Triumph TIGER 800

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Triumph TIGER 800

Entrada Autor: Steelman » ds. maig 29, 2010 7:55 pm

Imatge
La activa marca británica Triumph mostrará varias novedades este año, entre ellas una nueva trail peso medio derivada de la Street Triple.

El éxito de las 675 de la marca de Hinckley, la Daytona 675 y, sobre todo, la Street Triple, les ha animado a desarrollar una trail peso medio, la hermana menor de la Tiger 1050. Contrariamente a lo que se podría esperar, la nueva trail no cubicaría 675 cc, sino unos 100 cc más, para crear una Tiger 800. La nueva criatura utilizaría gran parte de los componentes de la Street Triple, más algunos otros de la Tiger 1050, para crear una nueva trail a caballo entre las 1000 y las 600 cc. El motor sería un tricilíndrico en línea transversal, derivado del de la Street Triple 675, pero aumentado de cilindrada, intentando contener al máximo el peso final. La potencia podría situarse entorno a los 130 CV, para un peso final de unos 185 kg.

Su estética se acercaría a la de la actual Tiger, pero muchos de sus componentes serán rediseñados, como el escape, que será de salida única elevada, añadiendo piloto posterior de diodos led, nuevos plásticos, tendrá ABS y ofrecerá un mayor confort para piloto y pasajero. Más noticias en breve
Font SOLOMOTO30
Ex ...moltes coses

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Triumph TIGER 800

Entrada Autor: Molinenc » ds. maig 29, 2010 8:33 pm

Doncs tinc moltes, moltes ganes de veure-la! :D

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. maig 31, 2010 12:47 am

La veritat es que pot estar moooolt bé aquesta moto....

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 31, 2010 4:47 pm

Una R disfressada de trail?????? :eyes Res, això de imitar una Hypermotard en plan anglès no pot tenir èxit de cap manera. :???:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. maig 31, 2010 5:50 pm

[quote user="Randy-650" post="121993"]Una R disfressada de trail?????? :eyes Res, això de imitar una Hypermotard en plan anglès no pot tenir èxit de cap manera. :???:[/quote]

Ho dius sense veure-la? Deus tenir una bola de vidre.. :lol: :lol: Jo m'esperaré a veure-la i si puc provar-la. Segons a quin preu surti i tenint en compte la quantitat d epistes que fan la majoria de Trails...no em sembla tant mala idea "a priori". Caldrà esperar

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. maig 31, 2010 5:59 pm

[quote user="Espia" post="122004"] tenint en compte la quantitat d epistes que fan la majoria de Trails...no em sembla tant mala idea [/quote]

AMEN, ya esta todo dicho

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 31, 2010 7:40 pm

[quote user="Espia" post="122004"]

Ho dius sense veure-la? Deus tenir una bola de vidre.. :lol: :lol: [/quote]

Deduint que la 1050 era una R camuflada, i que la moda dels escapaments per sota el seient ha canviat -ara tornen a anar pel lateral, ben gruixudets-, més el que corre per internet, el resultat final ha de ser una cosa semblant a això:

Imatge

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. maig 31, 2010 8:03 pm

Hola Randy.

Aquesta foto que has possat ja la he vista en alguns foros que parlen sobre aquest tema, però, de veritat es aquesta la forma de la Tiger 800? Es que això de trail te el que jo tinc de bombero...
Es que per no tenir, no te ni les rodes de trail..., Ara el model es xulo, però de trail res...

Jo d'aquestes fotos d'internet abans de sortir el model no m'en vull enfiar massa, perque amb la nova Teneré 1200 vaig veure cada disbarat...

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. maig 31, 2010 8:05 pm

i per cert...algú ha provat alguna Triumph o tricilindrica? Es recomenable aquest tipus de motor?

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 31, 2010 8:15 pm

[quote user="AT" post="122031"]i per cert...algú ha provat alguna Triumph o tricilindrica? Es recomenable aquest tipus de motor?[/quote]

Jo mateix. Té molts més baixos que un motor tetra, sense arribar als baixos de un bi en V, i té una estiradeta final que fa pujar l'adrenalina, sense arribar als extrems d'una R tetra.

Personalment em va agradar molt. I vaig probar la Daytona 675. ;)

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. maig 31, 2010 8:46 pm

La primera foto que surt en aquest enllaç, si que sembla la foto que ha penjat el steelman... :roll:

http://www.urumotos.com.uy/showthread.p ... 800&p=5016

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. juny 01, 2010 8:26 am

Holaaaa,

No els he provat els motors tricilíndrics que porten les Triumph, però sempre n’he sentit a parlar molt be. Sembla ser que tenen aquella mica de patadeta que es troba a faltar fins i tot en motos mes grans.

Pel que fa a l’estètica, si es la del enllaç del AT, m’agrada força. Ara que per valorar-ho, tal com diu l’espia, millor esperar a que surtin les fotos de la mateixa marca, que segur que son reals!!

:roll: :roll: ;)
Sort,

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dt. juny 01, 2010 7:13 pm

[quote user="AT" post="122031"]i per cert...algú ha provat alguna Triumph o tricilindrica? Es recomenable aquest tipus de motor?[/quote]

Jo no le provat, jo la tinc.

Els van amb Randit, no opinen molt be ja que nomes la han provat. No han sentit la patada de una dos cilindre , o l'estiramen de una 4, i lo millor el soroll de la aspiracio.
Jo vaig a 1500-2000 amb sexta i no cambio acelero fins a 6 - 8000 perque a partir de 8500 despegas. La relacio pes potecia es boniiiiiiiiiiiiiiiisimaaaaaaaaaaaa

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dt. juny 01, 2010 7:48 pm

[quote user="bichusten" post="122246"][quote user="AT" post="122031"]i per cert...algú ha provat alguna Triumph o tricilindrica? Es recomenable aquest tipus de motor?[/quote]

Jo no le provat, jo la tinc.

Els van amb Randit, no opinen molt be ja que nomes la han provat. No han sentit la patada de una dos cilindre , o l'estiramen de una 4, i lo millor el soroll de la aspiracio.
Jo vaig a 1500-2000 amb sexta i no cambio acelero fins a 6 - 8000 perque a partir de 8500 despegas. La relacio pes potecia es boniiiiiiiiiiiiiiiisimaaaaaaaaaaaa[/quote]

Quina triumph tens tu Bichusten?

I veig que tens bons ulls per aquesta marca. Hi ha gent que només vols sentir parlar dels motors Japonesos, i diuen que els altres son problemes i maldecaps a l'hora de vendre la moto.

Quina opinió tens tu?

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 01, 2010 8:42 pm

[quote user="bichusten" post="122246"]

Jo vaig a 1500-2000 amb sexta i no cambio acelero fins a 6 - 8000 perque a partir de 8500 despegas. La relacio pes potecia es boniiiiiiiiiiiiiiiisimaaaaaaaaaaaa[/quote]

Doncs jo penso que si em deixen una moto un parell d'horetes ja puc opinar amb coneixement de causa, doncs amb els anys que fa que vaig en moto i amb les motos que he tingut veig ràpidament les seves qualitats-carències. :smile:

Bichusten
Presentats

Entrada Autor: Bichusten » dt. juny 01, 2010 8:52 pm

dire una sola cosa
IM PRE CIO NAN TE.
En serio: Tinc la Stret Triple 675 de les primeres 108 Cv (98 a la Roda). Jo volia una GS1200 peró el mol alta y pesada ( Jo soc petitet, "vamos" com el pot de la confitura), despres vaig amar per la Gs 800 ( els representans de Girona semblan nou rics, me van caure malemen).
Despres volia u8na Bandit ja que la altura del seien era correcta per mi, pero el pes.
Ducati petita pesa poc, pero un parent meu que ha tingut moltes motos va conveça de no comprart.
Vaig veura la triumph vaig pujar la vaig moure y la vaig comprar.
Defecte Jo ni un gaste lo que tuvols dede 5,1 fins a 8 litres (5,1 fen 1080 km els pirineus fa uns 15 o 20 dies am Mototurisme. Pero, seguin una K 1300 y una F1 o com es digui de nose quans cavalls fen uns 300 Km a topes de 220 per carreteres y corbes grans com Tapis o Ratoneres com Sta. Payaya uns 7.8 litres.
Lo millor el xasis entres a les corbes com vols pots rectifica amb el fre de devan de derrera aceleran o cop de manillar, Laltre pun t el motor: els el mes ben trovat .
jo tornaria a comprarla.
Defecta 1bateria cada any (si la compres del xinos 15 a 45 Euros Yuasa a125-150 leuroles.
Les daytones tenen problemes de Alternador i regulador
Pero sivas als foros de BMW, Hoinda Suzuki, Mercedes , vW,.... tambe diuen pestes
Corto el rollo

Bichusten
Presentats

Entrada Autor: Bichusten » dt. juny 01, 2010 8:56 pm

[quote user="Randy-650" post="122268"][quote user="bichusten" post="122246"]

Doncs jo penso que si em deixen una moto un parell d'horetes ja puc opinar amb coneixement de causa, doncs amb els anys que fa que vaig en moto i amb les motos que he tingut veig ràpidament les seves qualitats-carències. :smile:[/quote]

Les Trail de Triumph no enganyen, les van fabricar PER la carretera, li cambiarem el nom i es diran motos en forma de trail. VALE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bichusten
Presentats

Entrada Autor: Bichusten » dt. juny 01, 2010 8:56 pm

Crec que actualmen totes les motos les fan bé.

Llastima dels recambis tan cars, aixo si les Bandit menys :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Bichusten l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 01, 2010 8:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dt. juny 01, 2010 9:16 pm

Ja ho he comentat alguna vegada, penso.

Crec que el que falta al mercat es algo semblant a la transalp o versys amb algo més de motor o una Varadero o GS1200 més petita. La triumph entraria de ple en aquest concepte de moto que tinc al cap.

A mi sincerament les trail m'agraden com a disseny de motos, però jo soc com la gran majoria, que no posa la moto a la terra. Jo només la voldría per asfalt, per això cada vegada que surt una noticia d'una moto tipus trail m'interesa.

El que no entenc es perque li diuen trail amb aquest tipus de moto, quan tots sabem el que es una trail...

La meva dona diu Bandit, i jo crec que em trobaria més comode amb una moto que vagi un pel més recte. Una moto que entraria dins del concepte que dic es la V-Strom.....però la veig antiga i mai m'ha acabat d'agradar, però es el tipo de motos que més m'agrada. No se, a veure si van sortint més noticies sobre aquesta triumph.

Bichusten
Presentats

Entrada Autor: Bichusten » dt. juny 01, 2010 9:39 pm

Antigua?? la Strom No.
Es lógica.
poder la 650 una mica curta de motor i més per a dos
La Strom i la Bandit en bones mans....... Sacot - Steelman i Pacs

Respon