Marxem Cap El Nord
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Marxem Cap El Nord
Carai , aquest any feu EL VIATGE!!!!!!
Espero que us ho passeu molt be que es el important!!!!
Espero que us ho passeu molt be que es el important!!!!
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Estem a Varsovia, ahir a Xequia i dema a Letonia, si tot va be.
De moment potser si que m'hauria hagut de decidir per la ruta al reves, avui tenim el record d'aigua, a tuti pleni, del mati a la nit, pero a semals d'aigua, ja tenim els equips d'aigua del tot amortitzats uns 700km sota la pluja baten, semblava la fi del mon, a 60 km/h per l'autovia que tenen aqui, ja us en parlare d'aquest simulacre d'autovia.
El primer dia sense aigua.
El segon nomes els ultims 50 km.
Ell tercer anant fent uns ruixadets tot el dia, al Globglokner o com es digui hi haurem de tornar ja que la boira no ens va deixar veure'l com es mereix.
El quart dia...el quart diaaaaaaaaa...com us ho diria...l'equip d'aigua sembla la nostra segona pell. :D
De moment una recomanacio per a tothom, a Xequia cal anar-hi, quina pasada de carreteres!!!
Tot va molt be i la moto aguanta i l'Ireme m'aguanta.
Franca, Italia, Austria, Xequia, Polonia...i anar fent, aixo es vida. :roll:
Salut i fins la propera.
De moment potser si que m'hauria hagut de decidir per la ruta al reves, avui tenim el record d'aigua, a tuti pleni, del mati a la nit, pero a semals d'aigua, ja tenim els equips d'aigua del tot amortitzats uns 700km sota la pluja baten, semblava la fi del mon, a 60 km/h per l'autovia que tenen aqui, ja us en parlare d'aquest simulacre d'autovia.
Ell tercer anant fent uns ruixadets tot el dia, al Globglokner o com es digui hi haurem de tornar ja que la boira no ens va deixar veure'l com es mereix.
El quart dia...el quart diaaaaaaaaa...com us ho diria...l'equip d'aigua sembla la nostra segona pell. :D
De moment una recomanacio per a tothom, a Xequia cal anar-hi, quina pasada de carreteres!!!
Salut i fins la propera.
Salut i kilómetres
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ei Siono i Irene !
Sembla que apart de la metereologia us que tot bé, fantàstic ;)
Un cop a Estònia agafeu un ferry fins a Finlàndia o passareu per Rússia ?
Per cert, tu que ets d'anar amb tenda, a les Repúbliques Bàltiques hi ha (ho almenys hi havia el 2004) uns càmpings genials i molt, molt tranquils, hi poso un parell de fotos.

altres fotos
[quote user="Siono1000" post="121925"]Estem a Varsovia, ahir a Xequia i dema a Letonia, si tot va be.
Salut i fins la propera.[/quote]
Sembla que apart de la metereologia us que tot bé, fantàstic ;)
Un cop a Estònia agafeu un ferry fins a Finlàndia o passareu per Rússia ?
Per cert, tu que ets d'anar amb tenda, a les Repúbliques Bàltiques hi ha (ho almenys hi havia el 2004) uns càmpings genials i molt, molt tranquils, hi poso un parell de fotos.

altres fotos
[quote user="Siono1000" post="121925"]Estem a Varsovia, ahir a Xequia i dema a Letonia, si tot va be.
Salut i fins la propera.[/quote]
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Siono1000" post="121925"]
[/quote]
Veig que com a mínim al Globglokner i podrem tornar. ;)
Espero que tot segueixi bé, i si pot ser, una mica més aixut. :tremolant
Bandarres, quina enveja(sana, eh!) :kiss :cerv
[/quote]
Veig que com a mínim al Globglokner i podrem tornar. ;)
Espero que tot segueixi bé, i si pot ser, una mica més aixut. :tremolant
Bandarres, quina enveja(sana, eh!) :kiss :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Vinga, que ja mateix hi sou. :ban

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Sí senyor, això és vida!!! Que us continuï anant tot bé!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Sionooooooooooooooo!
Suposo que quan tornis a escriure ja hauràs estat a la bola.
MOLTES FELICITATS A TOTS DOS!!!!
:cerv :cerv :cerv
Suposo que quan tornis a escriure ja hauràs estat a la bola.
MOLTES FELICITATS A TOTS DOS!!!!
:cerv :cerv :cerv
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Siono, això de que l'Irene t'aguanti diu molt a favor d'ella.
Endavant amb l'aventura !!!!
Endavant amb l'aventura !!!!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Noticies molt fresques!!!!
Ja son al Cap Nord, diu que tot va molt bé,però fa molta fred i fins i tot hi ha neu. :tremolant :tremolant
FELICITATS PARELLA!!! :kiss :cerv
aixó son les dentetes :mrgreen:

Ja son al Cap Nord, diu que tot va molt bé,però fa molta fred i fins i tot hi ha neu. :tremolant :tremolant

I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Moltes Felicitats Siono.
Segur que si que ets feliç sabent que les dents se’ns posen llargues. Malgrat això ara ja ets el meu heroi i la Irene segur una Santa, si mes no, s'ha tenir santa paciència per aguantar-te con tu ja has dit. :mrgreen:
Enhorabona per la fita aconseguida. :D
Quan sigui gran vull ser com tu. ;)
Segur que si que ets feliç sabent que les dents se’ns posen llargues. Malgrat això ara ja ets el meu heroi i la Irene segur una Santa, si mes no, s'ha tenir santa paciència per aguantar-te con tu ja has dit. :mrgreen:
Enhorabona per la fita aconseguida. :D
Quan sigui gran vull ser com tu. ;)
Salutacions moteres.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Enhorabona a tots dos. M’esteu provocant una mena de enveja malsana que no se pas, però ja m’hi començo a acostumar, que hi farem!
Ara a gaudir de la tornada!!
Merci Itaca per penjar-ho.
:D :D ;)
Enhorabona a tots dos. M’esteu provocant una mena de enveja malsana que no se pas, però ja m’hi començo a acostumar, que hi farem!
Ara a gaudir de la tornada!!
Merci Itaca per penjar-ho.
:D :D ;)
Sort,
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Quin viatge més guapo !!!
Sort que a em falta menys per tenir 50 anys :mrgreen:
Sort que a em falta menys per tenir 50 anys :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Imaginava que tardaries més en arribar. pensava que estaries aturat a cada trencant deicidint Si hi vaig O NO... :razz:
FELICITATS per la fita aconseguida. Ara hi ha el tall millor (de paisatge) que compensarà el saber que ja vas de tornada.
Us esperem per celebrar-ho amb una (o dos) :cerv
FELICITATS per la fita aconseguida. Ara hi ha el tall millor (de paisatge) que compensarà el saber que ja vas de tornada.
Us esperem per celebrar-ho amb una (o dos) :cerv
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Siono i Irene moltes felicitats!
Es veu que no dormen gaire, que sempre és de dia, tenen unes ulleres de cavall...fins i tot diuen que
des de la Bola hi veien tres sols. :D :D :D :D
Salut...i corbes!

PD: Espia, com tenim el Club de Fans d'en Siono? ;) ;)
Es veu que no dormen gaire, que sempre és de dia, tenen unes ulleres de cavall...fins i tot diuen que
des de la Bola hi veien tres sols. :D :D :D :D
Salut...i corbes!

PD: Espia, com tenim el Club de Fans d'en Siono? ;) ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Panotxa" post="123318"].....PD: Espia, com tenim el Club de Fans d'en Siono? ;) ;)[/quote]
Haurem de reactivar-ho, des d'Arguïs que no em fet cap assemblea general. Haurem de convocar al tresorer. PAAAAAAACS!...on ets?
Tindriem de preparar l'arribada amb una festa sorpresa. Cava i flors a la Porta Catalana
Haurem de reactivar-ho, des d'Arguïs que no em fet cap assemblea general. Haurem de convocar al tresorer. PAAAAAAACS!...on ets?
Tindriem de preparar l'arribada amb una festa sorpresa. Cava i flors a la Porta Catalana
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 10:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Espia" post="123387"][quote user="Panotxa" post="123318"].....PD: Espia, com tenim el Club de Fans d'en Siono? ;) ;)[/quote]
Tindriem de preparar l'arribada amb una festa sorpresa. Cava i flors a la Porta Catalana[/quote]
Quan sapigueu més coses ja avisareu del dia previst per fer la festa sorpresa ;)
Tindriem de preparar l'arribada amb una festa sorpresa. Cava i flors a la Porta Catalana[/quote]
Quan sapigueu més coses ja avisareu del dia previst per fer la festa sorpresa ;)
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
[quote user="Itaca" post="123186"]Noticies molt fresques!!!!
[/quote]
Enhorabona!!
Ja heu aconseguit la meitat del viatge.
A disfrutar!!!!

Enhorabona!!
Ja heu aconseguit la meitat del viatge.
A disfrutar!!!!
Rodar en moto es lo meu
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Algú te noticies fresques?? Fa dies que no se sap res més... :???: :???: :???:
Fins aviat!
Algú te noticies fresques?? Fa dies que no se sap res més... :???: :???: :???:
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Missatge de la germana del SIONO ...
Hola,
Sóc la germana gran d'en Siono1000.
Com que sóc una motard frustrada i només de "boqueta", em faig il·lusions passejant de tant en tant pel vostres fòrums.
He vist que en Carles (Carlitosville) demanava si algú sabia notícies fresques d'ells. El volia escriure directament però no he trobat enlloc el correu i no puc contestar-li des del fòrum perquè no en formo part.
M'agradaria que informéssiu que en Cassi i l'Irene (de viatge a North Cape), com que ens volen fer dentera a tots plegats diuen que ja han passat pel fiord de Geirenger (bufa! ara ja sé per què North Cape i les costes de Noruega són el paradís dels motoristes!!!), i que ja han estat al glaciar Jostedal.
Sembla que no diuen gaire res perquè o no hi ha hagut cobertura (o se'ls ha acabat el saldo ;-)) o no han trobat cibercafès.
També han dit que el dia 15 entraven a Suècia. El que no sé és si per tornar a pujar amunt (je,je,je) o simplement per baixar més recte.
Gràcies a tots,
mercè
Hola,
Sóc la germana gran d'en Siono1000.
Com que sóc una motard frustrada i només de "boqueta", em faig il·lusions passejant de tant en tant pel vostres fòrums.
He vist que en Carles (Carlitosville) demanava si algú sabia notícies fresques d'ells. El volia escriure directament però no he trobat enlloc el correu i no puc contestar-li des del fòrum perquè no en formo part.
M'agradaria que informéssiu que en Cassi i l'Irene (de viatge a North Cape), com que ens volen fer dentera a tots plegats diuen que ja han passat pel fiord de Geirenger (bufa! ara ja sé per què North Cape i les costes de Noruega són el paradís dels motoristes!!!), i que ja han estat al glaciar Jostedal.
Sembla que no diuen gaire res perquè o no hi ha hagut cobertura (o se'ls ha acabat el saldo ;-)) o no han trobat cibercafès.
També han dit que el dia 15 entraven a Suècia. El que no sé és si per tornar a pujar amunt (je,je,je) o simplement per baixar més recte.
Gràcies a tots,
mercè
Ex ...moltes coses