com també heu dit, son un cop al mes. ¿Sabeu la feinada que porta organitzar-ho tot? ¿Si o no? ¿Ho sabeu? Sols os haig de dir una cosa -els que em coneixen ho saben- .....jo ja he estat a punt una vegada de tirar la tovallola; m'explico? Que he estat a punt de deixar-ho córrer això de organitzar coses i dedicar-me a anar en mountain-bike, la meva altre passió (dels esmorzars que ens fotem no dic res). ¿Sabeu el que és trucar per telèfon cincuanta vegades a un lloc, barallar-te amb el jefe del restaurant per mirar de que ens faci un preu el més raonable possible? ¿Sabeu el que és patir perquè no SAPs si tothom estarà content amb el conjunt que engloba tota la sortida en si? ¿Ho sabeu? Això s'en diu ALTRUISME. La satisfacció quan arribes a casa pot ser en grau positiu i en grau negatiu. Si és positiu vol dir que ha anat bé. I si és negatiu vol diur que NO ha anat bé, que quelcom ha fallat....

Això que dieu que hi ha gent que ha vingut en cotxe per les circunstàncies que siguin, jo en sóc un d'ells. ¿Perquè? Doncs per gaudir amb tota la colla de la sortida i per poder compartir la taula amb la gent que començo a tenir-los com amics meus. Si això no és ser motarre....perdoneu que os ho digui, però jo sóc motarre. Altre cosa totalment diferent és la meva dona, la Montse, que NO ho és.

Repetint les paraules del James_Bond, pregaria que NO trenquéssim la tónica feta fins ara. Les sortides estan montades d'aquesta manera, i em sembla que NO obliguem a ningú a venir-hi. Son de lliure elecció les sortides: qui vol ve, i qui no vol, doncs no ve. Però això de començar a repartir-nos a l'hora del dinar, no sé jo, ¿eh? Una cosa totalment diferent es que a l'hora del dinar la gent vagi a casa, com es el cas del Terraxaman, el Stelvio o el Frank el diumenge passat, val. Però una altre cosa totalment diferent és que uns als restaurant i altres al paratge bonic fent la seva carmanyola i la seva "aigua fresca". Voleu dir que val la pena fer això quan les sortides OFICIALS de Mototurisme sols son UNA AL MES? Els tres diumenges restants podeu fer el que volgueu (ja fa temps que ho veig que aneu de pic-nic quan sortiu sols, perquè mai dieu res de tal o qual restaurant).

En un restaurant ens toca sempre compartir taula amb gent diferent? De conya, ¿no? Aixi ens anem coneixent tots una mica més. ¿voleu dir que anant de pic-nic pots compartir tot això? si vas amb una altre parella, val, però jo es que no m'imagino a 50-60 persones anant de pic-nic, la veritat. ¿Voleu dir que no semblariem el pati d'un col.legi això? Com el dijous gras, tu, el dia de la truita que sortiem tots amb la motxilleta a la font tal a menjar-nos un entrepà de truita!!! Quins temps, ¿eh?

Doncs això....algú s'arruïnarà per anar a un restaurant un cop al mes? Pregunto.... :roll: ¿No troveu més adient arribar a un lloc i que ens ho facin tot? ¿voleu dir que això d'arribar a un lloc i començar a treure els tomàquets, l'oli, la carmanyola que ha vessat, el vi calent, les olives marejades, etc, val la pena?
Està clar que no has entès res de res, que hi farem ... :wink: :wink: :wink:

Vssssssss.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. març 30, 2007 9:25 pm

Randy-650 ha escrit:
Xavitiger ha escrit: La veritat Randy és que estic molt decebut per la teva reacció, i més quan tu saps, com a moderador que ets, el perqué d'aquest post...
Hi ha una solució molt fàcil doncs. :wink:

Deixar-ho de ser.

Fins aqui hem arribat. :!:
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Una mica de pau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que no cal que la sang arribi al riu!!!!!!!!!!!!!

Ho diré un cop més, i els que faci falta. Crec que el fil d'aquest post no era criticar la inestimable feina realitzada pels nostres companys. Crec que parlo en nom de tots si dic que s'agraeix molt la feina realitzada de forma totalment voluntaria. Jo vaig gaudir moltissim de la meva primera sortida oficial de MotoTurisme i us agrairé enormement l'acollida, el tracte, la organització, la manera de ser, la preocupació... Per mi va ser fabulós! I penso repetir, es vagi de restaurant, de carmanyola o de que sigui. La gent que organitza, fa una proposta i s'hi apunta qui li ve de gust, o qui pot. A partir d'aquí, a gaudir de la sortida! Per tant, vull dedicar tres hurres a tots els voluntaris que fan que MotoTurisme sigui el que és.

Hurra! Hurra! Hurra!

Respecte aquest fil, segueixo pensant que la idea proposada s'ha de prendre com un complement del que s'està fent. De la mateixa manera que jo vaig proposar els "galons" (tirada per terra radicalment, jejeje) o l'Skype (sembla que està en estudi), la idea del picnic és una més a tenir en compte. No ens ho hem de prendre com res personal ni com una imposició. És només una nova idea a debatre i a tenir en compte. :)

Vaaaaaaaa!!!! Fumem la pipa de la pau? :D

Imatge
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dv. març 30, 2007 9:34 pm

Steelman ha escrit: Pero quant parem fem quatre fotos, un cigarret i sobretot quan compartim el dinar, es quan hi ha la verdadera magia d´aquestes sortides i no m´agradaria que aixo es perdes mai.
Perdona Jordi que no comparteixi amb tu això que dius. Per mi la veritable màgia d’aquestes sortides, és quan estic a sobre de la moto i rodant al vostre costat, no quan estic parat i fora d’ella.
Sembla per tot el que he pogut llegir, que no sabeu sortir amb moto sense que hi hagi un bon menjar, crec que li doneu massa importància, sembla que tota la sortida l’enfoqueu aquest fet. Per mi sincerament és el de menys i quan porto 10 minuts sense conduí La Negreta, ja estic nerviós i amb ganes de tornar-hi a la carretera.
Suposo que cada un sent i viu la moto i las sortides a la seva manera.

Vsssssssss

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. març 30, 2007 10:42 pm

Hola nois/es:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Hi ha una manera a la catalana de solucionar les coses...
Així no anem bé...

V'ssssssssssss

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. març 30, 2007 11:16 pm

Tinc una sensació extrananya

Al dinar del diumenge no vaig poder gaudir de la vostra companyia com m'hauria agradat, i no vaig poder gaudir per el fet de anar controlant que tot anés be, que tothom tingués de tot, que el servei anés com cal. Volia que tot anés "sobre rodes", com les nostres motos.

Tot això va passar perque un dia l'atramuntanat va comentar-me que el restaurant que havia pensat era petit, li vaig comentar que un amic meu en tenia un ...... Malaida hora quan vaig fer-ho.

No vaig treure cap profit personal. Només valia la pena l'esforç per veure a tothom al voltant de les taules menjant i compartint el moment.

Ara, per el que sembla, no tothom estava be i que el preu era car i que ....

Potser caldrà adoptar una actitut pasiva, anar per els llocs i criticar el que no m'agradi, sense pensar que darrera de tot això hi ha l'esforç desinteressat d'uns persones il·luses que pensen que ho fan be.

Potser m'arrepentiré d'aquestes paraules, crec que això comença a ser neguitós i que al darrera hi han interessos i postures ocultes. No entenc el que passa aquí. Només ens falta anar a gavinetades.

Senyors si volem destruïr tota aquesta feina anem pel camí correcte.

No sé si estic més trist o desconcertat amb tot això
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dv. març 30, 2007 11:19 pm

Bueeennnaassss...

:enfadat :enfadat :crys :crys :martell :martell

No, no i n o...... :hot :hot no cal

Perdone, perooooo... en Miquel te rao, hi ha que fumar la pipa de la pau.

¿Acaben aquet fil? ¿Val que si?

Adeeeuuu

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dv. març 30, 2007 11:29 pm

A veure, em sembla que les coses s'estan anant una miqueta de mare. Jo vaig entendre aquest post no com una queixa sino com una reflexió envers els preus dels dinars. Trobo que tant es bó anar de Restaurant com fer un Picnic, però sempre tots plegats. També penso que pels organitzadors ha de ser dificil trobar un lloc a on encabir de 40 a 60 persones un Diumenge i que a més a més tot sigui perfecte (el preu, el menjar, la situació del Restaurant, que hi hagi un bon parquing...). Crec que el que s'hauria de fer ès col.laborar entre tots a trobar els llocs més econòmics possibles, o si es fa un picnic, llocs adients a on col.locar-nos tots plegats. No ès una tasca fàcil, però de ben segur que entre tots ens sortirem. A mi el que em sabria greu ès que per una disparitat d'opinions s'anes la colla a norris!. Mireu tots enrera i penseu en tot el que hem recorregut fins ara tots plegats!, no creieu que ha valgut la pena?
Desde que varem arrivar a Mototurisme l'any passat, cada mes estem esperant a retrobar als amics de la colla. No ho deixem perdre per unes diferències d'opinió.( i menos ara que tinc moto nova :twisted: :twisted: :twisted: )
Perdoneu el totxo però es que hem sap greu aquest mal rotllo, dec estar sensible, com que avui tinc la DENALI, m'emociono facilment.
Vsssssssssssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

RafaCarme
Presentats

Entrada Autor: RafaCarme » dv. març 30, 2007 11:52 pm

RUTILO ha escrit:Bueeennnaassss...

:enfadat :enfadat :crys :crys :martell :martell

No, no i n o...... :hot :hot no cal

Perdone, perooooo... en Miquel te rao, hi ha que fumar la pipa de la pau.

¿Acaben aquet fil? ¿Val que si?

Adeeeuuu
Jo estic d'acord, ara ja ho veig pesat aquest tema.

Ara ja em sabem tots una mica més com es poden INTENTAR fer les coses de maneres diferents.

Les cosses s'han de fer de manera constructiva, i totes les diverses opinions ens ha de fer pensar com podem millorar les cosses.

I per treura-li una mica de ferro al tema, i seguint amb EL MASTER DE ECONOMÍA RECREATIVA ( Que diría el Mestre Estapé, gran economista catalá i molt catxondo), os diré que:

Si logrem diversificar les opcions alimentícies de manera que disminuint el 40% esmentat a l'anterior ponencia , i a la vegada reduim un 10-15% el cost de avituallament a locals del sector de la hostelería ( vulgarment - jalar al restaurant), considero que en dos d'anys, haurem reduit la tendencia de la actual curva d'inflació fins que arrivi a uns nivells estables i amb un creixement sostingut pero soportable, al reduirse cada vegada més la diferencia exponencial de la renda familiar i l'increment de l'IPC, revertint aquest paquet de mides de una manera efectiva en l'estalvi familiar i consequentment en la creació de noves espectatives que propicíin un dialeg de franca distensió i que ens permeti crear un marc previ ( vease Serrat) per asentar las bases d'una coyuntura més propensa a dedicar l'estalvi aconseguit a afavorir d'altres sectors també economicament importants. :shock:

(Pedro Solbes i un servidor, Consejo de Europa, març 2007.
Ponencia: Com gastar menys peles i disfrutar més de la moto i dels companys).

Vinga, ara ja ho sabem, no dramatitzem, intentem entre tots aportar idees i s'acabat la polémica.

Rafa

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dv. març 30, 2007 11:56 pm

RafaCarme ha escrit:.

Si logrem diversificar les opcions alimentícies de manera que disminuint el 40% esmentat a l'anterior ponencia , i a la vegada reduim un 10-15% el cost de avituallament a locals del sector de la hostelería ( vulgarment - jalar al restaurant), considero que en dos d'anys, haurem reduit la tendencia de la actual curva d'inflació fins que arrivi a uns nivells estables i amb un creixement sostingut pero soportable, al reduirse cada vegada més la diferencia exponencial de la renda familiar i l'increment de l'IPC, revertint aquest paquet de mides de una manera efectiva en l'estalvi familiar i consequentment en la creació de noves espectatives que propicíin un dialeg de franca distensió i que ens permeti crear un marc previ ( vease Serrat) per asentar las bases d'una coyuntura més propensa a dedicar l'estalvi aconseguit a afavorir d'altres sectors també economicament importants. :shock:
Rafa
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Rafa, m'en vaig a dormir, m'has colapsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.D. Ho he entès de conya, però la neurona m'ha rebentat! Ja se sap, divendres a la nit, el meu cervell ja no tira.
Vssssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Respon

Torna a “General”